Een groepsgenoot van me heeft eigenlijk dit idee al ongeveerquote:Op maandag 15 maart 2010 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
- RFID chipje in je LL-bandje
- RFID button
Die kun je activeren op het terrein met je eigen gegevens erop. Als je gegevens wilt uitwisselen met iemand kies je op het scherm: gegevens uitwisselen" en je houdt beiden je polsbandje/button ervoor.
Vervolgens worden je gegevens naar die persoon gestuurd(email of LLow-profiel).
Je kunt ook invoeren waar je geweest bent of waar je heen gaat.
Zo leer je nog eens watquote:Op maandag 15 maart 2010 23:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Een groepsgenoot van me heeft eigenlijk dit idee al ongeveerook een ding waar ik in het begin iets mee wilde doen, maar wat toen zo'n obvious choice werd, dat bandje.
Nog steeds iets om in gedachten te houden!
Maar ik kende als noob dus niet eens het LLow profiel, dat dat al bestond!
Voor zover ik weet wordt er niets mee gedaan op LL zelf.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:25 schreef Maisnon het volgende:
Die Llowlife profielen, wat wordt daar tot nu toe mee gedaan op Lowlands eigenlijk? Wordt dat al aan een product gekoppeld of is het echt iets wat je achter de schermen van Lowlands gebruikt, ervoor, tijdens bijna niet en erna weer wel?
Volgens mij ook niet, tis alleen onderdeel van de voor- en napret.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wordt er niets mee gedaan op LL zelf.
Terwijl er toch veel mee te doen is. Vorig jaar had je Achterwerk in de Kast en dan kun je dat lekker nadoen, zoals vroeger. Zou toch leuk zijn als je zoiets gelijk aan je Llow-profiel kon hangen.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:31 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet, tis alleen onderdeel van de voor- en napret.
Ik heb zelf ook nog in de kast gezeten! Vind dat ze inderdaad daar wel meer mee kunnen doen, sowieso de hele site vind ik redelijk brak maar dat is oud nieuws.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Terwijl er toch veel mee te doen is. Vorig jaar had je Achterwerk in de Kast en dan kun je dat lekker nadoen, zoals vroeger. Zou toch leuk zijn als je zoiets gelijk aan je Llow-profiel kon hangen.
Er zit volgens het plan van Maisnon ook een ID in verwerkt. Dat maakt ze ook uniek.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:40 schreef Fascination het volgende:
Maar hoeveel kleuren oordoppen zijn er dan? Want straks hebben mensen dezelfde kleur oordoppen en is het niet echt uniek meer voor die persoon.
het is tegelijkertijd aan je last.fm of facebook of llow profiel gekoppeldquote:Op maandag 15 maart 2010 23:40 schreef Fascination het volgende:
Maar hoeveel kleuren oordoppen zijn er dan? Want straks hebben mensen dezelfde kleur oordoppen en is het niet echt uniek meer voor die persoon.
Als de oordop een nummertje bevat (net zoals op fok je usernummer bvb) dan kan alles met dat nummer buiten de oordoppen geregeld wordenquote:Op maandag 15 maart 2010 23:40 schreef Aron7120 het volgende:
Dat van die oordoppen is wel een idee, alleen wel heel erg complex. Misschien moet je meer kijken naar een kleine geheugunit erin. Bij elk optreden staat een zuil waarvan je dan iets kan downloaden, en dan her en der over het terein verspreid zuilen om die shit te uploaden naar je eigen profiel?
Staat ook in de KLB sc, maar goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |