quote:Op donderdag 5 november 2009 09:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
NIETES JE BENT ZELF EEN PUBER KOM DAN MET JE GROTE MOND!?@#!?@#!@?#@!#SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
Hoezo zou dat het niet zijn danquote:
Jij kent de plaats beter dan ikquote:Op donderdag 5 november 2009 09:37 schreef tliciouz het volgende:
Waar gaan we eigenlijk een drankje doen dan?
Liever in de stad zelf en niet bij picken, dat is zo afgelegen.quote:
Inderdaad, weigeren is gewoon een ipbanquote:Op donderdag 5 november 2009 11:47 schreef RenRen- het volgende:
Ik hoor dat ik ook moet komen.
En als een modje dat zegt, heb je weinig inspraak meer.
Van Buuren is prima, zeker geen stretto, alsjeblieft, wat een gore stinktent.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:58 schreef swarmahoer het volgende:
ik stel voor voor degene die willen rond 1900 af te spreken bij een gemakkelijke plaats, dan te gaan eten bij van buren, dan naar allround te gaan rond 9 uur daar met de rest verzamelen, en bowlen tot 11 of 12 ofzo, wat leuk is
en dan nog nabieren daar, en dan te gaan stappen(ook bij van buren
?)
Goedgekeurdquote:Op donderdag 5 november 2009 11:58 schreef swarmahoer het volgende:
ik stel voor voor degene die willen rond 1900 af te spreken bij een gemakkelijke plaats, dan te gaan eten bij van buren, dan naar allround te gaan rond 9 uur daar met de rest verzamelen, en bowlen tot 11 of 12 ofzo, wat leuk is
?)
degene onder de 18 (mannelijk) hebben bij vb misschien wel een probleem, maar kan ik wel oplossen dnek ikquote:Op donderdag 5 november 2009 12:00 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Van Buuren is prima, zeker geen stretto, alsjeblieft, wat een gore stinktent.![]()
Shit... Een probleemquote:Op donderdag 5 november 2009 12:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
degene onder de 18 (mannelijk) hebben bij vb misschien wel een probleem, maar kan ik wel oplossen dnek ik
Zijn die er dan? Onder de 18 maar wel mee gaan? Vrouwen komen idd sowieso binnen.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
degene onder de 18 (mannelijk) hebben bij vb misschien wel een probleem, maar kan ik wel oplossen dnek ik
Er zijn sowiesie geloof ik weinig PUB-users onder de 18..quote:Op donderdag 5 november 2009 12:43 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Zijn die er dan? Onder de 18 maar wel mee gaan? Vrouwen komen idd sowieso binnen.
Nja die zijn er wel, maar die gaan meestal niet mee naar meets.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:44 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Er zijn sowiesie geloof ik weinig PUB-users onder de 18..
Prima, afspreken op centraal station? Lijkt me denk ik het beste.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:58 schreef swarmahoer het volgende:
?)
Dus we doen het in het weekend?quote:Op donderdag 5 november 2009 12:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Prima, afspreken op centraal station? Lijkt me denk ik het beste.
Nee die is er nietquote:Op donderdag 5 november 2009 12:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dus we doen het in het weekend?
Of is er dicht bij het station een normale plek waar je je auto kwijt kunt
Ja genoeg zij straatjes waar je hem kwijt kan, je kan hem ook in de parkeergarage kwijt midden in de stad.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dus we doen het in het weekend?
Of is er dicht bij het station een normale plek waar je je auto kwijt kunt
LIEVERD!! Jij zei 'zeistraatjes'quote:Op donderdag 5 november 2009 12:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja genoeg zei straatjes waar je hem kwijt kan, je kan hem ook in de parkeergarage kwijt midden in de stad.
Ja dat laatste lijkt me ook een goed idee, en we kunnen toch ook bij die bowlinghal wat eten? Frietje gaat er goed in.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:54 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nee die is er nietje kunt m miss beter bij de bowlingbaan zetten? Misschien is het makkelijker als we eerst gaan bowlen en daarna naar stad, hoeven we ook niet op en neer steeds.
Patatje ook welquote:Op donderdag 5 november 2009 12:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat laatste lijkt me ook een goed idee, en we kunnen toch ook bij die bowlinghal wat eten? Frietje gaat er goed in.
Niet waar kijk maar terugquote:Op donderdag 5 november 2009 12:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
LIEVERD!! Jij zei 'zeistraatjes'!!!
Maar als iemand dan vanuit Nijmegen ergens mee rijdt, of een adres geeft ofzo waar ik mijn auto kwijt kan
Heyendaalseweg 90quote:Op donderdag 5 november 2009 12:56 schreef nijnja het volgende:
[..]
Patatje ook wel
En wat is het adres van de Bowlingbaan dan
Eerder bowlen lijkt me handiger, ik wil mijn treinen niet missen.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:58 schreef swarmahoer het volgende:
?)
Die zijn op zaterdag echt helemaal vol, ik heb laatst serieus 3 kwartier zitten zoeken daaro naar een plaats, echt niet kunnen vinden.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja genoeg zij straatjes waar je hem kwijt kan, je kan hem ook in de parkeergarage kwijt midden in de stad.
Olround Bowling Centrumquote:Op donderdag 5 november 2009 12:56 schreef nijnja het volgende:
[..]
Patatje ook wel
En wat is het adres van de Bowlingbaan dan
Ja klopt, Ik en LasTeR pakken de laatste trein terug naar Arnhem om kwart over 12. Kan wel in Druten slapen die nacht maar die laatste bus gaat ook om half 1. Dus helaas niet na bieren voor onsquote:Op donderdag 5 november 2009 13:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Eerder bowlen lijkt me handiger, ik wil mijn treinen niet missen.
Ik kan nergens blijven slapenquote:Op donderdag 5 november 2009 13:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja klopt, Ik en LasTeR pakken de laatste trein terug naar Arnhem om kwart over 12. Kan wel in Druten slapen die nacht maar die laatste bus gaat ook om half 1. Dus helaas niet na bieren voor ons
Bij mijquote:
Moeten we nog maar even kijken Merel, ik kan waarschijnlijk wel bij swarma ergens pitten, enne de dag erna gewoon richting a'dam weer dus dan kan je prima meerijden uiteraard.quote:
Als wij daar vrolijk vna worden wel jaquote:Op donderdag 5 november 2009 13:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mogen wij nog in de auto pitten?
Kan ik ook bij swarma tukken? Of moet ik weer een of andere kerel versieren voor een slaapplek?quote:Op donderdag 5 november 2009 13:09 schreef rene90 het volgende:
[..]
Moeten we nog maar even kijken Merel, ik kan waarschijnlijk wel bij swarma ergens pitten, enne de dag erna gewoon richting a'dam weer dus dan kan je prima meerijden uiteraard.
Nee, je moet goed lezen. Dan zie je dat je al ergens kan slapenquote:Op donderdag 5 november 2009 13:15 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Kan ik ook bij swarma tukken? Of moet ik weer een of andere kerel versieren voor een slaapplek?
Je kan mij versieren zodat je ook bij swarma kan pittenquote:Op donderdag 5 november 2009 13:15 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Kan ik ook bij swarma tukken? Of moet ik weer een of andere kerel versieren voor een slaapplek?
Dat is nog maar af te wachten.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:15 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als wij daar vrolijk vna worden wel ja
Ja maar, ja maar.. Jij hebt alleen een auto, en een huis in Deventer.. Dat schiet niet opquote:Op donderdag 5 november 2009 13:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee, je moet goed lezen. Dan zie je dat je al ergens kan slapen
Mwehehehehe.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:18 schreef Bravebart het volgende:
Heeft Nijmegen nachtnet?
Als in?quote:
Vanaf Deventer rijden ook treinenquote:Op donderdag 5 november 2009 13:17 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.. Jij hebt alleen een auto, en een huis in Deventer.. Dat schiet niet op
Ja maar, geld, enzo! En ik heb al een lift gefixt van en naar A'damquote:Op donderdag 5 november 2009 13:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Vanaf Deventer rijden ook treinen?
Maar we gaan niet zondags weer vroeg terug hoor, wel beetje uitslapen / lekker ontbijtenquote:Op donderdag 5 november 2009 13:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja maar, geld, enzo! En ik heb al een lift gefixt van en naar A'dam
Dat is ook prima!quote:Op donderdag 5 november 2009 13:24 schreef rene90 het volgende:
[..]
Maar we gaan niet zondags weer vroeg terug hoor, wel beetje uitslapen / lekker ontbijten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |