Tientje ongeveer jaquote:Op donderdag 5 november 2009 18:21 schreef swarmahoer het volgende:
een taxi van allround naar de stad is ook niet zo'n probleem is 7 euro ofzo, met 4 man, 2 euro pp
daarvoor neem ik wel een taxi
terugweg is 200 meter, daar is geen taxi voor nodigquote:Op donderdag 5 november 2009 18:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tientje ongeveer jaMaar waarom zou je vandaar een taxi nemen naar de stad? Om de hoek is een bushalte naar C.S. Ik zou de taxi bewaren voor de terugweg
Niet voor mij.quote:Op donderdag 5 november 2009 @ 19:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
terugweg is 200 meter, daar is geen taxi voor nodig
de bus moet maar net weer rijden, dus als dat niet zo is gewoon n taxi bellennet zo gemakkelijk
waar zit jij in jan. op kamers? welke straat?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:23 schreef VASND het volgende:
[..]
Niet voor mij.
Dus als er mensen bij mij blijven pitten is het zeker wel een optie om een taxi te delen.
Taxi? Die afstand van mij naar olround kan ik kruipen! Net als op mijn eerste meet! Toen zat er net een verse ritssluiting in!quote:Op donderdag 5 november 2009 19:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
terugweg is 200 meter, daar is geen taxi voor nodig
de bus moet maar net weer rijden, dus als dat niet zo is gewoon n taxi bellennet zo gemakkelijk
maargoed als je nog naar de stad gaat daarna moet je dus fietsen of met de taxiquote:Op donderdag 5 november 2009 19:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Taxi? Die afstand van mij naar olround kan ik kruipen! Net als op mijn eerste meet! Toen zat er net een verse ritssluiting in!
godver vis ik alweer achter het netquote:Op donderdag 5 november 2009 19:29 schreef motorbloempje het volgende:
ik kom gewoon fietsen vanuit Dukenburg en ben er niet zo happig op als er mensen blijven slapen
Of met de auto! Maar op de een of andere manier denk ik, dat ik wel een slaapplaats heb geregeld!quote:Op donderdag 5 november 2009 19:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maargoed als je nog naar de stad gaat daarna moet je dus fietsen of met de taxi
vorige pagina.quote:Op donderdag 5 november 2009 @ 19:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waar zit jij in jan. op kamers? welke straat?
Jij komt ook?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of met de auto! Maar op de een of andere manier denk ik, dat ik wel een slaapplaats heb geregeld!
sshn pand of niet? nicequote:
Ligt eraan hoe goed vertegenwoordigd 'Nijmegen' zelf is!quote:
merken we vanzelf welquote:Op donderdag 5 november 2009 20:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe goed vertegenwoordigd 'Nijmegen' zelf is!
Ik ben verlegen en heel timide! Een echte internet-held! Dat weet je toch?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
merken we vanzelf welalsof jij er moeite mee hebt nieuwe mensen te leren kennen
?
Jep.quote:Op donderdag 5 november 2009 @ 20:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
sshn pand of niet? nicedat is 15 min fietsen ongeveer
nice, ik 21 voor 405 met gedeelde voorzieningenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:03 schreef VASND het volgende:
[..]
Jep.
25m2 met eigen voorzieningen voor 307 netto/maand.
Gedeelde keuken, douche en toilet met iemand anders toch?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:03 schreef VASND het volgende:
[..]
Jep.
25m2 met eigen voorzieningen voor 307 netto/maand.
Ik zeg toch, eigen voorzieningen.quote:Op donderdag 5 november 2009 @ 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gedeelde keuken, douche en toilet met iemand anders toch?
Yepquote:Op donderdag 5 november 2009 @ 21:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nice, ik 21 voor 405 met gedeelde voorzieningenmaar wel mét schoonmaak
jij hebt hoersubsidie gok ik
Er zijn wel kamers in Welgelegen die met zn 2en alles delen, maar het overgrote deel niet.quote:Op donderdag 5 november 2009 @ 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gedeelde keuken, douche en toilet met iemand anders toch?
O die ken ik daarentegen weer niet! Is nog best een eindje naar de uni/stad fietsen of valt dat wel mee?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:18 schreef VASND het volgende:
[..]
Yep. Ben ook 23 he (al 4 dagen
)
[..]
Er zijn wel kamers in Welgelegen die met zn 2en alles delen, maar het overgrote deel niet.
10-15 minuutjes, valt mee.quote:Op donderdag 5 november 2009 @ 21:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O die ken ik daarentegen weer niet! Is nog best een eindje naar de uni/stad fietsen of valt dat wel mee?
Das nog wel te doenquote:
Yep, ik kom vanuit A'damquote:Op donderdag 5 november 2009 16:49 schreef rene90 het volgende:
[..]
als je vanuit amsterdam komt vind ik dat geen punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |