Ik dan maar ook? Dus jij komt ook niet?quote:
kheb 'm in de op gegooid.quote:Op dinsdag 3 november 2009 @ 22:57 schreef appelsjap het volgende:
/verwarring
Thankxquote:
Zou een retourtje niet handiger zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:59 schreef Merel1808 het volgende:
Ja, als iemand even mijn vliegticket vanuit NY betaalt kom ik ook
Die zijn toch vaak al goedkoper dan enkeltjes, dus das misschien een beter idee jaquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zou een retourtje niet handiger zijn.
Ik werk met Fok!Silver, werken spoilers niet op toch?quote:Op dinsdag 3 november 2009 @ 23:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
VASND , als je nou gewoon 2 spoilers aanmaakt met WEL en NIET. is wat overzichtelijker.
[spoiler=WEL]
[spoiler=NIET]
en afsluiten met [/spoiler
Vanwaar toch die spoiler hypequote:Op dinsdag 3 november 2009 23:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
VASND , als je nou gewoon 2 spoilers aanmaakt met WEL en NIET. is wat overzichtelijker.
[spoiler=WEL]
[spoiler=NIET]
ohja qlimaxquote:Op woensdag 4 november 2009 04:37 schreef swarmahoer het volgende:
als je het vorige topic doorgelezen had:
november is te kortdag, december is er al een pub meet in utrecht, het was dus logisch rond eind januari de nijmegen pub meet te plannen
(en 21e is qlimax)
Niet aanvallend naar jou. Gewoon in het algemeenquote:Op woensdag 4 november 2009 07:43 schreef appelsjap het volgende:
Ja, klonk alleen een beetje aanvallend.
Tyf op met je spoilers, maakt het nog onoverzichtelijkerquote:Op dinsdag 3 november 2009 @ 23:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[spoiler=WEL]
[spoiler=NIET]
Nijn, lees dit topic eens goed door. 21 gaan we NIET. We gaan in januari, dus je kan gewoon meequote:Op woensdag 4 november 2009 11:23 schreef nijnja het volgende:
De 21e wens ik jullie veel plezier [ afbeelding ]
Ik heb het door gelezen, ik wil gewoon even complimentjes. Van: Oh nijn moet komen, dus dan verzetten we hem maar!!quote:Op woensdag 4 november 2009 11:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nijn, lees dit topic eens goed door. 21 gaan we NIET. We gaan in januari, dus je kan gewoon mee
Ik mag graag denken dat ik belangrijk genoeg ben om de meet voor te verplaatsenquote:Op woensdag 4 november 2009 11:22 schreef appelsjap het volgende:
Alsof er een datum is waar iedereen kan, zullen altijd wel mensen zijn die niet kunnen
He jongens we houden de 21e aan goed?!quote:Op woensdag 4 november 2009 11:26 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb het door gelezen, ik wil gewoon even complimentjes. Van: Oh nijn moet komen, dus dan verzetten we hem maar!!![]()
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
He jongens we houden de 21e aan goed?!
Waarom heb je onze namen cursief gemaakt?quote:
Omdat ik anders als enige cursief sta, en dan lijkt het zo alsof ik belangrijk ben enzoquote:Op woensdag 4 november 2009 11:43 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Waarom heb je onze namen cursief gemaakt?
Nee, je blijft maar in NY. Veel leuker daar.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:45 schreef Merel1808 het volgende:
En waarom staat mijn naam nog stééds niet in dat stomme rijtje? Ik heb echt 10 topics geleden al gezegd dat ik kwamOf mag ik niet mee?
doen we ook gewoon, appel lette niet opquote:Op woensdag 4 november 2009 07:39 schreef tliciouz het volgende:
Wtf, we zouden pas in januari doen aangezien er in dec al een meet is in utrecht. En doe op een doordeweekse dag, misschien een donderdag avond? Er zijn ook mensen met een ov die in het weekend moeten betalen. Dan zouden ze en voor vervoer moeten betalen en voor de avond zelf. Word een beetje te denk ik.
En ik vraag me nu wel eens af wie er achter deze blauwe naam zitquote:Op woensdag 4 november 2009 12:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
doen we ook gewoon, appel lette niet op
We schelen nog geen jaarquote:Op woensdag 4 november 2009 13:00 schreef appelsjap het volgende:
Jullie zijn allemaal veel ouder dan ik ben; ik durf niet.
Ook al krijg je hem te zien, het blijft 1 groot mysterie...quote:Op woensdag 4 november 2009 12:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En ik vraag me nu wel eens af wie er achter deze blauwe naam zit
jij bent ongetwijfeld langerquote:Op woensdag 4 november 2009 13:00 schreef appelsjap het volgende:
Jullie zijn allemaal veel ouder dan ik ben; ik durf niet.
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:05 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ook al krijg je hem te zien, het blijft 1 groot mysterie...
Ik kan elk mysterie ontrafelenquote:Op woensdag 4 november 2009 13:05 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ook al krijg je hem te zien, het blijft 1 groot mysterie...
Ik ben ook niet zo lang.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |