Ja, hij heeft veel films bekeken. Het is een manipulatief mannetje, meer is het niet. Hij weet middels dit soort dingen vrouwen te manipuleren, en mijn hart breekt als ik eraan denk dat ze hem ermee laten wegkomen (al de bloemetjesjurjen die dan zweimelend naar de tv keken).quote:Op zondag 1 november 2009 15:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat was het toch een camera belust mannetje he?
Die lange stiltes, het steeds Claire in de ogen kijken en als mooiste, het wegvegen van de traan![]()
Ach, alweer zo'n drogreden.... Het is en blijft een onaangepast kereltje die mensen diep gekwetst heeft.quote:Op zondag 1 november 2009 15:54 schreef omaduck het volgende:
[..]
Ik vind het wel een van de beste acteurs die Nederland rijk is ja..... Alles voor de show! Zonder hem hadden er nooit zoveel mensen deze soap gevolgd, zeker weten!
Helemaal mee eens en zonder meer een feitquote:Op zondag 1 november 2009 15:54 schreef omaduck het volgende:
[..]
Ik vind het wel een van de beste acteurs die Nederland rijk is ja..... Alles voor de show! Zonder hem hadden er nooit zoveel mensen deze soap gevolgd, zeker weten!
Echt zo jammer dat niet iedereen net zo slim is als jij, al dat inzicht, de wereld zou dan een betere plek zijnquote:Op zondag 1 november 2009 15:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, hij heeft veel films bekeken. Het is een manipulatief mannetje, meer is het niet. Hij weet middels dit soort dingen vrouwen te manipuleren, en mijn hart breekt als ik eraan denk dat ze hem ermee laten wegkomen (al de bloemetjesjurjen die dan zweimelend naar de tv keken).
Ik had hem heel vroeg door, en in de tijd met Lieke, was het me duidelijk dat hij voor vrouwen een extra vieze methode hanteerde. Moeder Claire had hem gegeven moment ook door (de avond voor het huwelijk). Ik dacht toen haleluja, eindelijk.
Maar ze heeft zich toch laten overhalen. Tsja... zij is niet de enige, genoeg vrouwen hier die zo hun dochter zouden meegeven, als je zo die berichten leest af en toe.
Men schijnt het toch niet door te hebben, vandaar. Maar aangezien je het snapt,quote:Op zondag 1 november 2009 15:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja schat, dat heb je nu al 15 keer gezegd, tis al goed.
Ach, er zijn er genoeg hoor die er niet voor gevallen zijn.quote:Op zondag 1 november 2009 15:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt zo jammer dat niet iedereen net zo slim is als jij, al dat inzicht, de wereld zou dan een betere plek zijn
Met die paardenlul wilde jij zeker NIET zuigen?!quote:Op zondag 1 november 2009 15:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bepaalde users mogen nou eenmaal wel zuigen. Maar je mag er niet op reageren, dan komt Pietje in actie.
Net zoals jij niet wil zuigen met alle Huubfilmpjes, hand in eigen boezem ok?quote:Op zondag 1 november 2009 16:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Met die paardenlul wilde jij zeker NIET zuigen?!
Nogmaals, een beetje lastig om met Dennisfilmpjes aan te komen draven.... we hebben het over Huub en zijn imago en hoe hij de boel heeft kunnen belazeren, en dat sommigen dat nog steeds niet zien.quote:Op zondag 1 november 2009 16:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Net zoals jij niet wil zuigen met alle Huubfilmpjes, hand in eigen boezem ok?
quote:Op zondag 1 november 2009 16:10 schreef sunny16947 het volgende:
Zo jammer dat er mensen zijn die zo vastgeroest zijn in hun vooringenomen mening.
In 1 ding heb je zeker gelijk, dit is DGK, en Claire zal wel niet echt bang hoeven zijn, zoals later. Zou ze weer naar het kooileven verlangd hebben.quote:Op zondag 1 november 2009 16:10 schreef sunny16947 het volgende:
Zo jammer dat er mensen zijn die zo vastgeroest zijn in hun vooringenomen mening. Probeer je aan waarheidsvinding te doen, komen ze met het argument, dat heb ik al eens gezien en dat hoeft voor mij niet nog een keer, want ik weet wat ik gezien heb. Lekkere dooddoener. Dus hier dan even mijn mening. Hoewel je natuurlijk wel in je hoofd moet houden dat het dgk is en je niet weet hoe goed de andere kunnen acteren.
1: Claire ziet er niet uit en acteert niet dat ze nu bepaald bang is van Huub.
2: Claire gaat er steeds tussen staan breedgeschouderd en boven Huub uittorende.
3: Claire duwt het eerst, hard, zacht maakt niet uit en slaat Huub.
De waarheid ligt w.m.b. nog steeds in het midden.
Wat tot op heden slechts een gerucht is dat sommige graag bewaarheid en andere juist graag ontkracht zouden willen zien. Er zijn er maar 2 die weten of het feit of fictie is.quote:Jammer dat ie na die soap Claire een paar keer in elkaar gebeukt heeft
Op dat moment had ze waarschijnlijk nog de overtuiging dat hij haar nooit iets zou doen....quote:Op zondag 1 november 2009 16:10 schreef sunny16947 het volgende:
Zo jammer dat er mensen zijn die zo vastgeroest zijn in hun vooringenomen mening. Probeer je aan waarheidsvinding te doen, komen ze met het argument, dat heb ik al eens gezien en dat hoeft voor mij niet nog een keer, want ik weet wat ik gezien heb. Lekkere dooddoener. Dus hier dan even mijn mening. Hoewel je natuurlijk wel in je hoofd moet houden dat het dgk is en je niet weet hoe goed de andere kunnen acteren.
2: Claire gaat er steeds tussen staan breedgeschouderd en boven Huub uittorende.
En ze hebben allebei al gesproken.quote:Op zondag 1 november 2009 16:15 schreef omaduck het volgende:
[..]
Wat tot op heden slechts een gerucht is dat sommige graag bewaarheid en andere juist graag ontkracht zouden willen zien. Er zijn er maar 2 die weten of het feit of fictie is.
quote:Op zondag 1 november 2009 16:10 schreef sunny16947 het volgende:
Ik vind dat je aan die filmpjes niets kan/mag ontlenen. Waarschijnlijk is het hele gedoe (zeker dat van die vrijgezellenavond) gewoon gescript als cliffhanger: gaat de trouwerij wel of niet door. Iedereen daar acteerde in meer of mindere mate (niet allemaal even goed overigens). Verder vind ik zelf dat Claire niet echt geduwd heeft, maar dat doet er verder eigenlijk ook niet toe.quote:Op zondag 1 november 2009 16:10 schreef sunny16947 het volgende:
Kijk de indruk van Claire in dgk is dus niet juist.quote:Op zondag 1 november 2009 16:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
In 1 ding heb je zeker gelijk, dit is DGK, en Claire zal wel niet echt bang hoeven zijn, zoals later. Zou ze weer naar het kooileven verlangd hebben.
Oja, en dat vetgedrukte moet JIJ nodig zeggen.![]()
Maar slechts één sprak de waarheid. Of misschien spraken ze allebei de halve waarheid en is Claire een zuigertje die steeds begint met duwen en trekken om daarna de vermoorde onschuld uit te hangen, of Huub een enorme bruut die geen grotere hobby heeft dan vrouwen en kinderen afranselen. Je weet het maar niet hè, het zou allemaal zomaar kunnen. Of niet.quote:Op zondag 1 november 2009 16:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En ze hebben allebei al gesproken.
Blijkbaar heeft Huub het toch weer in zijn hoofd gehaald, huiselijk geweld enzo. Ik ben overigens benieuwd of hij Berga weer een Piephoer genoemd heeft.quote:Op zondag 1 november 2009 16:31 schreef omaduck het volgende:
[..]
Ik vind dat je aan die filmpjes niets kan/mag ontlenen. Waarschijnlijk is het hele gedoe (zeker dat van die vrijgezellenavond) gewoon gescript als cliffhanger: gaat de trouwerij wel of niet door. Iedereen daar acteerde in meer of mindere mate (niet allemaal even goed overigens). Verder vind ik zelf dat Claire niet echt geduwd heeft, maar dat doet er verder eigenlijk ook niet toe.
Alles wat er in de kooi gebeurde, wel of niet volgens script, was een momentopname in wel zeer bijzondere omstandigheden. Iedereen heeft weleens gekke/foute/domme dingen gedaan die ze op latere leeftijd niet meer in hun hoofd zouden halen. De meeste mensen leren doorgaans van hun fouten.
Natuurlijk, alles kan, ik weet wel dat als ik Claire was geweest, het niet gebleven was bij zuigen, maar dan had ik die kabouter bij kop en kont gepakt en buiten de deur gezet.quote:Op zondag 1 november 2009 16:35 schreef omaduck het volgende:
[..]
Maar slechts één sprak de waarheid. Of misschien spraken ze allebei de halve waarheid en is Claire een zuigertje die steeds begint met duwen en trekken om daarna de vermoorde onschuld uit te hangen, of Huub een enorme bruut die geen grotere hobby heeft dan vrouwen en kinderen afranselen. Je weet het maar niet hè, het zou allemaal zomaar kunnen. Of niet.
Claire blijkbaar, voor een bepaalde periode. Amanda pikte het van Brian. Zomaar 2 namen.quote:Op zondag 1 november 2009 16:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Natuurlijk, alles kan, ik weet wel dat als ik Claire was geweest, het niet gebleven was bij zuigen, maar dan had ik die kabouter bij kop en kont gepakt en buiten de deur gezet.
Welke vrouw pikt dit gedrag van zo'n griezel? Wie?
De indruk van Clalire? Ik snap je niet.quote:Op zondag 1 november 2009 16:33 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Kijk de indruk van Claire in dgk is dus niet juist.
de indruk van Huub in dgk is dus wel juist.
Vreemd!!!!!
Brian was sowieso altijd de geslagen hond, dus wat dat betreft, it's water under the bridge.quote:Op zondag 1 november 2009 16:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Claire blijkbaar, voor een bepaalde periode. Amanda pikte het van Brian. Zomaar 2 namen.
Ja als je niet van zondagochtendontbijtjes op bed houdt, het dienblad naar zijn hoofd gooit omdat je verder wilt slapen. pfffffffffffquote:Op zondag 1 november 2009 16:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Natuurlijk, alles kan, ik weet wel dat als ik Claire was geweest, het niet gebleven was bij zuigen, maar dan had ik die kabouter bij kop en kont gepakt en buiten de deur gezet.
Welke vrouw pikt dit gedrag van zo'n griezel? Wie?
ACH gut het leven is hard. Ook voor net bevallen vrouwen.quote:Op zondag 1 november 2009 16:42 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ja als je niet van zondagochtendontbijtjes op bed houdt, het dienblad naar zijn hoofd gooit omdat je verder wilt slapen. pfffffffffff
Is dat zo? Er waren genoeg mensen die Brian op handen droegen en genoeg mensen die Huub uit de grond van hun hart haatten. Elke randdebiel ziet dat geen van beiden een ideale schoonzoon is.quote:Op zondag 1 november 2009 16:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Brian was sowieso altijd de geslagen hond, dus wat dat betreft, it's water under the bridge.
Huub was toch de geweldige schoonzoon, en Brian de gebeten hond?
En hoe weet jij dat het bij Huub pure ernst was? Dat hij in RL zo is. Heb je met hem samengewoond, heb je onder het bed gelegen? (had je wel gewild hé, geef maar eerlijk toe)quote:Op zondag 1 november 2009 16:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De indruk van Clalire? Ik snap je niet.
Claire dacht misschien dat Huub het echt speelde (dat alles met haar), maar het bleek pure ernst te zijn.
Dat is ook maar een mening natuurlijk. Niet nodig om dat als feit te presenteren.quote:Op zondag 1 november 2009 16:46 schreef ThunderBitch het volgende:
Uiteindelijk is Lieke hier als winnaar uitgekomen.
Van mij mag ie, wat kon dat mens zuigen zeg! En dan dat zure hoofd erbij: je kon zo zien dat ze gewend was de dag te beginnen met een flink glas pure azijn. Mijn favo schoonmoeder zou 't ook niet wezen!quote:Blijkbaar heeft Huub het toch weer in zijn hoofd gehaald, huiselijk geweld enzo. Ik ben overigens benieuwd of hij Berga weer een Piephoer genoemd heeft.
Ik ga liever gewoon dood.quote:Op zondag 1 november 2009 16:45 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat het bij Huub pure ernst was? Dat hij in RL zo is. Heb je met hem samengewoond, heb je onder het bed gelegen? (had je wel gewild hé, geef maar eerlijk toe)
Mwoi.... ach sommige mensen doen alsof ze aardig zijn, heb daar eerder problemen mee. Daarom wacht ik ook altijd even af. Het is gewoon een moeder die van haar kinderen houdt.quote:Op zondag 1 november 2009 16:47 schreef omaduck het volgende:
[..]
Van mij mag ie, wat kon dat mens zuigen zeg! En dan dat zure hoofd erbij: je kon zo zien dat ze gewend was de dag te beginnen met een flink glas pure azijn. Mijn favo schoonmoeder zou 't ook niet wezen!
Ik denk dat velen die mening toegedaan zullen zijn. Misschien zelfs Claire.quote:Op zondag 1 november 2009 16:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is ook maar een mening natuurlijk. Niet nodig om dat als feit te presenteren.
Vrouwen kunnen wel wat hebben qua pijn,vandaar dat ze babies ter wereld mogen brengen als het hun gegeven is..quote:Op zondag 1 november 2009 16:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
ACH gut het leven is hard. Ook voor net bevallen vrouwen.
Brian snap ik ook niet. Lieke wordt er door mij bijgesleept, omdat Lieke de dans ontsprongen is.quote:Op zondag 1 november 2009 16:50 schreef omaduck het volgende:
Waarom worden Lieke en Brian er nou weer met de haren bij gesleept? Begin nou ook nog ff over die zwerver en zijn mottige hond, dan hebben we dat ook maar weer gehad.
Klopt, ik zou zeggen Huub, volgende keer harder slaan.quote:Op zondag 1 november 2009 16:50 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen wel wat heben qua pijn,vandaar dat ze babies ter wereld mogen brengen als het hun gegeven is..
goedemiddag FOKkers![]()
En euh.... hoe durf je zo off topic te gaan. Ieder ander krijgt meteen een tik op zn vingers van je als ze dat doen.quote:Op zondag 1 november 2009 16:46 schreef ThunderBitch het volgende:
Uiteindelijk is Lieke hier als winnaar uitgekomen.
Ze zal zeker van haar kinderen houden. Maar wel een moeder, en dan ook weer alleen gebaseerd op wat ik zag in dgk, die niet los kan laten, en het liefst zelf een schoonzoon uit zou zoeken.quote:Op zondag 1 november 2009 16:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mwoi.... ach sommige mensen doen alsof ze aardig zijn, heb daar eerder problemen mee. Daarom wacht ik ook altijd even af. Het is gewoon een moeder die van haar kinderen houdt.
Ik zie weinig verkeerds.quote:Op zondag 1 november 2009 16:53 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ze zal zeker van haar kinderen houden. Maar wel een moeder, en dan ook weer alleen gebaseerd op wat ik zag in dgk, die niet los kan laten, en het liefst zelf een schoonzoon uit zou zoeken.
Bingo. Claire had lering moeten trekken uit wat Lieke heeft moeten doorstaan. Mooi flimpje, ja toch?quote:Op zondag 1 november 2009 16:53 schreef mootie het volgende:
[..]
En euh.... hoe durf je zo off topic te gaan. Ieder ander krijgt meteen een tik op zn vingers van je als ze dat doen.
Of geldt hier dan weer: Maar Lieke deed het met Huub!
Slecht excuus, zullen niet veel mensen intrappen.quote:Op zondag 1 november 2009 16:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bingo. Claire had lering moeten trekken uit wat Lieke heeft moeten doorstaan. Mooi flimpje, ja toch?
Niet van jouw kaliber.quote:Op zondag 1 november 2009 16:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Slecht excuus, zullen niet veel mensen intrappen.
Wat is dat nou weer voor een semi-insult.quote:Op zondag 1 november 2009 17:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niet van jouw kaliber.![]()
RLSpoll DGK [gate]Claire vs Huub "ToHuub Or Not To Huub"
Tsssss, zometeen moet modje er weer aan te pas komen: niet op de man/vrouw etc. Persoonlijk vind ik dit soort geneuzel ook erg jammer, draagt niet bij aan een zinvolle (of voor mijn part zinloze) discussie...quote:Op zondag 1 november 2009 17:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niet van jouw kaliber.![]()
RLSpoll DGK [gate]Claire vs Huub "ToHuub Or Not To Huub"
Wat? dat Claire met d'r domme kuttekop in een fake-mediahuwelijk gestapt is op aandringen van omzet beluste Papa&Mamma?quote:Op zondag 1 november 2009 17:06 schreef omaduck het volgende:
[..]
Tsssss, zometeen moet modje er weer aan te pas komen: niet op de man/vrouw etc. Persoonlijk vind ik dit soort geneuzel ook erg jammer, draagt niet bij aan een zinvolle (of voor mijn part zinloze) discussie...
Vraag me nog steeds af wat ze heeft moeten doorstaan. Huub heeft haar de weg versperd, Huub bleef achter haar aan hobbelen, Huub heeft haar fabeltjes verteld? Het doorstaan was volgens mij dat van de andere bewoners. En btw heb ik Huub nooit zien slaan, maar Lieke wel Huub zien spugen.quote:Op zondag 1 november 2009 16:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bingo. Claire had lering moeten trekken uit wat Lieke heeft moeten doorstaan. Mooi flimpje, ja toch?
Hoezo op de man, ik er wordt op mij gereageerd en ik reageer terug.quote:Op zondag 1 november 2009 17:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ben er al. Thunderbitch, kappen met 't op de man spelen. Je waarschuwingen gaan er snel doorheen op deze manier.
Huub likte in mensen hun gezicht, das spas smerig.quote:Op zondag 1 november 2009 17:09 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Vraag me nog steeds af wat ze heeft moeten doorstaan. Huub heeft haar de weg versperd, Huub bleef achter haar aan hobbelen, Huub heeft haar fabeltjes verteld? Het doorstaan was volgens mij dat van de andere bewoners. En btw heb ik Huub nooit zien slaan, maar Lieke wel Huub zien spugen.
Dan had je hier moeten zijn tijdens DGK.quote:Op zondag 1 november 2009 17:13 schreef omaduck het volgende:
Effe zonder dollen: ik vind het serieus jammer dat er zoveel gepoogd wordt elkaar monddood te maken door uitspraken die enkel en alleen tot doel hebben de ander tot op de veters af te fikken. Ik snap de lol daar niet van, het is niet moeilijk en draagt niks zinvols bij. Een gewone discussie lijkt me uitdagender dan alleen een grote bek opzetten en iedereen verbaal te lijf gaan. Of ligt de gemiddelde leeftijd hier gewoon een stuk lager dan op een gemiddeld forum?
Zucht...... wil je nu weer een zinloze discussie of spugen of likken viezer is?quote:Op zondag 1 november 2009 17:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub likte in mensen hun gezicht, das spas smerig.
Het gaat niet om wat Huub bij mensen deed. Dat is om de brij heen draaien en proberen er een andere wending aan te geven. Geef dus even aan wat Lieke dan heeft moeten doorstaan, waar Claire lering uit had moeten trekken.quote:Op zondag 1 november 2009 17:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub likte in mensen hun gezicht, das spas smerig.
Hij had het in ieder geval verdiend.... die smeerpijp.quote:Op zondag 1 november 2009 17:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Zucht...... wil je nu weer een zinloze discussie of spugen of likken viezer is?
Ik kies spugen.
For crying out loud, moet ik het spellen!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 1 november 2009 17:15 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Het gaat niet om wat Huub bij mensen deed. Dat is om de brij heen draaien en proberen er een andere wending aan te geven. Geef dus even aan wat Lieke dan heeft moeten doorstaan, waar Claire lering uit had moeten trekken.
Rofl, met jou valt ook gewoon niet te praten.quote:Op zondag 1 november 2009 17:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij had het in ieder geval verdiend.... die smeerpijp.
Het gaat er niet om wat iemand verdient. Dat kun je ook niet zeggen als iemand een ander doodsteekt.quote:Op zondag 1 november 2009 17:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij had het in ieder geval verdiend.... die smeerpijp.
Mooier kan ik het niet maken. Het is toch een smeerpijp, hij likte altijd aan mensen, deed het ook bij lieke, dan krijg je hem met een soort van afstandbediening terug.quote:Op zondag 1 november 2009 17:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Rofl, met jou valt ook gewoon niet te praten.
Ja graag. Want er komt nergens een rechtstreeks onderbouwd antwoord op.quote:Op zondag 1 november 2009 17:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
For crying out loud, moet ik het spellen!!!!!!!!!!!!!!!!
Haha, je wilt niet weten hoe blij ik ben dat ik toen niet hier maar elders was.quote:Dan had je hier moeten zijn tijdens DGK.
Je zal iemand ander moeten gaan overtuigen, want ik ga eten maken. Laterz.....quote:Op zondag 1 november 2009 17:18 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat iemand verdient. Dat kun je ook niet zeggen als iemand een ander doodsteekt.
Loop maar weer weeeeeeeeeeeeeeg!!!quote:Op zondag 1 november 2009 17:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je zal iemand ander moeten gaan overtuigen, want ik ga eten maken. Laterz.....
Het was hier anders hartstikke gezellig, ook wel hard tegen hard, maar ook gezellig.quote:Op zondag 1 november 2009 17:20 schreef omaduck het volgende:
[..]
Haha, je wilt niet weten hoe blij ik ben dat ik toen niet hier maar elders was.
quote:Op zondag 1 november 2009 18:14 schreef sunny16947 het volgende:
Terror Jaap (51056)vandaag, 14:19
Ik spreek Huub regelmatig hoor. Vergeet niet maar er 2 ruzie hebben, hebben er 2 schuld. Ik weet al redelijk veel maar niet alles van die 2. Dus buitenstaanders kunnen al helemaal geen oordeel hebben.
Ik vond die twee bij elkaar altijd net Laurel en Hardyquote:
Toch hing er toen een hele andere sfeer dan dat er nu hier hangt.quote:Op zondag 1 november 2009 18:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het was hier anders hartstikke gezellig, ook wel hard tegen hard, maar ook gezellig.
Mwoah, Jaap is stom maar ik vond hem wel goed in het analyseren van kwesties. Daar vond ik hem echt heel helder in. Noem het diplomatiek, het getuigt mi van inzicht. En iedere boerenlul weet dat een verhaal 2 kanten heeft.quote:Op zondag 1 november 2009 18:28 schreef Suikeroom het volgende:
Jaap is altijd zo diplomatiek heh![]()
straks als ie weer iets te verkopen heeft gaat ie weer zn act opvoeren met zn hoedje![]()
zet gewoon de Joran tapes online!
Wat een dooddoener: als een man zijn vrouw mishandelt is er maar slecht 1 schuldige. Hoe vervelend of stom die vrouw ook is. Dan kan die man ook net zo goed weggaan als hij daar niet mee kan leven.quote:Op zondag 1 november 2009 18:14 schreef sunny16947 het volgende:
Terror Jaap (51056)vandaag, 14:19
Ik spreek Huub regelmatig hoor. Vergeet niet maar er 2 ruzie hebben, hebben er 2 schuld. Ik weet al redelijk veel maar niet alles van die 2. Dus buitenstaanders kunnen al helemaal geen oordeel hebben.
Aan z'n verre neef die daar konijnen foktquote:Op zondag 1 november 2009 18:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Verder moet die zijn hoedje gewoon aan Afrika schenken.
Dat was toch Piet? Piet Agoras.quote:Op zondag 1 november 2009 18:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Aan z'n verre neef die daar konijnen fokt
Dit is anderhalf jaar geleden geweest aan het begin van de relatie na de gouden kooi. En jaap spreekt huub veel maar ik denk niet dat hij heel veel gesprekken heeft gevoerd met claire dus van 2 kanten kan jaap ook niet spreken lijkt mij.quote:Op zondag 1 november 2009 19:04 schreef sunny16947 het volgende:
Iig zijn Jaap en Cora een week met Huub en Claire naar Spanje geweest en hebben ze dus van zeer dichtbij meegemaakt. Claire heeft ook veel tijd met Cora doorgebracht. Is toch iets meer insideinfo dan de users van fora. Het kan diplomatiek zijn, maar hij wijst niet direct naar Huub.
En de users van fora hebben nog geen uur met ze doorgebracht, maar denken het wel te weten en schreeuwen het hardst. En nu Jaap niet gelijk met zijn vinger een schuldige aanwijst, ondanks de uitlatingen in de media, weet hij er niks van en is geen close friend. Alleen als Jaap gelijk Huub als schuldige en dader aangewezen had was het natuurlijk een uitlating van een close friend geweest.quote:Op zondag 1 november 2009 19:26 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Dit is anderhalf jaar geleden geweest aan het begin van de relatie na de gouden kooi. En jaap spreekt huub veel maar ik denk niet dat hij heel veel gesprekken heeft gevoerd met claire dus van 2 kanten kan jaap ook niet spreken lijkt mij.
En claire en cora hebben alleen in die vakantie wat uurtjes samen doorgemaakt het zijn echt geen close friends of zo geworden hoor.
Dat bedoel ik dus helemaal niet, ik bedoel dat hij niet zo klakkeloos kan stellen van 2 kijven 2 schuld. Hij is niet bij die eventuele gebeurtenissen aanwezig geweest in huis van ballegooy. Ik vind dat met de zin van 2 kijven 2 schuld men wil beweren dat het claire haar eigen schuld is geweest dat ze een knal of zo heeft opgelopen. In een mishandelings situatie kan je nooit zeggen van 2 kijven 2 schuld. Slaan mag nooit en te nimmer door wie dan ook in een relatie.quote:Op zondag 1 november 2009 19:39 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
En de users van fora hebben nog geen uur met ze doorgebracht, maar denken het wel te weten en schreeuwen het hardst. En nu Jaap niet gelijk met zijn vinger een schuldige aanwijst, ondanks de uitlatingen in de media, weet hij er niks van en is geen close friend. Alleen als Jaap gelijk Huub als schuldige en dader aangewezen had was het natuurlijk een uitlating van een close friend geweest.
Helemaal mee eens. Daarom wijs ik er nog maar een keer op dat er ook nog helemaal niet bewezen is dat er überhaupt geslagen is. Laat staan door wie.quote:Dat bedoel ik dus helemaal niet, ik bedoel dat hij niet zo klakkeloos kan stellen van 2 kijven 2 schuld. Hij is niet bij die eventuele gebeurtenissen aanwezig geweest in huis van ballegooy. Ik vind dat met de zin van 2 kijven 2 schuld men wil beweren dat het claire haar eigen schuld is geweest dat ze een knal of zo heeft opgelopen. In een mishandelings situatie kan je nooit zeggen van 2 kijven 2 schuld. Slaan mag nooit en te nimmer door wie dan ook in een relatie.
En dat is nu net het punt. Het moet eerst nog maar blijken, bewezen worden dat er überhaupt geslagen is. Jaap is er niet bij geweest nee, maar duidelijk is wel dat hij Claire ook niet zomaar op haar blauwe ogen geloofd.quote:Op zondag 1 november 2009 19:43 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus helemaal niet, ik bedoel dat hij niet zo klakkeloos kan stellen van 2 kijven 2 schuld. Hij is niet bij die eventuele gebeurtenissen aanwezig geweest in huis van ballegooy. Ik vind dat met de zin van 2 kijven 2 schuld men wil beweren dat het claire haar eigen schuld is geweest dat ze een knal of zo heeft opgelopen. In een mishandelings situatie kan je nooit zeggen van 2 kijven 2 schuld. Slaan mag nooit en te nimmer door wie dan ook in een relatie.
Grappig dat je een vrouw vergelijkt met een een jengelend of vervelend kind en denkt dat het gerechtvaardigd is om haar een corrigerende tik te verkopen.quote:Op zondag 1 november 2009 19:53 schreef omaduck het volgende:
Kom toch nog even terug op mijn vorige post: Slaan is nooit goed te praten. Maar ik vind wel dat als een man door een vrouw wordt geslagen dat hij dan wel een tik terug mag verkopen. Niemand hoeft zich ongestraft te laten slaan, ook niet een man door een vrouw. Maar ik vind wel dat die man niet echt hard mag terugmeppen. Meer een waarschuwende tik om de dame in kwestie duidelijk te maken dat ze te ver is gegaan en dat hij dat niet zomaar pikt. Meer zoals je een kind een tik voor zijn billen of over zijn vingers geeft...
Je hebt een rijke fantasie, want dat staat namelijk nergens.quote:Op zondag 1 november 2009 19:49 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
En dat is nu net het punt. Het moet eerst nog maar blijken, bewezen worden dat er überhaupt geslagen is. Jaap is er niet bij geweest nee, maar duidelijk is wel dat hij Claire ook niet zomaar op haar blauwe ogen geloofd.
Tja ga eens vragen in blijf van mijn lijf huizen waarom ze daar zo gek zijnquote:Op zondag 1 november 2009 20:09 schreef omaduck het volgende:
Tja, ieder zijn/haar mening. Slaan is altijd een zwaktebod en het is nooit goed. Maar iemand die zich zomaar laat slaan zonder iets terug te doen verklaar ik ook voor gek...
Jawel hoor: tussen de regels...quote:Je hebt een rijke fantasie, want dat staat namelijk nergens.
Daar ben ik ooit al eens geweest. Vandaar mijn huidige standpunt...quote:Op zondag 1 november 2009 20:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja ga eens vragen in blijf van mijn lijf huizen waarom ze daar zo gek zijnwant ja wie laat zich nou slaan
Lijkt me ook logisch dat Jaap niet kan zeggen of Huub wel of niet schuldig is. Hij woont tenslotte niet meer met ze in één huis. Dus kan hij er ook niet over oordelen of het wel of niet gebeurt is, net zo min als wij dat kunnen.quote:Op zondag 1 november 2009 20:03 schreef Jian het volgende:
Jaap is een vriend van Huub en hij zegt niet eens dat Huub onschuldig is !
zo kan je het ook benaderen hè
Ik had het ook niet over Claire of wel, en raar wij mogen niet zeggen dat Huub geslagen heeft, maar we mogen wel zeggen dat Claire niet echt bang is omdat ze bij haar ouders zitquote:Op zondag 1 november 2009 20:17 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Claire zit bij haar ouders,niet in een blijf van me lijf huis.Als ze echt bang was had ze op een plek gezeten die Huub niet zou kennen..
Precies,maar Huub heeft het hier gedaan ,ook als het niet bewezen wordt, of onschuldig verklaard wordt.quote:Op zondag 1 november 2009 20:18 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Lijkt me ook logisch dat Jaap niet kan zeggen of Huub wel of niet schuldig is. Hij woont tenslotte niet meer met ze in één huis. Dus kan hij er ook niet over oordelen of het wel of niet gebeurt is, net zo min als wij dat kunnen.
Zit ook wel weer wat in. Ik ben ooit zo bang geweest dat ik een tijdje bij wildvreemde mensen aan de andere kant van 't land heb gezeten. Laat staan dat ik het wereldkundig durfde te maken. Niemand zou me trouwens geloofd hebben, want het zijn doorgaans mannen die iedereen altijd zo aardig en attent vindt. Totdat je alleen met ze bent... De notoire wifebeaters zijn echt mensen met 2 gezichten waarvan niemand het vermoedt. Dat is wat me vooral is bijgebleven uit eigen ervaring en de gesprekken met lotgenoten...quote:Op zondag 1 november 2009 20:17 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Claire zit bij haar ouders,niet in een blijf van me lijf huis.Als ze echt bang was had ze op een plek gezeten die Huub niet zou kennen..
Omdat Jaap verstandig genoeg is om te weten dat hij er niet bij is geweest, dus nooit met zekerheid kan zeggen wat er wel of niet gebeurd is.quote:Op zondag 1 november 2009 20:03 schreef Jian het volgende:
Jaap is een vriend van Huub en hij zegt niet eens dat Huub onschuldig is !
zo kan je het ook benaderen hè
Als je nu tienduizend euro zou moeten zetten op wie er geslagen zou hebben, op wie zou je het zetten?quote:Op zondag 1 november 2009 20:20 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Precies,maar Huub heeft het hier gedaan ,ook als het niet bewezen wordt, of onschuldig verklaard wordt.
O ja, wat dom van mijquote:Op zondag 1 november 2009 20:18 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Lijkt me ook logisch dat Jaap niet kan zeggen of Huub wel of niet schuldig is. Hij woont tenslotte niet meer met ze in één huis. Dus kan hij er ook niet over oordelen of het wel of niet gebeurt is, net zo min als wij dat kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |