bluesgitaarist..quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:18 schreef Karstman het volgende:
Bluesgitarist? Bluesgigant!
Het leek er even op dat hij zomer 2010 ook nog mocht bezingen, jaquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:05 schreef belsen het volgende:
Na 8 maanden zijn we eindelijk over Gerard Cox heen. Ja, ja, 't is weer voorbij die mooie zomer.
Deze is ook leuk, toch? Maar die andere voelde toch wat meer vertrouwd....quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Cafca, doe eens je oude avatar terug. Ik herken je zo niet
Idem. Mijn mooiste aanwinst van dit jaar zijn mijn eigen opnames.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:55 schreef Mark het volgende:
Ik heb schrikbarend weinig muzikale aanwinsten dit jaar. Voorlopig is Revolting Cocks daarin trouwens nog de nummer 1 keuze
Die kan vast al zingen toch? toch een muzikale aanwinstquote:Op donderdag 12 november 2009 13:19 schreef Mark het volgende:
Nee, mijn mooiste aanwinst blijft het nageslacht
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:55 schreef Mark het volgende:
Ik heb schrikbarend weinig muzikale aanwinsten dit jaar. Voorlopig is Revolting Cocks daarin trouwens nog de nummer 1 keuze
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:13 schreef belsen het volgende:
[..]
Idem. Mijn mooiste aanwinst van dit jaar zijn mijn eigen opnames.
quote:Op donderdag 12 november 2009 20:36 schreef cafca het volgende:
Mijn mooiste muzikale aanwinst van het jaar:
[ afbeelding ]
certainly did happen!quote:
Volgens mij bedoelde hij: "Ik voel behoorlijk me kloten."quote:De Munk mist laatste Ciske de Rat
Danny de Munk moet zijn allerlaatste voorstelling van Ciske de Rat laten schieten vanwege een bijbalontsteking. Dit zei hij woensdagavond zelf in RTL Boulevard.
"Het is voor mij en het publiek heel zuur,"zei De Munk."Maar mijn gezondheid gaat nu eenmaal voor."Hij heeft voor een maand antibiotica gekregen.
Zijn reallifesoap laat hem momenteel even met rust."Ik had geen zin om als een pinguin voor de camera's te verschijnen."De Munk heeft nog erg veel last van zijn onsteking:"Dit wens ik mijn ergste vijand nog niet toe.Ik voel me behoorlijk klote."
Wel een briljante titel van het artikel...quote:Bedenker van rockteken heeft kanker
Metalzanger Ronnie James Dio heeft maagkanker.Dit meldt zijn vrouw op zijn website.Dio staat bekend als de man die het rockteken -pink,wijsvinger en duim in de lucht- in de metalscene bedacht. Dio zat onder meer in de bands Rainbow, Elf en Black Sabbath.Hij zou volgende week optreden in 013 in Tilburg,maar dit concert was al eerder afgezegd.
Gegeven zijn slechte gezondheid misschien maar beter, maar toch...quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:43 schreef Berkery het volgende:
Dag Ramses, we zullen omhoog kijken...
Kom kom, je was al 25. Ooit zul je toch moeten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:16 schreef Bosbeetle het volgende:
was ik maar nooit van de mavo af gegaan ....
quote:Op maandag 10 december 2009 08:22 schreef Mark het volgende:
[..]
Kom kom, je was al 25. Ooit zul je toch moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |