Het jaar is nog steeds niet voorbij hoor!quote:Op donderdag 12 november 2009 17:21 schreef Seborik het volgende:
Het is voor mij ook een tam jaar geweest qua aankopen. Favoriet is nog altijd Heaven & Hell - The Devil You Know. Ook heel leuk was een boekje ter ere van het 40-jarig bestaan van een nabijgelegen platenzaak. De Waterput
Post dan een leuk linkje!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:53 schreef AdyVanDeSloop het volgende:
Cross Roads gutiar duel with Stev
http://video.google.nl/videoplay?docid=2532824540210704919#
cross roads
quote:
wat Bend It Like Bender een single?quote:Op maandag 21 december 2009 09:57 schreef Mark het volgende:
Ik twijfel voor beste single tussen Revolting Cocks en Devin Townsend. "I am not gay" is erg tof, maar "Bend it like Bender" ook.
Geen idee, maar ik heb toch geen zicht op wat een single is en wat niet. Voor mij is het nu dus maar een los nummerquote:Op maandag 21 december 2009 10:39 schreef Tokus het volgende:
[..]
wat Bend It Like Bender een single?
Lopen die ook op Fok dan? De Madalief actie is juist als tegenhanger van de Serious Request actie hier. Gewoon omdat het kleinschalig is en omdat al het geld bij de kinderen terecht komt.quote:Op maandag 21 december 2009 10:36 schreef Mark het volgende:
Zal nu wel concurrentie komen van de Serious Request velingen
Tssss. wat ouders hun kinderen allemaal niet aanleren......quote:Op donderdag 24 december 2009 12:05 schreef Z het volgende:
Mijn mooiste aanwinst van dit jaar betreft ook het nageslacht. Hij duimt niet maar zuigt op z'n middel en ringvinger. Hij maakt dus min of meer het metal teken:
[ afbeelding ].
Zou het een metalhead worden. Misschien om z'n vader te pesten.
Hee, dat deed ik vroeger ook!quote:Op donderdag 24 december 2009 12:05 schreef Z het volgende:
Mijn mooiste aanwinst van dit jaar betreft ook het nageslacht. Hij duimt niet maar zuigt op z'n middel en ringvinger. Hij maakt dus min of meer het metal teken:
[ afbeelding ].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |