Door de FP-ban of door de goedkeuring van Mark?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:20 schreef belsen het volgende:
[..]
Daar gaat mijn ideale schoonzoonreputatie...
Ja, life is what happens...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:52 schreef peaceman het volgende:
Onze Lennon is vandaag alweer 1 geworden... wat vliegt de tijd!
En toch heeft het wel wat... ja ik ben raar, maar 30 seconds to mars doet me op de een of andere manier wel iets. Soms moet je gewoon schreeuwen ook al weet je dat je niet zo goed bent.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:57 schreef dwerg het volgende:
Waarom draaien (bijna) alle zenders zo'n vreselijke bombastische pulpband als 30 Seconds to Mars? Ik kan er werkelijk niets goeds aan ontdekken.
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:12 schreef Tokus het volgende:
hm ja, wellicht.
vanochtend was het rammstein op 3fm. en een zo'n knakker hier vond het kutmuziek, en direct werd overgeschakeld naar het foute uur op Q, waar net de Vengaboys waren. horror...
Roma, Romama?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:10 schreef Tokus het volgende:
waarom klinkt Lady Gaga alsof ze strontverkouden is, in dat huidige hitje? kutmuziek, maar ja ze hebben hier de radio zonodig op Q Music gezet
Radio 538 (kan er ook niets aan doen dat ik ernaar moet luisteren op m'n werk) was een dik uur te laat, maar om 16:12 werd ie dan toch gedraaid...quote:Op maandag 25 januari 2010 11:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vandaag om 3 uur wel even marc almond luisteren met tears run rings
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:12 schreef belsen het volgende:
Mijn leven is een hel.
Waarom heb ik altijd ruzie met de frituurpan.
Mooie gitaar, nu nog wel de versterker.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:23 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoogtijd voor pics van mn aanwinst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooit, dat was dan waarschijnlijk tussen 1982 en 1989.quote:Op zondag 7 februari 2010 10:29 schreef belsen het volgende:
Ik luister net naar de Britse top 40, dat is gewoon 37 keer pure troep plus Plan B (aardig) en twee keer Florence + Machine (redelijk)... Ooit stonden daar toch leuke bands tussen.
Toch ook wel later, maar bijna alles wat er nu instaat is r-n-b (in de stijl van Jay Z en Pink) en nep electropop (Lady Gaga'ish). Toch vreemd dat er nu helemaal geen rock of pop meer tussenstaat.quote:Op zondag 7 februari 2010 11:40 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ooit, dat was dan waarschijnlijk tussen 1982 en 1989.
27.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:09 schreef Mark het volgende:
Nou ja zeg, wel zo belachelijk dat ik er even een screenshot van gemaakt heb. Kwam deze banner tegen:
[ afbeelding ]
Sinds wanneer heeft kleurenzicht met slimheid te maken?
Wat is er mis met Peavey?quote:Op zondag 7 februari 2010 10:29 schreef belsen het volgende:
[..]
Mooie gitaar, nu nog wel de versterker.
Op zich niets, maar het heeft niet het karakter dat een Vox, Fender of Marshall heeft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |