Adres bowlingquote:Op donderdag 5 november 2009 11:58 schreef swarmahoer het volgende:
ik stel voor voor degene die willen rond 1900 af te spreken bij een gemakkelijke plaats, dan te gaan eten bij van buren, dan naar allround te gaan rond 9 uur daar met de rest verzamelen, en bowlen tot 11 of 12 ofzo, wat leuk is
en dan nog nabieren daar, en dan te gaan stappen(ook bij van buren
?)
speciaal voor jouquote:
Dat vind ik lief van je! Ik vind het alleen niet kunnen dat je geen foto in je fobo hebt. Dan kan ik me niet voorbereiden op wie ik ga ontmoetenquote:
bereid je hier op voor, dan kan het altijd meevallenquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat vind ik lief van je! Ik vind het alleen niet kunnen dat je geen foto in je fobo hebt. Dan kan ik me niet voorbereiden op wie ik ga ontmoeten
Die is nog geen eens heel verkeerdquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bereid je hier op voor, dan kan het altijd meevallen
[ afbeelding ]
staat er inquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:20 schreef rene90 het volgende:
[..]
Was bezig![]()
Heeft iemand een up to date lijst met komers / misschieners?
dan kan je die avond je ogen uitkijkenquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die is nog geen eens heel verkeerd
ja, kom je ook weer eens langs ?quote:
kom je?quote:
Dat regel je wel hoor.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:07 schreef livalo het volgende:
TVP.
Moet alleen nog even met m'n ouders erover hebben tot hoelaat ik blijf, of dat ik ergens mag blijven slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:09 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat regel je wel hoor.
Ik ben uiterst betrouwbaar.Ja, en dan zeker in het bushokje voor je kamer slapen. DACHT HET NIET HÈ!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 23 januari 2010 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
JIJ HEKS :'(
Ik gooi een deken door het raamquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:11 schreef livalo het volgende:
[..]
Ja, en dan zeker in het bushokje voor je kamer slapen. DACHT HET NIET HÈ!
Déjà vu.quote:
Nee maar even zonder gein, je bent welkom hoorquote:
Lief aangeboden, maar volgens mij heb ik al 'n slaapplek. Als ik er een nodig heb laat ik 't wel wetenquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:16 schreef VASND het volgende:
[..]
Nee maar even zonder gein, je bent welkom hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |