abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74285248
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:41 schreef Noek het volgende:

[..]

Verder moet die zijn hoedje gewoon aan Afrika schenken.
Aan z'n verre neef die daar konijnen fokt
  zondag 1 november 2009 @ 18:49:32 #277
111260 Charmian
a little joy
pi_74285335
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Aan z'n verre neef die daar konijnen fokt
Dat was toch Piet? Piet Agoras.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_74285397
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:49 schreef Charmian het volgende:

[..]

Dat was toch Piet? Piet Agoras.
Die naam komt mij vaag bekend voor
  zondag 1 november 2009 @ 19:04:33 #279
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74285798
Iig zijn Jaap en Cora een week met Huub en Claire naar Spanje geweest en hebben ze dus van zeer dichtbij meegemaakt. Claire heeft ook veel tijd met Cora doorgebracht. Is toch iets meer insideinfo dan de users van fora. Het kan diplomatiek zijn, maar hij wijst niet direct naar Huub.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_74286403
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:04 schreef sunny16947 het volgende:
Iig zijn Jaap en Cora een week met Huub en Claire naar Spanje geweest en hebben ze dus van zeer dichtbij meegemaakt. Claire heeft ook veel tijd met Cora doorgebracht. Is toch iets meer insideinfo dan de users van fora. Het kan diplomatiek zijn, maar hij wijst niet direct naar Huub.
Dit is anderhalf jaar geleden geweest aan het begin van de relatie na de gouden kooi. En jaap spreekt huub veel maar ik denk niet dat hij heel veel gesprekken heeft gevoerd met claire dus van 2 kanten kan jaap ook niet spreken lijkt mij.
En claire en cora hebben alleen in die vakantie wat uurtjes samen doorgemaakt het zijn echt geen close friends of zo geworden hoor.
  zondag 1 november 2009 @ 19:39:05 #281
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74286822
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:26 schreef Elisa1958 het volgende:

[..]

Dit is anderhalf jaar geleden geweest aan het begin van de relatie na de gouden kooi. En jaap spreekt huub veel maar ik denk niet dat hij heel veel gesprekken heeft gevoerd met claire dus van 2 kanten kan jaap ook niet spreken lijkt mij.
En claire en cora hebben alleen in die vakantie wat uurtjes samen doorgemaakt het zijn echt geen close friends of zo geworden hoor.
En de users van fora hebben nog geen uur met ze doorgebracht, maar denken het wel te weten en schreeuwen het hardst. En nu Jaap niet gelijk met zijn vinger een schuldige aanwijst, ondanks de uitlatingen in de media, weet hij er niks van en is geen close friend. Alleen als Jaap gelijk Huub als schuldige en dader aangewezen had was het natuurlijk een uitlating van een close friend geweest.
Snooker is top!!!
pi_74286972
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:39 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

En de users van fora hebben nog geen uur met ze doorgebracht, maar denken het wel te weten en schreeuwen het hardst. En nu Jaap niet gelijk met zijn vinger een schuldige aanwijst, ondanks de uitlatingen in de media, weet hij er niks van en is geen close friend. Alleen als Jaap gelijk Huub als schuldige en dader aangewezen had was het natuurlijk een uitlating van een close friend geweest.
Dat bedoel ik dus helemaal niet, ik bedoel dat hij niet zo klakkeloos kan stellen van 2 kijven 2 schuld. Hij is niet bij die eventuele gebeurtenissen aanwezig geweest in huis van ballegooy. Ik vind dat met de zin van 2 kijven 2 schuld men wil beweren dat het claire haar eigen schuld is geweest dat ze een knal of zo heeft opgelopen. In een mishandelings situatie kan je nooit zeggen van 2 kijven 2 schuld. Slaan mag nooit en te nimmer door wie dan ook in een relatie.
pi_74287232
quote:
Dat bedoel ik dus helemaal niet, ik bedoel dat hij niet zo klakkeloos kan stellen van 2 kijven 2 schuld. Hij is niet bij die eventuele gebeurtenissen aanwezig geweest in huis van ballegooy. Ik vind dat met de zin van 2 kijven 2 schuld men wil beweren dat het claire haar eigen schuld is geweest dat ze een knal of zo heeft opgelopen. In een mishandelings situatie kan je nooit zeggen van 2 kijven 2 schuld. Slaan mag nooit en te nimmer door wie dan ook in een relatie.
Helemaal mee eens. Daarom wijs ik er nog maar een keer op dat er ook nog helemaal niet bewezen is dat er überhaupt geslagen is. Laat staan door wie.
Wie bekrompen is van visie kan nooit ruim van hart zijn.
  zondag 1 november 2009 @ 19:49:56 #284
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74287276
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:43 schreef Elisa1958 het volgende:

[..]

En dat is nu net het punt. Het moet eerst nog maar blijken, bewezen worden dat er überhaupt geslagen is. Jaap is er niet bij geweest nee, maar duidelijk is wel dat hij Claire ook niet zomaar op haar blauwe ogen geloofd.
Snooker is top!!!
pi_74287428
Kom toch nog even terug op mijn vorige post: Slaan is nooit goed te praten. Maar ik vind wel dat als een man door een vrouw wordt geslagen dat hij dan wel een tik terug mag verkopen. Niemand hoeft zich ongestraft te laten slaan, ook niet een man door een vrouw. Maar ik vind wel dat die man niet echt hard mag terugmeppen. Meer een waarschuwende tik om de dame in kwestie duidelijk te maken dat ze te ver is gegaan en dat hij dat niet zomaar pikt. Meer zoals je een kind een tik voor zijn billen of over zijn vingers geeft...
pi_74287671
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:53 schreef omaduck het volgende:
Kom toch nog even terug op mijn vorige post: Slaan is nooit goed te praten. Maar ik vind wel dat als een man door een vrouw wordt geslagen dat hij dan wel een tik terug mag verkopen. Niemand hoeft zich ongestraft te laten slaan, ook niet een man door een vrouw. Maar ik vind wel dat die man niet echt hard mag terugmeppen. Meer een waarschuwende tik om de dame in kwestie duidelijk te maken dat ze te ver is gegaan en dat hij dat niet zomaar pikt. Meer zoals je een kind een tik voor zijn billen of over zijn vingers geeft...
Grappig dat je een vrouw vergelijkt met een een jengelend of vervelend kind en denkt dat het gerechtvaardigd is om haar een corrigerende tik te verkopen.

Je bent gewoon een lul als je überhaupt slaat en als je een vrouw mept helemaal. Terugslaan is ook totaal niet nodig.
pi_74287704
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:49 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

En dat is nu net het punt. Het moet eerst nog maar blijken, bewezen worden dat er überhaupt geslagen is. Jaap is er niet bij geweest nee, maar duidelijk is wel dat hij Claire ook niet zomaar op haar blauwe ogen geloofd.
Je hebt een rijke fantasie, want dat staat namelijk nergens.
  zondag 1 november 2009 @ 20:03:03 #288
241662 Jian
Well, well, well
pi_74287873
Jaap is een vriend van Huub en hij zegt niet eens dat Huub onschuldig is !

zo kan je het ook benaderen hè
pi_74288236
Tja, ieder zijn/haar mening. Slaan is altijd een zwaktebod en het is nooit goed. Maar iemand die zich zomaar laat slaan zonder iets terug te doen verklaar ik ook voor gek...
  zondag 1 november 2009 @ 20:12:22 #290
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74288364
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:09 schreef omaduck het volgende:
Tja, ieder zijn/haar mening. Slaan is altijd een zwaktebod en het is nooit goed. Maar iemand die zich zomaar laat slaan zonder iets terug te doen verklaar ik ook voor gek...
Tja ga eens vragen in blijf van mijn lijf huizen waarom ze daar zo gek zijn want ja wie laat zich nou slaan
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_74288617
quote:
Je hebt een rijke fantasie, want dat staat namelijk nergens.
Jawel hoor: tussen de regels...
pi_74288669
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:12 schreef Kally het volgende:

[..]

Tja ga eens vragen in blijf van mijn lijf huizen waarom ze daar zo gek zijn want ja wie laat zich nou slaan
Daar ben ik ooit al eens geweest. Vandaar mijn huidige standpunt...
pi_74288676
Claire zit bij haar ouders,niet in een blijf van me lijf huis.Als ze echt bang was had ze op een plek gezeten die Huub niet zou kennen..
Love music!
pi_74288703
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:03 schreef Jian het volgende:

Lijkt me ook logisch dat Jaap niet kan zeggen of Huub wel of niet schuldig is. Hij woont tenslotte niet meer met ze in één huis. Dus kan hij er ook niet over oordelen of het wel of niet gebeurt is, net zo min als wij dat kunnen.
  zondag 1 november 2009 @ 20:20:01 #295
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74288786
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:17 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Claire zit bij haar ouders,niet in een blijf van me lijf huis.Als ze echt bang was had ze op een plek gezeten die Huub niet zou kennen..
Ik had het ook niet over Claire of wel, en raar wij mogen niet zeggen dat Huub geslagen heeft, maar we mogen wel zeggen dat Claire niet echt bang is omdat ze bij haar ouders zit
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_74288812
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:18 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Lijkt me ook logisch dat Jaap niet kan zeggen of Huub wel of niet schuldig is. Hij woont tenslotte niet meer met ze in één huis. Dus kan hij er ook niet over oordelen of het wel of niet gebeurt is, net zo min als wij dat kunnen.
Precies,maar Huub heeft het hier gedaan ,ook als het niet bewezen wordt, of onschuldig verklaard wordt.
Love music!
pi_74289072
Stel dat straks blijkt dat Huub wel degelijk losse handjes heeft gehad, vinden de verdedigers van Huub dat nu acceptabel of niet?
Voorlopig zetten ze in op dat het niet waar is, maar.... als het nu wel waar is.... wat vinden jullie daar dan echt als mens van?? (even los van het leuke spel hier)
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_74289122
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:17 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Zit ook wel weer wat in. Ik ben ooit zo bang geweest dat ik een tijdje bij wildvreemde mensen aan de andere kant van 't land heb gezeten. Laat staan dat ik het wereldkundig durfde te maken. Niemand zou me trouwens geloofd hebben, want het zijn doorgaans mannen die iedereen altijd zo aardig en attent vindt. Totdat je alleen met ze bent... De notoire wifebeaters zijn echt mensen met 2 gezichten waarvan niemand het vermoedt. Dat is wat me vooral is bijgebleven uit eigen ervaring en de gesprekken met lotgenoten...
  zondag 1 november 2009 @ 20:27:46 #299
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_74289187
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:03 schreef Jian het volgende:

Omdat Jaap verstandig genoeg is om te weten dat hij er niet bij is geweest, dus nooit met zekerheid kan zeggen wat er wel of niet gebeurd is.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_74289211
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:20 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Precies,maar Huub heeft het hier gedaan ,ook als het niet bewezen wordt, of onschuldig verklaard wordt.
Als je nu tienduizend euro zou moeten zetten op wie er geslagen zou hebben, op wie zou je het zetten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')