Wat is VPZ dan? En kvk, dan doe ik meequote:Op zondag 1 november 2009 17:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja plan dat eensIk verveel me. Gaan we dan ook KvK liedjes zingen met Grolsch in de hand?
Staat letterlijk in dit topicquote:Op zondag 1 november 2009 17:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wat is VPZ dan? En kvk, dan doe ik mee
Waarschijnlijk heb k het dan gemist, want ja ik lees wel mee. Alleen gaat dit topic stiekem over de nijmegen meet, dus hoort dat het grootste onderwerp hier te zijn, niet een VPZ gebeurenquote:Op zondag 1 november 2009 17:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Staat letterlijk in dit topicLees je dit topic niet mee?
Ik ga ook binnen de komende paar minuten een topic openen voor de VPZ meetquote:Op zondag 1 november 2009 17:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb k het dan gemist, want ja ik lees wel mee. Alleen gaat dit topic stiekem over de nijmegen meet, dus hoort dat het grootste onderwerp hier te zijn, niet een VPZ gebeuren
Tof. Maar als het van D_A niet mocht, weet ik het niet hoorquote:Op zondag 1 november 2009 17:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ga ook binnen de komende paar minuten een topic openen voor de VPZ meet
Ik overrule D_A anytimequote:Op zondag 1 november 2009 17:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Tof. Maar als het van D_A niet mocht, weet ik het niet hoor
MWOAHAHAHAH.quote:
Moet je neit aan mij vragen. De kans is zeer groot dat ik met de trein ga. Dus, vraag het aan de NSquote:Op zondag 1 november 2009 19:28 schreef Silver_Shark het volgende:
nijnja mag ik met je mee liften =D
ga je niet met de autoquote:Op zondag 1 november 2009 19:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Moet je neit aan mij vragen. De kans is zeer groot dat ik met de trein ga. Dus, vraag het aan de NS
Weet ik nog niet.quote:
Kunnen wij dat in Utrecht doen?quote:Op zondag 1 november 2009 15:48 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hij is van een Omaatje geweest, na 3 jaar overgenomen door mijn moeder, en ik rijd er nu anderhalf jaar in. Hij is eindelijk niet lui meer, maar gezien de eigenaren (en ik zelf niets gedaan heb) is er motorisch niets aan gebeurd, dus snel zal hij nog steeds niet zijn, maar toch
Anders houden we een Nijmegenmeet, met iedereen die een auto heeft en gaan we dan kijken wie het snelst van de ene kant naar de andere kant van Nijmegen is
Dat vind ik lullig, jij kan maar 45quote:
Maar ik pas met de breedte van 1.50 over een flink aantal fietspaden / door een aantal steegjes.quote:Op maandag 2 november 2009 16:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat vind ik lullig, jij kan maar 45
Ik wil wel racen door nijmegen.quote:Op maandag 2 november 2009 16:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dan ben ik alsnog later denk ik.quote:Op maandag 2 november 2009 16:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, er is nog niet eens een datum bekend.quote:
Wel als je weet waar die staanquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
goed plan, met al die flitspalen
Omdat PUB.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:42 schreef appelsjap het volgende:
Waarom kunnen we de meet niet over 2 weken doen ofzo? waarom moet t 3 maanden duren?
quote:
Ja, van mij mag het ipc ook best over 2 wekenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:42 schreef appelsjap het volgende:
Waarom kunnen we de meet niet over 2 weken doen ofzo? waarom moet t 3 maanden duren?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:01 schreef appelsjap het volgende:
Zaterdag 21 november? Eerst bowlen en dan de stad in, al dan niet een drukke kroeg.
En waarom niet? Vrijdag komt mij eerlijk gezegd niet zo goed uit.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:22 schreef Tijgertje. het volgende:
Nee. Als het op een zaterdag is zal ik niet aanwezig zijn.
Omdat ik niet 20 euro ga betalen voor een retourtje Nijmegen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:29 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En waarom niet? Vrijdag komt mij eerlijk gezegd niet zo goed uit.
vrijdag komt mij ook niet goed uitquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:29 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En waarom niet? Vrijdag komt mij eerlijk gezegd niet zo goed uit.
ik fok mobiel nuquote:
iPhonequote:
Opgelost,quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:34 schreef appelsjap het volgende:
[..]
iPhone![]()
maar kom gewoon op zaterdag fack die 20 euro ik koop 2x drinken voor je
Nice.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:34 schreef appelsjap het volgende:
[..]
iPhone![]()
maar kom gewoon op zaterdag fack die 20 euro ik koop 2x drinken voor je
Simpel, jij drinkt op onze kosten die avond.quote:Op dinsdag 3 november 2009 @ 22:38 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nice.
Nee sorry schatje. Next time.
Ik wil niet op andermans kosten drinken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:48 schreef VASND het volgende:
[..]
Simpel, jij drinkt op onze kosten die avond.
Met een beetje doorzuipen maak je nog winst ook.
Ik dan maar ook ehquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:49 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik wil niet op andermans kosten drinken.
Ben er niet bij. Zal er in Utrecht wel weer zijn. Klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |