Ach, eindelijk weer "leven" in dit topic.....quote:
Nee, alleen z'n penis.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:12 schreef belsen het volgende:
Zo verdelen ze artiesten voor crematie over de verschillende werelddelen.
Het schijnt dat ze Peter Steele overbrengen naar de hoogovens...
Wat slecht, wat slecht...
Toch geweldig hoe ze die meisjes opmaken als onschuldige trientjes en dan Peter Steele alle ruimte geven zijn showtje op te voeren.quote:
Mooie uitspraak in de laatste seconden, overigens.quote:
Overleden aan de voortschreidende asfaltering van de randstad.quote:
Ja, dat is het bekendste wat de afgelopen 6 jaar naar boven is gekomen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:55 schreef bartrid het volgende:
Goh, ik ben nou zo'n 6 jaar weg uit Nederland, maar Kane en Anouk winnen nog steeds prijzen??
Ze staan op eenzame hoogte, ongelofelijk dat ze nog niet internationaal doorgebroken zijn.quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:55 schreef bartrid het volgende:
Goh, ik ben nou zo'n 6 jaar weg uit Nederland, maar Kane en Anouk winnen nog steeds prijzen??
Ik vind Kane echt een ongelofelijke kutband, maar moet tot mijn schaamte bekennen dat ik Love over healing toch best regelmatig gedraaid heb.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:02 schreef bartrid het volgende:
Nou ik zie in de tweedehands platenzaak Kane nog wel eens in de bakken staan dus die hebben het dan wel gemaakt hier.
Oh, da's wel tof. d'r zit daar in de buurt niet zo veel, he?quote:Op zondag 18 april 2010 00:48 schreef Tokus het volgende:
Bergen Op Zoom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |