Je ziet het aan de achterlichtunits. Bovendien heeft m'n moeder ook zo'n karretje, heb er een jaar of twee, drie in rondgescheurdquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kan ik wel, geen zin in. Waarom heb je er last van? Geen snelle verbinding of wat?
[..]
Best koning dat je het ziet![]()
Als je naar de achterlichten kijkt zou je moeten twijfelen tussen de 1.6, 1.8 of 2.0quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je ziet het aan de achterlichtunits. Bovendien heeft m'n moeder ook zo'n karretje, heb er een jaar of twee, drie in rondgescheurd.
Heb je de 1.1 of de 1.3? En ook al roest bij de wielkasten?

. Geen roest, alleen mn dorpels waren helemaal doorgeroest, nieuwe platen in laten lassen en nu heb ik nergens last van
Op basis van de achterlichten herkende ik de Fiësta, niet de motoriseringquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:40 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als je naar de achterlichten kijkt zou je moeten twijfelen tussen de 1.6, 1.8 of 2.0. XR2i achterlichten erin zitten. Maar ik heb de 1.1 [ afbeelding ][ afbeelding ]. Geen roest, alleen mn dorpels waren helemaal doorgeroest, nieuwe platen in laten lassen en nu heb ik nergens last van
![]()
Achteruit heb ik 47 km/h gehaald, vooruit (bergafwaarts) 176, verder blijft hij steken op 160 ongeveer. Dus an sich wel snel, hij weegt niets dus ben sowieso als snelste weg hier in Deventerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Op basis van de achterlichten herkende ik de Fiësta, niet de motorisering.
Die 1.1 is echt niet vooruit te branden hè. Ik heb 'm ooit eens bergaf op 155 teller gehad, dat was billen knijpen
. Op zich prima karretjes, zelf met -20 gaf ie geen kik, ding start altijd. Wel het comfort van een blok beton, maar ach, voor korte ritjes is dat prima
.
Dat kan nooit de 1.1 zijn danquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:47 schreef nijnja het volgende:
[..]
Achteruit heb ik 47 km/h gehaald, vooruit (bergafwaarts) 176, verder blijft hij steken op 160 ongeveer. Dus an sich wel snel, hij weegt niets dus ben sowieso als snelste weg hier in Deventer. Maar als ik er 150 mee rijd merk je er niets aan, stuur trilt totaal niet enzo, hij rijdt echt fijn!
Ik dacht eerst dat het een Nijmegentopicmeet was, maar het is een PUB meetquote:
Stap maar een keer inquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat kan nooit de 1.1 zijn dan. Die loopt 130 top, af fabriek. Je kunt er bergaf wel wat bovenop krijgen, maar met 176 moet die motor toch ontploft zijn
!
Consider it donequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:53 schreef tliciouz het volgende:
En nijn, zet LasTeR even in het lijstje!
Het is amper meer een PUB meet te noemen hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:00 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een Nijmegentopicmeet was, maar het is een PUB meet
Gezien de namen in de OP is er 1 user die ik nog nooit in PUB heb gezien, maar deze is (niet alleen) aanhang van een andere user, die ik hier wel heb gezien, dus ik vind het nog gewoon een PUB-meetquote:Op zondag 1 november 2009 14:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is amper meer een PUB meet te noemen hoorKickje naar STA?
Dat bedoelde ik niet. Iets met VPZquote:Op zondag 1 november 2009 14:47 schreef nijnja het volgende:
[..]
Gezien de namen in de OP is er 1 user die ik nog nooit in PUB heb gezien, maar deze is (niet alleen) aanhang van een andere user, die ik hier wel heb gezien, dus ik vind het nog gewoon een PUB-meet.
Het is meer een PUB-meet dan een STA-meet, aangezien ik veel meer mensen op die lijjst zie staan die bij mijn weten niet in Nijmegen wonen.
VPZquote:Op zondag 1 november 2009 14:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet. Iets met VPZ
Hoeft niet. Maar dan kan je mijn 1.1 ervarenquote:
Ik ben nu wel oprecht heel benieuwd of het dan echt zo'n scheurijzer isquote:Op zondag 1 november 2009 15:31 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hoeft niet. Maar dan kan je mijn 1.1 ervaren
Hij is van een Omaatje geweest, na 3 jaar overgenomen door mijn moeder, en ik rijd er nu anderhalf jaar in. Hij is eindelijk niet lui meer, maar gezien de eigenaren (en ik zelf niets gedaan heb) is er motorisch niets aan gebeurd, dus snel zal hij nog steeds niet zijn, maar tochquote:Op zondag 1 november 2009 15:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben nu wel oprecht heel benieuwd of het dan echt zo'n scheurijzer is
en dan met de minste boetesquote:Op zondag 1 november 2009 15:48 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hij is van een Omaatje geweest, na 3 jaar overgenomen door mijn moeder, en ik rijd er nu anderhalf jaar in. Hij is eindelijk niet lui meer, maar gezien de eigenaren (en ik zelf niets gedaan heb) is er motorisch niets aan gebeurd, dus snel zal hij nog steeds niet zijn, maar toch
Anders houden we een Nijmegenmeet, met iedereen die een auto heeft en gaan we dan kijken wie het snelst van de ene kant naar de andere kant van Nijmegen is
Hmm, ik heb die feest van m'n moeder toen ook een heel eind los gereden, maar 176 is echt een utopie in dat ding. Sowieso was 't een gare rammelbakquote:Op zondag 1 november 2009 15:48 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hij is van een Omaatje geweest, na 3 jaar overgenomen door mijn moeder, en ik rijd er nu anderhalf jaar in. Hij is eindelijk niet lui meer, maar gezien de eigenaren (en ik zelf niets gedaan heb) is er motorisch niets aan gebeurd, dus snel zal hij nog steeds niet zijn, maar toch
Anders houden we een Nijmegenmeet, met iedereen die een auto heeft en gaan we dan kijken wie het snelst van de ene kant naar de andere kant van Nijmegen is
als we gewoon gaan bowlenquote:Op zondag 1 november 2009 16:10 schreef nijnja het volgende:
Maar inderdaad, het gaat uiteraard om de gezelligheid enzo, dus
Wie heeft er een adresje van een briljante kroeg of iets?
Is ook tof, swarma zou jij het voortouw willen nemen voor deze meet? Aangezien jij alles daar weet, als in OP aanpassen enzo (waar we gaan eten enzo), als het niet wil is't ook goed, maar dan kan ik wijl pratend de OP nog 1094235 keer aanpassen, omdat fout ofzoquote:Op zondag 1 november 2009 16:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als we gewoon gaan bowlenkan je ook drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |