Ik heb het aan de moderators gevraagd en belsen raadde me aan het hier ook neer te zettenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:06 schreef cafca het volgende:
Oh, is dit het spam-je-persoonlijke-favoriete-topic-topic?
Wat is het hier rustig verder........iedereen druk bezig?
Het ging mij om het geluid en in combinatie met de gitaren die ik heb en de muziek die ik speel kwam ik na veel testen toch uit bij Peavey.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:08 schreef belsen het volgende:
[..]
Op zich niets, maar het heeft niet het karakter dat een Vox, Fender of Marshall heeft.
quote:
Ja hij is geweldigquote:
Ja zeg maarquote:Op donderdag 8 april 2010 20:22 schreef Lyzio het volgende:
Is dit zeg maar de SC van MUZ?
Dan zit ik hier denk ik wel goed. Aangezien ik binnenkort mijn eigen platenzaak openquote:
En Malcolm McLarenquote:Op maandag 5 april 2010 13:39 schreef belsen het volgende:
Sugar Lee Hooper overleden...
En die moet ook Slow gaan lopenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:25 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dan zit ik hier denk ik wel goed. Aangezien ik binnenkort mijn eigen platenzaak open
Vinyl? en waar?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:25 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dan zit ik hier denk ik wel goed. Aangezien ik binnenkort mijn eigen platenzaak open
Dat vind ik in deze tijden best wel gewaagd. Maar wel een tof idee (het is er bij mij nooit van gekomen helaas).quote:Op donderdag 8 april 2010 20:25 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |