Nee. Dat kan niet. Daar slaap ik met Lieke, Tlicious of Merel, maar niet met kerelsquote:
merel kan mooi met jou meerijden, scheelt haar weer treinkaartjesquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:15 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee. Dat kan niet. Daar slaap ik met Lieke, Tlicious of Merel, maar niet met kerels
jij hebt de auto met lenquote:
Ik vind het goed.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
merel kan mooi met jou meerijden, scheelt haar weer treinkaartjes
Lezen is ook zo moeilijkquote:
Ik kan ook bij jou pitten vanaf vrijdag, dan ga ik maandag wel weer naar A'damquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
merel kan mooi met jou meerijden, scheelt haar weer treinkaartjes
Mag ik wel meerijden?quote:
Ligt eraan waar je vandaan moet komenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:37 schreef Len93 het volgende:
[..]
Mag ik wel meerijden?
Ik slaap wel in een bushokje.
Soest.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je vandaan moet komen
mag ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:36 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik kan ook bij jou pitten vanaf vrijdag, dan ga ik maandag wel weer naar A'dam
Negativquote:
Van 't station in Nijmegen dan?quote:
Prima! Ik hou alleen niet van afdrogen, doe jij dat dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mag ookmoet je wel koken en afwassen, deal
?
Kan wel an sichquote:
de 16e ofzo komt ie toch? 2 weken vind ik prima op tijdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:44 schreef Tijgertje. het volgende:
Swarma.Het is nog lang geen Sinterklaas.
Is goed.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:46 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kan wel an sich. Alleen weet ik niet of ik uberhaubt met de auto ga
Dan al. Mygod. Ik heb kruidnootjes hier.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de 16e ofzo komt ie toch? 2 weken vind ik prima op tijd
en ik heb gewoon zin in pepernoten
Of we nemen met een groepje een hotel ofzo.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:50 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik wil even weten waar.
en of ik eventueel bij iemand de nacht kan doorbrengen
Jij betaald?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:51 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Of we nemen met een groepje een hotel ofzo.
Dat kan toch best knus zijn? Met z'n tienen in een tweepersoons-tent.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:53 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ken wel een meisje met een weiland in Nijmegen, daar kunnen jullie een tentje opzetten, maar of je dat wil in januari...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |