Yes.quote:Op woensdag 4 november 2009 @ 18:58 schreef livalo het volgende:
[..]
We gaan gewoon door tot 6 uur. Dòh.
Ik stem voor.quote:
sexyquote:
Pm werkt niet op mijn telefoon..quote:Op woensdag 4 november 2009 19:21 schreef Tijgertje. het volgende:
Jezus. Swarma en Merel. Ga lekker PM'en voor een date.
Dan ga sms'en.quote:Op woensdag 4 november 2009 @ 19:23 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Pm werkt niet op mijn telefoon..
Hoef je ook heel mn kamer niet te jatten enzo.quote:
Maandag of woensdag (maar dan ben ik er pas laat, want college tot 8), kan swine ook nog meedaten op 1 van die 2?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
sexynoem maar een dag (ma/di/wo) rest komt niet fijn uit
Ik ben hier te oud voorquote:Op woensdag 4 november 2009 @ 19:26 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Zeur niet zo zeg, dit kost je coolheidscredits
Maar dat doe ik toch, gewoon omdat het kan.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:24 schreef VASND het volgende:
[..]
Hoef je ook heel mn kamer niet te jatten enzo.
das wel heel laatquote:Op woensdag 4 november 2009 19:25 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Maandag of woensdag (maar dan ben ik er pas laat, want college tot 8), kan swine ook nog meedaten op 1 van die 2?
Moet jij meerijden vanaf a'dam dan richting nijmegen ?:Pquote:Op woensdag 4 november 2009 19:26 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Zeur niet zo zeg, dit kost je coolheidscredits
ik vroeg nog of mn zusjes mee wilden maar die bedankten toen ik je hyves liet zienquote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 23:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik vroeg nog of mn zusjes mee wilden maar die bedankten toen ik je hyves liet zien
Ik kan niet op zaterdagen, dus deze meet gaat aan mij voorbijquote:Op woensdag 4 november 2009 22:05 schreef rene90 het volgende:
[..]
Moet jij meerijden vanaf a'dam dan richting nijmegen ?:P
Swarma heeft me overgehaald
Jammer, ken je verder niet maar ik dacht ach, kleine moeite om wat amsterdammers mee te nemen en de volgende dag weer terug te rijdenquote:Op donderdag 5 november 2009 00:09 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik kan niet op zaterdagen, dus deze meet gaat aan mij voorbij
waarom niet ? ik zeg ook gewoon mn werk afquote:Op donderdag 5 november 2009 00:09 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik kan niet op zaterdagen, dus deze meet gaat aan mij voorbij
Ik kan gewoon nooit op zaterdag, eigenlijk, behalve als het een 5e zaterdag van de maand is, maar misschien eventueel heel misschien kan ik de 16e wel regelen, maar dat is natuurlijk onder voorbehoud. Ik hoorde dat jij heel knap bent, dus 3 uur bij jou in de auto kan ik niet afslaanquote:Op donderdag 5 november 2009 00:10 schreef rene90 het volgende:
[..]
Jammer, ken je verder niet maar ik dacht ach, kleine moeite om wat amsterdammers mee te nemen en de volgende dag weer terug te rijden
Edit; hoezo weet je al dat je een zaterdag in januari niet kan?
Vooruit dan maar, ik schrijf het ook even in de agenda zodat ik vrij kan regelen van werk zodat ik niet opeens een slaapdienst hebquote:Op donderdag 5 november 2009 00:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon nooit op zaterdag, eigenlijk, behalve als het een 5e zaterdag van de maand is, maar misschien eventueel heel misschien kan ik de 16e wel regelen, maar dat is natuurlijk onder voorbehoud. Ik hoorde dat jij heel knap bent, dus 3 uur bij jou in de auto kan ik niet afslaan
quote:Op donderdag 5 november 2009 00:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon nooit op zaterdag, eigenlijk, behalve als het een 5e zaterdag van de maand is, maar misschien eventueel heel misschien kan ik de 16e wel regelen, maar dat is natuurlijk onder voorbehoud. Ik hoorde dat jij heel knap bent, dus 3 uur bij jou in de auto kan ik niet afslaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |