quote:Op zondag 1 november 2009 01:51 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
En na 6 maanden "ze is nu 4 maanden" worden babies eenkennig en wat dan..Dan gaat ze huilen omdat ze haar vader amper gezien heeft.En krijgen we van"OOOHHH ze huilt als ze haar vader ziet" Ik zie het scenario al
Ach,ik heb nog geen tegenbewijs gezienquote:Op zondag 1 november 2009 01:56 schreef mootie het volgende:
Dat vieze leugenaar wordt nu ook een beetje saai....
Tijd voor de kerstman,die bestaat!quote:Op zondag 1 november 2009 01:56 schreef mootie het volgende:
Nouja, als iemand met een hele grote mond me voor leugenaar gaat slijten, ik daarna vraag om feiten en zelfs met een aanzet ko .. en diegene gaat dan roepen dat ik de boel belazer wederom zonder feiten, tja dan heb ik weinig keus. Ik laat me door zo'n onbetrouwbaar sujet echt niet te kakken zetten. Ds of ze geeft haar ongelijk aan of ze komt op de proppen met bewijzen.quote:Op zondag 1 november 2009 01:56 schreef mootie het volgende:
Dat boeit me ook helemaal niet, laat ze dat lekker onderling uitvechten, niet al dat geneuzel hier.quote:Op zondag 1 november 2009 01:57 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ach,ik heb nog geen tegenbewijs gezien
Als je daar bewijs voor hebt?quote:Op zondag 1 november 2009 01:58 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Tijd voor de kerstman,die bestaat!
Eroverheen lullenquote:
Ja! Claire is gaan samenwonen met Lieke en verzorgen in hun lesbische relatie de kleine.quote:
psies!quote:
Ik ben vrij naief/open bezig.."Ken mezelf" jij behoorlijk destructief"afbranden enzo..zo ervaar ik het..niet eerlijk/aardig..quote:Op zondag 1 november 2009 01:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja, als iemand met een hele grote mond me voor leugenaar gaat slijten, ik daarna vraag om feiten en zelfs met een aanzet ko .. en diegene gaat dan roepen dat ik de boel belazer wederom zonder feiten, tja dan heb ik weinig keus. Ik laat me door zo'n onbetrouwbaar sujet echt niet te kakken zetten. Ds of ze geeft haar ongelijk aan of ze komt op de proppen met bewijzen.
Zo simpel.
Mooiii haar hele forumtaktiek slaat altijd op draaien en hopen dat ze ermee weg komt.. en ik ben van mening dat dit niet langer kan, zeker niet als er vrouwen geslagen worden!
Je hebt dus niets nagekekenquote:Op zondag 1 november 2009 02:08 schreef sunny16947 het volgende:
Ik heb het even nagekeken. Wat was de stelling precies?
Gelul, je gooide er een stelling in, maakte mij en Yvonne en passant uit voor leugenachtige oplichters en vervolgens trok je je drol in...quote:Op zondag 1 november 2009 02:08 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik ben vrij naief bezig.."Ken mezelf" jij behoorlijk destructief"afbranden enzo..zo ervaar ik het..niet eerlijk/aardig..
Bom .. mooiiiiii is mooiiiiii en niet je ex !! ....quote:Op zondag 1 november 2009 01:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, ze gaat huilen als ze haar vader (= vreemde) ziet, en terecht.. Goede bescherming is het halve werk. Huub krijgt als Claire het een beetje normaal doet zijn dochter niet meer zonder begeleiding te zien. HULDE!
Ohwja, jij bent een vieze leugenaar. Ik zal Yvonne morgen ook ff laten lachen!
Voor de afwisseling,,,,verdraaier van de feitenquote:Op zondag 1 november 2009 02:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gelul, je gooide er een stelling in, maakte mij en Yvonne en passant uit voor leugenachtige oplichters en vervolgens trok je je drol in...
Je bent een komtie... LEUGENAAR!
Ik heb geen cavia ,maar hamster..Blanket/Bikkel ........................Huubjequote:Op zondag 1 november 2009 02:04 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ja! Claire is gaan samenwonen met Lieke en verzorgen in hun lesbische relatie de kleine.
En Huub is bezig samen met Brian een nieuwe hit op te nemen,genaamd,Jouw Cavia verliest dr haren,en bij de mijne heb ik ze eruit getrokken
Klopt, ik begrijp ook niet wat die ermee te maken heeft? Dit is overigens de tweede keer dat je denkt mijn privé erbij te kunnen halen. Boeit me niet zo erg, faalhaas!quote:Op zondag 1 november 2009 02:10 schreef snetje het volgende:
[..]
Bom .. mooiiiiii is mooiiiiii en niet je ex !! ....
Ik lees kleine lettertjes ook hoor,dus groot is niet nodigquote:Op zondag 1 november 2009 02:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gelul, je gooide er een stelling in, maakte mij en Yvonne en passant uit voor leugenachtige oplichters en vervolgens trok je je drol in...
Je bent een komtie... LEUGENAAR!
Je leest niets, je gooit er alleen wat leugens en verdraaingen in en hoopt ermee weg te komen. Zo kent het gros je!quote:Op zondag 1 november 2009 02:16 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik lees kleine lettertjes ook hoor,dus groot is niet nodig
Zeker weten van niet TGquote:Op zondag 1 november 2009 02:10 schreef snetje het volgende:
[..]
Bom .. mooiiiiii is mooiiiiii en niet je ex !! ....
Nou laat nog even horen welke verdraaiingen en leugens mooiiiii heeft gepost. Of durf je het toch niet aan.quote:Op zondag 1 november 2009 02:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je leest niets, je gooit er alleen wat leugens en verdraaingen in en hoopt ermee weg te komen. Zo kent het gros je!
Je leest maar even een topic terug. Heb de tweets waar mooi het over had al verzameld en via google Cache gedubbelchecked... Dus voorschut gaat ze toch wel!quote:Op zondag 1 november 2009 02:19 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Nou laat nog evenhoren welke verdraaiingen en leugens mooiiiii heeft gepost. Of durg je het toch niet aan.
Ik wacht nog steeds even op het relaas van Mooiii, om mezelf daarna keurig te verdedigen. Tot die tijd voel ik me vrij om haar te betichten van leugens ergo haar een leugenachtig stuk vreten te noemen.quote:Op zondag 1 november 2009 02:22 schreef sunny16947 het volgende:
Geen zin in. Maar als je ze al verzameld hebt kun je ze hier toch even plempen? Oh en het is voor schut met en spatie ertussen.
waarom zou ik in godesnaam je kids erbij halen? ik heet geen Clairequote:Op zondag 1 november 2009 02:16 schreef versabommie het volgende:
Kom Snetje.. je hebt nu bijna alles gehad... Misschien een keer roepen dat je mijn kinderen verdenkt van weet ik veel.. die heb je nog niet gehad?
Zei de welbespraakte wijsneus.quote:Op zondag 1 november 2009 02:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds even op het relaas van Mooiii, om mezelf daarna keurig te verdedigen. Tot die tijd voel ik me vrij om haar te betichten van leugens ergo haar een leugenachtig stuk vreten te noemen.
gate] Claire vs Huub deel #5 Vandaar dat ik v boven DGK mocht vliegen,door anti mensen..niet dusquote:Op zondag 1 november 2009 02:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je leest niets, je gooit er alleen wat leugens en verdraaingen in en hoopt ermee weg te komen. Zo kent het gros je!
Dus.. Mooiii maakt mij voor leugenaar uit en ik moet haar mening respecteren terwijl ik kan aantonen dat ze liegt en verdraait? Wat voor gevoel van rechtvaardiging heb jij in godsnaam?quote:Op zondag 1 november 2009 02:25 schreef snetje het volgende:
[..]
waarom zou ik in godesnaam je kids erbij halen? ik heet geen Claire
ik zie je nu stampvoetend rond draven ...en vooral de beuk gericht tegen mooiiiiii...
laat mooiiiiii haar mening hebben net zoals velen hier ... en slacht ze niet gelijk af!
Ik houd geen relaas en ga niet alles checken op twitter.Ik weet dat je een gezellig onderonsje had...zegt mij genoeg en ik heb heerlijk gepit die 8 UUR..quote:Op zondag 1 november 2009 02:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds even op het relaas van Mooiii, om mezelf daarna keurig te verdedigen. Tot die tijd voel ik me vrij om haar te betichten van leugens ergo haar een leugenachtig stuk vreten te noemen.
Maar goed dat mooiiiii niet lijfelijk aanwezig. Ze is dan wel niet zwanger, maar oudere vrouwen is ook not donequote:Op zondag 1 november 2009 02:25 schreef snetje het volgende:
[..]
waarom zou ik in godesnaam je kids erbij halen? ik heet geen Claire
ik zie je nu stampvoetend rond draven ...en vooral de beuk gericht tegen mooiiiiii...
laat mooiiiiii haar mening hebben net zoals velen hier ... en slacht ze niet gelijk af!
Feitloze dooddoener... exit!quote:
Ja! Claire en Lieke zijn uitelkaar en Claire heeft zich nu geworpen in de armen van Amanda,leuk voor het kind die heeft nu een reallive Cavia om te kammen!quote:
Dat is waar,daar moet je niet opkruipenquote:Op zondag 1 november 2009 02:31 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Maar goed dat mooiiiii niet lijfelijk aanwezig. Ze is dan wel niet zwanger, maar oudere vrouwen is ook not done
Nee je begint net te klagenquote:Op zondag 1 november 2009 02:31 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik houd geen relaas en ga niet alles checken op twitter.Ik weet dat je een gezellig onderonsje had...zegt mij genoeg en ik heb heerlijk gepit die 8 UUR..En geen klacht ingediend of zo naar een mod
Dus niks aan de hand
Je mist een ietwat hier en daarquote:Op zondag 1 november 2009 02:37 schreef sunny16947 het volgende:
Nou ff uit de losse pols dan.
Yvonne twittert ze moet slapen
Bom twittert OMG heb je mooiiiii nu geband
Bom je hebt me aan het huilen gebracht van het lachen
En dan waarschuwt Bom nog even dat er meegelezen kan worden en het gezien wordt wat opperadmin met een user twittert.
En nee het zal mij verder worst, maar erg integer is het niet als een admin zich samen met een user verkneukelt.
Ik zou het haar ook niet kwalijk nemen als ik zo stronteigenwijs zou zijn als Mooiii... dronken droppie die mooiiiquote:Op zondag 1 november 2009 02:38 schreef cindy11 het volgende:
[quote]Op zondag 1 november 2009 02:37 schreef sunny16947 het volgende:
En dan waarschuwt Bom nog even dat er meegelezen kan worden en het gezien wordt wat opperadmin met een user twittert.
En nee het zal mij verder worst, maar erg integer is het niet als een admin zich samen met een user verkneukelt.
[/quote
![]()
admins zijn ook mensen!
Be my gast,show my tweetssquote:Op zondag 1 november 2009 02:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee je begint net te klagenHypocriet stuk vreten! (hetgeen ik mag zeggen omdat ik dit ook kan aantonen! )
Ohwja, je berichten editten heeft geen zin
heb het niet over jouw tweets.. je postsquote:Op zondag 1 november 2009 02:40 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Be my gast,show my tweetss![]()
Vreselijke dingen wat ik neergekwakt heb
Dat zal best. Ik zeg toch ff uit de losse pols.quote:Op zondag 1 november 2009 02:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je mist een ietwat hier en daar![]()
Jezus wat zijn jullie gestoord
Ook weer ongenuanceerd gelul, voor mij gelden dezelfde regeld als voor jullie. Punt. Maar niet de aandacht afleiden want daar zijn jullie experts in!quote:Op zondag 1 november 2009 02:42 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dat zal best. Ik zeg toch ff uit de losse pols.
Maar je reactie is weer zeer netjes en beschaafd. Maar dat maakt niet uit want Bommie is de oppergod van Fok en mag alles en iedereen voor van alles en nog wat uitmaken toch?
duhu ...alsof je daar wakker van ligt dat mooiiiiii je ergens voor uitmaakt ...quote:Op zondag 1 november 2009 02:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus.. Mooiii maakt mij voor leugenaar uit en ik moet haar mening respecteren terwijl ik kan aantonen dat ze liegt en verdraait? Wat voor gevoel van rechtvaardiging heb jij in godsnaam?
En het mooiiiiiii met 7 uitroeptekens is dat ik dus helemaal geen zin had om dat allemaal op te zoeken.maar bedankt @ sunnyquote:Op zondag 1 november 2009 02:37 schreef sunny16947 het volgende:
Dus als vrouwen min zijn moet ik ze maar de tyfus slaan?quote:Op zondag 1 november 2009 02:44 schreef snetje het volgende:
[..]
duhu ...alsof je daar wakker van ligt dat mooiiiiii je ergens voor uitmaakt ...
en ja ! ondanks alles zou het je goed doen ook haar mening eens te gaan respecteren ja !! niet iedereen denkt niveau hoog !! de simpele ( creatieve) denkers heb je ook nodig op deze aardkloot ...
je hakt nu compleet in op Huub .... terwijl je zelf weet hoe min vrouwen kunnen zijn toch ?
nu ja dat dus ... dat zoww en zall ik van claire gaf bij mij al de doorslag ! rancune eerste slag!!
ik had gedacht dat zelfs jij dat wel zou inzien ....... mwjah ... verkeerd gedacht dus ....
Vergelijk je me nu met een vrouwenishandelaar omdat je je leugens niet kan staven?quote:Op zondag 1 november 2009 02:44 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
En het mooiiiiiii met 7 uitroeptekens is dat ik dus helemala geen zin had om dat allemaal op te zoeken.maar bedankt @ sunny..Tis gewoon een menneke ala Huub maar zonder ballen
![]()
En Yvonne ..met een H toch?
Je blijft maar bevestiging zoeken.zucht..............quote:Op zondag 1 november 2009 02:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vergelijk je me nu met een vrouwenishandelaar omdat je je leugens niet kan staven?
Goh... draaien draaien.. Ik heb niet echt bevestiging nodig van een leugenachtig stuk vreten ...quote:Op zondag 1 november 2009 02:48 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Je blijft maar bevestiging zoeken.zucht..............
Ik hoor je hier bijna schreeuwen. Misschien is het voor jou nu tijd om te gaan slapen.quote:Op zondag 1 november 2009 02:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vergelijk je me nu met een vrouwenishandelaar omdat je je leugens niet kan staven?
Die veronderstellingen van jullie... zijn die allemaal gebaseerd op het gedrag van Huub? Ik schreeuw nagenoeg nooit of het moet zijn geweest 2 jaar gelden bij een bedrijfsuitje waar een zeskamp mee gemoeid was en je elkaar moest coachen. Ik ben verre van geweldadig en zo voorts. Beste meiden, jullie referentiekader is in en in verrot!quote:Op zondag 1 november 2009 02:50 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik hoor je hier bijna schreeuwen. Misschien is het voor jou nu tijd om te gaan slapen.
echt he! je doet het erom ...quote:Op zondag 1 november 2009 02:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus als vrouwen min zijn moet ik ze maar de tyfus slaan?
Ik heb er geen last van hoorquote:Op zondag 1 november 2009 02:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die veronderstellingen van jullie... zijn die allemaal gebaseerd op het gedrag van Huub? Ik schreeuw nagenoeg nooit of het moet zijn geweest 2 jaar gelden bij een bedrijfsuitje waar een zeskamp mee gemoeid was en je elkaar moest coachen. Ik ben verre van geweldadig en zo voorts. Beste meiden, jullie referentiekader is in en in verrot!
hey hey hey,onderschat mij niet...Niveau kut kan de waarheid zijn..Ik verbeeld me echt helemaal niets.probeer eerlijk te zijn en lol te hebben op dit forum.En voor alles dat Sophie gelukkig wordt,met papa en mama......quote:Op zondag 1 november 2009 02:44 schreef snetje het volgende:
[..]
duhu ...alsof je daar wakker van ligt dat mooiiiiii je ergens voor uitmaakt ...
en ja ! ondanks alles zou het je goed doen ook haar mening eens te gaan respecteren ja !! niet iedereen denkt niveau hoog !! de simpele ( creatieve) denkers heb je ook nodig op deze aardkloot ...
je hakt nu compleet in op Huub .... terwijl je zelf weet hoe min vrouwen kunnen zijn toch ?
nu ja dat dus ... dat zoww en zall ik van claire gaf bij mij al de doorslag ! rancune eerste slag!!
ik had gedacht dat zelfs jij dat wel zou inzien ....... mwjah ... verkeerd gedacht dus ....
Vanaf nu neem ik je niet erg serieus en vind ik je een eng individu die nare zelfprojectie op anderen toepast.quote:Op zondag 1 november 2009 02:55 schreef snetje het volgende:
[..]
echt he! je doet het erom ...
vanaf nu noem ik je Bomhuub....
Feiten schat. Je schrijven getuigt niet van kalmte.quote:Op zondag 1 november 2009 02:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die veronderstellingen van jullie... zijn die allemaal gebaseerd op het gedrag van Huub? Ik schreeuw nagenoeg nooit of het moet zijn geweest 2 jaar gelden bij een bedrijfsuitje waar een zeskamp mee gemoeid was en je elkaar moest coachen. Ik ben verre van geweldadig en zo voorts. Beste meiden, jullie referentiekader is in en in verrot!
Sophie gaat heel gelukkig worden, terwijl pa met zijn batmanpak op het gemeentehuis staat driftig te wezenquote:Op zondag 1 november 2009 02:56 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
hey hey hey,onderschat mij niet...Niveau kut kan de waarheid zijn..Ik verbeeld me echt helemaal niets.probeer eerlijk te zijn en lol te hebben op dit forum.En voor alles dat Sophie gelukkig wordt,met papa en mama......
Sorry maar die onzin van je werkt alleen opmensen zoals Huubquote:Op zondag 1 november 2009 02:56 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Feiten schat. Je schrijven getuigt niet van kalmte.
En al is het waar, gewoon blijven ontkennen.
Misschien kun je met hem mee. Of heb je het batmanpak in de kast kunnen opruimen, kan Huub het misschien van je lenen.quote:Op zondag 1 november 2009 02:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sophie gaat heel gelukkig worden, terwijl pa met zijn batmanpak op het gemeentehuis staat driftig te wezen
En [dat/b] gaat dus [b]niet gebeurenquote:Op zondag 1 november 2009 02:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sophie gaat heel gelukkig worden, terwijl pa met zijn batmanpak op het gemeentehuis staat driftig te wezen
quote:Op zondag 1 november 2009 03:02 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
En dat gaat dus niet gebeuren gebeuren
Ja idd... ik heb een batman pak nodigquote:Op zondag 1 november 2009 03:00 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Misschien kun je met hem mee. Of heb je het batmanpak in de kast kunnen opruimen, kan Huub het misschien van je lenen.
Misschien moet jij eens hier en daar een wetboek inzien!quote:
Ik moet helemaal niksquote:Op zondag 1 november 2009 03:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens hier en daar een wetboek inzien!
Dan zul jij ze ook wel leren om respect te hebben voor mensen die een andere mening of zienswijze hebben. En niet op de man te spelen, maar op de vrouw. Je bent een geweldig voorbeeld.quote:Op zondag 1 november 2009 03:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja idd... ik heb een batman pak nodig![]()
Truste Sunny, en misschien vergal ik je dag maar weet dat ik nooit in dezelfde situatie zit als Huub. Ik zie mijn kinderen namelijk altijd. En nu je zo op de man spelen doet mag ik over jouw moeder.... nee ik doe het niet. Ik sta boven jou en je op de prive man spelende kliko's![]()
morgen weer verder he, vuilniscontainers?
Nouja het is bijzonder jammer dat de "dames" mijn situatie spiegelen aan die van Huub. Er is 1 groot verschil: Ik ben gaan scheiden om de kinderen te beschermen wat nu verdomd goed lukt, daar waar Huub gedumpt is na het slaan van zijn vrouw.quote:Op zondag 1 november 2009 03:07 schreef cindy11 het volgende:
Ik bespeur onderliggend wrok in diverse aura`s hier!![]()
Tja,sorry maar in het kader van inburgeren in de streek,ben ik vanavond in boertange naar een keltisch gebeuren geweest....ben nog steeds wat onder invloed van....
Je ziet ze altijd ,behalve als je zit te FOKken,net als ik,maar ik geef het toequote:Op zondag 1 november 2009 03:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja idd... ik heb een batman pak nodig![]()
Truste Sunny, en misschien vergal ik je dag maar weet dat ik nooit in dezelfde situatie zit als Huub. Ik zie mijn kinderen namelijk altijd. En nu je zo op de man spelen doet mag ik over jouw moeder.... nee ik doe het niet. Ik sta boven jou en je op de prive man spelende kliko's![]()
morgen weer verder he, vuilniscontainers?
Mijn kinderen zullen nooit iets van mijn internet gedrag meekrijgen. Daarnaast laat ik ze niet ind e waan dat vrouwen slaan goed is!quote:Op zondag 1 november 2009 03:09 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dan zul jij ze ook wel leren om respect te hebben voor mensen die een andere mening of zienswijze hebben. En niet op de man te spelen, maar op de vrouw. Je bent een geweldig voorbeeld.
IK heb een complete logging van mijn overdag internet gedrag. Bring it on Tuthola!quote:Op zondag 1 november 2009 03:11 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Je ziet ze altijd ,behalve als je zit te FOKken,net als ik,maar ik geef het toe![]()
toe
Creap
Owwww in de verdediging modusquote:Op zondag 1 november 2009 03:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
IK heb een complete logging van mijn overdag internet gedrag. Bring it on Tuthola!
Bommetje iedereen die jou echt kent weet beter, ga niet in de verdediging zeg, huub sloeg vrouwen al in de kooi, en als er vrouwen zijn die daar nat van worden en daar op geilen laat ze dan, ze verdienen niet beter, maar ga jij hier ff heel gauw boven staan, en ik weet het je wil die schatjes van kinderen van je verdedigen, maar dat hoeft niet, die weten namelijk zelf wel hoe het zitquote:Op zondag 1 november 2009 03:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja het is bijzonder jammer dat de "dames" mijn situatie spiegelen aan die van Huub. Er is 1 groot verschil: Ik ben gaan scheiden om de kinderen te beschermen wat nu verdomd goed lukt, daar waar Huub gedumpt is na het slaan van zijn vrouw.
Ik wil mezelf geen veer in de reet steken, maar mijn kinderen zijn veilig, en sommige figuren hier stellen dat ik een batman pak nodig heb omdat ik een vrouwmishandelende sukkel zoals Huub ben.
Neuh, er logged gewoon van alles mee ivm mijn baan. Mooie is dat ik me altijd kan verantwoorden, daar waar jij nog niet eens met simpele tweets van gisteren of postings van eergisteren voor de dag kan komen, dronken lor.quote:
Je kunt /kan beter..Trustehhquote:Op zondag 1 november 2009 03:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh, er logged gewoon van alles mee ivm mijn baan. Mooie is dat ik me altijd kan verantwoorden, daar waar jij nog niet eens met simpele tweets van gisteren of postings van eergisteren voor de dag kan komen, dronken lor.
En waarom zou het over mij gaan, ik hou mijn handjes keurig bij me daar waar jij een leugenaar bent en Huub een wifebeater.. begrijp het punt nietWat vind jij eigenlijk aantrekkelijk aan mannen die vrouwen kortslaan Mooiii, dat is wat mij intrigeert..
je noemt jezelf loser ?quote:Op zondag 1 november 2009 03:16 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Loser![]()
![]()
![]()
Ben nu echt weg ,adios morgen een verjaardag![]()
Neuh, dat ben jij meestal.. er is niet voor niets een admin nodig om je tegen jezelf in bescherming te nemenquote:
leer t woord ff schrijvenquote:Op zondag 1 november 2009 03:32 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb geen kapsjones........................................
Sorry hoor, wat zuigen etc. moet kunnen maar het gaat wel erg ver om je zo over een medeforummer uit te laten. Een welgemeende sorry vind ik hier echt op zijn plaats, je kunt ook te ver gaan. Maar goed, dat is mijn bescheiden mening. Hoeft niemand het mee eens te zijn. Maar de plaatser (zal de naam niet eens noemen) mag zich gelukkig prijzen da'k geen modje ben.quote:Tis heel simpel, het oude verlepte lijk is zo verblind op dat vrouwenmeppende kutjoch dat ze alles maar recht probeert te lullen wat hij krom slaat. Dat het een laffe minne vrouwenmishandelaar is zal haar jeuken. IN haar zieke hoofd heeft ze hem al vaker bereden maar haar leeftijd en haar verlepte lichaam maken dat ze geen kans heeft. Toch blijft ze dan maar voor hem opkomen, want als je niet een keer goed in elkaar getrapt bent door de Huub dan is er niets gebeurt ... zo denkt ze...
O jee, ik dacht dat de schrijver dezes een gevalletje ruwe bolster, harde pit was. Je weet wel, zo'n mannetje met een grote mond maar een klein hartje. Zo'n grote lobbes van een hond die heel hard blaft maar nooit zal bijten. En nou geeft ie zelf toe dat ie alsmaar om het hardt schreeuwt dat Huub een wifebeater is in een poging zelf niet als zodanig door de mand te vallen. Wat kan je je toch vergissen in de mensen hè?quote:De kans dat ik een vrouw sla is net zo klein als dat Huub het niet doet!
Voorlopig heb je zelf hierboven al drie kwaliteitspostigs gedaan!quote:Op zondag 1 november 2009 08:35 schreef omaduck het volgende:
Heel eerlijk gezegd had ik hier op wat meer "normale" discussie gehoopt. Ik zie eigenlijk voornamelijk dingen voorbij komen van fervente voor- of tegenstanders van een der a.s. ex-echtelieden. Niks feiten, niks wat er echt toedoet, maar ieder probeert zijn/haar gelijk te halen door elkaar proberen te overschreeuwen, belachelijk te maken of te beledigen. Op zijn tijd best vermakelijk, maar verder heb je er weinig aan. Jammer...
Darn, wat is dit een minne post.... zit je hier gewoon ff de suggestie te wekken dat als Claire bewijzen zou hebben van blauwe plekken dat het dan om blauwe plekken zou gaan die ze er zelf even opgevisageerd heeft?!quote:Op zondag 1 november 2009 01:09 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb geen blauwe plekken.ik heb ook geen visagie gedaan.
En sorry Claire als je meeleest,maar heb ff overal de balen van.Gezeik...
zonder feiten te weten..
Goeie genuanceerde post!quote:Op zondag 1 november 2009 09:11 schreef IkWeetNiets het volgende:
Tief eens een eind op Bommie. Vreselijk irritant mannetje dat opeens probeert de discussie hier te domineren met je boven de macht geblaat. Ga je gelijk ergens anders halen in je "Ordnung muss sein" tuinbroekje.
Het is toch wat allemaal, hè Ratna..quote:Op zondag 1 november 2009 08:35 schreef omaduck het volgende:
Heel eerlijk gezegd had ik hier op wat meer "normale" discussie gehoopt. Ik zie eigenlijk voornamelijk dingen voorbij komen van fervente voor- of tegenstanders van een der a.s. ex-echtelieden. Niks feiten, niks wat er echt toedoet, maar ieder probeert zijn/haar gelijk te halen door elkaar proberen te overschreeuwen, belachelijk te maken of te beledigen. Op zijn tijd best vermakelijk, maar verder heb je er weinig aan. Jammer...
Eens. Een eerste pagina vol over en weer herhalend gejankzak over wie liegt en wie een loser is. En dan gaat het niet eens over Huub en/of Claire ...quote:Op zondag 1 november 2009 10:30 schreef Marrije het volgende:
Ik vind dat op de man spelen niet helemaal kunnen hier, doe dat ff lekker per pm mensen.
Eensch, wat een geleuter zeg. Het gaat echt nergens over.quote:Op zondag 1 november 2009 10:30 schreef Marrije het volgende:
Ik vind dat op de man spelen niet helemaal kunnen hier, doe dat ff lekker per pm mensen.
Ik ben uitermate geinteresseerd in waarheidsvinding en hoop dan ook van ganser harte dat de onderste steen boven zal komen in dit persoonlijk drama.quote:Op zondag 1 november 2009 10:44 schreef Noek het volgende:
Goedemorgen.![]()
Er valt hiet niet eens tegen te editten of wat dan ook. Doe even normaal.
Ik begrijp dat 3 weken bezig zijn met een scheiding van iemand die je niet eens kent een beetje lang is en de verveling toeslaat. Er is meer op FOK! dan enkel dit topic hè? Laat het los mensen, laat het los.
Nou, anders ik wel, Jappie!quote:Op zondag 1 november 2009 11:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben uitermate geinteresseerd in waarheidsvinding en hoop dan ook van ganser harte dat de onderste steen boven zal komen in dit persoonlijk drama.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zondag 1 november 2009 11:20 schreef Jappie het volgende:
Mooiiiiiii; dan kunnen we dus met modgoedkeuring nog vele vers à bommies tegemoet zien.
Eh, ja, in de bommie vs de rest reeks danquote:Op zondag 1 november 2009 11:20 schreef Jappie het volgende:
Mooiiiiiii; dan kunnen we dus met modgoedkeuring nog vele vers à ommies tegemoet zien.
Gewoon de bezem pakken en alles wat op de man gespeeld wordt verwijderen. Hebben we weer een heel nieuw topicquote:Op zondag 1 november 2009 12:11 schreef Noek het volgende:
Kom maar terug Jappert.
Morgen wordt alles ontopic én beter.
*gooit handjes in de lucht
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:38 schreef omaduck het volgende:
Trouwens: weten we wel zeker dat Esmee zijn nieuwe vriendin is?
De enige die ik dat heb zien beweren is Amanda geloof ik,
en of dat nou een betrouwbare bron is?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:14 schreef tuinfluiter het volgende:
Waar heb je Amanda dat "eventueel" zien beweren?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:13 schreef PC eend het volgende:
De terugzoekende fluitert verliest scherpte?
http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=66876&imagenr=1
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:30 schreef omaduck het volgende:
Ik dacht: ik reageer er maar niet op.
Ga andermans huiswerk niet doen...
ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom dat nu opeens wel weer kan, terwijl was aangegeven dat er u strenger op gelet zou wordenquote:Op zondag 1 november 2009 12:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gewoon de bezem pakken en alles wat op de man gespeeld wordt verwijderen. Hebben we weer een heel nieuw topic
ik zag al aankomen dat dat verkeerd zou vallen, en terecht hoorquote:Op zondag 1 november 2009 12:13 schreef tuinfluiter het volgende:
Ga andermans huiswerk niet doen?
Wat een mentaliteit.![]()
Maar ik onthoud het wel , zal je niet gauw meer een linkje , uitleg of samenvatting geven.
Alsof je dat ooit wel gedaan hebt. Zal zoden aan de dijk zetten zeg, erg dat ik dat allemaal moet gaan missen.....quote:Op zondag 1 november 2009 12:13 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ga andermans huiswerk niet doen?
Wat een mentaliteit.![]()
Maar ik onthoud het wel , zal je niet gauw meer een linkje , uitleg of samenvatting geven.
Omdat dit dweilen met de kraan open is natuurlijk. Dan had ik vanmorgen 400 berichten moeten editten wegens offtopic. Ben gekke Henkie niet.quote:Op zondag 1 november 2009 12:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom dat nu opeens wel weer kan, terwijl was aangegeven dat er u strenger op gelet zou worden
Nog zo'n aanwinst. Kap eens.quote:Op zondag 1 november 2009 12:24 schreef omaduck het volgende:
[..]
Alsof je dat ooit wel gedaan hebt. Zal zoden aan de dijk zetten zeg, erg dat ik dat allemaal moet gaan missen.....
Ooooo, wist niet dat dat kon/mocht! Bedankt voor de tip!quote:
Succes!quote:Op zondag 1 november 2009 12:33 schreef omaduck het volgende:
Ooooo, wist niet dat dat kon/mocht! Bedankt voor de tip!
Waar ik wederom toch weer tegen wil spreken... Het OM doet geen onderzoek instellen als ze geen pakkans hebben....quote:Op zondag 1 november 2009 12:47 schreef mazaru het volgende:
En we gaan weer verder over het gouden koppel.
Claire blijft hangen in een postnatale depressie, wordt verteerd door jaloezie. En haar enige missie op dit moment is om Huub tot de grond toe af te breken met haar valse beschuldigingen.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onderzoek naar huiselijk geweld wordt veelal uitgevoerd aan de hand van registratie-gegevens van politie en hulpverlening.quote:Op zondag 1 november 2009 12:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar ik wederom toch weer tegen wil spreken... Het OM doet geen onderzoek instellen als ze geen pakkans hebben....
Je laat je wel steeds meer kennen. Waar ik ooit eens met je in de clinch lag over een suggestief paardenpijprukopsmukgifje, toen de goegemeente over mij heen kreeg (want je deed 't toch zó leuk), blijkt nu dat ik er destijds niet zo ver naast zatquote:Op zondag 1 november 2009 12:47 schreef mazaru het volgende:
En we gaan weer verder over het gouden koppel.
Claire blijft hangen in een postnatale depressie, wordt verteerd door jaloezie. En haar enige missie op dit moment is om Huub tot de grond toe af te breken met haar valse beschuldigingen.
![]()
![]()
Op het moment dat jij het met me eens bent, dan zou ik gelijk mijn mening herzien.quote:Op zondag 1 november 2009 12:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je laat je wel steeds meer kennen. Waar ik ooit eens met je in de clinch lag over een suggestief paardenpijprukopsmukgifje, toen de goegemeente over mij heen kreeg (want je deed 't toch zó leuk), blijkt nu dat ik er destijds niet zo ver naast zat
Het ziet er nog even goor uit als destijds.quote:Op zondag 1 november 2009 13:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Noem het wat je wilt, maar ik heb het niet verzonnen. Daar zit geen Photoshop bij.
quote:Op zondag 1 november 2009 13:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Het ziet er nog even goor uit als destijds.
quote:Op zondag 1 november 2009 13:09 schreef Deisyy het volgende:
Mazuru, jouw gifs![]()
![]()
![]()
Claire met een blik van waanzin in haar ogen aan de maaltijd en Braai de paardenpijiper
Ik vond en vind er toch heel weinig suggestiefs aan hoor hoe Brian toen een het frotten was.quote:Op zondag 1 november 2009 12:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je laat je wel steeds meer kennen. Waar ik ooit eens met je in de clinch lag over een suggestief paardenpijprukopsmukgifje, toen de goegemeente over mij heen kreeg (want je deed 't toch zó leuk), blijkt nu dat ik er destijds niet zo ver naast zat
Gewoon omdat 't kan en omdat ik je eigenlijk een achterlijk domme huppelkut vindt. Misschien kom je ooit in aanmerking voor een postanale postnatale depressie i.c.m. met een een ega die z'n handjes niet thuis kan houden. Eens kijken hoe luchtig je er dan over doetquote:Op zondag 1 november 2009 13:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Ik snap ook niet waarom die zijksnor mij verwijt dat het goor is en niet klopt. Ik heb nog nooit van mijn leven aan een paardenpiemel gezeten.
't Ging om het knipmoment en de lus destijds, dat deed meer vermoeden dan er werkelijk aan de hand was.quote:Op zondag 1 november 2009 13:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond en vind er toch heel weinig suggestiefs aan hoor hoe Brian toen een het frotten was.
Mee eensquote:Op zondag 1 november 2009 12:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mazuru had er mooi één van de moment supremes uigekniptquote:Op zondag 1 november 2009 13:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Ging om het knipmoment en de lus destijds, dat deed meer vermoeden dan er werkelijk aan de hand was.
Je kunt niet zeggen dat hij er jaloers op is.quote:Op zondag 1 november 2009 13:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Op het moment dat jij het met me eens bent, dan zou ik gelijk mijn mening herzien.
Trouwens goed dat je er over begint, ik heb het al zo lang niet meer gepost:
[ afbeelding ]
Noem het wat je wilt, maar ik heb het niet verzonnen. Daar zit geen Photoshop bij.
Maar je zou het wel willen, zo te zien.quote:Op zondag 1 november 2009 13:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Ik snap ook niet waarom die zijksnor mij verwijt dat het goor is en niet klopt. Ik heb nog nooit van mijn leven aan een paardenpiemel gezeten.
O en die gif van Claire vind ik gewoon grappig, die woeste uitdrukking op haar gezicht alsof ze de strijd aangaatquote:Op zondag 1 november 2009 13:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Ging om het knipmoment en de lus destijds, dat deed meer vermoeden dan er werkelijk aan de hand was.
En nu doet ze het weer, Claire op een vieze gore manier "wegzetten"![]()
Sorry Piet, ben al weg hierquote:Op zondag 1 november 2009 13:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er werd dringend gevraagd elkaar met rust te laten, dat geldt dan ook voor jullie NMNS en mazaru.
Terug ontopic nu. Commentaar mag in FB, niet hier.
Hij was niets aan het frotten, hij was uit nieuwsgierigheid aan het kijken hoe dat allemaal werkt.quote:Op zondag 1 november 2009 13:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond en vind er toch heel weinig suggestiefs aan hoor hoe Brian toen een het frotten was.
quote:Op zondag 1 november 2009 13:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er werd dringend gevraagd elkaar met rust te laten, dat geldt dan ook voor jullie NMNS en mazaru.
Terug ontopic nu. Commentaar mag in FB, niet hier.
dus datquote:Op zondag 1 november 2009 13:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij was niets aan het frotten, hij was uit nieuwsgierigheid aan het kijken hoe dat allemaal werkt.
Ik heb hem niet zien fappen met dat geval van Fries.
Een edit, om het aan te leren.quote:Op zondag 1 november 2009 13:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En nu doet ze het weer, Claire op een vieze gore manier "wegzetten"![]()
Whehehe, want hij dacht dat de camera's niet werkten. Sterker nog, ik heb het live gezien. Ik kan me voorstellen dat ik ook zou kijken of er iemand in de buurt was, om samen te kunnen lachen over zo'n enorm geval. Hij heeft in ieder geval geen telefoon naar hem gegooid.quote:Op zondag 1 november 2009 13:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mazuru had er mooi één van de moment supremes uigeknipt![]()
Ik heb net het hele flimpje eens zitten kijken en ik vind het gewoon ranzig om te zien waar Brian mee bezig is. Waarschijnljk vindt hij dat zelf ook want hij kijkt elke keer om zich heen voor of na dat hij een die paardenpiemel zit en dan ook nog eens dat "biediebiediebiep"![]()
Wat heeft het gooien van telefoons te maken met mijn mening over Brian?quote:Op zondag 1 november 2009 13:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Whehehe, want hij dacht dat de camera's niet werkten. Sterker nog, ik heb het live gezien. Ik kan me voorstellen dat ik ook zou kijken of er iemand in de buurt was, om samen te kunnen lachen over zo'n enorm geval. Hij heeft in ieder geval geen telefoon naar hem gegooid.
Oh, ik dacht dat we het over het telefoongooien van Huub hadden.quote:Op zondag 1 november 2009 13:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat heeft het gooien van telefoons te maken met mijn mening over Brian?
In eerste instantie wel natuurlijk maar toen dwaalden we af naar Brian, terwijl het één niets met het ander te maken heeftquote:Op zondag 1 november 2009 13:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat we het over het telefoongooien van Huub hadden.
Aangezien deze post blijkbaar wel mag, zal ik er even op reageren.quote:Op zondag 1 november 2009 13:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze doet niet anders. Ik ben benieuwd als ze dat bij Huubschen zou doen, hoeveel van die fraaie gifjes er zouden zijn.
Ach, ik heb het nooit serieus genomen, het zijn dezelfde zieke geesten die wel het gedrag van Huub prima vinden, maar er behoefte in scheppen om anderen in een kwaad daglicht te stellen.
(was om het af te leren)
gewoon een TR sturen danquote:Op zondag 1 november 2009 13:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Aangezien deze post blijkbaar wel mag, zal ik er even op reageren.
Dat krijg je dan he, als je het over dingen hebt die er niet toe doen en kant noch wal raakt. Je krijgt alleen maar verwarring.quote:Op zondag 1 november 2009 13:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In eerste instantie wel natuurlijk maar toen dwaalden we af naar Brian, terwijl het één niets met het ander te maken heeft
Ach laat maar. Het sop is de kool niet waard. Ik ga een filmpje kijkenquote:
Neem dan die ene met die zieke geesten ook even meequote:Op zondag 1 november 2009 14:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat waren 5 posts door de shredder. Ontopic maar weer.
Blijkbaar is het zieke geesten wel toegestaan andere users voor zieke geest uit te maken.quote:Op zondag 1 november 2009 14:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Neem dan die ene met die zieke geesten ook even mee
Nee hoor, eens.quote:Op zondag 1 november 2009 14:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Blijkbaar is het zieke geesten wel toegestaan andere users voor zieke geest uit te maken.
Kijk, zo komt het al weer heel anders over.quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 14:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Blijkbaar is het zieke geesten wel toegestaan andere users voor zieke geest uit te maken.
quote:Op zondag 1 november 2009 13:09 schreef Deisyy het volgende:
Mazuru, jouw gifs![]()
![]()
![]()
Claire met een blik van waanzin in haar ogen aan de maaltijd en Braai de paardenpijiper
Je kan lullen wat je wil, maar toneelspelen kan die laaf welquote:Op zondag 1 november 2009 15:09 schreef ThunderBitch het volgende:
Aahhh, wat lief he!
Je kunt het haast niet geloven. De laatste dagen in de kooi.
Nou 't was vreselijkquote:Op zondag 1 november 2009 15:10 schreef omaduck het volgende:
[..]
Ik vind het wel gaaf, die ouwe beelden. Werd alleen weer wat onpasselijk van Brian in de weer met die paardenpiemel.....
........ en dat ze 's nachts wel de stream uitgooien natuurlijk, dat gedoe met Bubba hoef ik niet te zienquote:Op zondag 1 november 2009 15:16 schreef Jian het volgende:
Ik hoop wel dat Huub internet op zijn cel krijgt, ik wil wel op de hoogte blijven van zijn belevenissen
Nou die paardenpiemel komt dan eindelijk goed van pas.quote:Op zondag 1 november 2009 15:17 schreef Jian het volgende:
[..]
........ en dat ze 's nachts wel de stream uitgooien natuurlijk, dat gedoe met Bubba hoef ik niet te zien
Omg, omg, het was toen al erg, maar als je het nu zietquote:
Nou zeg dat, vraag maar aan Clairequote:Op zondag 1 november 2009 15:21 schreef sunny16947 het volgende:
Nou ff een leuke op deze druilerige zondagmiddag. Schelden doet geen zeer, maar slaan veel meer zongen wij vroeger. Dus daar letten we even niet op. De vraag luidt.
Ja, ik werd er toen al niet goed van, omdat ik er toen al weinig geloof aan hechtte, maar nu is het echt 'guewie'quote:Op zondag 1 november 2009 15:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Omg, omg, het was toen al erg, maar als je het nu ziet![]()
die zinnetjes "dat is 's ochtends naast jou weer wakker word" " de keuze die je uit je hart maakt, daar heb je nooit spijt van"
![]()
Om de beste klant van z'n eigen nering te wordenquote:Op zondag 1 november 2009 15:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, ik werd er toen al niet goed van, omdat ik er toen al weinig geloof aan hechtte, maar nu is het echt 'guewie'
hij heeft zijn beroep echt misgelopen. Had echt pooier kunnen worden.
Die kan er vast nog steeds niet van slapen 's-nachts.quote:Op zondag 1 november 2009 15:24 schreef Jian het volgende:
[quote]Op zondag 1 november 2009 15:21 schreef sunny16947 het volgende:
Nou ff een leuke op deze druilerige zondagmiddag. Schelden doet geen zeer, maar slaan veel meer zongen wij vroeger. Dus daar letten we even niet op. De vraag luidt.
Nou zeg dat, vraag maar aan Claire
Tsja, hoe noem je zoiets dan? Hij is zijn tijd inderdaad voorbij.quote:Op zondag 1 november 2009 15:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Om de beste klant van z'n eigen nering te worden
Net zoals het paardenfilmpjequote:Op zondag 1 november 2009 15:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die kan er vast nog steeds niet van slapen 's-nachts.
Heb nog een sfeerfoto uit de kooi, en niets gegift, of gemanipuleer, gewoon the doggone truth
[ afbeelding ]
Ik ben bang dat dit vergeleken bij Bubba kinderspel is.
Je bent ziek met je paardenfilmpje.quote:
Vertel nou eens, wat snap je niet ? [gate ] Claire vs Huubquote:
Heb de filmpjes zonder geluid bekeken (er zit hier ook nog iemand naar muziek te luisteren).quote:Op zondag 1 november 2009 15:21 schreef sunny16947 het volgende:
Wie duwt wie het eerst. Interessant om te zien of iedereen hetzelfde ziet.
Blijkbaar ben ik gewoon ziek. Maar wat heeft een blote Eric met Huub en Claire te maken dan?quote:Op zondag 1 november 2009 15:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Vertel nou eens, wat snap je niet ? [gate ] Claire vs Huub
Wat heeft dat paardenfilmpje nou met Huub of Claire te maken ?
Geen behoefte om terug te kijken, heb het al zo vaak gezien, en er is niets meer wat mij anders over die driftkikker kan doen denken.quote:Op zondag 1 november 2009 15:38 schreef omaduck het volgende:
[..]
Heb de filmpjes zonder geluid bekeken (er zit hier ook nog iemand naar muziek te luisteren).
In filmpje 1 zie ik dat na veel gezeur over en weer Claire er genoeg van heeft en blijkbaar langs Huub wil en hem daarom een klein zetje geeft, waarna hij haar een duw teruggeeft. Van beide kanten niks om je echt druk over te maken, hoewel ik zelf liever alleen ruzie maak met mijn mond.
In filmpje 2 zie ik helemaal niemand duwen. Ik zie alleen Claire haar handen 2x op een een gewone manier op Huub plaatsen (hoewel dat niet verstandig is als de kleine driftkikker boos is vermoed ik), ik vermoed om hem wat te kalmeren (wat bij hem meestal averechts werkt, althans ten tijde van het programma had ik die indruk).
Wat is de bedoeling eigenlijk van deze vraag? Wat toont het volgens jou aan?
Met Bubba Hubba.... en met het feit dat Huub al ingereden is, maar zo'n Bubba tsja dat is different koek.quote:Op zondag 1 november 2009 15:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik gewoon ziek. Maar wat heeft een blote Eric met Huub en Claire te maken dan?
Owkayquote:Op zondag 1 november 2009 15:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Met Bubba Hubba.... en met het feit dat Huub al ingereden is, maar zo'n Bubba tsja dat is different koek.
quote:
Nou daar kan ik nog wel een connectie leggen; A. gaat het over Huub, het onderwerp van deze gate. B. ligt daar natuurlijk de connectie met de voorspelling/wens van sommigen hier dat hij de bak in gaat en daar wellicht "Bubba" tegenkomt. Wat je daar ook van mag vinden, het heeft met Huub te maken. Het paardenfilmpje had iets te doen met Brian en een paard, daar komt geen Huub aan te pas, dat dus !quote:Op zondag 1 november 2009 15:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik gewoon ziek. Maar wat heeft een blote Eric met Huub en Claire te maken dan?
Het ging mij om het feit dat er werd beweerd dat er met deze foto niet geknoeid was en blijkbaar met het paardenfilmpje wel. Maar dat geeft verder niet.quote:Op zondag 1 november 2009 15:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou daar kan ik nog wel een connectie leggen; A. gaat het over Huub, het onderwerp van deze gate. B. ligt daar natuurlijk de connectie met de voorspelling/wens van sommigen hier dat hij de bak in gaat en daar wellicht "Bubba" tegenkomt. Wat je daar ook van mag vinden, het heeft met Huub te maken. Het paardenfilmpje had iets te doen met Brian en een paard, daar komt geen Huub aan te pas, dat dus !
quote:
Het gifje is in ieder geval gemanipuleerd. Het filmpje hoef ik niet te zien, want ik heb dat hele gebeuren kunnen volgen. Niets aan de hand. Hij had de grootste lol, hij dacht vast, hey collega, hoe werkt het bij jou?!quote:Op zondag 1 november 2009 15:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Het ging mij om het feit dat er werd beweerd dat er met deze foto niet geknoeid was en blijkbaar met het paardenfilmpje wel. Maar dat geeft verder niet.
Oh, natuurlijk, laat ik nou de indruk hebben dat je gewoon het paardenfilmpje nog een keer ter sprake wilde brengen bij je grote vriendin. Stom van mij natuurlijkquote:Op zondag 1 november 2009 15:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Het ging mij om het feit dat er werd beweerd dat er met deze foto niet geknoeid was en blijkbaar met het paardenfilmpje wel. Maar dat geeft verder niet.
Bepaalde users mogen nou eenmaal wel zuigen. Maar je mag er niet op reageren, dan komt Pietje in actie.quote:Op zondag 1 november 2009 15:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja schat, dat heb je nu al 15 keer gezegd, tis al goed.quote:Op zondag 1 november 2009 15:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het gifje is in ieder geval gemanipuleerd. Het filmpje hoef ik niet te zien, want ik heb dat hele gebeuren kunnen volgen. Niets aan de hand. Hij had de grootste lol, hij dacht vast, hey collega, hoe werkt het bij jou?!![]()
![]()
Hij heeft hem niet gepakt, heeft zich niet laten pakken of wat dan ook. Het is de zieke geest van sommigen die dat ervan maken.
Dan had je de verkeerde indruk, kan iedereen gebeuren.quote:Op zondag 1 november 2009 15:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, natuurlijk, laat ik nou de indruk hebben dat je gewoon het paardenfilmpje nog een keer ter sprake wilde brengen bij je grote vriendin. Stom van mij natuurlijk![]()
Ik vind het wel een van de beste acteurs die Nederland rijk is ja..... Alles voor de show! Zonder hem hadden er nooit zoveel mensen deze soap gevolgd, zeker weten!quote:Op zondag 1 november 2009 15:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat was het toch een camera belust mannetje he?
Die lange stiltes, het steeds Claire in de ogen kijken en als mooiste, het wegvegen van de traan![]()
Ja, hij heeft veel films bekeken. Het is een manipulatief mannetje, meer is het niet. Hij weet middels dit soort dingen vrouwen te manipuleren, en mijn hart breekt als ik eraan denk dat ze hem ermee laten wegkomen (al de bloemetjesjurjen die dan zweimelend naar de tv keken).quote:Op zondag 1 november 2009 15:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat was het toch een camera belust mannetje he?
Die lange stiltes, het steeds Claire in de ogen kijken en als mooiste, het wegvegen van de traan![]()
Ach, alweer zo'n drogreden.... Het is en blijft een onaangepast kereltje die mensen diep gekwetst heeft.quote:Op zondag 1 november 2009 15:54 schreef omaduck het volgende:
[..]
Ik vind het wel een van de beste acteurs die Nederland rijk is ja..... Alles voor de show! Zonder hem hadden er nooit zoveel mensen deze soap gevolgd, zeker weten!
Helemaal mee eens en zonder meer een feitquote:Op zondag 1 november 2009 15:54 schreef omaduck het volgende:
[..]
Ik vind het wel een van de beste acteurs die Nederland rijk is ja..... Alles voor de show! Zonder hem hadden er nooit zoveel mensen deze soap gevolgd, zeker weten!
Echt zo jammer dat niet iedereen net zo slim is als jij, al dat inzicht, de wereld zou dan een betere plek zijnquote:Op zondag 1 november 2009 15:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, hij heeft veel films bekeken. Het is een manipulatief mannetje, meer is het niet. Hij weet middels dit soort dingen vrouwen te manipuleren, en mijn hart breekt als ik eraan denk dat ze hem ermee laten wegkomen (al de bloemetjesjurjen die dan zweimelend naar de tv keken).
Ik had hem heel vroeg door, en in de tijd met Lieke, was het me duidelijk dat hij voor vrouwen een extra vieze methode hanteerde. Moeder Claire had hem gegeven moment ook door (de avond voor het huwelijk). Ik dacht toen haleluja, eindelijk.
Maar ze heeft zich toch laten overhalen. Tsja... zij is niet de enige, genoeg vrouwen hier die zo hun dochter zouden meegeven, als je zo die berichten leest af en toe.
Men schijnt het toch niet door te hebben, vandaar. Maar aangezien je het snapt,quote:Op zondag 1 november 2009 15:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja schat, dat heb je nu al 15 keer gezegd, tis al goed.
Ach, er zijn er genoeg hoor die er niet voor gevallen zijn.quote:Op zondag 1 november 2009 15:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt zo jammer dat niet iedereen net zo slim is als jij, al dat inzicht, de wereld zou dan een betere plek zijn
Met die paardenlul wilde jij zeker NIET zuigen?!quote:Op zondag 1 november 2009 15:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bepaalde users mogen nou eenmaal wel zuigen. Maar je mag er niet op reageren, dan komt Pietje in actie.
Net zoals jij niet wil zuigen met alle Huubfilmpjes, hand in eigen boezem ok?quote:Op zondag 1 november 2009 16:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Met die paardenlul wilde jij zeker NIET zuigen?!
Nogmaals, een beetje lastig om met Dennisfilmpjes aan te komen draven.... we hebben het over Huub en zijn imago en hoe hij de boel heeft kunnen belazeren, en dat sommigen dat nog steeds niet zien.quote:Op zondag 1 november 2009 16:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Net zoals jij niet wil zuigen met alle Huubfilmpjes, hand in eigen boezem ok?
quote:Op zondag 1 november 2009 16:10 schreef sunny16947 het volgende:
Zo jammer dat er mensen zijn die zo vastgeroest zijn in hun vooringenomen mening.
In 1 ding heb je zeker gelijk, dit is DGK, en Claire zal wel niet echt bang hoeven zijn, zoals later. Zou ze weer naar het kooileven verlangd hebben.quote:Op zondag 1 november 2009 16:10 schreef sunny16947 het volgende:
Zo jammer dat er mensen zijn die zo vastgeroest zijn in hun vooringenomen mening. Probeer je aan waarheidsvinding te doen, komen ze met het argument, dat heb ik al eens gezien en dat hoeft voor mij niet nog een keer, want ik weet wat ik gezien heb. Lekkere dooddoener. Dus hier dan even mijn mening. Hoewel je natuurlijk wel in je hoofd moet houden dat het dgk is en je niet weet hoe goed de andere kunnen acteren.
1: Claire ziet er niet uit en acteert niet dat ze nu bepaald bang is van Huub.
2: Claire gaat er steeds tussen staan breedgeschouderd en boven Huub uittorende.
3: Claire duwt het eerst, hard, zacht maakt niet uit en slaat Huub.
De waarheid ligt w.m.b. nog steeds in het midden.
Wat tot op heden slechts een gerucht is dat sommige graag bewaarheid en andere juist graag ontkracht zouden willen zien. Er zijn er maar 2 die weten of het feit of fictie is.quote:Jammer dat ie na die soap Claire een paar keer in elkaar gebeukt heeft
Op dat moment had ze waarschijnlijk nog de overtuiging dat hij haar nooit iets zou doen....quote:Op zondag 1 november 2009 16:10 schreef sunny16947 het volgende:
Zo jammer dat er mensen zijn die zo vastgeroest zijn in hun vooringenomen mening. Probeer je aan waarheidsvinding te doen, komen ze met het argument, dat heb ik al eens gezien en dat hoeft voor mij niet nog een keer, want ik weet wat ik gezien heb. Lekkere dooddoener. Dus hier dan even mijn mening. Hoewel je natuurlijk wel in je hoofd moet houden dat het dgk is en je niet weet hoe goed de andere kunnen acteren.
2: Claire gaat er steeds tussen staan breedgeschouderd en boven Huub uittorende.
En ze hebben allebei al gesproken.quote:Op zondag 1 november 2009 16:15 schreef omaduck het volgende:
[..]
Wat tot op heden slechts een gerucht is dat sommige graag bewaarheid en andere juist graag ontkracht zouden willen zien. Er zijn er maar 2 die weten of het feit of fictie is.
quote:Op zondag 1 november 2009 16:10 schreef sunny16947 het volgende:
Ik vind dat je aan die filmpjes niets kan/mag ontlenen. Waarschijnlijk is het hele gedoe (zeker dat van die vrijgezellenavond) gewoon gescript als cliffhanger: gaat de trouwerij wel of niet door. Iedereen daar acteerde in meer of mindere mate (niet allemaal even goed overigens). Verder vind ik zelf dat Claire niet echt geduwd heeft, maar dat doet er verder eigenlijk ook niet toe.quote:Op zondag 1 november 2009 16:10 schreef sunny16947 het volgende:
Kijk de indruk van Claire in dgk is dus niet juist.quote:Op zondag 1 november 2009 16:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
In 1 ding heb je zeker gelijk, dit is DGK, en Claire zal wel niet echt bang hoeven zijn, zoals later. Zou ze weer naar het kooileven verlangd hebben.
Oja, en dat vetgedrukte moet JIJ nodig zeggen.![]()
Maar slechts één sprak de waarheid. Of misschien spraken ze allebei de halve waarheid en is Claire een zuigertje die steeds begint met duwen en trekken om daarna de vermoorde onschuld uit te hangen, of Huub een enorme bruut die geen grotere hobby heeft dan vrouwen en kinderen afranselen. Je weet het maar niet hè, het zou allemaal zomaar kunnen. Of niet.quote:Op zondag 1 november 2009 16:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En ze hebben allebei al gesproken.
Blijkbaar heeft Huub het toch weer in zijn hoofd gehaald, huiselijk geweld enzo. Ik ben overigens benieuwd of hij Berga weer een Piephoer genoemd heeft.quote:Op zondag 1 november 2009 16:31 schreef omaduck het volgende:
[..]
Ik vind dat je aan die filmpjes niets kan/mag ontlenen. Waarschijnlijk is het hele gedoe (zeker dat van die vrijgezellenavond) gewoon gescript als cliffhanger: gaat de trouwerij wel of niet door. Iedereen daar acteerde in meer of mindere mate (niet allemaal even goed overigens). Verder vind ik zelf dat Claire niet echt geduwd heeft, maar dat doet er verder eigenlijk ook niet toe.
Alles wat er in de kooi gebeurde, wel of niet volgens script, was een momentopname in wel zeer bijzondere omstandigheden. Iedereen heeft weleens gekke/foute/domme dingen gedaan die ze op latere leeftijd niet meer in hun hoofd zouden halen. De meeste mensen leren doorgaans van hun fouten.
Natuurlijk, alles kan, ik weet wel dat als ik Claire was geweest, het niet gebleven was bij zuigen, maar dan had ik die kabouter bij kop en kont gepakt en buiten de deur gezet.quote:Op zondag 1 november 2009 16:35 schreef omaduck het volgende:
[..]
Maar slechts één sprak de waarheid. Of misschien spraken ze allebei de halve waarheid en is Claire een zuigertje die steeds begint met duwen en trekken om daarna de vermoorde onschuld uit te hangen, of Huub een enorme bruut die geen grotere hobby heeft dan vrouwen en kinderen afranselen. Je weet het maar niet hè, het zou allemaal zomaar kunnen. Of niet.
Claire blijkbaar, voor een bepaalde periode. Amanda pikte het van Brian. Zomaar 2 namen.quote:Op zondag 1 november 2009 16:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Natuurlijk, alles kan, ik weet wel dat als ik Claire was geweest, het niet gebleven was bij zuigen, maar dan had ik die kabouter bij kop en kont gepakt en buiten de deur gezet.
Welke vrouw pikt dit gedrag van zo'n griezel? Wie?
De indruk van Clalire? Ik snap je niet.quote:Op zondag 1 november 2009 16:33 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Kijk de indruk van Claire in dgk is dus niet juist.
de indruk van Huub in dgk is dus wel juist.
Vreemd!!!!!
Brian was sowieso altijd de geslagen hond, dus wat dat betreft, it's water under the bridge.quote:Op zondag 1 november 2009 16:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Claire blijkbaar, voor een bepaalde periode. Amanda pikte het van Brian. Zomaar 2 namen.
Ja als je niet van zondagochtendontbijtjes op bed houdt, het dienblad naar zijn hoofd gooit omdat je verder wilt slapen. pfffffffffffquote:Op zondag 1 november 2009 16:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Natuurlijk, alles kan, ik weet wel dat als ik Claire was geweest, het niet gebleven was bij zuigen, maar dan had ik die kabouter bij kop en kont gepakt en buiten de deur gezet.
Welke vrouw pikt dit gedrag van zo'n griezel? Wie?
ACH gut het leven is hard. Ook voor net bevallen vrouwen.quote:Op zondag 1 november 2009 16:42 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ja als je niet van zondagochtendontbijtjes op bed houdt, het dienblad naar zijn hoofd gooit omdat je verder wilt slapen. pfffffffffff
Is dat zo? Er waren genoeg mensen die Brian op handen droegen en genoeg mensen die Huub uit de grond van hun hart haatten. Elke randdebiel ziet dat geen van beiden een ideale schoonzoon is.quote:Op zondag 1 november 2009 16:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Brian was sowieso altijd de geslagen hond, dus wat dat betreft, it's water under the bridge.
Huub was toch de geweldige schoonzoon, en Brian de gebeten hond?
En hoe weet jij dat het bij Huub pure ernst was? Dat hij in RL zo is. Heb je met hem samengewoond, heb je onder het bed gelegen? (had je wel gewild hé, geef maar eerlijk toe)quote:Op zondag 1 november 2009 16:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De indruk van Clalire? Ik snap je niet.
Claire dacht misschien dat Huub het echt speelde (dat alles met haar), maar het bleek pure ernst te zijn.
Dat is ook maar een mening natuurlijk. Niet nodig om dat als feit te presenteren.quote:Op zondag 1 november 2009 16:46 schreef ThunderBitch het volgende:
Uiteindelijk is Lieke hier als winnaar uitgekomen.
Van mij mag ie, wat kon dat mens zuigen zeg! En dan dat zure hoofd erbij: je kon zo zien dat ze gewend was de dag te beginnen met een flink glas pure azijn. Mijn favo schoonmoeder zou 't ook niet wezen!quote:Blijkbaar heeft Huub het toch weer in zijn hoofd gehaald, huiselijk geweld enzo. Ik ben overigens benieuwd of hij Berga weer een Piephoer genoemd heeft.
Ik ga liever gewoon dood.quote:Op zondag 1 november 2009 16:45 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat het bij Huub pure ernst was? Dat hij in RL zo is. Heb je met hem samengewoond, heb je onder het bed gelegen? (had je wel gewild hé, geef maar eerlijk toe)
Mwoi.... ach sommige mensen doen alsof ze aardig zijn, heb daar eerder problemen mee. Daarom wacht ik ook altijd even af. Het is gewoon een moeder die van haar kinderen houdt.quote:Op zondag 1 november 2009 16:47 schreef omaduck het volgende:
[..]
Van mij mag ie, wat kon dat mens zuigen zeg! En dan dat zure hoofd erbij: je kon zo zien dat ze gewend was de dag te beginnen met een flink glas pure azijn. Mijn favo schoonmoeder zou 't ook niet wezen!
Ik denk dat velen die mening toegedaan zullen zijn. Misschien zelfs Claire.quote:Op zondag 1 november 2009 16:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is ook maar een mening natuurlijk. Niet nodig om dat als feit te presenteren.
Vrouwen kunnen wel wat hebben qua pijn,vandaar dat ze babies ter wereld mogen brengen als het hun gegeven is..quote:Op zondag 1 november 2009 16:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
ACH gut het leven is hard. Ook voor net bevallen vrouwen.
Brian snap ik ook niet. Lieke wordt er door mij bijgesleept, omdat Lieke de dans ontsprongen is.quote:Op zondag 1 november 2009 16:50 schreef omaduck het volgende:
Waarom worden Lieke en Brian er nou weer met de haren bij gesleept? Begin nou ook nog ff over die zwerver en zijn mottige hond, dan hebben we dat ook maar weer gehad.
Klopt, ik zou zeggen Huub, volgende keer harder slaan.quote:Op zondag 1 november 2009 16:50 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen wel wat heben qua pijn,vandaar dat ze babies ter wereld mogen brengen als het hun gegeven is..
goedemiddag FOKkers![]()
En euh.... hoe durf je zo off topic te gaan. Ieder ander krijgt meteen een tik op zn vingers van je als ze dat doen.quote:Op zondag 1 november 2009 16:46 schreef ThunderBitch het volgende:
Uiteindelijk is Lieke hier als winnaar uitgekomen.
Ze zal zeker van haar kinderen houden. Maar wel een moeder, en dan ook weer alleen gebaseerd op wat ik zag in dgk, die niet los kan laten, en het liefst zelf een schoonzoon uit zou zoeken.quote:Op zondag 1 november 2009 16:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mwoi.... ach sommige mensen doen alsof ze aardig zijn, heb daar eerder problemen mee. Daarom wacht ik ook altijd even af. Het is gewoon een moeder die van haar kinderen houdt.
Ik zie weinig verkeerds.quote:Op zondag 1 november 2009 16:53 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ze zal zeker van haar kinderen houden. Maar wel een moeder, en dan ook weer alleen gebaseerd op wat ik zag in dgk, die niet los kan laten, en het liefst zelf een schoonzoon uit zou zoeken.
Bingo. Claire had lering moeten trekken uit wat Lieke heeft moeten doorstaan. Mooi flimpje, ja toch?quote:Op zondag 1 november 2009 16:53 schreef mootie het volgende:
[..]
En euh.... hoe durf je zo off topic te gaan. Ieder ander krijgt meteen een tik op zn vingers van je als ze dat doen.
Of geldt hier dan weer: Maar Lieke deed het met Huub!
Slecht excuus, zullen niet veel mensen intrappen.quote:Op zondag 1 november 2009 16:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bingo. Claire had lering moeten trekken uit wat Lieke heeft moeten doorstaan. Mooi flimpje, ja toch?
Niet van jouw kaliber.quote:Op zondag 1 november 2009 16:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Slecht excuus, zullen niet veel mensen intrappen.
Wat is dat nou weer voor een semi-insult.quote:Op zondag 1 november 2009 17:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niet van jouw kaliber.![]()
RLSpoll DGK [gate]Claire vs Huub "ToHuub Or Not To Huub"
Tsssss, zometeen moet modje er weer aan te pas komen: niet op de man/vrouw etc. Persoonlijk vind ik dit soort geneuzel ook erg jammer, draagt niet bij aan een zinvolle (of voor mijn part zinloze) discussie...quote:Op zondag 1 november 2009 17:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niet van jouw kaliber.![]()
RLSpoll DGK [gate]Claire vs Huub "ToHuub Or Not To Huub"
Wat? dat Claire met d'r domme kuttekop in een fake-mediahuwelijk gestapt is op aandringen van omzet beluste Papa&Mamma?quote:Op zondag 1 november 2009 17:06 schreef omaduck het volgende:
[..]
Tsssss, zometeen moet modje er weer aan te pas komen: niet op de man/vrouw etc. Persoonlijk vind ik dit soort geneuzel ook erg jammer, draagt niet bij aan een zinvolle (of voor mijn part zinloze) discussie...
Vraag me nog steeds af wat ze heeft moeten doorstaan. Huub heeft haar de weg versperd, Huub bleef achter haar aan hobbelen, Huub heeft haar fabeltjes verteld? Het doorstaan was volgens mij dat van de andere bewoners. En btw heb ik Huub nooit zien slaan, maar Lieke wel Huub zien spugen.quote:Op zondag 1 november 2009 16:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bingo. Claire had lering moeten trekken uit wat Lieke heeft moeten doorstaan. Mooi flimpje, ja toch?
Hoezo op de man, ik er wordt op mij gereageerd en ik reageer terug.quote:Op zondag 1 november 2009 17:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ben er al. Thunderbitch, kappen met 't op de man spelen. Je waarschuwingen gaan er snel doorheen op deze manier.
Huub likte in mensen hun gezicht, das spas smerig.quote:Op zondag 1 november 2009 17:09 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Vraag me nog steeds af wat ze heeft moeten doorstaan. Huub heeft haar de weg versperd, Huub bleef achter haar aan hobbelen, Huub heeft haar fabeltjes verteld? Het doorstaan was volgens mij dat van de andere bewoners. En btw heb ik Huub nooit zien slaan, maar Lieke wel Huub zien spugen.
Dan had je hier moeten zijn tijdens DGK.quote:Op zondag 1 november 2009 17:13 schreef omaduck het volgende:
Effe zonder dollen: ik vind het serieus jammer dat er zoveel gepoogd wordt elkaar monddood te maken door uitspraken die enkel en alleen tot doel hebben de ander tot op de veters af te fikken. Ik snap de lol daar niet van, het is niet moeilijk en draagt niks zinvols bij. Een gewone discussie lijkt me uitdagender dan alleen een grote bek opzetten en iedereen verbaal te lijf gaan. Of ligt de gemiddelde leeftijd hier gewoon een stuk lager dan op een gemiddeld forum?
Zucht...... wil je nu weer een zinloze discussie of spugen of likken viezer is?quote:Op zondag 1 november 2009 17:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub likte in mensen hun gezicht, das spas smerig.
Het gaat niet om wat Huub bij mensen deed. Dat is om de brij heen draaien en proberen er een andere wending aan te geven. Geef dus even aan wat Lieke dan heeft moeten doorstaan, waar Claire lering uit had moeten trekken.quote:Op zondag 1 november 2009 17:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub likte in mensen hun gezicht, das spas smerig.
Hij had het in ieder geval verdiend.... die smeerpijp.quote:Op zondag 1 november 2009 17:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Zucht...... wil je nu weer een zinloze discussie of spugen of likken viezer is?
Ik kies spugen.
For crying out loud, moet ik het spellen!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 1 november 2009 17:15 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Het gaat niet om wat Huub bij mensen deed. Dat is om de brij heen draaien en proberen er een andere wending aan te geven. Geef dus even aan wat Lieke dan heeft moeten doorstaan, waar Claire lering uit had moeten trekken.
Rofl, met jou valt ook gewoon niet te praten.quote:Op zondag 1 november 2009 17:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij had het in ieder geval verdiend.... die smeerpijp.
Het gaat er niet om wat iemand verdient. Dat kun je ook niet zeggen als iemand een ander doodsteekt.quote:Op zondag 1 november 2009 17:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij had het in ieder geval verdiend.... die smeerpijp.
Mooier kan ik het niet maken. Het is toch een smeerpijp, hij likte altijd aan mensen, deed het ook bij lieke, dan krijg je hem met een soort van afstandbediening terug.quote:Op zondag 1 november 2009 17:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Rofl, met jou valt ook gewoon niet te praten.
Ja graag. Want er komt nergens een rechtstreeks onderbouwd antwoord op.quote:Op zondag 1 november 2009 17:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
For crying out loud, moet ik het spellen!!!!!!!!!!!!!!!!
Haha, je wilt niet weten hoe blij ik ben dat ik toen niet hier maar elders was.quote:Dan had je hier moeten zijn tijdens DGK.
Je zal iemand ander moeten gaan overtuigen, want ik ga eten maken. Laterz.....quote:Op zondag 1 november 2009 17:18 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat iemand verdient. Dat kun je ook niet zeggen als iemand een ander doodsteekt.
Loop maar weer weeeeeeeeeeeeeeg!!!quote:Op zondag 1 november 2009 17:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je zal iemand ander moeten gaan overtuigen, want ik ga eten maken. Laterz.....
Het was hier anders hartstikke gezellig, ook wel hard tegen hard, maar ook gezellig.quote:Op zondag 1 november 2009 17:20 schreef omaduck het volgende:
[..]
Haha, je wilt niet weten hoe blij ik ben dat ik toen niet hier maar elders was.
quote:Op zondag 1 november 2009 18:14 schreef sunny16947 het volgende:
Terror Jaap (51056)vandaag, 14:19
Ik spreek Huub regelmatig hoor. Vergeet niet maar er 2 ruzie hebben, hebben er 2 schuld. Ik weet al redelijk veel maar niet alles van die 2. Dus buitenstaanders kunnen al helemaal geen oordeel hebben.
Ik vond die twee bij elkaar altijd net Laurel en Hardyquote:
Toch hing er toen een hele andere sfeer dan dat er nu hier hangt.quote:Op zondag 1 november 2009 18:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het was hier anders hartstikke gezellig, ook wel hard tegen hard, maar ook gezellig.
Mwoah, Jaap is stom maar ik vond hem wel goed in het analyseren van kwesties. Daar vond ik hem echt heel helder in. Noem het diplomatiek, het getuigt mi van inzicht. En iedere boerenlul weet dat een verhaal 2 kanten heeft.quote:Op zondag 1 november 2009 18:28 schreef Suikeroom het volgende:
Jaap is altijd zo diplomatiek heh![]()
straks als ie weer iets te verkopen heeft gaat ie weer zn act opvoeren met zn hoedje![]()
zet gewoon de Joran tapes online!
Wat een dooddoener: als een man zijn vrouw mishandelt is er maar slecht 1 schuldige. Hoe vervelend of stom die vrouw ook is. Dan kan die man ook net zo goed weggaan als hij daar niet mee kan leven.quote:Op zondag 1 november 2009 18:14 schreef sunny16947 het volgende:
Terror Jaap (51056)vandaag, 14:19
Ik spreek Huub regelmatig hoor. Vergeet niet maar er 2 ruzie hebben, hebben er 2 schuld. Ik weet al redelijk veel maar niet alles van die 2. Dus buitenstaanders kunnen al helemaal geen oordeel hebben.
Aan z'n verre neef die daar konijnen foktquote:Op zondag 1 november 2009 18:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Verder moet die zijn hoedje gewoon aan Afrika schenken.
Dat was toch Piet? Piet Agoras.quote:Op zondag 1 november 2009 18:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Aan z'n verre neef die daar konijnen fokt
Dit is anderhalf jaar geleden geweest aan het begin van de relatie na de gouden kooi. En jaap spreekt huub veel maar ik denk niet dat hij heel veel gesprekken heeft gevoerd met claire dus van 2 kanten kan jaap ook niet spreken lijkt mij.quote:Op zondag 1 november 2009 19:04 schreef sunny16947 het volgende:
Iig zijn Jaap en Cora een week met Huub en Claire naar Spanje geweest en hebben ze dus van zeer dichtbij meegemaakt. Claire heeft ook veel tijd met Cora doorgebracht. Is toch iets meer insideinfo dan de users van fora. Het kan diplomatiek zijn, maar hij wijst niet direct naar Huub.
En de users van fora hebben nog geen uur met ze doorgebracht, maar denken het wel te weten en schreeuwen het hardst. En nu Jaap niet gelijk met zijn vinger een schuldige aanwijst, ondanks de uitlatingen in de media, weet hij er niks van en is geen close friend. Alleen als Jaap gelijk Huub als schuldige en dader aangewezen had was het natuurlijk een uitlating van een close friend geweest.quote:Op zondag 1 november 2009 19:26 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Dit is anderhalf jaar geleden geweest aan het begin van de relatie na de gouden kooi. En jaap spreekt huub veel maar ik denk niet dat hij heel veel gesprekken heeft gevoerd met claire dus van 2 kanten kan jaap ook niet spreken lijkt mij.
En claire en cora hebben alleen in die vakantie wat uurtjes samen doorgemaakt het zijn echt geen close friends of zo geworden hoor.
Dat bedoel ik dus helemaal niet, ik bedoel dat hij niet zo klakkeloos kan stellen van 2 kijven 2 schuld. Hij is niet bij die eventuele gebeurtenissen aanwezig geweest in huis van ballegooy. Ik vind dat met de zin van 2 kijven 2 schuld men wil beweren dat het claire haar eigen schuld is geweest dat ze een knal of zo heeft opgelopen. In een mishandelings situatie kan je nooit zeggen van 2 kijven 2 schuld. Slaan mag nooit en te nimmer door wie dan ook in een relatie.quote:Op zondag 1 november 2009 19:39 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
En de users van fora hebben nog geen uur met ze doorgebracht, maar denken het wel te weten en schreeuwen het hardst. En nu Jaap niet gelijk met zijn vinger een schuldige aanwijst, ondanks de uitlatingen in de media, weet hij er niks van en is geen close friend. Alleen als Jaap gelijk Huub als schuldige en dader aangewezen had was het natuurlijk een uitlating van een close friend geweest.
Helemaal mee eens. Daarom wijs ik er nog maar een keer op dat er ook nog helemaal niet bewezen is dat er überhaupt geslagen is. Laat staan door wie.quote:Dat bedoel ik dus helemaal niet, ik bedoel dat hij niet zo klakkeloos kan stellen van 2 kijven 2 schuld. Hij is niet bij die eventuele gebeurtenissen aanwezig geweest in huis van ballegooy. Ik vind dat met de zin van 2 kijven 2 schuld men wil beweren dat het claire haar eigen schuld is geweest dat ze een knal of zo heeft opgelopen. In een mishandelings situatie kan je nooit zeggen van 2 kijven 2 schuld. Slaan mag nooit en te nimmer door wie dan ook in een relatie.
En dat is nu net het punt. Het moet eerst nog maar blijken, bewezen worden dat er überhaupt geslagen is. Jaap is er niet bij geweest nee, maar duidelijk is wel dat hij Claire ook niet zomaar op haar blauwe ogen geloofd.quote:Op zondag 1 november 2009 19:43 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus helemaal niet, ik bedoel dat hij niet zo klakkeloos kan stellen van 2 kijven 2 schuld. Hij is niet bij die eventuele gebeurtenissen aanwezig geweest in huis van ballegooy. Ik vind dat met de zin van 2 kijven 2 schuld men wil beweren dat het claire haar eigen schuld is geweest dat ze een knal of zo heeft opgelopen. In een mishandelings situatie kan je nooit zeggen van 2 kijven 2 schuld. Slaan mag nooit en te nimmer door wie dan ook in een relatie.
Grappig dat je een vrouw vergelijkt met een een jengelend of vervelend kind en denkt dat het gerechtvaardigd is om haar een corrigerende tik te verkopen.quote:Op zondag 1 november 2009 19:53 schreef omaduck het volgende:
Kom toch nog even terug op mijn vorige post: Slaan is nooit goed te praten. Maar ik vind wel dat als een man door een vrouw wordt geslagen dat hij dan wel een tik terug mag verkopen. Niemand hoeft zich ongestraft te laten slaan, ook niet een man door een vrouw. Maar ik vind wel dat die man niet echt hard mag terugmeppen. Meer een waarschuwende tik om de dame in kwestie duidelijk te maken dat ze te ver is gegaan en dat hij dat niet zomaar pikt. Meer zoals je een kind een tik voor zijn billen of over zijn vingers geeft...
Je hebt een rijke fantasie, want dat staat namelijk nergens.quote:Op zondag 1 november 2009 19:49 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
En dat is nu net het punt. Het moet eerst nog maar blijken, bewezen worden dat er überhaupt geslagen is. Jaap is er niet bij geweest nee, maar duidelijk is wel dat hij Claire ook niet zomaar op haar blauwe ogen geloofd.
Tja ga eens vragen in blijf van mijn lijf huizen waarom ze daar zo gek zijnquote:Op zondag 1 november 2009 20:09 schreef omaduck het volgende:
Tja, ieder zijn/haar mening. Slaan is altijd een zwaktebod en het is nooit goed. Maar iemand die zich zomaar laat slaan zonder iets terug te doen verklaar ik ook voor gek...
Jawel hoor: tussen de regels...quote:Je hebt een rijke fantasie, want dat staat namelijk nergens.
Daar ben ik ooit al eens geweest. Vandaar mijn huidige standpunt...quote:Op zondag 1 november 2009 20:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja ga eens vragen in blijf van mijn lijf huizen waarom ze daar zo gek zijnwant ja wie laat zich nou slaan
Lijkt me ook logisch dat Jaap niet kan zeggen of Huub wel of niet schuldig is. Hij woont tenslotte niet meer met ze in één huis. Dus kan hij er ook niet over oordelen of het wel of niet gebeurt is, net zo min als wij dat kunnen.quote:Op zondag 1 november 2009 20:03 schreef Jian het volgende:
Jaap is een vriend van Huub en hij zegt niet eens dat Huub onschuldig is !
zo kan je het ook benaderen hè
Ik had het ook niet over Claire of wel, en raar wij mogen niet zeggen dat Huub geslagen heeft, maar we mogen wel zeggen dat Claire niet echt bang is omdat ze bij haar ouders zitquote:Op zondag 1 november 2009 20:17 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Claire zit bij haar ouders,niet in een blijf van me lijf huis.Als ze echt bang was had ze op een plek gezeten die Huub niet zou kennen..
Precies,maar Huub heeft het hier gedaan ,ook als het niet bewezen wordt, of onschuldig verklaard wordt.quote:Op zondag 1 november 2009 20:18 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Lijkt me ook logisch dat Jaap niet kan zeggen of Huub wel of niet schuldig is. Hij woont tenslotte niet meer met ze in één huis. Dus kan hij er ook niet over oordelen of het wel of niet gebeurt is, net zo min als wij dat kunnen.
Zit ook wel weer wat in. Ik ben ooit zo bang geweest dat ik een tijdje bij wildvreemde mensen aan de andere kant van 't land heb gezeten. Laat staan dat ik het wereldkundig durfde te maken. Niemand zou me trouwens geloofd hebben, want het zijn doorgaans mannen die iedereen altijd zo aardig en attent vindt. Totdat je alleen met ze bent... De notoire wifebeaters zijn echt mensen met 2 gezichten waarvan niemand het vermoedt. Dat is wat me vooral is bijgebleven uit eigen ervaring en de gesprekken met lotgenoten...quote:Op zondag 1 november 2009 20:17 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Claire zit bij haar ouders,niet in een blijf van me lijf huis.Als ze echt bang was had ze op een plek gezeten die Huub niet zou kennen..
Omdat Jaap verstandig genoeg is om te weten dat hij er niet bij is geweest, dus nooit met zekerheid kan zeggen wat er wel of niet gebeurd is.quote:Op zondag 1 november 2009 20:03 schreef Jian het volgende:
Jaap is een vriend van Huub en hij zegt niet eens dat Huub onschuldig is !
zo kan je het ook benaderen hè
Als je nu tienduizend euro zou moeten zetten op wie er geslagen zou hebben, op wie zou je het zetten?quote:Op zondag 1 november 2009 20:20 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Precies,maar Huub heeft het hier gedaan ,ook als het niet bewezen wordt, of onschuldig verklaard wordt.
O ja, wat dom van mijquote:Op zondag 1 november 2009 20:18 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Lijkt me ook logisch dat Jaap niet kan zeggen of Huub wel of niet schuldig is. Hij woont tenslotte niet meer met ze in één huis. Dus kan hij er ook niet over oordelen of het wel of niet gebeurt is, net zo min als wij dat kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |