Ja wat een ongelofelijke kutband is dat zeg. Ik heb gelijk alle films met Jared Leto erin ook maar geboycot.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:57 schreef dwerg het volgende:
Waarom draaien (bijna) alle zenders zo'n vreselijke bombastische pulpband als 30 Seconds to Mars? Ik kan er werkelijk niets goeds aan ontdekken.
Als je wilt schreeuwen, doe het dan zo.
bij Jared Leto denk ik altijd dat het over Dune gaat..... (en dan niet die dance-act van de jaren 90)quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:12 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ja wat een ongelofelijke kutband is dat zeg. Ik heb gelijk alle films met Jared Leto erin ook maar geboycot.
Idd, daarom vond ik het al snel niet grappig meer.quote:
Ach, vergeleken met Achy breaky heart van haar pa......quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:11 schreef bartrid het volgende:
Maar de echte is niet zo heel veel beter toch?
Wordt mijn post gewist.quote:Die kandidaten doen toch ook alles voor een beetje bekendheid.
misschien moet je kandidaten eens vervangen door nieuwsposters.....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:55 schreef belsen het volgende:
Popstarsdeelneemster (20) overleden
Reageer ik met:
[..]
Wordt mijn post gewist.
twee zelfsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Niet zeiken, ik had je ook een note kunnen geven.
*fingers crossed*, visa aangevraagdquote:
Als Fok! in 1990 had bestaan...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:58 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
misschien moet je kandidaten eens vervangen door nieuwsposters.....
had SRV eigenlijk wel een nieuwsbericht op de FP?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:09 schreef Modus het volgende:
136 Teletekst di 19 jan
Kort nieuws buitenland
De Canadese zangeres Kate McGarrigle is op 63-jarige leeftijd overleden. In 1975 scoorde ze met haar zus een grote hit in Nederland met 'Complainte pour Sainte-Catherine'. Bij optredens deden soms ook Rufus en Martha Wainwright mee, de kinderen van Kate. Kate McGarrigle leed aan kanker.
De dame met de harmonica dus...
Een note, een note, ik heb nu gewoon een FP-ban.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Niet zeiken, ik had je ook een note kunnen geven.
Ik vind dat een pluspuntquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:08 schreef belsen het volgende:
[..]
Een note, een note, ik heb nu gewoon een FP-ban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |