Het jaar is nog steeds niet voorbij hoor!quote:Op donderdag 12 november 2009 17:21 schreef Seborik het volgende:
Het is voor mij ook een tam jaar geweest qua aankopen. Favoriet is nog altijd Heaven & Hell - The Devil You Know. Ook heel leuk was een boekje ter ere van het 40-jarig bestaan van een nabijgelegen platenzaak. De Waterput
Post dan een leuk linkje!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:53 schreef AdyVanDeSloop het volgende:
Cross Roads gutiar duel with Stev
http://video.google.nl/videoplay?docid=2532824540210704919#
cross roads
quote:
wat Bend It Like Bender een single?quote:Op maandag 21 december 2009 09:57 schreef Mark het volgende:
Ik twijfel voor beste single tussen Revolting Cocks en Devin Townsend. "I am not gay" is erg tof, maar "Bend it like Bender" ook.
Geen idee, maar ik heb toch geen zicht op wat een single is en wat niet. Voor mij is het nu dus maar een los nummerquote:Op maandag 21 december 2009 10:39 schreef Tokus het volgende:
[..]
wat Bend It Like Bender een single?
Lopen die ook op Fok dan? De Madalief actie is juist als tegenhanger van de Serious Request actie hier. Gewoon omdat het kleinschalig is en omdat al het geld bij de kinderen terecht komt.quote:Op maandag 21 december 2009 10:36 schreef Mark het volgende:
Zal nu wel concurrentie komen van de Serious Request velingen
Tssss. wat ouders hun kinderen allemaal niet aanleren......quote:Op donderdag 24 december 2009 12:05 schreef Z het volgende:
Mijn mooiste aanwinst van dit jaar betreft ook het nageslacht. Hij duimt niet maar zuigt op z'n middel en ringvinger. Hij maakt dus min of meer het metal teken:
[ afbeelding ].
Zou het een metalhead worden. Misschien om z'n vader te pesten.
Hee, dat deed ik vroeger ook!quote:Op donderdag 24 december 2009 12:05 schreef Z het volgende:
Mijn mooiste aanwinst van dit jaar betreft ook het nageslacht. Hij duimt niet maar zuigt op z'n middel en ringvinger. Hij maakt dus min of meer het metal teken:
[ afbeelding ].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach ja, om weer jong te zijn
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
Op Cultura 24 en 's nachts op Nederland 3 zie je ook tijdens de platen een ballk met wetenswaardigheden. Dat heeft me een informatiegehalte van heb ik jou daar.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:48 schreef Mark het volgende:
Ik weet meteen weer waarom ik niet naar de Top2000 luister.
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:06 schreef Mark het volgende:
Soms wordt je door je kinderen met je neus op de feiten gedrukt. Dingen die je door de jaren heen niet meer kunt en nooit meer zal kunnen. Aan je grote teen sabbelen bijvoorbeeld. Of zoals vandaagOch...als je maar je best doet, Mark. Veel oefenen, dan lukt het vast wel weer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach ja, om weer jong te zijn
Bij de echte D_R hadden die stemmen natuurlijk terrecht geweest. Ik heb over die nepmod van een Da_Ripperquote:Op zondag 3 januari 2010 01:13 schreef Tokus het volgende:
D_R mod? wtf? heb ik wat gemist?
Ik wist niet dat er weer zo'n "Kijk mij eens populair wezen"-poll liep.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:15 schreef Darkestrah het volgende:
Ik wist niet eens dat er een MUZ-SC liep.
Ik wist ook niet dat er zo'n poll liep, anders had ik zeker en vast op jou gestemd.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ja, steken jullie dat 2010 maar jeweetz wel.
Wel een beetje stemmen op belsen en D_R als beste/leukste/slimste/etc mod. En mij gewoon helemaal overslaan.
Gelukkig dat ik nog genoemd ben bij geniaalste usernaam allertijden. Anders had ik er nu dus mee gestopt. Ondankbaren.
[FOK! userawards!] Uitslagen zijn bekend! Wat heb jij (niet) gewonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |