abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 november 2009 @ 15:55:48 #203
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74279921
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:48 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Wat was het toch een camera belust mannetje he?
Die lange stiltes, het steeds Claire in de ogen kijken en als mooiste, het wegvegen van de traan

Ja, hij heeft veel films bekeken. Het is een manipulatief mannetje, meer is het niet. Hij weet middels dit soort dingen vrouwen te manipuleren, en mijn hart breekt als ik eraan denk dat ze hem ermee laten wegkomen (al de bloemetjesjurjen die dan zweimelend naar de tv keken).
Ik had hem heel vroeg door, en in de tijd met Lieke, was het me duidelijk dat hij voor vrouwen een extra vieze methode hanteerde. Moeder Claire had hem gegeven moment ook door (de avond voor het huwelijk). Ik dacht toen haleluja, eindelijk.
Maar ze heeft zich toch laten overhalen. Tsja... zij is niet de enige, genoeg vrouwen hier die zo hun dochter zouden meegeven, als je zo die berichten leest af en toe.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zondag 1 november 2009 @ 15:56:43 #204
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74279945
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:54 schreef omaduck het volgende:

[..]

Ik vind het wel een van de beste acteurs die Nederland rijk is ja..... Alles voor de show! Zonder hem hadden er nooit zoveel mensen deze soap gevolgd, zeker weten!
Ach, alweer zo'n drogreden.... Het is en blijft een onaangepast kereltje die mensen diep gekwetst heeft.
  zondag 1 november 2009 @ 15:57:11 #205
241662 Jian
Well, well, well
pi_74279959
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:54 schreef omaduck het volgende:

[..]

Ik vind het wel een van de beste acteurs die Nederland rijk is ja..... Alles voor de show! Zonder hem hadden er nooit zoveel mensen deze soap gevolgd, zeker weten!
Helemaal mee eens en zonder meer een feit

Jammer dat ie na die soap Claire een paar keer in elkaar gebeukt heeft
pi_74279987
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:55 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ja, hij heeft veel films bekeken. Het is een manipulatief mannetje, meer is het niet. Hij weet middels dit soort dingen vrouwen te manipuleren, en mijn hart breekt als ik eraan denk dat ze hem ermee laten wegkomen (al de bloemetjesjurjen die dan zweimelend naar de tv keken).
Ik had hem heel vroeg door, en in de tijd met Lieke, was het me duidelijk dat hij voor vrouwen een extra vieze methode hanteerde. Moeder Claire had hem gegeven moment ook door (de avond voor het huwelijk). Ik dacht toen haleluja, eindelijk.
Maar ze heeft zich toch laten overhalen. Tsja... zij is niet de enige, genoeg vrouwen hier die zo hun dochter zouden meegeven, als je zo die berichten leest af en toe.
Echt zo jammer dat niet iedereen net zo slim is als jij, al dat inzicht, de wereld zou dan een betere plek zijn
  zondag 1 november 2009 @ 15:58:05 #207
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74279994
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:52 schreef mootie het volgende:

[..]

Ja schat, dat heb je nu al 15 keer gezegd, tis al goed.
Men schijnt het toch niet door te hebben, vandaar. Maar aangezien je het snapt,
  zondag 1 november 2009 @ 15:58:38 #208
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74280019
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:57 schreef mootie het volgende:

[..]

Echt zo jammer dat niet iedereen net zo slim is als jij, al dat inzicht, de wereld zou dan een betere plek zijn
Ach, er zijn er genoeg hoor die er niet voor gevallen zijn.
  zondag 1 november 2009 @ 16:00:04 #209
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74280062
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:51 schreef mazaru het volgende:

[..]

Bepaalde users mogen nou eenmaal wel zuigen. Maar je mag er niet op reageren, dan komt Pietje in actie.
Met die paardenlul wilde jij zeker NIET zuigen?!

Maar nu OT... Huub vs Claire.
pi_74280087
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:00 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Met die paardenlul wilde jij zeker NIET zuigen?!
Net zoals jij niet wil zuigen met alle Huubfilmpjes, hand in eigen boezem ok?
  zondag 1 november 2009 @ 16:05:42 #211
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74280251
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:00 schreef mootie het volgende:

[..]

Net zoals jij niet wil zuigen met alle Huubfilmpjes, hand in eigen boezem ok?
Nogmaals, een beetje lastig om met Dennisfilmpjes aan te komen draven.... we hebben het over Huub en zijn imago en hoe hij de boel heeft kunnen belazeren, en dat sommigen dat nog steeds niet zien.
Maar goed, het zij zo.

Nuja, speciaal voor jou, een zoenfilmpje met een ozo zoet liedje en mooie plaatjes uit DGK

Enjoy....
  zondag 1 november 2009 @ 16:10:46 #212
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74280404
Zo jammer dat er mensen zijn die zo vastgeroest zijn in hun vooringenomen mening. Probeer je aan waarheidsvinding te doen, komen ze met het argument, dat heb ik al eens gezien en dat hoeft voor mij niet nog een keer, want ik weet wat ik gezien heb. Lekkere dooddoener. Dus hier dan even mijn mening. Hoewel je natuurlijk wel in je hoofd moet houden dat het dgk is en je niet weet hoe goed de andere kunnen acteren.

1: Claire ziet er niet uit en acteert niet dat ze nu bepaald bang is van Huub.
2: Claire gaat er steeds tussen staan breedgeschouderd en boven Huub uittorende.
3: Claire duwt het eerst, hard, zacht maakt niet uit en slaat Huub.

De waarheid ligt w.m.b. nog steeds in het midden.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  One tough cookie zondag 1 november 2009 @ 16:13:51 #213
169210 liesje1979
pi_74280492
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:10 schreef sunny16947 het volgende:
Zo jammer dat er mensen zijn die zo vastgeroest zijn in hun vooringenomen mening.
  zondag 1 november 2009 @ 16:14:46 #214
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74280516
quote:
Zo jammer dat er mensen zijn die zo vastgeroest zijn in hun vooringenomen mening. Probeer je aan waarheidsvinding te doen, komen ze met het argument, dat heb ik al eens gezien en dat hoeft voor mij niet nog een keer, want ik weet wat ik gezien heb. Lekkere dooddoener. Dus hier dan even mijn mening. Hoewel je natuurlijk wel in je hoofd moet houden dat het dgk is en je niet weet hoe goed de andere kunnen acteren.

2: Claire gaat er steeds tussen staan breedgeschouderd en boven Huub uittorende.

In 1 ding heb je zeker gelijk, dit is DGK, en Claire zal wel niet echt bang hoeven zijn, zoals later. Zou ze weer naar het kooileven verlangd hebben.

Oja, en dat vetgedrukte moet JIJ nodig zeggen.
pi_74280542
quote:
Jammer dat ie na die soap Claire een paar keer in elkaar gebeukt heeft
Wat tot op heden slechts een gerucht is dat sommige graag bewaarheid en andere juist graag ontkracht zouden willen zien. Er zijn er maar 2 die weten of het feit of fictie is.
Wie bekrompen is van visie kan nooit ruim van hart zijn.
  zondag 1 november 2009 @ 16:15:58 #216
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74280547
quote:

Op dat moment had ze waarschijnlijk nog de overtuiging dat hij haar nooit iets zou doen....

Kennelijk weet ze inmiddels beter.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 1 november 2009 @ 16:16:38 #217
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74280570
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:15 schreef omaduck het volgende:

[..]

Wat tot op heden slechts een gerucht is dat sommige graag bewaarheid en andere juist graag ontkracht zouden willen zien. Er zijn er maar 2 die weten of het feit of fictie is.
En ze hebben allebei al gesproken.
  zondag 1 november 2009 @ 16:19:56 #218
241662 Jian
Well, well, well
pi_74280677
quote:

Een situatie, al dan niet juist verwoord, in de gouden kooi, met tig camera's erop gericht en beveiligingsmensen en andere personeel aanwezig, aanvoeren ter verdediging van de geuite beschuldigingen aangaande fysiek geweld in huiselijke kring door Huub !

Ik ga maar niet de dingen herhalen die bommie zegt maar dit mag toch wel hè
pi_74281123
quote:

Ik vind dat je aan die filmpjes niets kan/mag ontlenen. Waarschijnlijk is het hele gedoe (zeker dat van die vrijgezellenavond) gewoon gescript als cliffhanger: gaat de trouwerij wel of niet door. Iedereen daar acteerde in meer of mindere mate (niet allemaal even goed overigens). Verder vind ik zelf dat Claire niet echt geduwd heeft, maar dat doet er verder eigenlijk ook niet toe.
Alles wat er in de kooi gebeurde, wel of niet volgens script, was een momentopname in wel zeer bijzondere omstandigheden. Iedereen heeft weleens gekke/foute/domme dingen gedaan die ze op latere leeftijd niet meer in hun hoofd zouden halen. De meeste mensen leren doorgaans van hun fouten.
  zondag 1 november 2009 @ 16:33:51 #220
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74281206
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:14 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

In 1 ding heb je zeker gelijk, dit is DGK, en Claire zal wel niet echt bang hoeven zijn, zoals later. Zou ze weer naar het kooileven verlangd hebben.

Oja, en dat vetgedrukte moet JIJ nodig zeggen.
Kijk de indruk van Claire in dgk is dus niet juist.
de indruk van Huub in dgk is dus wel juist.

Vreemd!!!!!
Snooker is top!!!
pi_74281263
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:16 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

En ze hebben allebei al gesproken.
Maar slechts één sprak de waarheid. Of misschien spraken ze allebei de halve waarheid en is Claire een zuigertje die steeds begint met duwen en trekken om daarna de vermoorde onschuld uit te hangen, of Huub een enorme bruut die geen grotere hobby heeft dan vrouwen en kinderen afranselen. Je weet het maar niet hè, het zou allemaal zomaar kunnen. Of niet.
  zondag 1 november 2009 @ 16:37:14 #222
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74281322
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:31 schreef omaduck het volgende:

[..]

Ik vind dat je aan die filmpjes niets kan/mag ontlenen. Waarschijnlijk is het hele gedoe (zeker dat van die vrijgezellenavond) gewoon gescript als cliffhanger: gaat de trouwerij wel of niet door. Iedereen daar acteerde in meer of mindere mate (niet allemaal even goed overigens). Verder vind ik zelf dat Claire niet echt geduwd heeft, maar dat doet er verder eigenlijk ook niet toe.
Alles wat er in de kooi gebeurde, wel of niet volgens script, was een momentopname in wel zeer bijzondere omstandigheden. Iedereen heeft weleens gekke/foute/domme dingen gedaan die ze op latere leeftijd niet meer in hun hoofd zouden halen. De meeste mensen leren doorgaans van hun fouten.
Blijkbaar heeft Huub het toch weer in zijn hoofd gehaald, huiselijk geweld enzo. Ik ben overigens benieuwd of hij Berga weer een Piephoer genoemd heeft.
  zondag 1 november 2009 @ 16:39:08 #223
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74281395
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:35 schreef omaduck het volgende:

[..]

Maar slechts één sprak de waarheid. Of misschien spraken ze allebei de halve waarheid en is Claire een zuigertje die steeds begint met duwen en trekken om daarna de vermoorde onschuld uit te hangen, of Huub een enorme bruut die geen grotere hobby heeft dan vrouwen en kinderen afranselen. Je weet het maar niet hè, het zou allemaal zomaar kunnen. Of niet.
Natuurlijk, alles kan, ik weet wel dat als ik Claire was geweest, het niet gebleven was bij zuigen, maar dan had ik die kabouter bij kop en kont gepakt en buiten de deur gezet.
Welke vrouw pikt dit gedrag van zo'n griezel? Wie?
pi_74281421
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:39 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Natuurlijk, alles kan, ik weet wel dat als ik Claire was geweest, het niet gebleven was bij zuigen, maar dan had ik die kabouter bij kop en kont gepakt en buiten de deur gezet.
Claire blijkbaar, voor een bepaalde periode. Amanda pikte het van Brian. Zomaar 2 namen.
  zondag 1 november 2009 @ 16:41:09 #225
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74281459
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:33 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Kijk de indruk van Claire in dgk is dus niet juist.
de indruk van Huub in dgk is dus wel juist.

Vreemd!!!!!
De indruk van Clalire? Ik snap je niet.
Claire dacht misschien dat Huub het echt speelde (dat alles met haar), maar het bleek pure ernst te zijn.
  zondag 1 november 2009 @ 16:42:05 #226
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74281484
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:40 schreef mootie het volgende:

[..]

Claire blijkbaar, voor een bepaalde periode. Amanda pikte het van Brian. Zomaar 2 namen.
Brian was sowieso altijd de geslagen hond, dus wat dat betreft, it's water under the bridge.
Huub was toch de geweldige schoonzoon, en Brian de gebeten hond?
  zondag 1 november 2009 @ 16:42:55 #227
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74281511
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:39 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ja als je niet van zondagochtendontbijtjes op bed houdt, het dienblad naar zijn hoofd gooit omdat je verder wilt slapen. pfffffffffff
Snooker is top!!!
  zondag 1 november 2009 @ 16:44:19 #228
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74281554
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:42 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Ja als je niet van zondagochtendontbijtjes op bed houdt, het dienblad naar zijn hoofd gooit omdat je verder wilt slapen. pfffffffffff
ACH gut het leven is hard. Ook voor net bevallen vrouwen.
pi_74281592
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:42 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Brian was sowieso altijd de geslagen hond, dus wat dat betreft, it's water under the bridge.
Huub was toch de geweldige schoonzoon, en Brian de gebeten hond?
Is dat zo? Er waren genoeg mensen die Brian op handen droegen en genoeg mensen die Huub uit de grond van hun hart haatten. Elke randdebiel ziet dat geen van beiden een ideale schoonzoon is.
  zondag 1 november 2009 @ 16:45:57 #230
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74281615
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:41 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

De indruk van Clalire? Ik snap je niet.
Claire dacht misschien dat Huub het echt speelde (dat alles met haar), maar het bleek pure ernst te zijn.
En hoe weet jij dat het bij Huub pure ernst was? Dat hij in RL zo is. Heb je met hem samengewoond, heb je onder het bed gelegen? (had je wel gewild hé, geef maar eerlijk toe)
Snooker is top!!!
  zondag 1 november 2009 @ 16:46:19 #231
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74281625
Uiteindelijk is Lieke hier als winnaar uitgekomen.

pi_74281669
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:46 schreef ThunderBitch het volgende:

Dat is ook maar een mening natuurlijk. Niet nodig om dat als feit te presenteren.
pi_74281671
quote:
Blijkbaar heeft Huub het toch weer in zijn hoofd gehaald, huiselijk geweld enzo. Ik ben overigens benieuwd of hij Berga weer een Piephoer genoemd heeft.
Van mij mag ie, wat kon dat mens zuigen zeg! En dan dat zure hoofd erbij: je kon zo zien dat ze gewend was de dag te beginnen met een flink glas pure azijn. Mijn favo schoonmoeder zou 't ook niet wezen!
  zondag 1 november 2009 @ 16:47:58 #234
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74281681
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:45 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

En hoe weet jij dat het bij Huub pure ernst was? Dat hij in RL zo is. Heb je met hem samengewoond, heb je onder het bed gelegen? (had je wel gewild hé, geef maar eerlijk toe)
Ik ga liever gewoon dood.
  zondag 1 november 2009 @ 16:49:31 #235
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74281724
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:47 schreef omaduck het volgende:

[..]

Van mij mag ie, wat kon dat mens zuigen zeg! En dan dat zure hoofd erbij: je kon zo zien dat ze gewend was de dag te beginnen met een flink glas pure azijn. Mijn favo schoonmoeder zou 't ook niet wezen!
Mwoi.... ach sommige mensen doen alsof ze aardig zijn, heb daar eerder problemen mee. Daarom wacht ik ook altijd even af. Het is gewoon een moeder die van haar kinderen houdt.
  zondag 1 november 2009 @ 16:50:06 #236
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74281745
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:47 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat is ook maar een mening natuurlijk. Niet nodig om dat als feit te presenteren.
Ik denk dat velen die mening toegedaan zullen zijn. Misschien zelfs Claire.
pi_74281761
Waarom worden Lieke en Brian er nou weer met de haren bij gesleept? Begin nou ook nog ff over die zwerver en zijn mottige hond, dan hebben we dat ook maar weer gehad.
pi_74281768
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:44 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

ACH gut het leven is hard. Ook voor net bevallen vrouwen.
Vrouwen kunnen wel wat hebben qua pijn,vandaar dat ze babies ter wereld mogen brengen als het hun gegeven is..
goedemiddag FOKkers

[ Bericht 0% gewijzigd door Mooiiiiiii op 01-11-2009 17:01:03 ]
Love music!
  zondag 1 november 2009 @ 16:51:39 #239
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74281805
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:50 schreef omaduck het volgende:
Waarom worden Lieke en Brian er nou weer met de haren bij gesleept? Begin nou ook nog ff over die zwerver en zijn mottige hond, dan hebben we dat ook maar weer gehad.
Brian snap ik ook niet. Lieke wordt er door mij bijgesleept, omdat Lieke de dans ontsprongen is.
Eigenlijk had Claire kunnen zien hoe hij met Lieke is omgesprongen, dat hij met haar niet anders zou doen.
  zondag 1 november 2009 @ 16:52:21 #240
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74281833
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:50 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen wel wat heben qua pijn,vandaar dat ze babies ter wereld mogen brengen als het hun gegeven is..
goedemiddag FOKkers
Klopt, ik zou zeggen Huub, volgende keer harder slaan.
pi_74281863
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:46 schreef ThunderBitch het volgende:

En euh.... hoe durf je zo off topic te gaan. Ieder ander krijgt meteen een tik op zn vingers van je als ze dat doen.

Of geldt hier dan weer: Maar Lieke deed het met Huub!
  zondag 1 november 2009 @ 16:53:39 #242
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74281879
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:49 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Mwoi.... ach sommige mensen doen alsof ze aardig zijn, heb daar eerder problemen mee. Daarom wacht ik ook altijd even af. Het is gewoon een moeder die van haar kinderen houdt.
Ze zal zeker van haar kinderen houden. Maar wel een moeder, en dan ook weer alleen gebaseerd op wat ik zag in dgk, die niet los kan laten, en het liefst zelf een schoonzoon uit zou zoeken.
Snooker is top!!!
  zondag 1 november 2009 @ 16:55:43 #243
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74281951
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:53 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Ze zal zeker van haar kinderen houden. Maar wel een moeder, en dan ook weer alleen gebaseerd op wat ik zag in dgk, die niet los kan laten, en het liefst zelf een schoonzoon uit zou zoeken.
Ik zie weinig verkeerds.
  zondag 1 november 2009 @ 16:56:31 #244
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74281973
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:53 schreef mootie het volgende:

[..]

En euh.... hoe durf je zo off topic te gaan. Ieder ander krijgt meteen een tik op zn vingers van je als ze dat doen.

Of geldt hier dan weer: Maar Lieke deed het met Huub!
Bingo. Claire had lering moeten trekken uit wat Lieke heeft moeten doorstaan. Mooi flimpje, ja toch?
pi_74282022
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:56 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Bingo. Claire had lering moeten trekken uit wat Lieke heeft moeten doorstaan. Mooi flimpje, ja toch?
Slecht excuus, zullen niet veel mensen intrappen.
  zondag 1 november 2009 @ 17:00:13 #246
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74282101
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:58 schreef mootie het volgende:

[..]

Slecht excuus, zullen niet veel mensen intrappen.
Niet van jouw kaliber.

RLSpoll DGK [gate]Claire vs Huub "ToHuub Or Not To Huub"
pi_74282163
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:00 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Niet van jouw kaliber.

Wat is dat nou weer voor een semi-insult.
pi_74282330
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:00 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Niet van jouw kaliber.

Tsssss, zometeen moet modje er weer aan te pas komen: niet op de man/vrouw etc. Persoonlijk vind ik dit soort geneuzel ook erg jammer, draagt niet bij aan een zinvolle (of voor mijn part zinloze) discussie...
  zondag 1 november 2009 @ 17:08:50 #249
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_74282385
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:06 schreef omaduck het volgende:

[..]

Tsssss, zometeen moet modje er weer aan te pas komen: niet op de man/vrouw etc. Persoonlijk vind ik dit soort geneuzel ook erg jammer, draagt niet bij aan een zinvolle (of voor mijn part zinloze) discussie...
Wat? dat Claire met d'r domme kuttekop in een fake-mediahuwelijk gestapt is op aandringen van omzet beluste Papa&Mamma?
  zondag 1 november 2009 @ 17:09:58 #250
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74282410
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:56 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Vraag me nog steeds af wat ze heeft moeten doorstaan. Huub heeft haar de weg versperd, Huub bleef achter haar aan hobbelen, Huub heeft haar fabeltjes verteld? Het doorstaan was volgens mij dat van de andere bewoners. En btw heb ik Huub nooit zien slaan, maar Lieke wel Huub zien spugen.
Snooker is top!!!
pi_74282430
Ben er al. Thunderbitch, kappen met 't op de man spelen. Je waarschuwingen gaan er snel doorheen op deze manier.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zondag 1 november 2009 @ 17:12:39 #252
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74282455
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ben er al. Thunderbitch, kappen met 't op de man spelen. Je waarschuwingen gaan er snel doorheen op deze manier.
Hoezo op de man, ik er wordt op mij gereageerd en ik reageer terug.
Maar ik zal me niet laten uitlokken.
pi_74282475
Effe zonder dollen: ik vind het serieus jammer dat er zoveel gepoogd wordt elkaar monddood te maken door uitspraken die enkel en alleen tot doel hebben de ander tot op de veters af te fikken. Ik snap de lol daar niet van, het is niet moeilijk en draagt niks zinvols bij. Een gewone discussie lijkt me uitdagender dan alleen een grote bek opzetten en iedereen verbaal te lijf gaan. Of ligt de gemiddelde leeftijd hier gewoon een stuk lager dan op een gemiddeld forum?
  zondag 1 november 2009 @ 17:13:28 #254
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74282478
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:09 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Vraag me nog steeds af wat ze heeft moeten doorstaan. Huub heeft haar de weg versperd, Huub bleef achter haar aan hobbelen, Huub heeft haar fabeltjes verteld? Het doorstaan was volgens mij dat van de andere bewoners. En btw heb ik Huub nooit zien slaan, maar Lieke wel Huub zien spugen.
Huub likte in mensen hun gezicht, das spas smerig.
  zondag 1 november 2009 @ 17:15:27 #255
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74282529
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:13 schreef omaduck het volgende:
Effe zonder dollen: ik vind het serieus jammer dat er zoveel gepoogd wordt elkaar monddood te maken door uitspraken die enkel en alleen tot doel hebben de ander tot op de veters af te fikken. Ik snap de lol daar niet van, het is niet moeilijk en draagt niks zinvols bij. Een gewone discussie lijkt me uitdagender dan alleen een grote bek opzetten en iedereen verbaal te lijf gaan. Of ligt de gemiddelde leeftijd hier gewoon een stuk lager dan op een gemiddeld forum?
Dan had je hier moeten zijn tijdens DGK.
pi_74282534
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:13 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Zucht...... wil je nu weer een zinloze discussie of spugen of likken viezer is?

Ik kies spugen.
  zondag 1 november 2009 @ 17:15:43 #257
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74282538
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:13 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Het gaat niet om wat Huub bij mensen deed. Dat is om de brij heen draaien en proberen er een andere wending aan te geven. Geef dus even aan wat Lieke dan heeft moeten doorstaan, waar Claire lering uit had moeten trekken.
Snooker is top!!!
  zondag 1 november 2009 @ 17:17:13 #258
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74282577
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:15 schreef mootie het volgende:

[..]

Zucht...... wil je nu weer een zinloze discussie of spugen of likken viezer is?

Ik kies spugen.
Hij had het in ieder geval verdiend.... die smeerpijp.
  zondag 1 november 2009 @ 17:18:06 #259
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74282599
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:15 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Het gaat niet om wat Huub bij mensen deed. Dat is om de brij heen draaien en proberen er een andere wending aan te geven. Geef dus even aan wat Lieke dan heeft moeten doorstaan, waar Claire lering uit had moeten trekken.
For crying out loud, moet ik het spellen!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_74282601
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:17 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Rofl, met jou valt ook gewoon niet te praten.
  zondag 1 november 2009 @ 17:18:54 #261
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74282620
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:17 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Het gaat er niet om wat iemand verdient. Dat kun je ook niet zeggen als iemand een ander doodsteekt.
Snooker is top!!!
  zondag 1 november 2009 @ 17:19:38 #262
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74282645
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:18 schreef mootie het volgende:

[..]

Rofl, met jou valt ook gewoon niet te praten.
Mooier kan ik het niet maken. Het is toch een smeerpijp, hij likte altijd aan mensen, deed het ook bij lieke, dan krijg je hem met een soort van afstandbediening terug.
  zondag 1 november 2009 @ 17:20:01 #263
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74282656
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:18 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

For crying out loud, moet ik het spellen!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja graag. Want er komt nergens een rechtstreeks onderbouwd antwoord op.
Snooker is top!!!
pi_74282687
quote:
Dan had je hier moeten zijn tijdens DGK.
Haha, je wilt niet weten hoe blij ik ben dat ik toen niet hier maar elders was.
  zondag 1 november 2009 @ 17:21:36 #265
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74282714
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:18 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Het gaat er niet om wat iemand verdient. Dat kun je ook niet zeggen als iemand een ander doodsteekt.
Je zal iemand ander moeten gaan overtuigen, want ik ga eten maken. Laterz.....
  zondag 1 november 2009 @ 17:22:31 #266
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74282742
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:21 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Je zal iemand ander moeten gaan overtuigen, want ik ga eten maken. Laterz.....
Loop maar weer weeeeeeeeeeeeeeg!!!
Snooker is top!!!
  zondag 1 november 2009 @ 18:14:45 #267
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74284289
Terror Jaap (51056)vandaag, 14:19

Ik spreek Huub regelmatig hoor. Vergeet niet maar er 2 ruzie hebben, hebben er 2 schuld. Ik weet al redelijk veel maar niet alles van die 2. Dus buitenstaanders kunnen al helemaal geen oordeel hebben.
Snooker is top!!!
pi_74284640
en jaap heeft altijd gelijk !
  zondag 1 november 2009 @ 18:28:12 #269
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_74284650
Jaap is altijd zo diplomatiek heh
straks als ie weer iets te verkopen heeft gaat ie weer zn act opvoeren met zn hoedje

zet gewoon de Joran tapes online!
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  zondag 1 november 2009 @ 18:33:24 #270
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74284810
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:20 schreef omaduck het volgende:

[..]

Haha, je wilt niet weten hoe blij ik ben dat ik toen niet hier maar elders was.
Het was hier anders hartstikke gezellig, ook wel hard tegen hard, maar ook gezellig.
  † In Memoriam † zondag 1 november 2009 @ 18:35:37 #271
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_74284885
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:14 schreef sunny16947 het volgende:

Ik spreek Huub regelmatig hoor. Vergeet niet maar er 2 ruzie hebben, hebben er 2 schuld. Ik weet al redelijk veel maar niet alles van die 2. Dus buitenstaanders kunnen al helemaal geen oordeel hebben.
TeRroR JaAP
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  zondag 1 november 2009 @ 18:40:29 #272
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_74285029
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:35 schreef markvanrinsum het volgende:

[..]

TeRroR JaAP
Ik vond die twee bij elkaar altijd net Laurel en Hardy

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 1 november 2009 @ 18:41:13 #273
38396 mazaru
pi_74285054
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:33 schreef Marrije het volgende:

[..]

Het was hier anders hartstikke gezellig, ook wel hard tegen hard, maar ook gezellig.
Toch hing er toen een hele andere sfeer dan dat er nu hier hangt.
pi_74285055
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:28 schreef Suikeroom het volgende:
Jaap is altijd zo diplomatiek heh
straks als ie weer iets te verkopen heeft gaat ie weer zn act opvoeren met zn hoedje

zet gewoon de Joran tapes online!
Mwoah, Jaap is stom maar ik vond hem wel goed in het analyseren van kwesties. Daar vond ik hem echt heel helder in. Noem het diplomatiek, het getuigt mi van inzicht. En iedere boerenlul weet dat een verhaal 2 kanten heeft.

Punt is dat buitenstaanders ook verdomd weinig weten. We blazen allemaal wel hoog van de toren maar we weten jack shit.

Verder moet die zijn hoedje gewoon aan Afrika schenken.
Go hard or go home
pi_74285205
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:14 schreef sunny16947 het volgende:

Wat een dooddoener: als een man zijn vrouw mishandelt is er maar slecht 1 schuldige. Hoe vervelend of stom die vrouw ook is. Dan kan die man ook net zo goed weggaan als hij daar niet mee kan leven.
Bij slaan gaat er gewoon een grens voorbij en dat valt nooit goed te praten.

Bovendien blijkt uit alle onderzoeken dat als een man zijn vrouw slaat, de verhoudingen niet meer gezond zijn. Dan is er wel degelijk sprake van dader en slachtoffer. Dat een vrouw dan niet meteen haar biezen pakt, komt vaker voor dan dat ze dat wel doen. Dat is nl. juist een onderdeel van de hele situatie. De vrouw wordt bang en verkeert tussen hoop en vrees. Verder zal die man ervoor zorgen dat ze zich schaamt en zelf gelooft dat ze de razernij veroorzaakt. De vrouw raakt haar hele zelfrespect en geloof kwijt. Heel vaak vindt er ook isolatie plaats van familie en vrienden en dreigingen dat het alleen maar erger wordt als de vrouw het aan iemand vertelt.
Op die manier duurt het meestal wel even voordat een vrouw eruit stapt. Dat vraagt heel veel moed!

Verder is het duidelijk dat Claire alleen zit en terug is bij pa/ma en haar kind voorlopig alleen zal moeten opvoeden en meer lijkt te "lijden" onder de situatie dan Huub die vrijwel meteen weer boven Jan is en op zijn eigen manier zich weer meteen verslingerd heeft aan een volgend "slachtoffer".
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_74285248
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:41 schreef Noek het volgende:

[..]

Verder moet die zijn hoedje gewoon aan Afrika schenken.
Aan z'n verre neef die daar konijnen fokt
  zondag 1 november 2009 @ 18:49:32 #277
111260 Charmian
a little joy
pi_74285335
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Aan z'n verre neef die daar konijnen fokt
Dat was toch Piet? Piet Agoras.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_74285397
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:49 schreef Charmian het volgende:

[..]

Dat was toch Piet? Piet Agoras.
Die naam komt mij vaag bekend voor
  zondag 1 november 2009 @ 19:04:33 #279
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74285798
Iig zijn Jaap en Cora een week met Huub en Claire naar Spanje geweest en hebben ze dus van zeer dichtbij meegemaakt. Claire heeft ook veel tijd met Cora doorgebracht. Is toch iets meer insideinfo dan de users van fora. Het kan diplomatiek zijn, maar hij wijst niet direct naar Huub.
Snooker is top!!!
pi_74286403
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:04 schreef sunny16947 het volgende:
Iig zijn Jaap en Cora een week met Huub en Claire naar Spanje geweest en hebben ze dus van zeer dichtbij meegemaakt. Claire heeft ook veel tijd met Cora doorgebracht. Is toch iets meer insideinfo dan de users van fora. Het kan diplomatiek zijn, maar hij wijst niet direct naar Huub.
Dit is anderhalf jaar geleden geweest aan het begin van de relatie na de gouden kooi. En jaap spreekt huub veel maar ik denk niet dat hij heel veel gesprekken heeft gevoerd met claire dus van 2 kanten kan jaap ook niet spreken lijkt mij.
En claire en cora hebben alleen in die vakantie wat uurtjes samen doorgemaakt het zijn echt geen close friends of zo geworden hoor.
  zondag 1 november 2009 @ 19:39:05 #281
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74286822
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:26 schreef Elisa1958 het volgende:

[..]

Dit is anderhalf jaar geleden geweest aan het begin van de relatie na de gouden kooi. En jaap spreekt huub veel maar ik denk niet dat hij heel veel gesprekken heeft gevoerd met claire dus van 2 kanten kan jaap ook niet spreken lijkt mij.
En claire en cora hebben alleen in die vakantie wat uurtjes samen doorgemaakt het zijn echt geen close friends of zo geworden hoor.
En de users van fora hebben nog geen uur met ze doorgebracht, maar denken het wel te weten en schreeuwen het hardst. En nu Jaap niet gelijk met zijn vinger een schuldige aanwijst, ondanks de uitlatingen in de media, weet hij er niks van en is geen close friend. Alleen als Jaap gelijk Huub als schuldige en dader aangewezen had was het natuurlijk een uitlating van een close friend geweest.
Snooker is top!!!
pi_74286972
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:39 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

En de users van fora hebben nog geen uur met ze doorgebracht, maar denken het wel te weten en schreeuwen het hardst. En nu Jaap niet gelijk met zijn vinger een schuldige aanwijst, ondanks de uitlatingen in de media, weet hij er niks van en is geen close friend. Alleen als Jaap gelijk Huub als schuldige en dader aangewezen had was het natuurlijk een uitlating van een close friend geweest.
Dat bedoel ik dus helemaal niet, ik bedoel dat hij niet zo klakkeloos kan stellen van 2 kijven 2 schuld. Hij is niet bij die eventuele gebeurtenissen aanwezig geweest in huis van ballegooy. Ik vind dat met de zin van 2 kijven 2 schuld men wil beweren dat het claire haar eigen schuld is geweest dat ze een knal of zo heeft opgelopen. In een mishandelings situatie kan je nooit zeggen van 2 kijven 2 schuld. Slaan mag nooit en te nimmer door wie dan ook in een relatie.
pi_74287232
quote:
Dat bedoel ik dus helemaal niet, ik bedoel dat hij niet zo klakkeloos kan stellen van 2 kijven 2 schuld. Hij is niet bij die eventuele gebeurtenissen aanwezig geweest in huis van ballegooy. Ik vind dat met de zin van 2 kijven 2 schuld men wil beweren dat het claire haar eigen schuld is geweest dat ze een knal of zo heeft opgelopen. In een mishandelings situatie kan je nooit zeggen van 2 kijven 2 schuld. Slaan mag nooit en te nimmer door wie dan ook in een relatie.
Helemaal mee eens. Daarom wijs ik er nog maar een keer op dat er ook nog helemaal niet bewezen is dat er überhaupt geslagen is. Laat staan door wie.
  zondag 1 november 2009 @ 19:49:56 #284
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74287276
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:43 schreef Elisa1958 het volgende:

[..]

En dat is nu net het punt. Het moet eerst nog maar blijken, bewezen worden dat er überhaupt geslagen is. Jaap is er niet bij geweest nee, maar duidelijk is wel dat hij Claire ook niet zomaar op haar blauwe ogen geloofd.
Snooker is top!!!
pi_74287428
Kom toch nog even terug op mijn vorige post: Slaan is nooit goed te praten. Maar ik vind wel dat als een man door een vrouw wordt geslagen dat hij dan wel een tik terug mag verkopen. Niemand hoeft zich ongestraft te laten slaan, ook niet een man door een vrouw. Maar ik vind wel dat die man niet echt hard mag terugmeppen. Meer een waarschuwende tik om de dame in kwestie duidelijk te maken dat ze te ver is gegaan en dat hij dat niet zomaar pikt. Meer zoals je een kind een tik voor zijn billen of over zijn vingers geeft...
pi_74287671
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:53 schreef omaduck het volgende:
Kom toch nog even terug op mijn vorige post: Slaan is nooit goed te praten. Maar ik vind wel dat als een man door een vrouw wordt geslagen dat hij dan wel een tik terug mag verkopen. Niemand hoeft zich ongestraft te laten slaan, ook niet een man door een vrouw. Maar ik vind wel dat die man niet echt hard mag terugmeppen. Meer een waarschuwende tik om de dame in kwestie duidelijk te maken dat ze te ver is gegaan en dat hij dat niet zomaar pikt. Meer zoals je een kind een tik voor zijn billen of over zijn vingers geeft...
Grappig dat je een vrouw vergelijkt met een een jengelend of vervelend kind en denkt dat het gerechtvaardigd is om haar een corrigerende tik te verkopen.

Je bent gewoon een lul als je überhaupt slaat en als je een vrouw mept helemaal. Terugslaan is ook totaal niet nodig.
pi_74287704
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:49 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

En dat is nu net het punt. Het moet eerst nog maar blijken, bewezen worden dat er überhaupt geslagen is. Jaap is er niet bij geweest nee, maar duidelijk is wel dat hij Claire ook niet zomaar op haar blauwe ogen geloofd.
Je hebt een rijke fantasie, want dat staat namelijk nergens.
  zondag 1 november 2009 @ 20:03:03 #288
241662 Jian
Well, well, well
pi_74287873
Jaap is een vriend van Huub en hij zegt niet eens dat Huub onschuldig is !

zo kan je het ook benaderen hè
pi_74288236
Tja, ieder zijn/haar mening. Slaan is altijd een zwaktebod en het is nooit goed. Maar iemand die zich zomaar laat slaan zonder iets terug te doen verklaar ik ook voor gek...
  zondag 1 november 2009 @ 20:12:22 #290
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74288364
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:09 schreef omaduck het volgende:
Tja, ieder zijn/haar mening. Slaan is altijd een zwaktebod en het is nooit goed. Maar iemand die zich zomaar laat slaan zonder iets terug te doen verklaar ik ook voor gek...
Tja ga eens vragen in blijf van mijn lijf huizen waarom ze daar zo gek zijn want ja wie laat zich nou slaan
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_74288617
quote:
Je hebt een rijke fantasie, want dat staat namelijk nergens.
Jawel hoor: tussen de regels...
pi_74288669
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:12 schreef Kally het volgende:

[..]

Tja ga eens vragen in blijf van mijn lijf huizen waarom ze daar zo gek zijn want ja wie laat zich nou slaan
Daar ben ik ooit al eens geweest. Vandaar mijn huidige standpunt...
pi_74288676
Claire zit bij haar ouders,niet in een blijf van me lijf huis.Als ze echt bang was had ze op een plek gezeten die Huub niet zou kennen..
Love music!
pi_74288703
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:03 schreef Jian het volgende:

Lijkt me ook logisch dat Jaap niet kan zeggen of Huub wel of niet schuldig is. Hij woont tenslotte niet meer met ze in één huis. Dus kan hij er ook niet over oordelen of het wel of niet gebeurt is, net zo min als wij dat kunnen.
  zondag 1 november 2009 @ 20:20:01 #295
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74288786
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:17 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Claire zit bij haar ouders,niet in een blijf van me lijf huis.Als ze echt bang was had ze op een plek gezeten die Huub niet zou kennen..
Ik had het ook niet over Claire of wel, en raar wij mogen niet zeggen dat Huub geslagen heeft, maar we mogen wel zeggen dat Claire niet echt bang is omdat ze bij haar ouders zit
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_74288812
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:18 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Lijkt me ook logisch dat Jaap niet kan zeggen of Huub wel of niet schuldig is. Hij woont tenslotte niet meer met ze in één huis. Dus kan hij er ook niet over oordelen of het wel of niet gebeurt is, net zo min als wij dat kunnen.
Precies,maar Huub heeft het hier gedaan ,ook als het niet bewezen wordt, of onschuldig verklaard wordt.
Love music!
pi_74289072
Stel dat straks blijkt dat Huub wel degelijk losse handjes heeft gehad, vinden de verdedigers van Huub dat nu acceptabel of niet?
Voorlopig zetten ze in op dat het niet waar is, maar.... als het nu wel waar is.... wat vinden jullie daar dan echt als mens van?? (even los van het leuke spel hier)
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_74289122
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:17 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Zit ook wel weer wat in. Ik ben ooit zo bang geweest dat ik een tijdje bij wildvreemde mensen aan de andere kant van 't land heb gezeten. Laat staan dat ik het wereldkundig durfde te maken. Niemand zou me trouwens geloofd hebben, want het zijn doorgaans mannen die iedereen altijd zo aardig en attent vindt. Totdat je alleen met ze bent... De notoire wifebeaters zijn echt mensen met 2 gezichten waarvan niemand het vermoedt. Dat is wat me vooral is bijgebleven uit eigen ervaring en de gesprekken met lotgenoten...
  zondag 1 november 2009 @ 20:27:46 #299
38396 mazaru
pi_74289187
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:03 schreef Jian het volgende:

Omdat Jaap verstandig genoeg is om te weten dat hij er niet bij is geweest, dus nooit met zekerheid kan zeggen wat er wel of niet gebeurd is.
pi_74289211
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:20 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Precies,maar Huub heeft het hier gedaan ,ook als het niet bewezen wordt, of onschuldig verklaard wordt.
Als je nu tienduizend euro zou moeten zetten op wie er geslagen zou hebben, op wie zou je het zetten?
  zondag 1 november 2009 @ 20:28:58 #301
241662 Jian
Well, well, well
pi_74289247
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:18 schreef AnneLo het volgende:

[..]

O ja, wat dom van mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')