Maar zo blijven we bezigquote:Op woensdag 4 november 2009 13:11 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik vind het een prachtidee. Maar veel mensen zijn er op tegen.
Op vrijdagen.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar zo blijven we bezigHoe doen jullie dat met die PUB meets in Utrecht dan?
Dat moet ze van mij. En mijn puppy oogjes kun je niet weerstaanquote:Op woensdag 4 november 2009 13:20 schreef swarmahoer het volgende:
tygertje hoef je niet naar te luisteren, die komt toch niet
bier drinken, bowlen, en ouwehoerenquote:Op woensdag 4 november 2009 13:25 schreef Trafasi het volgende:
wat gaat er gebeuren dan?nooit op n meet geweest...
Nja eerst bowlen, dan iets drinken in de stad en daarna een orgy bij swarma op de kamer.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:25 schreef Trafasi het volgende:
wat gaat er gebeuren dan?nooit op n meet geweest...
Waarom niet met zn alle een hotelkamer? Leren we elkaar allemaal beter kennenquote:Op woensdag 4 november 2009 13:26 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nja eerst bowlen, dan iets drinken in de stad en daarna een orgy bij swarma op de kamer.
Als het op een donderdag of vrijdag is wel.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:20 schreef swarmahoer het volgende:
tygertje hoef je niet naar te luisteren, die komt toch niet
waarom las ik dan een post met 20 euro is te veel voor n kaartje enzoquote:Op woensdag 4 november 2009 14:19 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Als het op een donderdag of vrijdag is wel.
WeekOVquote:Op woensdag 4 november 2009 @ 14:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarom las ik dan een post met 20 euro is te veel voor n kaartje enzo
Ik maak 'n goeie kans.quote:Op woensdag 4 november 2009 @ 13:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kleiner dan mij zullen jullie niet zijn
heb je een puntquote:
Ja. Care. Doe niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb je een puntmaar de za was ''besproken'' omdat er veel lui gewoon op de vrijdag naar school moeten of andere verplichtingen hebben, en daardoor de donderdag dus afvalt
Alsof ik 3 maanden van te voren weet of ik dan iets te doen heb, al dan niet verplicht.quote:
daarom kan je t nu dus al vrij houdenquote:Op woensdag 4 november 2009 14:37 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Alsof ik 3 maanden van te voren weet of ik dan iets te doen heb, al dan niet verplicht.
dan valt er niks te stappen, vrijdag is een klote avond in nijmegen helaasquote:Op woensdag 4 november 2009 14:40 schreef Merel1808 het volgende:
Waarom nou niet gewoon op een vrijdag dan? Als compromis tussen zaterdag en donderdag
quote:Op woensdag 4 november 2009 14:36 schreef VASND het volgende:
Donderdag is natuurlijk wel veel toffer qua Piecken.
En goedkoper bowlen.
quote:Op woensdag 4 november 2009 14:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de za was ''besproken'' omdat er veel lui gewoon op de vrijdag naar school moeten of andere verplichtingen hebben, en daardoor de donderdag dus afvalt
Maar we hebben elkaar toch?quote:Op woensdag 4 november 2009 14:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan valt er niks te stappen, vrijdag is een klote avond in nijmegen helaas
Dat dus.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan valt er niks te stappen, vrijdag is een klote avond in nijmegen helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |