Ik dan maar ook? Dus jij komt ook niet?quote:
kheb 'm in de op gegooid.quote:Op dinsdag 3 november 2009 @ 22:57 schreef appelsjap het volgende:
/verwarring
Thankxquote:
Zou een retourtje niet handiger zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:59 schreef Merel1808 het volgende:
Ja, als iemand even mijn vliegticket vanuit NY betaalt kom ik ook
Die zijn toch vaak al goedkoper dan enkeltjes, dus das misschien een beter idee jaquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zou een retourtje niet handiger zijn.
Ik werk met Fok!Silver, werken spoilers niet op toch?quote:Op dinsdag 3 november 2009 @ 23:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
VASND , als je nou gewoon 2 spoilers aanmaakt met WEL en NIET. is wat overzichtelijker.
[spoiler=WEL]
[spoiler=NIET]
en afsluiten met [/spoiler
Vanwaar toch die spoiler hypequote:Op dinsdag 3 november 2009 23:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
VASND , als je nou gewoon 2 spoilers aanmaakt met WEL en NIET. is wat overzichtelijker.
[spoiler=WEL]
[spoiler=NIET]
ohja qlimaxquote:Op woensdag 4 november 2009 04:37 schreef swarmahoer het volgende:
als je het vorige topic doorgelezen had:
november is te kortdag, december is er al een pub meet in utrecht, het was dus logisch rond eind januari de nijmegen pub meet te plannen
(en 21e is qlimax)
Niet aanvallend naar jou. Gewoon in het algemeenquote:Op woensdag 4 november 2009 07:43 schreef appelsjap het volgende:
Ja, klonk alleen een beetje aanvallend.
Tyf op met je spoilers, maakt het nog onoverzichtelijkerquote:Op dinsdag 3 november 2009 @ 23:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[spoiler=WEL]
[spoiler=NIET]
Nijn, lees dit topic eens goed door. 21 gaan we NIET. We gaan in januari, dus je kan gewoon meequote:Op woensdag 4 november 2009 11:23 schreef nijnja het volgende:
De 21e wens ik jullie veel plezier [ afbeelding ]
Ik heb het door gelezen, ik wil gewoon even complimentjes. Van: Oh nijn moet komen, dus dan verzetten we hem maar!!quote:Op woensdag 4 november 2009 11:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nijn, lees dit topic eens goed door. 21 gaan we NIET. We gaan in januari, dus je kan gewoon mee
Ik mag graag denken dat ik belangrijk genoeg ben om de meet voor te verplaatsenquote:Op woensdag 4 november 2009 11:22 schreef appelsjap het volgende:
Alsof er een datum is waar iedereen kan, zullen altijd wel mensen zijn die niet kunnen
He jongens we houden de 21e aan goed?!quote:Op woensdag 4 november 2009 11:26 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb het door gelezen, ik wil gewoon even complimentjes. Van: Oh nijn moet komen, dus dan verzetten we hem maar!!![]()
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
He jongens we houden de 21e aan goed?!
Waarom heb je onze namen cursief gemaakt?quote:
Omdat ik anders als enige cursief sta, en dan lijkt het zo alsof ik belangrijk ben enzoquote:Op woensdag 4 november 2009 11:43 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Waarom heb je onze namen cursief gemaakt?
Nee, je blijft maar in NY. Veel leuker daar.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:45 schreef Merel1808 het volgende:
En waarom staat mijn naam nog stééds niet in dat stomme rijtje? Ik heb echt 10 topics geleden al gezegd dat ik kwamOf mag ik niet mee?
doen we ook gewoon, appel lette niet opquote:Op woensdag 4 november 2009 07:39 schreef tliciouz het volgende:
Wtf, we zouden pas in januari doen aangezien er in dec al een meet is in utrecht. En doe op een doordeweekse dag, misschien een donderdag avond? Er zijn ook mensen met een ov die in het weekend moeten betalen. Dan zouden ze en voor vervoer moeten betalen en voor de avond zelf. Word een beetje te denk ik.
En ik vraag me nu wel eens af wie er achter deze blauwe naam zitquote:Op woensdag 4 november 2009 12:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
doen we ook gewoon, appel lette niet op
We schelen nog geen jaarquote:Op woensdag 4 november 2009 13:00 schreef appelsjap het volgende:
Jullie zijn allemaal veel ouder dan ik ben; ik durf niet.
Ook al krijg je hem te zien, het blijft 1 groot mysterie...quote:Op woensdag 4 november 2009 12:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En ik vraag me nu wel eens af wie er achter deze blauwe naam zit
jij bent ongetwijfeld langerquote:Op woensdag 4 november 2009 13:00 schreef appelsjap het volgende:
Jullie zijn allemaal veel ouder dan ik ben; ik durf niet.
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:05 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ook al krijg je hem te zien, het blijft 1 groot mysterie...
Ik kan elk mysterie ontrafelenquote:Op woensdag 4 november 2009 13:05 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ook al krijg je hem te zien, het blijft 1 groot mysterie...
Ik ben ook niet zo lang.quote:
Maar zo blijven we bezigquote:Op woensdag 4 november 2009 13:11 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik vind het een prachtidee. Maar veel mensen zijn er op tegen.
Op vrijdagen.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar zo blijven we bezigHoe doen jullie dat met die PUB meets in Utrecht dan?
Dat moet ze van mij. En mijn puppy oogjes kun je niet weerstaanquote:Op woensdag 4 november 2009 13:20 schreef swarmahoer het volgende:
tygertje hoef je niet naar te luisteren, die komt toch niet
bier drinken, bowlen, en ouwehoerenquote:Op woensdag 4 november 2009 13:25 schreef Trafasi het volgende:
wat gaat er gebeuren dan?nooit op n meet geweest...
Nja eerst bowlen, dan iets drinken in de stad en daarna een orgy bij swarma op de kamer.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:25 schreef Trafasi het volgende:
wat gaat er gebeuren dan?nooit op n meet geweest...
Waarom niet met zn alle een hotelkamer? Leren we elkaar allemaal beter kennenquote:Op woensdag 4 november 2009 13:26 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nja eerst bowlen, dan iets drinken in de stad en daarna een orgy bij swarma op de kamer.
Als het op een donderdag of vrijdag is wel.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:20 schreef swarmahoer het volgende:
tygertje hoef je niet naar te luisteren, die komt toch niet
waarom las ik dan een post met 20 euro is te veel voor n kaartje enzoquote:Op woensdag 4 november 2009 14:19 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Als het op een donderdag of vrijdag is wel.
WeekOVquote:Op woensdag 4 november 2009 @ 14:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarom las ik dan een post met 20 euro is te veel voor n kaartje enzo
Ik maak 'n goeie kans.quote:Op woensdag 4 november 2009 @ 13:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kleiner dan mij zullen jullie niet zijn
heb je een puntquote:
Ja. Care. Doe niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb je een puntmaar de za was ''besproken'' omdat er veel lui gewoon op de vrijdag naar school moeten of andere verplichtingen hebben, en daardoor de donderdag dus afvalt
Alsof ik 3 maanden van te voren weet of ik dan iets te doen heb, al dan niet verplicht.quote:
daarom kan je t nu dus al vrij houdenquote:Op woensdag 4 november 2009 14:37 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Alsof ik 3 maanden van te voren weet of ik dan iets te doen heb, al dan niet verplicht.
dan valt er niks te stappen, vrijdag is een klote avond in nijmegen helaasquote:Op woensdag 4 november 2009 14:40 schreef Merel1808 het volgende:
Waarom nou niet gewoon op een vrijdag dan? Als compromis tussen zaterdag en donderdag
quote:Op woensdag 4 november 2009 14:36 schreef VASND het volgende:
Donderdag is natuurlijk wel veel toffer qua Piecken.
En goedkoper bowlen.
quote:Op woensdag 4 november 2009 14:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de za was ''besproken'' omdat er veel lui gewoon op de vrijdag naar school moeten of andere verplichtingen hebben, en daardoor de donderdag dus afvalt
Maar we hebben elkaar toch?quote:Op woensdag 4 november 2009 14:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan valt er niks te stappen, vrijdag is een klote avond in nijmegen helaas
Dat dus.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan valt er niks te stappen, vrijdag is een klote avond in nijmegen helaas
dan plannen we wel een prive vrijdagavondquote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 14:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan plannen we wel een prive vrijdagavond
Dat vroeg ik je op de vorige pagina dus ook alquote:Op woensdag 4 november 2009 14:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan plannen we wel een prive vrijdagavond
op de vrijdag dusquote:Op woensdag 4 november 2009 13:10 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Maarrehm, mysteryman, wanneer gaan wij nou dan een keer daten, voor de WH?
Lezen! Voor dusquote:Op woensdag 4 november 2009 14:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
op de vrijdag dus![]()
nog vóór de wh? of erna?
ja, ervoor dusquote:
Elke andere dag is voor mij ook prima, maar op vrijdag moet ik wel vroeg mit dem Zug, want weekOV..quote:Op woensdag 4 november 2009 14:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja, ervoor dusen een vrijdag? swine moet altijd werken op vrijdag, dus dan kunnen we samen bij hem kansloos bier gaan drinken natuurlijk
wat doe je as vrijdag?
dan kom je morgen gewoonquote:Op woensdag 4 november 2009 16:54 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Elke andere dag is voor mij ook prima, maar op vrijdag moet ik wel vroeg mit dem Zug, want weekOV..
Morgen heb ik dan helaas alweer een feestje! Volgende week?quote:Op woensdag 4 november 2009 17:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan kom je morgen gewoon? moet wel werken om 11 uur savonds
Voor mij zou een donderdagavond niet werken. Sowieso heb ik dan volleybaltraining, en daarna zou ik om half 11 thuis moeten zijn van m'n ouders, i.v.m school de volgende dag.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:39 schreef tliciouz het volgende:
Zet er dan ook 2 doordeweekse dagen neer bijvoorbeeld een donderdag avond? Zet mij en LasTeR maar overal bij, ons maakt het niet uit.
23-01-2010quote:Op woensdag 4 november 2009 18:45 schreef swarmahoer het volgende:
Jij komt sowieso meneertje. Anders is het geen echte meet.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
23-01-2010
20:45 11528 Oostdobbers-WZC 2 - De IJsel 1
Raalte
M.a.w., doe het op de 23e en ik ben er niet, of laat.
16e geen wedstrijd
Dus ik kan bij jou slapenquote:Op woensdag 4 november 2009 18:56 schreef livalo het volgende:
[..]
Jij komt sowieso meneertje. Anders is het geen echte meet.
We gaan gewoon door tot 6 uur. Dòh.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dus ik kan bij jou slapen? Want wedstrijd is om 10 uur ofzo klaar, dan naar nijmegen, is het 11 uur / half 12.... Beetje laat enzo
. En na een wedstrijd ben ik sowieso kapot.
Yes.quote:Op woensdag 4 november 2009 @ 18:58 schreef livalo het volgende:
[..]
We gaan gewoon door tot 6 uur. Dòh.
Ik stem voor.quote:
sexyquote:
Pm werkt niet op mijn telefoon..quote:Op woensdag 4 november 2009 19:21 schreef Tijgertje. het volgende:
Jezus. Swarma en Merel. Ga lekker PM'en voor een date.
Dan ga sms'en.quote:Op woensdag 4 november 2009 @ 19:23 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Pm werkt niet op mijn telefoon..
Hoef je ook heel mn kamer niet te jatten enzo.quote:
Maandag of woensdag (maar dan ben ik er pas laat, want college tot 8), kan swine ook nog meedaten op 1 van die 2?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
sexynoem maar een dag (ma/di/wo) rest komt niet fijn uit
Ik ben hier te oud voorquote:Op woensdag 4 november 2009 @ 19:26 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Zeur niet zo zeg, dit kost je coolheidscredits
Maar dat doe ik toch, gewoon omdat het kan.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:24 schreef VASND het volgende:
[..]
Hoef je ook heel mn kamer niet te jatten enzo.
das wel heel laatquote:Op woensdag 4 november 2009 19:25 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Maandag of woensdag (maar dan ben ik er pas laat, want college tot 8), kan swine ook nog meedaten op 1 van die 2?
Moet jij meerijden vanaf a'dam dan richting nijmegen ?:Pquote:Op woensdag 4 november 2009 19:26 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Zeur niet zo zeg, dit kost je coolheidscredits
ik vroeg nog of mn zusjes mee wilden maar die bedankten toen ik je hyves liet zienquote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 23:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik vroeg nog of mn zusjes mee wilden maar die bedankten toen ik je hyves liet zien
Ik kan niet op zaterdagen, dus deze meet gaat aan mij voorbijquote:Op woensdag 4 november 2009 22:05 schreef rene90 het volgende:
[..]
Moet jij meerijden vanaf a'dam dan richting nijmegen ?:P
Swarma heeft me overgehaald
Jammer, ken je verder niet maar ik dacht ach, kleine moeite om wat amsterdammers mee te nemen en de volgende dag weer terug te rijdenquote:Op donderdag 5 november 2009 00:09 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik kan niet op zaterdagen, dus deze meet gaat aan mij voorbij
waarom niet ? ik zeg ook gewoon mn werk afquote:Op donderdag 5 november 2009 00:09 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik kan niet op zaterdagen, dus deze meet gaat aan mij voorbij
Ik kan gewoon nooit op zaterdag, eigenlijk, behalve als het een 5e zaterdag van de maand is, maar misschien eventueel heel misschien kan ik de 16e wel regelen, maar dat is natuurlijk onder voorbehoud. Ik hoorde dat jij heel knap bent, dus 3 uur bij jou in de auto kan ik niet afslaanquote:Op donderdag 5 november 2009 00:10 schreef rene90 het volgende:
[..]
Jammer, ken je verder niet maar ik dacht ach, kleine moeite om wat amsterdammers mee te nemen en de volgende dag weer terug te rijden
Edit; hoezo weet je al dat je een zaterdag in januari niet kan?
Vooruit dan maar, ik schrijf het ook even in de agenda zodat ik vrij kan regelen van werk zodat ik niet opeens een slaapdienst hebquote:Op donderdag 5 november 2009 00:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon nooit op zaterdag, eigenlijk, behalve als het een 5e zaterdag van de maand is, maar misschien eventueel heel misschien kan ik de 16e wel regelen, maar dat is natuurlijk onder voorbehoud. Ik hoorde dat jij heel knap bent, dus 3 uur bij jou in de auto kan ik niet afslaan
quote:Op donderdag 5 november 2009 00:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon nooit op zaterdag, eigenlijk, behalve als het een 5e zaterdag van de maand is, maar misschien eventueel heel misschien kan ik de 16e wel regelen, maar dat is natuurlijk onder voorbehoud. Ik hoorde dat jij heel knap bent, dus 3 uur bij jou in de auto kan ik niet afslaan
Overigens, PM even je foto, swarma's smaak is natuurlijk discutabelquote:Op donderdag 5 november 2009 00:21 schreef rene90 het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, ik schrijf het ook even in de agenda zodat ik vrij kan regelen van werk zodat ik niet opeens een slaapdienst heb
idd, ik heb merel ook leuk gevonden dus je weet maar nooitquote:Op donderdag 5 november 2009 00:25 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Overigens, PM even je foto, swarma's smaak is natuurlijk discutabel
Jij vindt alles leuk dat 2 benen en een kut heeft, dus wat dat betreft zegt dat inderdaad niet veelquote:Op donderdag 5 november 2009 00:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
idd, ik heb merel ook leuk gevonden dus je weet maar nooit
Is swarma er zo éénquote:Op donderdag 5 november 2009 00:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jij vindt alles leuk dat 2 benen en een kut heeft, dus wat dat betreft zegt dat inderdaad niet veel
idd, ben ik er zo eenquote:
Hij heeft naar mij en mijn beste vriendin exact dezelfde smsjes gestuurd ("Jij bent echt mijn Miss Universe!" etc)quote:
echtquote:Op donderdag 5 november 2009 00:44 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hij heeft naar mij en mijn beste vriendin exact dezelfde smsjes gestuurd ("Jij bent echt mijn Miss Universe!" etc)
Ik zeg dat jij die gestuurd hebt, en dat is nu zo'n 6 jaar geledenquote:Op donderdag 5 november 2009 00:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
echt![]()
wat een sukkel![]()
hoelang geleden was dat wel nieten wie zegt dat ik die gestuurd heb
Ooh puberleeftijd dusquote:Op donderdag 5 november 2009 00:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik zeg dat jij die gestuurd hebt, en dat is nu zo'n 6 jaar geleden
Gewoon een jong opdondertje dusquote:Op donderdag 5 november 2009 00:48 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Bij hem wel ja, ik was 14, das pre-puber
Ik zie de win niet?quote:Op donderdag 5 november 2009 00:23 schreef swarmahoer het volgende:
en nijn kan ook de 16e, dus win win win win situatie
quote:Op donderdag 5 november 2009 00:44 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hij heeft naar mij en mijn beste vriendin exact dezelfde smsjes gestuurd ("Jij bent echt mijn Miss Universe!" etc)
Dan hoeft swarma zich niet de hele avond met merel bezig te houden.quote:
Mag ik meerijden?quote:Op donderdag 5 november 2009 00:10 schreef rene90 het volgende:
[..]
Jammer, ken je verder niet maar ik dacht ach, kleine moeite om wat amsterdammers mee te nemen en de volgende dag weer terug te rijden
Edit; hoezo weet je al dat je een zaterdag in januari niet kan?
Alsof er ooit Pubers op een PUB meet zijn geweestquote:
Uit je vorige reactie maak ik uit dat JIJ een PUB-er bentquote:Op donderdag 5 november 2009 09:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alsof er ooit Pubers op een PUB meet zijn geweest
NIETES JE BENT ZELF EEN PUBER KOM DAN MET JE GROTE MOND!?@#!?@#!@?#@!#quote:Op donderdag 5 november 2009 09:32 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Uit je vorige reactie maak ik uit dat JIJ een PUB-er bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op donderdag 5 november 2009 09:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
NIETES JE BENT ZELF EEN PUBER KOM DAN MET JE GROTE MOND!?@#!?@#!@?#@!#SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
Hoezo zou dat het niet zijn danquote:
Jij kent de plaats beter dan ikquote:Op donderdag 5 november 2009 09:37 schreef tliciouz het volgende:
Waar gaan we eigenlijk een drankje doen dan?
Liever in de stad zelf en niet bij picken, dat is zo afgelegen.quote:
Inderdaad, weigeren is gewoon een ipbanquote:Op donderdag 5 november 2009 11:47 schreef RenRen- het volgende:
Ik hoor dat ik ook moet komen.
En als een modje dat zegt, heb je weinig inspraak meer.
Van Buuren is prima, zeker geen stretto, alsjeblieft, wat een gore stinktent.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:58 schreef swarmahoer het volgende:
ik stel voor voor degene die willen rond 1900 af te spreken bij een gemakkelijke plaats, dan te gaan eten bij van buren, dan naar allround te gaan rond 9 uur daar met de rest verzamelen, en bowlen tot 11 of 12 ofzo, wat leuk is
en dan nog nabieren daar, en dan te gaan stappen(ook bij van buren
?)
Goedgekeurdquote:Op donderdag 5 november 2009 11:58 schreef swarmahoer het volgende:
ik stel voor voor degene die willen rond 1900 af te spreken bij een gemakkelijke plaats, dan te gaan eten bij van buren, dan naar allround te gaan rond 9 uur daar met de rest verzamelen, en bowlen tot 11 of 12 ofzo, wat leuk is
?)
degene onder de 18 (mannelijk) hebben bij vb misschien wel een probleem, maar kan ik wel oplossen dnek ikquote:Op donderdag 5 november 2009 12:00 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Van Buuren is prima, zeker geen stretto, alsjeblieft, wat een gore stinktent.![]()
Shit... Een probleemquote:Op donderdag 5 november 2009 12:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
degene onder de 18 (mannelijk) hebben bij vb misschien wel een probleem, maar kan ik wel oplossen dnek ik
Zijn die er dan? Onder de 18 maar wel mee gaan? Vrouwen komen idd sowieso binnen.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
degene onder de 18 (mannelijk) hebben bij vb misschien wel een probleem, maar kan ik wel oplossen dnek ik
Er zijn sowiesie geloof ik weinig PUB-users onder de 18..quote:Op donderdag 5 november 2009 12:43 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Zijn die er dan? Onder de 18 maar wel mee gaan? Vrouwen komen idd sowieso binnen.
Nja die zijn er wel, maar die gaan meestal niet mee naar meets.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:44 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Er zijn sowiesie geloof ik weinig PUB-users onder de 18..
Prima, afspreken op centraal station? Lijkt me denk ik het beste.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:58 schreef swarmahoer het volgende:
?)
Dus we doen het in het weekend?quote:Op donderdag 5 november 2009 12:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Prima, afspreken op centraal station? Lijkt me denk ik het beste.
Nee die is er nietquote:Op donderdag 5 november 2009 12:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dus we doen het in het weekend?
Of is er dicht bij het station een normale plek waar je je auto kwijt kunt
Ja genoeg zij straatjes waar je hem kwijt kan, je kan hem ook in de parkeergarage kwijt midden in de stad.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dus we doen het in het weekend?
Of is er dicht bij het station een normale plek waar je je auto kwijt kunt
LIEVERD!! Jij zei 'zeistraatjes'quote:Op donderdag 5 november 2009 12:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja genoeg zei straatjes waar je hem kwijt kan, je kan hem ook in de parkeergarage kwijt midden in de stad.
Ja dat laatste lijkt me ook een goed idee, en we kunnen toch ook bij die bowlinghal wat eten? Frietje gaat er goed in.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:54 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nee die is er nietje kunt m miss beter bij de bowlingbaan zetten? Misschien is het makkelijker als we eerst gaan bowlen en daarna naar stad, hoeven we ook niet op en neer steeds.
Patatje ook welquote:Op donderdag 5 november 2009 12:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat laatste lijkt me ook een goed idee, en we kunnen toch ook bij die bowlinghal wat eten? Frietje gaat er goed in.
Niet waar kijk maar terugquote:Op donderdag 5 november 2009 12:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
LIEVERD!! Jij zei 'zeistraatjes'!!!
Maar als iemand dan vanuit Nijmegen ergens mee rijdt, of een adres geeft ofzo waar ik mijn auto kwijt kan
Heyendaalseweg 90quote:Op donderdag 5 november 2009 12:56 schreef nijnja het volgende:
[..]
Patatje ook wel
En wat is het adres van de Bowlingbaan dan
Eerder bowlen lijkt me handiger, ik wil mijn treinen niet missen.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:58 schreef swarmahoer het volgende:
?)
Die zijn op zaterdag echt helemaal vol, ik heb laatst serieus 3 kwartier zitten zoeken daaro naar een plaats, echt niet kunnen vinden.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja genoeg zij straatjes waar je hem kwijt kan, je kan hem ook in de parkeergarage kwijt midden in de stad.
Olround Bowling Centrumquote:Op donderdag 5 november 2009 12:56 schreef nijnja het volgende:
[..]
Patatje ook wel
En wat is het adres van de Bowlingbaan dan
Ja klopt, Ik en LasTeR pakken de laatste trein terug naar Arnhem om kwart over 12. Kan wel in Druten slapen die nacht maar die laatste bus gaat ook om half 1. Dus helaas niet na bieren voor onsquote:Op donderdag 5 november 2009 13:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Eerder bowlen lijkt me handiger, ik wil mijn treinen niet missen.
Ik kan nergens blijven slapenquote:Op donderdag 5 november 2009 13:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja klopt, Ik en LasTeR pakken de laatste trein terug naar Arnhem om kwart over 12. Kan wel in Druten slapen die nacht maar die laatste bus gaat ook om half 1. Dus helaas niet na bieren voor ons
Bij mijquote:
Moeten we nog maar even kijken Merel, ik kan waarschijnlijk wel bij swarma ergens pitten, enne de dag erna gewoon richting a'dam weer dus dan kan je prima meerijden uiteraard.quote:
Als wij daar vrolijk vna worden wel jaquote:Op donderdag 5 november 2009 13:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mogen wij nog in de auto pitten?
Kan ik ook bij swarma tukken? Of moet ik weer een of andere kerel versieren voor een slaapplek?quote:Op donderdag 5 november 2009 13:09 schreef rene90 het volgende:
[..]
Moeten we nog maar even kijken Merel, ik kan waarschijnlijk wel bij swarma ergens pitten, enne de dag erna gewoon richting a'dam weer dus dan kan je prima meerijden uiteraard.
Nee, je moet goed lezen. Dan zie je dat je al ergens kan slapenquote:Op donderdag 5 november 2009 13:15 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Kan ik ook bij swarma tukken? Of moet ik weer een of andere kerel versieren voor een slaapplek?
Je kan mij versieren zodat je ook bij swarma kan pittenquote:Op donderdag 5 november 2009 13:15 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Kan ik ook bij swarma tukken? Of moet ik weer een of andere kerel versieren voor een slaapplek?
Dat is nog maar af te wachten.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:15 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als wij daar vrolijk vna worden wel ja
Ja maar, ja maar.. Jij hebt alleen een auto, en een huis in Deventer.. Dat schiet niet opquote:Op donderdag 5 november 2009 13:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee, je moet goed lezen. Dan zie je dat je al ergens kan slapen
Mwehehehehe.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:18 schreef Bravebart het volgende:
Heeft Nijmegen nachtnet?
Als in?quote:
Vanaf Deventer rijden ook treinenquote:Op donderdag 5 november 2009 13:17 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.. Jij hebt alleen een auto, en een huis in Deventer.. Dat schiet niet op
Ja maar, geld, enzo! En ik heb al een lift gefixt van en naar A'damquote:Op donderdag 5 november 2009 13:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Vanaf Deventer rijden ook treinen?
Maar we gaan niet zondags weer vroeg terug hoor, wel beetje uitslapen / lekker ontbijtenquote:Op donderdag 5 november 2009 13:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja maar, geld, enzo! En ik heb al een lift gefixt van en naar A'dam
Dat is ook prima!quote:Op donderdag 5 november 2009 13:24 schreef rene90 het volgende:
[..]
Maar we gaan niet zondags weer vroeg terug hoor, wel beetje uitslapen / lekker ontbijten
Sorry hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 13:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja maar, geld, enzo! En ik heb al een lift gefixt van en naar A'dam
Een PUB-meet in Utrecht is ook geen Utrechtmeetquote:Op donderdag 5 november 2009 13:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dit is dus geen officiele nijmegen-draadje meet, maar een pub-meet? Haha, ik ga geen kleuterbegeleider spelen! Swarmi!
Hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 5 november 2009 13:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dit is dus geen officiele nijmegen-draadje meet, maar een pub-meet? Haha, ik ga geen kleuterbegeleider spelen! Swarmi!
Daar komen niet opeens tig niet-PUB-ers vanuit Utrecht bij...quote:Op donderdag 5 november 2009 13:31 schreef nijnja het volgende:
[..]
Een PUB-meet in Utrecht is ook geen Utrechtmeet?
Daar zit ook weer wat inquote:Op donderdag 5 november 2009 13:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar komen niet opeens tig niet-PUB-ers vanuit Utrecht bij...
Mogen we niet komen?quote:Op donderdag 5 november 2009 13:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daar zit ook weer wat in
Maar dan vraag ik me af: Hoe komen die niet-PUBers heir..
Misschien door de combi van Nijmegen en Meet in de TT?quote:Op donderdag 5 november 2009 13:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daar zit ook weer wat in
Maar dan vraag ik me af: Hoe komen die niet-PUBers heir..
Waarom is Utrecht dan altijd zo rustigquote:Op donderdag 5 november 2009 13:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Misschien door de combi van Nijmegen en Meet in de TT?
Omdat appel.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:37 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waarom is Utrecht dan altijd zo rustig![]()
Je bedoelt dus te zeggen dat het hier zo storm loopt omdat jij hier wel komt?quote:
Ja, uiteraard.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:39 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je bedoelt dus te zeggen dat het hier zo storm loopt omdat jij hier wel komt?
Wat een heldquote:Op donderdag 5 november 2009 13:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Of omdat swarma deze meet in het Nijmegen draadje aan het promoten is!
ONGELOOFLIJK DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!1!11 SINDS WNR WORDEN MENSEN UITGENODIGD.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wat een held
Ik ben trouwens door een aantal mensen uit Nijmegen ook uitgenodigd om een keer naar een Nijmegenmeet te komen! Gewoon, buiten PUB om
!
IK SNAP HET OOK NIETquote:Op donderdag 5 november 2009 13:43 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ONGELOOFLIJK DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!1!11 SINDS WNR WORDEN MENSEN UITGENODIGD.
Hoeveel plek?quote:Op donderdag 5 november 2009 13:57 schreef VASND het volgende:
Voor de mensen die nog een slaapplek zoeken, ik heb wel plek.
Ook voor een auto.
Kortom, jij wil mij daar hebben logeren! Als lieke bij je slaapt blijf ik ook ,anders ga ik naar huisquote:Op donderdag 5 november 2009 13:57 schreef VASND het volgende:
Ook voor een auto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Jou willen we ook niet, blijf jij maar gewoon weg.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Voor hoeveel personen / auto's, anders wel handig als backup voor als het plekje bij swarma niet meer kan. ook wel handig dat iedereen die met me meerijdt op dezelfde plek slaaptquote:Op donderdag 5 november 2009 13:57 schreef VASND het volgende:
Ook voor een auto.
Als jij oprot uit het nijmegendraadje zelf, viswijf!quote:Op donderdag 5 november 2009 14:10 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jou willen we ook niet, blijf jij maar gewoon weg.
Houd het nog wel een beetje normaal, ok?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als jij oprot uit het nijmegendraadje zelf, viswijf!
of anders?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Houd het nog wel een beetje normaal, ok?
Ik kan 2 auto's wel kwijt, woon dan ook niet echt in de buurt van het centrum.quote:Op donderdag 5 november 2009 @ 14:15 schreef rene90 het volgende:
[..]
Voor hoeveel personen / auto's, anders wel handig als backup voor als het plekje bij swarma niet meer kan. ook wel handig dat iedereen die met me meerijdt op dezelfde plek slaapt
Ja.quote:
Dat regelt een van de 1000 mods in het Nijmegendraadje wel ff. :pquote:Op donderdag 5 november 2009 14:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja.
Iets met noten enzo. Je bepaalt zelf waar je het op aan laat komen.
Daar ga ik niet over. Maar ik wil dat je je hier gewoon ff normaal gedraagd enzoquote:Op donderdag 5 november 2009 14:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat regelt een van de 1000 mods in het Nijmegendraadje wel ff. :p
tja, iets over jou willen.. en wie de bal kaatst..quote:Op donderdag 5 november 2009 14:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daar ga ik niet over. Maar ik wil dat je je hier gewoon ff normaal gedraagd enzo
En is het loopbaar naar het centrum of iets, of handig met de bus of naja, zoeken we nog wel even uit tegen die tijd.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:20 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik kan 2 auto's wel kwijt, woon dan ook niet echt in de buurt van het centrum.
Die kamer krijg ik volgende week dinsdag dus vanaf halverwege volgende week kan ik wat meer zeggen over het aantal mensen dat kan blijven slapen.
Boeckstaetedreef Nijmegen, zoek maar even op of dat een mogelijkheid is.
Ga gewoon even weg jaquote:Op donderdag 5 november 2009 @ 14:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
tja, iets over jou willen.. en wie de bal kaatst..
Mwa, half uurtje/3 kwartier met de voeten of met de bus maar die rijdt niet wanneer wij naar huis gaan.quote:Op donderdag 5 november 2009 @ 14:59 schreef rene90 het volgende:
[..]
En is het loopbaar naar het centrum of iets, of handig met de bus of naja, zoeken we nog wel even uit tegen die tijd.
Loopbaar is het best een eind maar er is een bushalte op 3 minuten loopafstand die naar het centrum gaat. En 2 man/vrouw passen daar welwel op de grond.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:59 schreef rene90 het volgende:
[..]
En is het loopbaar naar het centrum of iets, of handig met de bus of naja, zoeken we nog wel even uit tegen die tijd.
Is maar eventjes zien hoe of wat dan, ik wil niet bobben namelijkquote:Op donderdag 5 november 2009 15:03 schreef VASND het volgende:
[..]
Ga gewoon even weg ja? Je hebt hier niets te zoeken behalve wat getroll zo te zien.
[..]
Mwa, half uurtje/3 kwartier met de voeten of met de bus maar die rijdt niet wanneer wij naar huis gaan.
als je in nijmegen een slaapplaats hebt: bus heen, taxi terug!quote:Op donderdag 5 november 2009 15:05 schreef rene90 het volgende:
[..]
Is maar eventjes zien hoe of wat dan, ik wil niet bobben namelijk
Ja die zijn erquote:Op donderdag 5 november 2009 12:43 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Zijn die er dan? Onder de 18 maar wel mee gaan? Vrouwen komen idd sowieso binnen.
Leen een ID van een willekeurige Nederlander.quote:
Kom ik daar met m'n broertjes ID, 15, kom je er helemaal niet inquote:Op donderdag 5 november 2009 15:34 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Leen een ID van een willekeurige Nederlander.
Ken je niemand van 18?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:35 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Kom ik daar met m'n broertjes ID, 15, kom je er helemaal niet in
Haha ik denk dat een ID lenen van een ander zin heeftquote:
Casino ofzoquote:Op donderdag 5 november 2009 15:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha ik denk dat een ID lenen van een ander zin heeftWe moeten wel ergens heen gaan waar minderjarige ook binnen kunnen komen.
Ja heeft zin, doen mijn vrienden all the time.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha ik denk dat een ID lenen van een ander zin heeftWe moeten wel ergens heen gaan waar minderjarige ook binnen kunnen komen.
Daar komen alleen maar vieze kampersquote:Op donderdag 5 november 2009 15:54 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja heeft zin, doen mijn vrienden all the time.
En anders komen we nergens binnen, of we moeten naar het eurocafe
Das een goeie.quote:Op donderdag 5 november 2009 @ 15:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
als je in nijmegen een slaapplaats hebt: bus heen, taxi terug!
als je vanuit amsterdam komt vind ik dat geen punt.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:59 schreef kanovinnie het volgende:
rene? ik kan met jou meerijden toch?
Begrijpelijk hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 16:17 schreef VASND het volgende:
[..]
Das een goeie.
Maar als dat door gaat bepaal ik dus wel mee wie er met je mee rijdt René (niks persé tegen jou Vincent)
Tientje ongeveer jaquote:Op donderdag 5 november 2009 18:21 schreef swarmahoer het volgende:
een taxi van allround naar de stad is ook niet zo'n probleem is 7 euro ofzo, met 4 man, 2 euro pp
daarvoor neem ik wel een taxi
terugweg is 200 meter, daar is geen taxi voor nodigquote:Op donderdag 5 november 2009 18:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tientje ongeveer jaMaar waarom zou je vandaar een taxi nemen naar de stad? Om de hoek is een bushalte naar C.S. Ik zou de taxi bewaren voor de terugweg
Niet voor mij.quote:Op donderdag 5 november 2009 @ 19:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
terugweg is 200 meter, daar is geen taxi voor nodig
de bus moet maar net weer rijden, dus als dat niet zo is gewoon n taxi bellennet zo gemakkelijk
waar zit jij in jan. op kamers? welke straat?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:23 schreef VASND het volgende:
[..]
Niet voor mij.
Dus als er mensen bij mij blijven pitten is het zeker wel een optie om een taxi te delen.
Taxi? Die afstand van mij naar olround kan ik kruipen! Net als op mijn eerste meet! Toen zat er net een verse ritssluiting in!quote:Op donderdag 5 november 2009 19:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
terugweg is 200 meter, daar is geen taxi voor nodig
de bus moet maar net weer rijden, dus als dat niet zo is gewoon n taxi bellennet zo gemakkelijk
maargoed als je nog naar de stad gaat daarna moet je dus fietsen of met de taxiquote:Op donderdag 5 november 2009 19:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Taxi? Die afstand van mij naar olround kan ik kruipen! Net als op mijn eerste meet! Toen zat er net een verse ritssluiting in!
godver vis ik alweer achter het netquote:Op donderdag 5 november 2009 19:29 schreef motorbloempje het volgende:
ik kom gewoon fietsen vanuit Dukenburg en ben er niet zo happig op als er mensen blijven slapen
Of met de auto! Maar op de een of andere manier denk ik, dat ik wel een slaapplaats heb geregeld!quote:Op donderdag 5 november 2009 19:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maargoed als je nog naar de stad gaat daarna moet je dus fietsen of met de taxi
vorige pagina.quote:Op donderdag 5 november 2009 @ 19:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waar zit jij in jan. op kamers? welke straat?
Jij komt ook?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of met de auto! Maar op de een of andere manier denk ik, dat ik wel een slaapplaats heb geregeld!
sshn pand of niet? nicequote:
Ligt eraan hoe goed vertegenwoordigd 'Nijmegen' zelf is!quote:
merken we vanzelf welquote:Op donderdag 5 november 2009 20:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe goed vertegenwoordigd 'Nijmegen' zelf is!
Ik ben verlegen en heel timide! Een echte internet-held! Dat weet je toch?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
merken we vanzelf welalsof jij er moeite mee hebt nieuwe mensen te leren kennen
?
Jep.quote:Op donderdag 5 november 2009 @ 20:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
sshn pand of niet? nicedat is 15 min fietsen ongeveer
nice, ik 21 voor 405 met gedeelde voorzieningenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:03 schreef VASND het volgende:
[..]
Jep.
25m2 met eigen voorzieningen voor 307 netto/maand.
Gedeelde keuken, douche en toilet met iemand anders toch?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:03 schreef VASND het volgende:
[..]
Jep.
Ik zeg toch, eigen voorzieningen.quote:Op donderdag 5 november 2009 @ 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gedeelde keuken, douche en toilet met iemand anders toch?
Yepquote:Op donderdag 5 november 2009 @ 21:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nice, ik 21 voor 405 met gedeelde voorzieningenmaar wel mét schoonmaak
jij hebt hoersubsidie gok ik
Er zijn wel kamers in Welgelegen die met zn 2en alles delen, maar het overgrote deel niet.quote:Op donderdag 5 november 2009 @ 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gedeelde keuken, douche en toilet met iemand anders toch?
O die ken ik daarentegen weer niet! Is nog best een eindje naar de uni/stad fietsen of valt dat wel mee?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:18 schreef VASND het volgende:
[..]
Yep. Ben ook 23 he (al 4 dagen
)
[..]
Er zijn wel kamers in Welgelegen die met zn 2en alles delen, maar het overgrote deel niet.
10-15 minuutjes, valt mee.quote:Op donderdag 5 november 2009 @ 21:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O die ken ik daarentegen weer niet! Is nog best een eindje naar de uni/stad fietsen of valt dat wel mee?
Das nog wel te doenquote:
Yep, ik kom vanuit A'damquote:Op donderdag 5 november 2009 16:49 schreef rene90 het volgende:
[..]
als je vanuit amsterdam komt vind ik dat geen punt.
Zit ik dan met m'n 9m², alles gedeeld, ¤350quote:Op donderdag 5 november 2009 21:03 schreef VASND het volgende:
[..]
Jep.
9?? maak daar is een foto van dan?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:17 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Zit ik dan met m'n 9m², alles gedeeld, ¤350
En ik met mn 12m², 40 minuten fietsen van het centrum, eigen badkamer maar gedeelde keuken, voor 380 euroquote:Op donderdag 5 november 2009 23:17 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Zit ik dan met m'n 9m², alles gedeeld, ¤350
Ja daar heb ik verdomme 20 m2, douche delen met alleen mn broertje en 5 minuten fietsen van de stadquote:Op donderdag 5 november 2009 23:40 schreef kanovinnie het volgende:
Zit ik dan, met 12m^2, douche delen met 4 tot 5 andere mensen.
O wacht, dat is bij mijn ouders thuis
Je kookt nooit?quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
36m2, eigen badkamer (&wasmachine), slaapkamer, woonkamer en keukentje (maar ik kook nooit). Op steenworp afstand van universiteit en ziekenhuis en parkeergelegenheid voor de deur! Voor ik meen 380e (inclusief internet, gas, elektra en zulks) maar ik kijk dat nooit na eigenlijk wat ik nu betaal.![]()
Eens per maand als het per se moet!quote:
Waar eet je danquote:Op vrijdag 6 november 2009 00:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eens per maand als het per se moet!
Refter, mcDonald's, bij de Italiaan of de Griek en voor de hele late trek in het restaurant van Holland Casino.quote:
Zal ik morgen doen als ik eraan denk. Maar, het is wel in Amsterdam dus ik ben er tevreden mee. En ik heb een privévoortuintjequote:Op donderdag 5 november 2009 23:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
9?? maak daar is een foto van dan?
Dudequote:Op vrijdag 6 november 2009 00:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Refter, mcDonald's, bij de Italiaan of de Griek en voor de hele late trek in het restaurant van Holland Casino.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Refter, mcDonald's, bij de Italiaan of de Griek en voor de hele late trek in het restaurant van Holland Casino.
Gezondquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:45 schreef appelsjap het volgende:
[..]
![]()
Zo leef ik ook, nja smiddags dan. En savonds eten bij mijn ouders.
Maar ik haat boterhammen, dus ik eet elke dag of bij McDonalds of in de Refter.
Ach, uiteindelijk gaan we allemaal dood.quote:
Leef hard en snel en sterf jong! Geen gat in je pensioen en of je nu moet werken tot je 65ste of 100ste dat maakt toch geen moer uit als je de 60 niet eens haalt!quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:15 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk gaan we allemaal dood.
Dat dus.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Leef hard en snel en sterf jong! Geen gat in je pensioen en of je nu moet werken tot je 65ste of 100ste dat maakt toch geen moer uit als je de 60 niet eens haalt!
Ja! Is er ook al een dag gekozen voor onze date?quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:14 schreef swarmahoer het volgende:
ow wacht, de 16 was al min of meer gekozen of niet?
je kan wel de 16e zei je, dus vandaar de 16equote:
Weet ik, ik wilde gewoon even horen dat jullie je allemaal voor mij aanpassenquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je kan wel de 16e zei je, dus vandaar de 16e
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |