Zeker wel. Zat dit zo is te overdenken maar wat een lafaard die Huub.quote:Op zondag 1 november 2009 00:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Toen had ik hem dus al betonnen schoenen gegeven als het mijn zus was!
Ene van Ballegooij is misschien een lul.Gelukkig is Huubs achternaam andersquote:Op zondag 1 november 2009 00:33 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zeker wel. Zat dit zo is te overdenken maar wat een lafaard die Huub.
Een vrouw mishandelen die zwanger is en dan ook nog twee weken na de bevalling.
Al die weken dat het al bekend was dat er wat was in huize ballegooij gaat Huub zich verschuilen achter sophie. We willen Sophie uit de media houden
Ze bedoelde gewoon Huub Bel-en-Gooi, de man die zijn pas bevallen vrouw mishandelde, jouw idool en beroepsklootzak!quote:Op zondag 1 november 2009 00:47 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ene van Ballegooij is misschien een lul.Gelukkig is Huubs achternaam anders
Daar hebben we betweter weerquote:Op zondag 1 november 2009 00:47 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Huub Bel-en-Gooiquote:Op zondag 1 november 2009 00:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze bedoelde gewoon Huub Bel-en-Gooi, de man die zijn pas bevallen vrouw mishandelde, jouw idool en beroepsklootzak!
Wie klein is moet slim zijn...quote:Op zondag 1 november 2009 00:33 schreef versabommie het volgende:
Overigens past Huub ook wel in het profiel vrouwenmepper... Een klein ventje die gewoonweg niet tegen een andere kerl durft te knokken ( Brian) ondanks zijn grote bek. Als zulke types dan een vrouw slaan en merken dat ze een machtspositie krijgen zijn ze niet meer te houden!
Tis heel simpel, het oude verlepte lijk is zo verblind op dat vrouwenmeppende kutjoch dat ze alles maar recht probeert te lullen wat hij krom slaat. Dat het een laffe minne vrouwenmishandelaar is zal haar jeuken. IN haar zieke hoofd heeft ze hem al vaker bereden maar haar leeftijd en haar verlepte lichaam maken dat ze geen kans heeft. Toch blijft ze dan maar voor hem opkomen, want als je niet een keer goed in elkaar getrapt bent door de Huub dan is er niets gebeurt ... zo denkt ze...quote:Op zondag 1 november 2009 00:51 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Daar hebben we betweter weer![]()
Blijf lekker geloven in Huub. Dat jochie die vrouwen slaat als ze zwanger zijn en net na de bevalling.
Kom niet met "ïk wil bewijzen"want die zijn eral genoeg.
Claire zou zich zo nooit uitlaten in de media als er niet genoeg bewijzen zouden zijn.
Huub is een lafaard. Laat niks meer van zich horen omdat hij weet dat hij goed FOUT zit.
Wie klein is moet zijn pas bevallen vrouw de tandjes slaan? Wat een in en in minne trieste zieke vrucht ben jij!quote:Op zondag 1 november 2009 00:53 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wie klein is moet slim zijn...
Team Huub![]()
Wat een irritanteben jij..echt waar
quote:Op zondag 1 november 2009 00:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wie klein is moet zijn pas bevallen vrouw de tandjes slaan? Wat een in en in minne trieste zieke vrucht ben jij!
Tuurlijk, muzak op de achtergrond, lekker veel wijntjes,, je vrouw in de maagstreek slaan want geen blauwe plekken... Mooiii is een echte romantica!quote:Op zondag 1 november 2009 00:57 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Eeeeyyy met Moonlight Sonate op achtergrond mag allesbij mooiiii he
Huub is al veroordeeld,bij voorbaat.En wat ik oa lees dat ie in stukken gesneden langs de weg gevonden zal worden ,vind ik niet normaal.Maar ik kreeg een ban van een uur of 8 zonder uitleg."Hoe erg ben ik in m'n uitspraken????Ben daar nog steeds pissig over.Sloeg nergens op.Ik volgde het getwitter tussen Bommie en Yvonne wel natuurlijk..quote:Op zondag 1 november 2009 00:51 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Daar hebben we betweter weer![]()
Blijf lekker geloven in Huub. Dat jochie die vrouwen slaat als ze zwanger zijn en net na de bevalling.
Kom niet met "ïk wil bewijzen"want die zijn eral genoeg.
Claire zou zich zo nooit uitlaten in de media als er niet genoeg bewijzen zouden zijn.
Huub is een lafaard. Laat niks meer van zich horen omdat hij weet dat hij goed FOUT zit.
Ik zou die tweets even posten, kijken wat er fout aan is! Gekkehuis, kom je weer met schijn aan. Enige wat ik naar Yvonne Tweete was: "ohwjee, daar komt een ban aan" Doelend op mezelf. Ik heb de tweets, dus je hoeft niet te liegen of ik zet je voorschut met de waarheid!quote:Op zondag 1 november 2009 01:01 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Huub is al veroordeeld,bij voorbaat.En wat ik oa lees dat ie in stukken gesneden langs de weg gevonden zal worden ,vind ik niet normaal.Maaar IK kreeg een ban van een uur of 8 zonder uitleg.Ben daar nog steeds pissig over.Sloeg nergens op.Ik volgde het getwitter tussen Bommie en Yvonne wel natuurlijk..
lekker integer!!! Complimenten mod van lik me vessie a1:( Blote reet smilie
ach houd toch op johquote:Op zondag 1 november 2009 01:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou die tweets even posten, kijken wat er fout aan is! Gekkehuis, kom je weer met schijn aan. Enige wat ik naar Yvonne Tweete was: "ohwjee, daar komt een ban aan" Doelend op mezelf. Ik heb de tweets, dus je hoeft niet te liegen of ik zet je voorschut met de waarheid!
Nee kom op .. grote mond over flutmod, grote mond ovber mijn tweets naar Yvonne.. wel de schijn wekken dat kun je zo goed... maar nu ook met feiten op tafel komen of afdruipen als de leugenaar die je bent! Kom maaarrrrrrrrrrrr!quote:
Hey lekker ding, ging je rel alarm af?quote:
Wat nou bij voorbaatquote:Op zondag 1 november 2009 01:01 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Huub is al veroordeeld,bij voorbaat.En wat ik oa lees dat ie in stukken gesneden langs de weg gevonden zal worden ,vind ik niet normaal.Maaar IK kreeg een ban van een uur of 8 zonder uitleg.Ben daar nog steeds pissig over.Sloeg nergens op.Ik volgde het getwitter tussen Bommie en Yvonne wel natuurlijk..
Ik heb geen blauwe plekken.ik heb ook geen visagie gedaan.quote:Op zondag 1 november 2009 00:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk, muzak op de achtergrond, lekker veel wijntjes,, je vrouw in de maagstreek slaan want geen blauwe plekken... Mooiii is een echte romantica!
Nou ja, vooralsnog staat Claire met Sophie op schoot in alle bladen. Daar snap ik dan weer niks van.quote:Op zondag 1 november 2009 00:33 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Al die weken dat het al bekend was dat er wat was in huize ballegooij gaat Huub zich verschuilen achter sophie. We willen Sophie uit de media houden
Had het ook niet over jou, er is geen kerel met gezond verstand die jou nog wil aanraken!quote:Op zondag 1 november 2009 01:09 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb geen blauwe plekken.ik heb ook geen visagie gedaan.
Goeie waarschuwing voor toekomstige slachtoffers... Hulde voor de actie van Claire!quote:Op zondag 1 november 2009 01:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou ja, vooralsnog staat Claire met Sophie op schoot in alle bladen. Daar snap ik dan weer niks van.
ik kots ook op hemquote:Op zondag 1 november 2009 00:33 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Claire draagt zorg voor Sophiequote:Op zondag 1 november 2009 01:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou ja, vooralsnog staat Claire met Sophie op schoot in alle bladen. Daar snap ik dan weer niks van.
quote:Op zondag 1 november 2009 00:47 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zelf ook niet hequote:Op zondag 1 november 2009 01:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goeie waarschuwing voor toekomstige slachtoffers... Hulde voor de actie van Claire!
jij bent leedvermaak..quote:Op zondag 1 november 2009 00:53 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wie klein is moet slim zijn...
Team Huub![]()
Wat een irritanteben jij..echt waar
Huub had zn vroeger vriendin ook mishandeld,begreep ik.....nouja zijn huidige vrouw is van wat ander kaliber en klaagt hem dus wel aan.quote:Op zondag 1 november 2009 01:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goeie waarschuwing voor toekomstige slachtoffers... Hulde voor de actie van Claire!
Of het haar intentie is niet, als het gewenste effect er maar is!quote:
En dan is het een goed plan om met je kindje de roddelbladen op te zoeken om je verhaal te doen over de vader van het kindje? Lijkt mij niet zo kies.quote:Op zondag 1 november 2009 01:12 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Claire draagt zorg voor Sophie![]()
Dat wil je toch niet aan Huub overlaten. Huub het drankorgel, Sophie huilend in bed en dan ....![]()
Huub draait door, want dat weten we van hem als hij drank op heb.
Sinds weken heb ik ff een berichtje met een tektstje/flimpje van Moonlight Sonato geplaatst,mag dat?quote:Op zondag 1 november 2009 01:07 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Wat nou bij voorbaatWat heb jij gemist tijdens het streamen van dgk. ?
Huub is gewoon een agressief mannentje als hij drank op heb. Heb Claire geslagen toen ze zwanger was en net na de bevalling en dat keur jij goed met moonlight sonate op achter grond![]()
Huub is goed in alles recht praten wat krom is oftewel manipuleren van mensen.
Ergste vindt ik dan dat Huub zich bleef schuilen achter sophie.
ClaireTop dat je het in de media heb gebracht, in overleg met advokaat.
Huub is daarna gelijk onder zijn steen gekropen de lafaard !
Heb je die tweets al, leugenaar?quote:Op zondag 1 november 2009 01:15 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Sinds weken heb ik ff een berichtje met een tektstje geplaatst,mag dat? Maar veel mensen denken echt dat ik hem constant berichten stuur en weet ik niet wat.De anti's zijn meer met hem bezig op dit forum dan ikzelf.Maar zoek het lekker uit.
quote:Op zondag 1 november 2009 01:14 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Huub had zn vroeger vriendin ook mishandeld,begreep ik.....nouja zijn huidige vrouw is van wat ander kaliber en klaagt hem dus wel aan.![]()
Kan dr geen ongelijk geven,ik was toendertijd best voorstander van het feit dat huub de kooi zou winnen...maar een zwangere vrouw meppen vind ik bij de beesten af.
Dus huub heeft voor mij dan afgedaan
Kan je ff niet helemaal volgen, maar tis ook al zondag..quote:Op zondag 1 november 2009 01:01 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Huub is al veroordeeld,bij voorbaat.En wat ik oa lees dat ie in stukken gesneden langs de weg gevonden zal worden ,vind ik niet normaal.Maar ik kreeg een ban van een uur of 8 zonder uitleg."Hoe erg ben ik in m'n uitspraken????Ben daar nog steeds pissig over.Sloeg nergens op.Ik volgde het getwitter tussen Bommie en Yvonne wel natuurlijk..
Huub is okee ole ole !quote:Op zondag 1 november 2009 01:15 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Sinds weken heb ik ff een berichtje met een tektstje/flimpje van Moonlight Sonato geplaatst,mag dat?![]()
Maar veel mensen denken echt dat ik hem constant berichten stuur en weet ik niet wat.De anti's zijn meer met hem bezig op dit forum dan ikzelf.Maar zoek het lekker uit.
nee alles op tv is afgelopen..quote:Op zondag 1 november 2009 01:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey lekker ding, ging je rel alarm af?
Dat is maar net hoe je het ziet. Ik persoonlijk vindt het goed om het kind buiten de media en de hele zooi te houden. Andere mensen schijnen het toe te juichen.quote:Op zondag 1 november 2009 01:16 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
dat dus. Had Huub hoog staan in zijn spel tijdens dgk.
Maar nu na dit allesvooral het verschuilen achter Sophie .
En het Gooi is klein hoor
had ik ook niet gedaan. maar had zoveel andere keuzes gemaakt..quote:Op zondag 1 november 2009 01:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga het niet eens opzoeken,kan zomaar werwijderd zijn.Als ik nou maar weet wat er stond/staat,,Geloven in jezelf he ,blijft belangrijk..Geen bewijs voor nodig..Ik weet wat ik las.quote:Op zondag 1 november 2009 01:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb je die tweets al, leugenaar?
die klinkt wel spannendquote:Op zondag 1 november 2009 01:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Had het ook niet over jou, er is geen kerel met gezond verstand die jou nog wil aanraken!
Waar blijf je nou met die tweets, grote mond en liegen en draaien om mensen monddood te maken? Komop ?
Zegt ze ja....zuchtquote:Op zondag 1 november 2009 01:18 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Huub is okee ole ole !
Open je ogen eens. Huub slaat zijn vrouw als ze zwanger is en net na bevalling
Kweenie, ik vind het toch vreemd, breeduit lachend met je kind op schoot in alle pulpzooi je prive leven naar buiten gooien.quote:Op zondag 1 november 2009 01:20 schreef Marloesz het volgende:
[..]
had ik ook niet gedaan. maar had zoveel andere keuzes gemaakt..
Vind het iig goed dar ze ermee naar buiten komt..
Ik kan ze stuk voor stuk overleggen zonder dat ermee gekloot is... ze staan namelijk ook op een website en in google cache.. Wat denk jezelf.. durf je die confrontatie aan? Durf je je eigen leugens onder ogen te zien?quote:Op zondag 1 november 2009 01:20 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ga het niet eens opzoeken,kan zomaar werwijderd zijn.Als ik nou maar weet wat er stond/staat,,Geloven in jezelf he ,blijft belangrijk..Geen bewijs voor nodig..Ik weet wat ik las.
Tweets kun je zo weer weghalen hoor.Wist je dat nog niet? Ga je dan ook niet verkneukelen. bij voorbaatquote:
Zij is anders niet de enige,,,,,Huub heeft ooit zelf toegegeven dat hij Hedda zijn vroegere vriendin niet bepaald zachtzinnig heeft behandeldquote:
ach over paar jaar herkent niemand haar nog..quote:Op zondag 1 november 2009 01:15 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan is het een goed plan om met je kindje de roddelbladen op te zoeken om je verhaal te doen over de vader van het kindje? Lijkt mij niet zo kies.
En wij hebben natuurlijk geen flauw idee wat voor ouders het zijn.
En het is heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |