Ik vind het goed.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
merel kan mooi met jou meerijden, scheelt haar weer treinkaartjes
Lezen is ook zo moeilijkquote:
Ik kan ook bij jou pitten vanaf vrijdag, dan ga ik maandag wel weer naar A'damquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
merel kan mooi met jou meerijden, scheelt haar weer treinkaartjes
Mag ik wel meerijden?quote:
Ligt eraan waar je vandaan moet komenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:37 schreef Len93 het volgende:
[..]
Mag ik wel meerijden?
Ik slaap wel in een bushokje.
Soest.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je vandaan moet komen
mag ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:36 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik kan ook bij jou pitten vanaf vrijdag, dan ga ik maandag wel weer naar A'dam
Negativquote:
Van 't station in Nijmegen dan?quote:
Prima! Ik hou alleen niet van afdrogen, doe jij dat dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mag ookmoet je wel koken en afwassen, deal
?
Kan wel an sichquote:
de 16e ofzo komt ie toch? 2 weken vind ik prima op tijdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:44 schreef Tijgertje. het volgende:
Swarma.Het is nog lang geen Sinterklaas.
Is goed.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:46 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kan wel an sich. Alleen weet ik niet of ik uberhaubt met de auto ga
Dan al. Mygod. Ik heb kruidnootjes hier.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de 16e ofzo komt ie toch? 2 weken vind ik prima op tijd
en ik heb gewoon zin in pepernoten
Of we nemen met een groepje een hotel ofzo.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:50 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik wil even weten waar.
en of ik eventueel bij iemand de nacht kan doorbrengen
Jij betaald?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:51 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Of we nemen met een groepje een hotel ofzo.
Dat kan toch best knus zijn? Met z'n tienen in een tweepersoons-tent.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:53 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ken wel een meisje met een weiland in Nijmegen, daar kunnen jullie een tentje opzetten, maar of je dat wil in januari...
Ja, for surequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:53 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ken wel een meisje met een weiland in Nijmegen, daar kunnen jullie een tentje opzetten, maar of je dat wil in januari...
wij delen wel een kamerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:51 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Of we nemen met een groepje een hotel ofzo.
Is goed, doen we datquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:55 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
wij delen wel een kameris goedkoper.
Kan ik mee leven.quote:
Je quote de verkeerde.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:02 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Jij mag in de lobby, de hotels die wij kunnen betalen hebben geen liften.
2000 jaar geleden hadden ze geen rolstoelenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:05 schreef Len93 het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde.
En waarom is dat verpauperde kut Nijmegen niet rolstoel toegankelijk.
Oepsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:05 schreef Len93 het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde.
En waarom is dat verpauperde kut Nijmegen niet rolstoel toegankelijk.
Mag ik echt niet op je rug naar boven?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:25 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Oeps
maar maak je geen zorgen. de lobby is ook luxe hoor
we knopen wel een touw aan je rechter voorwiel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:49 schreef Len93 het volgende:
[..]
Mag ik echt niet op je rug naar boven?
Dan weet ik zeker dat jij met een condoom in je aars wakker wordt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:51 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Vervolg: en hangen je aan het balkon
Mijn liefje gaat ook mee dus ik denk niet dat dat hem word!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:15 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee. Dat kan niet. Daar slaap ik met Lieke, Tlicious of Merel, maar niet met kerels
Die mag in de kofferbakquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn liefje gaat ook mee dus ik denk niet dat dat hem word!
Ja, daar doe ik echt niet moeilijk over hoor!quote:
Ik heb boxen en een deken achterin mn auto liggen, dusquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:43 schreef LasTeR het volgende:
Als je een kussen mee kan nemen is het goed.
Nijn, leer hoe je fotos verkleint ofzoquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 @ 09:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb boxen en een deken achterin mn auto liggen, dus
Zoals u ziet:
[afbeelding]
De almachtige Ford Fiëstaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb boxen en een deken achterin mn auto liggen, dus
Zoals u ziet:
[ afbeelding ]
Kan ik wel, geen zin in. Waarom heb je er last van? Geen snelle verbinding of wat?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nijn, leer hoe je fotos verkleint ofzo
Best koning dat je het zietquote:
Je ziet het aan de achterlichtunits. Bovendien heeft m'n moeder ook zo'n karretje, heb er een jaar of twee, drie in rondgescheurdquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kan ik wel, geen zin in. Waarom heb je er last van? Geen snelle verbinding of wat?
[..]
Best koning dat je het ziet![]()
Als je naar de achterlichten kijkt zou je moeten twijfelen tussen de 1.6, 1.8 of 2.0quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je ziet het aan de achterlichtunits. Bovendien heeft m'n moeder ook zo'n karretje, heb er een jaar of twee, drie in rondgescheurd.
Heb je de 1.1 of de 1.3? En ook al roest bij de wielkasten?

. Geen roest, alleen mn dorpels waren helemaal doorgeroest, nieuwe platen in laten lassen en nu heb ik nergens last van
Op basis van de achterlichten herkende ik de Fiësta, niet de motoriseringquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:40 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als je naar de achterlichten kijkt zou je moeten twijfelen tussen de 1.6, 1.8 of 2.0. XR2i achterlichten erin zitten. Maar ik heb de 1.1 [ afbeelding ][ afbeelding ]. Geen roest, alleen mn dorpels waren helemaal doorgeroest, nieuwe platen in laten lassen en nu heb ik nergens last van
![]()
Achteruit heb ik 47 km/h gehaald, vooruit (bergafwaarts) 176, verder blijft hij steken op 160 ongeveer. Dus an sich wel snel, hij weegt niets dus ben sowieso als snelste weg hier in Deventerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Op basis van de achterlichten herkende ik de Fiësta, niet de motorisering.
Die 1.1 is echt niet vooruit te branden hè. Ik heb 'm ooit eens bergaf op 155 teller gehad, dat was billen knijpen
. Op zich prima karretjes, zelf met -20 gaf ie geen kik, ding start altijd. Wel het comfort van een blok beton, maar ach, voor korte ritjes is dat prima
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |