abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74267051
quote:
Op zondag 1 november 2009 00:28 schreef versabommie het volgende:

[..]

Toen had ik hem dus al betonnen schoenen gegeven als het mijn zus was!
Zeker wel. Zat dit zo is te overdenken maar wat een lafaard die Huub.
Een vrouw mishandelen die zwanger is en dan ook nog twee weken na de bevalling.
Al die weken dat het al bekend was dat er wat was in huize ballegooij gaat Huub zich verschuilen achter sophie. We willen Sophie uit de media houden
Loslaten, is het ultieme houden van.
  zondag 1 november 2009 @ 00:33:45 #202
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74267054
Overigens past Huub ook wel in het profiel vrouwenmepper... Een klein ventje die gewoonweg niet tegen een andere kerl durft te knokken ( Brian) ondanks zijn grote bek. Als zulke types dan een vrouw slaan en merken dat ze een machtspositie krijgen zijn ze niet meer te houden!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_74267322
quote:
Op zondag 1 november 2009 00:33 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Al die weken dat het al bekend was dat er wat was in huize ballegooij gaat Huub zich verschuilen achter sophie. We willen Sophie uit de media houden
Ene van Ballegooij is misschien een lul.Gelukkig is Huubs achternaam anders
Love music!
  zondag 1 november 2009 @ 00:49:03 #204
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74267357
quote:
Op zondag 1 november 2009 00:47 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Ze bedoelde gewoon Huub Bel-en-Gooi, de man die zijn pas bevallen vrouw mishandelde, jouw idool en beroepsklootzak!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_74267409
quote:

[..]

Daar hebben we betweter weer
Blijf lekker geloven in Huub. Dat jochie die vrouwen slaat als ze zwanger zijn en net na de bevalling.
Kom niet met "ïk wil bewijzen"want die zijn eral genoeg.
Claire zou zich zo nooit uitlaten in de media als er niet genoeg bewijzen zouden zijn.
Huub is een lafaard. Laat niks meer van zich horen omdat hij weet dat hij goed FOUT zit.
pi_74267423
quote:
Op zondag 1 november 2009 00:49 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ze bedoelde gewoon Huub Bel-en-Gooi, de man die zijn pas bevallen vrouw mishandelde, jouw idool en beroepsklootzak!
Huub Bel-en-Gooi die houden we erin.
pi_74267428
quote:
Op zondag 1 november 2009 00:33 schreef versabommie het volgende:
Overigens past Huub ook wel in het profiel vrouwenmepper... Een klein ventje die gewoonweg niet tegen een andere kerl durft te knokken ( Brian) ondanks zijn grote bek. Als zulke types dan een vrouw slaan en merken dat ze een machtspositie krijgen zijn ze niet meer te houden!
Wie klein is moet slim zijn...
Team Huub
Wat een irritante ben jij..echt waar
Love music!
  zondag 1 november 2009 @ 00:54:20 #208
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74267450
quote:
Op zondag 1 november 2009 00:51 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Blijf lekker geloven in Huub. Dat jochie die vrouwen slaat als ze zwanger zijn en net na de bevalling.
Claire zou zich zo nooit uitlaten in de media als er niet genoeg bewijzen zouden zijn.
Huub is een lafaard. Laat niks meer van zich horen omdat hij weet dat hij goed FOUT zit.
Tis heel simpel, het oude verlepte lijk is zo verblind op dat vrouwenmeppende kutjoch dat ze alles maar recht probeert te lullen wat hij krom slaat. Dat het een laffe minne vrouwenmishandelaar is zal haar jeuken. IN haar zieke hoofd heeft ze hem al vaker bereden maar haar leeftijd en haar verlepte lichaam maken dat ze geen kans heeft. Toch blijft ze dan maar voor hem opkomen, want als je niet een keer goed in elkaar getrapt bent door de Huub dan is er niets gebeurt ... zo denkt ze...
  zondag 1 november 2009 @ 00:55:03 #209
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74267463
quote:
Op zondag 1 november 2009 00:53 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Team Huub
Wie klein is moet zijn pas bevallen vrouw de tandjes slaan? Wat een in en in minne trieste zieke vrucht ben jij!
pi_74267505
quote:
Op zondag 1 november 2009 00:55 schreef versabommie het volgende:

[..]

Wie klein is moet zijn pas bevallen vrouw de tandjes slaan? Wat een in en in minne trieste zieke vrucht ben jij!

Eeeeyyy met Moonlight Sonate op achtergrond mag alles bij mooiiii he
Timmeren moet hij, en vooral een zwangere vrouw en een net bevallen vrouw.
Laf dat is dat kleine mannetje, die zich verschuild achter hun dochter
  zondag 1 november 2009 @ 00:58:48 #211
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74267518
quote:
Op zondag 1 november 2009 00:57 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Eeeeyyy met Moonlight Sonate op achtergrond mag allesbij mooiiii he
Tuurlijk, muzak op de achtergrond, lekker veel wijntjes,, je vrouw in de maagstreek slaan want geen blauwe plekken... Mooiii is een echte romantica!
pi_74267550
quote:
Op zondag 1 november 2009 00:51 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Huub is al veroordeeld,bij voorbaat.En wat ik oa lees dat ie in stukken gesneden langs de weg gevonden zal worden ,vind ik niet normaal.Maar ik kreeg een ban van een uur of 8 zonder uitleg."Hoe erg ben ik in m'n uitspraken????Ben daar nog steeds pissig over.Sloeg nergens op.Ik volgde het getwitter tussen Bommie en Yvonne wel natuurlijk..
lekker integer!!! Complimenten mod van lik me vessie a1:( Blote reet smilie
Love music!
  zondag 1 november 2009 @ 01:03:37 #213
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74267573
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:01 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Huub is al veroordeeld,bij voorbaat.En wat ik oa lees dat ie in stukken gesneden langs de weg gevonden zal worden ,vind ik niet normaal.Maaar IK kreeg een ban van een uur of 8 zonder uitleg.Ben daar nog steeds pissig over.Sloeg nergens op.Ik volgde het getwitter tussen Bommie en Yvonne wel natuurlijk..
Ik zou die tweets even posten, kijken wat er fout aan is! Gekkehuis, kom je weer met schijn aan. Enige wat ik naar Yvonne Tweete was: "ohwjee, daar komt een ban aan" Doelend op mezelf. Ik heb de tweets, dus je hoeft niet te liegen of ik zet je voorschut met de waarheid!
pi_74267597
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:03 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik zou die tweets even posten, kijken wat er fout aan is! Gekkehuis, kom je weer met schijn aan. Enige wat ik naar Yvonne Tweete was: "ohwjee, daar komt een ban aan" Doelend op mezelf. Ik heb de tweets, dus je hoeft niet te liegen of ik zet je voorschut met de waarheid!
ach houd toch op joh
Love music!
pi_74267605
Ahhhhh hier zit de oude garde van mijn goudekooi periode! (toen trouwens nog cindy10,maar mn acount is wonderbaarlijk verdwenen).
Maar hoiiiii allllll
En waar zijn Eric en Huub om zoals vanouds mee te posten?
pi_74267613
nog nieuws?
heb ik wat gemist..
  zondag 1 november 2009 @ 01:06:24 #217
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74267615
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:04 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

ach houd toch op joh
Nee kom op .. grote mond over flutmod, grote mond ovber mijn tweets naar Yvonne.. wel de schijn wekken dat kun je zo goed... maar nu ook met feiten op tafel komen of afdruipen als de leugenaar die je bent! Kom maaarrrrrrrrrrrr!

Wedden dat je het niet kunt.. Omdat je niets hebt en zoals altijd liegt en draait!
  zondag 1 november 2009 @ 01:06:55 #218
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74267624
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:06 schreef Marloesz het volgende:
nog nieuws?
heb ik wat gemist..
Hey lekker ding, ging je rel alarm af?
pi_74267639
quote:

[..]

Huub is al veroordeeld,bij voorbaat.En wat ik oa lees dat ie in stukken gesneden langs de weg gevonden zal worden ,vind ik niet normaal.Maaar IK kreeg een ban van een uur of 8 zonder uitleg.Ben daar nog steeds pissig over.Sloeg nergens op.Ik volgde het getwitter tussen Bommie en Yvonne wel natuurlijk..
Wat nou bij voorbaat Wat heb jij gemist tijdens het streamen van dgk. ?
Huub is gewoon een agressief mannentje als hij drank op heb. Heb Claire geslagen toen ze zwanger was en net na de bevalling en dat keur jij goed met moonlight sonate op achter grond
Huub is goed in alles recht praten wat krom is oftewel manipuleren van mensen.
Ergste vindt ik dan dat Huub zich bleef schuilen achter sophie.
Claire Top dat je het in de media heb gebracht, in overleg met advokaat.
Huub is daarna gelijk onder zijn steen gekropen de lafaard !
pi_74267657
quote:
Op zondag 1 november 2009 00:58 schreef versabommie het volgende:

[..]

Tuurlijk, muzak op de achtergrond, lekker veel wijntjes,, je vrouw in de maagstreek slaan want geen blauwe plekken... Mooiii is een echte romantica!
Ik heb geen blauwe plekken.ik heb ook geen visagie gedaan.
En sorry Claire als je meeleest,maar heb ff overal de balen van. Gezeik... zonder feiten te weten..
Love music!
pi_74267658
quote:

[..]

Nou ja, vooralsnog staat Claire met Sophie op schoot in alle bladen. Daar snap ik dan weer niks van.
  zondag 1 november 2009 @ 01:10:30 #222
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74267674
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:09 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Ik heb geen blauwe plekken.ik heb ook geen visagie gedaan.
Had het ook niet over jou, er is geen kerel met gezond verstand die jou nog wil aanraken!

Waar blijf je nou met die tweets, grote mond en liegen en draaien om mensen monddood te maken? Komop ?
  zondag 1 november 2009 @ 01:11:11 #223
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74267679
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:09 schreef mootie het volgende:

[..]

Nou ja, vooralsnog staat Claire met Sophie op schoot in alle bladen. Daar snap ik dan weer niks van.
Goeie waarschuwing voor toekomstige slachtoffers... Hulde voor de actie van Claire!
pi_74267683
Gelukkig is het hier nog steeds zo gezellig als vroeguhhhh
pi_74267689
quote:

[..]

ik kots ook op hem
pi_74267693
quote:

[..]

Claire draagt zorg voor Sophie
Dat wil je toch niet aan Huub overlaten. Huub het drankorgel, Sophie huilend in bed en dan ....
Huub draait door, want dat weten we van hem als hij drank op heb.
pi_74267696
quote:

[..]

pi_74267700
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:11 schreef versabommie het volgende:

[..]

Goeie waarschuwing voor toekomstige slachtoffers... Hulde voor de actie van Claire!
Dat geloof je toch zelf ook niet he
pi_74267702
quote:
Op zondag 1 november 2009 00:53 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Team Huub
jij bent leedvermaak..
en dat is eigenlijk veel leuker
pi_74267709
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:11 schreef versabommie het volgende:

[..]

Huub had zn vroeger vriendin ook mishandeld,begreep ik.....nouja zijn huidige vrouw is van wat ander kaliber en klaagt hem dus wel aan.
Kan dr geen ongelijk geven,ik was toendertijd best voorstander van het feit dat huub de kooi zou winnen...maar een zwangere vrouw meppen vind ik bij de beesten af.
Dus huub heeft voor mij dan afgedaan
  zondag 1 november 2009 @ 01:14:31 #231
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74267711
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:13 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat geloof je toch zelf ook niet he
Of het haar intentie is niet, als het gewenste effect er maar is!
pi_74267722
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:12 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Claire draagt zorg voor Sophie
Dat wil je toch niet aan Huub overlaten. Huub het drankorgel, Sophie huilend in bed en dan ....
Huub draait door, want dat weten we van hem als hij drank op heb.
En dan is het een goed plan om met je kindje de roddelbladen op te zoeken om je verhaal te doen over de vader van het kindje? Lijkt mij niet zo kies.

En wij hebben natuurlijk geen flauw idee wat voor ouders het zijn.

En het is heeft.
pi_74267725
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:07 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Wat nou bij voorbaat Wat heb jij gemist tijdens het streamen van dgk. ?
Huub is gewoon een agressief mannentje als hij drank op heb. Heb Claire geslagen toen ze zwanger was en net na de bevalling en dat keur jij goed met moonlight sonate op achter grond
Huub is goed in alles recht praten wat krom is oftewel manipuleren van mensen.
Ergste vindt ik dan dat Huub zich bleef schuilen achter sophie.
Claire Top dat je het in de media heb gebracht, in overleg met advokaat.
Huub is daarna gelijk onder zijn steen gekropen de lafaard !
Sinds weken heb ik ff een berichtje met een tektstje/flimpje van Moonlight Sonato geplaatst,mag dat? Maar veel mensen denken echt dat ik hem constant berichten stuur en weet ik niet wat.De anti's zijn meer met hem bezig op dit forum dan ikzelf.Maar zoek het lekker uit.
Love music!
  zondag 1 november 2009 @ 01:16:38 #234
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74267737
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:15 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Sinds weken heb ik ff een berichtje met een tektstje geplaatst,mag dat? Maar veel mensen denken echt dat ik hem constant berichten stuur en weet ik niet wat.De anti's zijn meer met hem bezig op dit forum dan ikzelf.Maar zoek het lekker uit.
Heb je die tweets al, leugenaar?
pi_74267739
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:14 schreef cindy11 het volgende:

[..]

Huub had zn vroeger vriendin ook mishandeld,begreep ik.....nouja zijn huidige vrouw is van wat ander kaliber en klaagt hem dus wel aan.
Kan dr geen ongelijk geven,ik was toendertijd best voorstander van het feit dat huub de kooi zou winnen...maar een zwangere vrouw meppen vind ik bij de beesten af.
Dus huub heeft voor mij dan afgedaan
dat dus. Had Huub hoog staan in zijn spel tijdens dgk.
Maar nu na dit alles vooral het verschuilen achter Sophie .
En het Gooi is klein hoor
pi_74267744
quote:

[..]

Huub is al veroordeeld,bij voorbaat.En wat ik oa lees dat ie in stukken gesneden langs de weg gevonden zal worden ,vind ik niet normaal.Maar ik kreeg een ban van een uur of 8 zonder uitleg."Hoe erg ben ik in m'n uitspraken????Ben daar nog steeds pissig over.Sloeg nergens op.Ik volgde het getwitter tussen Bommie en Yvonne wel natuurlijk..
Kan je ff niet helemaal volgen, maar tis ook al zondag..
maar je doelt dus op iets wat iemand Huub toewenst..
Er is echt een heel groot verschil tussen dat werkelijk doen of je zwangere vrouw slaan
pi_74267757
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:15 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Sinds weken heb ik ff een berichtje met een tektstje/flimpje van Moonlight Sonato geplaatst,mag dat? Maar veel mensen denken echt dat ik hem constant berichten stuur en weet ik niet wat.De anti's zijn meer met hem bezig op dit forum dan ikzelf.Maar zoek het lekker uit.
Huub is okee ole ole !
Open je ogen eens. Huub slaat zijn vrouw als ze zwanger is en net na bevalling
pi_74267759
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:06 schreef versabommie het volgende:

[..]

Hey lekker ding, ging je rel alarm af?
nee alles op tv is afgelopen..
en we zin vanavond bewust thuis gebleven..
pi_74267783
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:16 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

dat dus. Had Huub hoog staan in zijn spel tijdens dgk.
Maar nu na dit alles vooral het verschuilen achter Sophie .
En het Gooi is klein hoor
Dat is maar net hoe je het ziet. Ik persoonlijk vindt het goed om het kind buiten de media en de hele zooi te houden. Andere mensen schijnen het toe te juichen.
pi_74267788
quote:

[..]

had ik ook niet gedaan. maar had zoveel andere keuzes gemaakt..
Vind het iig goed dar ze ermee naar buiten komt..
pi_74267791
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:16 schreef versabommie het volgende:

[..]

Heb je die tweets al, leugenaar?
Ga het niet eens opzoeken,kan zomaar werwijderd zijn.Als ik nou maar weet wat er stond/staat,,Geloven in jezelf he ,blijft belangrijk..Geen bewijs voor nodig..Ik weet wat ik las.
Love music!
  zondag 1 november 2009 @ 01:21:17 #242
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74267795
pi_74267800
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:10 schreef versabommie het volgende:

[..]

Had het ook niet over jou, er is geen kerel met gezond verstand die jou nog wil aanraken!

Waar blijf je nou met die tweets, grote mond en liegen en draaien om mensen monddood te maken? Komop ?
die klinkt wel spannend
pi_74267808
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:18 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Huub is okee ole ole !
Open je ogen eens. Huub slaat zijn vrouw als ze zwanger is en net na bevalling
Zegt ze ja....zucht
Love music!
pi_74267809
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:20 schreef Marloesz het volgende:

[..]

had ik ook niet gedaan. maar had zoveel andere keuzes gemaakt..
Vind het iig goed dar ze ermee naar buiten komt..
Kweenie, ik vind het toch vreemd, breeduit lachend met je kind op schoot in alle pulpzooi je prive leven naar buiten gooien.
  zondag 1 november 2009 @ 01:22:15 #246
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74267810
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:20 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Ga het niet eens opzoeken,kan zomaar werwijderd zijn.Als ik nou maar weet wat er stond/staat,,Geloven in jezelf he ,blijft belangrijk..Geen bewijs voor nodig..Ik weet wat ik las.
Ik kan ze stuk voor stuk overleggen zonder dat ermee gekloot is... ze staan namelijk ook op een website en in google cache.. Wat denk jezelf.. durf je die confrontatie aan? Durf je je eigen leugens onder ogen te zien?
pi_74267813
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:21 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
pi_74267824
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:21 schreef Marloesz het volgende:

[..]

die klinkt wel spannend
Tweets kun je zo weer weghalen hoor.Wist je dat nog niet? Ga je dan ook niet verkneukelen. bij voorbaat
Love music!
pi_74267827
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:22 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Zegt ze ja....zucht
Zij is anders niet de enige,,,,,Huub heeft ooit zelf toegegeven dat hij Hedda zijn vroegere vriendin niet bepaald zachtzinnig heeft behandeld
pi_74267836
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:15 schreef mootie het volgende:

[..]

En dan is het een goed plan om met je kindje de roddelbladen op te zoeken om je verhaal te doen over de vader van het kindje? Lijkt mij niet zo kies.

En wij hebben natuurlijk geen flauw idee wat voor ouders het zijn.

En het is heeft.
ach over paar jaar herkent niemand haar nog..
alle baby's lijken toch op elkaar..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')