Overigens, PM even je foto, swarma's smaak is natuurlijk discutabelquote:Op donderdag 5 november 2009 00:21 schreef rene90 het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, ik schrijf het ook even in de agenda zodat ik vrij kan regelen van werk zodat ik niet opeens een slaapdienst heb
idd, ik heb merel ook leuk gevonden dus je weet maar nooitquote:Op donderdag 5 november 2009 00:25 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Overigens, PM even je foto, swarma's smaak is natuurlijk discutabel
Jij vindt alles leuk dat 2 benen en een kut heeft, dus wat dat betreft zegt dat inderdaad niet veelquote:Op donderdag 5 november 2009 00:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
idd, ik heb merel ook leuk gevonden dus je weet maar nooit
Is swarma er zo éénquote:Op donderdag 5 november 2009 00:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jij vindt alles leuk dat 2 benen en een kut heeft, dus wat dat betreft zegt dat inderdaad niet veel
idd, ben ik er zo eenquote:
Hij heeft naar mij en mijn beste vriendin exact dezelfde smsjes gestuurd ("Jij bent echt mijn Miss Universe!" etc)quote:
echtquote:Op donderdag 5 november 2009 00:44 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hij heeft naar mij en mijn beste vriendin exact dezelfde smsjes gestuurd ("Jij bent echt mijn Miss Universe!" etc)
Ik zeg dat jij die gestuurd hebt, en dat is nu zo'n 6 jaar geledenquote:Op donderdag 5 november 2009 00:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
echt![]()
wat een sukkel![]()
hoelang geleden was dat wel nieten wie zegt dat ik die gestuurd heb
Ooh puberleeftijd dusquote:Op donderdag 5 november 2009 00:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik zeg dat jij die gestuurd hebt, en dat is nu zo'n 6 jaar geleden
Gewoon een jong opdondertje dusquote:Op donderdag 5 november 2009 00:48 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Bij hem wel ja, ik was 14, das pre-puber
Ik zie de win niet?quote:Op donderdag 5 november 2009 00:23 schreef swarmahoer het volgende:
en nijn kan ook de 16e, dus win win win win situatie
quote:Op donderdag 5 november 2009 00:44 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hij heeft naar mij en mijn beste vriendin exact dezelfde smsjes gestuurd ("Jij bent echt mijn Miss Universe!" etc)
Dan hoeft swarma zich niet de hele avond met merel bezig te houden.quote:
Mag ik meerijden?quote:Op donderdag 5 november 2009 00:10 schreef rene90 het volgende:
[..]
Jammer, ken je verder niet maar ik dacht ach, kleine moeite om wat amsterdammers mee te nemen en de volgende dag weer terug te rijden
Edit; hoezo weet je al dat je een zaterdag in januari niet kan?
Alsof er ooit Pubers op een PUB meet zijn geweestquote:
Uit je vorige reactie maak ik uit dat JIJ een PUB-er bentquote:Op donderdag 5 november 2009 09:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alsof er ooit Pubers op een PUB meet zijn geweest
NIETES JE BENT ZELF EEN PUBER KOM DAN MET JE GROTE MOND!?@#!?@#!@?#@!#quote:Op donderdag 5 november 2009 09:32 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Uit je vorige reactie maak ik uit dat JIJ een PUB-er bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |