Hoezo op de man, ik er wordt op mij gereageerd en ik reageer terug.quote:Op zondag 1 november 2009 17:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ben er al. Thunderbitch, kappen met 't op de man spelen. Je waarschuwingen gaan er snel doorheen op deze manier.
Huub likte in mensen hun gezicht, das spas smerig.quote:Op zondag 1 november 2009 17:09 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Vraag me nog steeds af wat ze heeft moeten doorstaan. Huub heeft haar de weg versperd, Huub bleef achter haar aan hobbelen, Huub heeft haar fabeltjes verteld? Het doorstaan was volgens mij dat van de andere bewoners. En btw heb ik Huub nooit zien slaan, maar Lieke wel Huub zien spugen.
Dan had je hier moeten zijn tijdens DGK.quote:Op zondag 1 november 2009 17:13 schreef omaduck het volgende:
Effe zonder dollen: ik vind het serieus jammer dat er zoveel gepoogd wordt elkaar monddood te maken door uitspraken die enkel en alleen tot doel hebben de ander tot op de veters af te fikken. Ik snap de lol daar niet van, het is niet moeilijk en draagt niks zinvols bij. Een gewone discussie lijkt me uitdagender dan alleen een grote bek opzetten en iedereen verbaal te lijf gaan. Of ligt de gemiddelde leeftijd hier gewoon een stuk lager dan op een gemiddeld forum?
Zucht...... wil je nu weer een zinloze discussie of spugen of likken viezer is?quote:Op zondag 1 november 2009 17:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub likte in mensen hun gezicht, das spas smerig.
Het gaat niet om wat Huub bij mensen deed. Dat is om de brij heen draaien en proberen er een andere wending aan te geven. Geef dus even aan wat Lieke dan heeft moeten doorstaan, waar Claire lering uit had moeten trekken.quote:Op zondag 1 november 2009 17:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub likte in mensen hun gezicht, das spas smerig.
Hij had het in ieder geval verdiend.... die smeerpijp.quote:Op zondag 1 november 2009 17:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Zucht...... wil je nu weer een zinloze discussie of spugen of likken viezer is?
Ik kies spugen.
For crying out loud, moet ik het spellen!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 1 november 2009 17:15 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Het gaat niet om wat Huub bij mensen deed. Dat is om de brij heen draaien en proberen er een andere wending aan te geven. Geef dus even aan wat Lieke dan heeft moeten doorstaan, waar Claire lering uit had moeten trekken.
Rofl, met jou valt ook gewoon niet te praten.quote:Op zondag 1 november 2009 17:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij had het in ieder geval verdiend.... die smeerpijp.
Het gaat er niet om wat iemand verdient. Dat kun je ook niet zeggen als iemand een ander doodsteekt.quote:Op zondag 1 november 2009 17:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij had het in ieder geval verdiend.... die smeerpijp.
Mooier kan ik het niet maken. Het is toch een smeerpijp, hij likte altijd aan mensen, deed het ook bij lieke, dan krijg je hem met een soort van afstandbediening terug.quote:Op zondag 1 november 2009 17:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Rofl, met jou valt ook gewoon niet te praten.
Ja graag. Want er komt nergens een rechtstreeks onderbouwd antwoord op.quote:Op zondag 1 november 2009 17:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
For crying out loud, moet ik het spellen!!!!!!!!!!!!!!!!
Haha, je wilt niet weten hoe blij ik ben dat ik toen niet hier maar elders was.quote:Dan had je hier moeten zijn tijdens DGK.
Je zal iemand ander moeten gaan overtuigen, want ik ga eten maken. Laterz.....quote:Op zondag 1 november 2009 17:18 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat iemand verdient. Dat kun je ook niet zeggen als iemand een ander doodsteekt.
Loop maar weer weeeeeeeeeeeeeeg!!!quote:Op zondag 1 november 2009 17:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je zal iemand ander moeten gaan overtuigen, want ik ga eten maken. Laterz.....
Het was hier anders hartstikke gezellig, ook wel hard tegen hard, maar ook gezellig.quote:Op zondag 1 november 2009 17:20 schreef omaduck het volgende:
[..]
Haha, je wilt niet weten hoe blij ik ben dat ik toen niet hier maar elders was.
quote:Op zondag 1 november 2009 18:14 schreef sunny16947 het volgende:
Terror Jaap (51056)vandaag, 14:19
Ik spreek Huub regelmatig hoor. Vergeet niet maar er 2 ruzie hebben, hebben er 2 schuld. Ik weet al redelijk veel maar niet alles van die 2. Dus buitenstaanders kunnen al helemaal geen oordeel hebben.
Ik vond die twee bij elkaar altijd net Laurel en Hardyquote:
Toch hing er toen een hele andere sfeer dan dat er nu hier hangt.quote:Op zondag 1 november 2009 18:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het was hier anders hartstikke gezellig, ook wel hard tegen hard, maar ook gezellig.
Mwoah, Jaap is stom maar ik vond hem wel goed in het analyseren van kwesties. Daar vond ik hem echt heel helder in. Noem het diplomatiek, het getuigt mi van inzicht. En iedere boerenlul weet dat een verhaal 2 kanten heeft.quote:Op zondag 1 november 2009 18:28 schreef Suikeroom het volgende:
Jaap is altijd zo diplomatiek heh![]()
straks als ie weer iets te verkopen heeft gaat ie weer zn act opvoeren met zn hoedje![]()
zet gewoon de Joran tapes online!
Wat een dooddoener: als een man zijn vrouw mishandelt is er maar slecht 1 schuldige. Hoe vervelend of stom die vrouw ook is. Dan kan die man ook net zo goed weggaan als hij daar niet mee kan leven.quote:Op zondag 1 november 2009 18:14 schreef sunny16947 het volgende:
Terror Jaap (51056)vandaag, 14:19
Ik spreek Huub regelmatig hoor. Vergeet niet maar er 2 ruzie hebben, hebben er 2 schuld. Ik weet al redelijk veel maar niet alles van die 2. Dus buitenstaanders kunnen al helemaal geen oordeel hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |