Omdat PUB.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:42 schreef appelsjap het volgende:
Waarom kunnen we de meet niet over 2 weken doen ofzo? waarom moet t 3 maanden duren?
quote:
Ja, van mij mag het ipc ook best over 2 wekenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:42 schreef appelsjap het volgende:
Waarom kunnen we de meet niet over 2 weken doen ofzo? waarom moet t 3 maanden duren?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:01 schreef appelsjap het volgende:
Zaterdag 21 november? Eerst bowlen en dan de stad in, al dan niet een drukke kroeg.
En waarom niet? Vrijdag komt mij eerlijk gezegd niet zo goed uit.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:22 schreef Tijgertje. het volgende:
Nee. Als het op een zaterdag is zal ik niet aanwezig zijn.
Omdat ik niet 20 euro ga betalen voor een retourtje Nijmegen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:29 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En waarom niet? Vrijdag komt mij eerlijk gezegd niet zo goed uit.
vrijdag komt mij ook niet goed uitquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:29 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En waarom niet? Vrijdag komt mij eerlijk gezegd niet zo goed uit.
ik fok mobiel nuquote:
iPhonequote:
Opgelost,quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:34 schreef appelsjap het volgende:
[..]
iPhone![]()
maar kom gewoon op zaterdag fack die 20 euro ik koop 2x drinken voor je
Nice.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:34 schreef appelsjap het volgende:
[..]
iPhone![]()
maar kom gewoon op zaterdag fack die 20 euro ik koop 2x drinken voor je
Simpel, jij drinkt op onze kosten die avond.quote:Op dinsdag 3 november 2009 @ 22:38 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nice.
Nee sorry schatje. Next time.
Ik wil niet op andermans kosten drinken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:48 schreef VASND het volgende:
[..]
Simpel, jij drinkt op onze kosten die avond.
Met een beetje doorzuipen maak je nog winst ook.
Ik dan maar ook ehquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:49 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik wil niet op andermans kosten drinken.
Ben er niet bij. Zal er in Utrecht wel weer zijn. Klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |