Ja, for surequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:53 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ken wel een meisje met een weiland in Nijmegen, daar kunnen jullie een tentje opzetten, maar of je dat wil in januari...
wij delen wel een kamerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:51 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Of we nemen met een groepje een hotel ofzo.
Is goed, doen we datquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:55 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
wij delen wel een kameris goedkoper.
Kan ik mee leven.quote:
Je quote de verkeerde.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:02 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Jij mag in de lobby, de hotels die wij kunnen betalen hebben geen liften.
2000 jaar geleden hadden ze geen rolstoelenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:05 schreef Len93 het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde.
En waarom is dat verpauperde kut Nijmegen niet rolstoel toegankelijk.
Oepsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:05 schreef Len93 het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde.
En waarom is dat verpauperde kut Nijmegen niet rolstoel toegankelijk.
Mag ik echt niet op je rug naar boven?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:25 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Oeps
maar maak je geen zorgen. de lobby is ook luxe hoor
we knopen wel een touw aan je rechter voorwiel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:49 schreef Len93 het volgende:
[..]
Mag ik echt niet op je rug naar boven?
Dan weet ik zeker dat jij met een condoom in je aars wakker wordt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:51 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Vervolg: en hangen je aan het balkon
Mijn liefje gaat ook mee dus ik denk niet dat dat hem word!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:15 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee. Dat kan niet. Daar slaap ik met Lieke, Tlicious of Merel, maar niet met kerels
Die mag in de kofferbakquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn liefje gaat ook mee dus ik denk niet dat dat hem word!
Ja, daar doe ik echt niet moeilijk over hoor!quote:
Ik heb boxen en een deken achterin mn auto liggen, dusquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:43 schreef LasTeR het volgende:
Als je een kussen mee kan nemen is het goed.
Nijn, leer hoe je fotos verkleint ofzoquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 @ 09:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb boxen en een deken achterin mn auto liggen, dus
Zoals u ziet:
[afbeelding]
De almachtige Ford Fiëstaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb boxen en een deken achterin mn auto liggen, dus
Zoals u ziet:
[ afbeelding ]
Kan ik wel, geen zin in. Waarom heb je er last van? Geen snelle verbinding of wat?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nijn, leer hoe je fotos verkleint ofzo
Best koning dat je het zietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |