Mij ook niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:19 schreef Mark het volgende:
Bedankt Sack!
Nieuwe mod zegt me niets eerlijk gezegd
Ik ook.quote:Op maandag 26 april 2010 11:57 schreef Mark het volgende:
Nooit wat mee gedaan, ik ben zo'n braverik die CD's koopt
Ik geef de voorkeur aan Dag Peter of Dag Sackquote:Op maandag 26 april 2010 12:12 schreef Bosbeetle het volgende:
wordt de volgende titel
Dag, Ann Vervoort No longer in the land of the living
Ik ook, de meeste modjes hebben een TT gehad dus ik stem voor die laatstequote:Op maandag 26 april 2010 12:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan Dag Peter of Dag Sack
Dag Sack, Back in black.quote:Op maandag 26 april 2010 12:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ook, de meeste modjes hebben een TT gehad dus ik stem voor die laatste
Da's een goeie.quote:
Da's zo'n beetje Voicst gitaar.quote:Op maandag 26 april 2010 17:33 schreef Modus het volgende:
Dit lijkt me Scott Ian toch?
[ afbeelding ]
Het is even wennen, daarna wil je echt niet meer andersquote:Op maandag 26 april 2010 17:37 schreef belsen het volgende:
Welke layout gebruiken jullie trouwens. Ik ben nu overgestapt naar de bagerlayout, maar het leest nog niet erg lekker weg, moet ik zeggen.
Ja, dat hoop ik maar. Ik vind die balk boven de posts zo vet, dat was in silver toch veel stijlvoller...quote:Op maandag 26 april 2010 17:39 schreef RitseB het volgende:
[..]
Het is even wennen, daarna wil je echt niet meer anders
Heb ik eigenlijk nooit last van gehad, ik vind baggerlayout wel lekker strakquote:Op maandag 26 april 2010 17:50 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, dat hoop ik maar. Ik vind die balk boven de posts zo vet, dat was in silver toch veel stijlvoller...
Niet dat ik weet, maar wie weet.quote:Op maandag 26 april 2010 17:53 schreef RitseB het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk nooit last van gehad, ik vind baggerlayout wel lekker strak
Silver gaat er toch binnenkort helemaal uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |