Kinderen Tegen Kinderen?quote:Op woensdag 14 april 2010 19:43 schreef MrManiak het volgende:
Weet er iemand nog een leuke lokale band die meer aandacht mag verdienen (en morgenavond beschikbaar is in A-dam)? Het is voor een sollicitatieprocedure voor FOK!, het beste verhaal komt op de Frontpage te staan
. Iemand een leuke suggestie?
Nee, dat staat daar in een kadertje. Kom je nooit op de FP.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En jij houdt dat gewoon bij?
Nee. De domheid is me te overweldigend.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:42 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, dat staat daar in een kadertje. Kom je nooit op de FP.
En dat ondanks het viercijferige IQ van belsen.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:09 schreef bartrid het volgende:
Volgens mij is het gemiddelde IQ van de FP bezoeker negatief.
Precies, kan je nagaan hoe het met de rest gesteld is.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En dat ondanks het viercijferige IQ van belsen.
Niets over mijn QI, hè!quote:Op donderdag 15 april 2010 18:17 schreef bartrid het volgende:
[..]
Precies, kan je nagaan hoe het met de rest gesteld is.
Ik luister al twee weken naar Sugar Lee Hooper... Dat is pas killing.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:31 schreef bartrid het volgende:
Ja kom op. Goed plan. Ik luister al ongeveer de hele dag naar Type O en Carnivore.
Nee hoor, jij trekt het gemiddelde stukken op.quote:
Dat zou ik nou nog geen 2 minuten uithouden.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:48 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik luister al twee weken naar Sugar Lee Hooper... Dat is pas killing.
Kut, lees het nu pasquote:Op donderdag 15 april 2010 18:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Als we deze nou vol ouwehoeren over de FP....dan kunnen we tenminste nog Dag Peter, Life is killing you doen terwijl het relevant is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |