Dan had je de verkeerde indruk, kan iedereen gebeuren.quote:Op zondag 1 november 2009 15:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, natuurlijk, laat ik nou de indruk hebben dat je gewoon het paardenfilmpje nog een keer ter sprake wilde brengen bij je grote vriendin. Stom van mij natuurlijk![]()
Ik vind het wel een van de beste acteurs die Nederland rijk is ja..... Alles voor de show! Zonder hem hadden er nooit zoveel mensen deze soap gevolgd, zeker weten!quote:Op zondag 1 november 2009 15:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat was het toch een camera belust mannetje he?
Die lange stiltes, het steeds Claire in de ogen kijken en als mooiste, het wegvegen van de traan![]()
Ja, hij heeft veel films bekeken. Het is een manipulatief mannetje, meer is het niet. Hij weet middels dit soort dingen vrouwen te manipuleren, en mijn hart breekt als ik eraan denk dat ze hem ermee laten wegkomen (al de bloemetjesjurjen die dan zweimelend naar de tv keken).quote:Op zondag 1 november 2009 15:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat was het toch een camera belust mannetje he?
Die lange stiltes, het steeds Claire in de ogen kijken en als mooiste, het wegvegen van de traan![]()
Ach, alweer zo'n drogreden.... Het is en blijft een onaangepast kereltje die mensen diep gekwetst heeft.quote:Op zondag 1 november 2009 15:54 schreef omaduck het volgende:
[..]
Ik vind het wel een van de beste acteurs die Nederland rijk is ja..... Alles voor de show! Zonder hem hadden er nooit zoveel mensen deze soap gevolgd, zeker weten!
Helemaal mee eens en zonder meer een feitquote:Op zondag 1 november 2009 15:54 schreef omaduck het volgende:
[..]
Ik vind het wel een van de beste acteurs die Nederland rijk is ja..... Alles voor de show! Zonder hem hadden er nooit zoveel mensen deze soap gevolgd, zeker weten!
Echt zo jammer dat niet iedereen net zo slim is als jij, al dat inzicht, de wereld zou dan een betere plek zijnquote:Op zondag 1 november 2009 15:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, hij heeft veel films bekeken. Het is een manipulatief mannetje, meer is het niet. Hij weet middels dit soort dingen vrouwen te manipuleren, en mijn hart breekt als ik eraan denk dat ze hem ermee laten wegkomen (al de bloemetjesjurjen die dan zweimelend naar de tv keken).
Ik had hem heel vroeg door, en in de tijd met Lieke, was het me duidelijk dat hij voor vrouwen een extra vieze methode hanteerde. Moeder Claire had hem gegeven moment ook door (de avond voor het huwelijk). Ik dacht toen haleluja, eindelijk.
Maar ze heeft zich toch laten overhalen. Tsja... zij is niet de enige, genoeg vrouwen hier die zo hun dochter zouden meegeven, als je zo die berichten leest af en toe.
Men schijnt het toch niet door te hebben, vandaar. Maar aangezien je het snapt,quote:Op zondag 1 november 2009 15:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja schat, dat heb je nu al 15 keer gezegd, tis al goed.
Ach, er zijn er genoeg hoor die er niet voor gevallen zijn.quote:Op zondag 1 november 2009 15:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt zo jammer dat niet iedereen net zo slim is als jij, al dat inzicht, de wereld zou dan een betere plek zijn
Met die paardenlul wilde jij zeker NIET zuigen?!quote:Op zondag 1 november 2009 15:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bepaalde users mogen nou eenmaal wel zuigen. Maar je mag er niet op reageren, dan komt Pietje in actie.
Net zoals jij niet wil zuigen met alle Huubfilmpjes, hand in eigen boezem ok?quote:Op zondag 1 november 2009 16:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Met die paardenlul wilde jij zeker NIET zuigen?!
Nogmaals, een beetje lastig om met Dennisfilmpjes aan te komen draven.... we hebben het over Huub en zijn imago en hoe hij de boel heeft kunnen belazeren, en dat sommigen dat nog steeds niet zien.quote:Op zondag 1 november 2009 16:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Net zoals jij niet wil zuigen met alle Huubfilmpjes, hand in eigen boezem ok?
quote:Op zondag 1 november 2009 16:10 schreef sunny16947 het volgende:
Zo jammer dat er mensen zijn die zo vastgeroest zijn in hun vooringenomen mening.
In 1 ding heb je zeker gelijk, dit is DGK, en Claire zal wel niet echt bang hoeven zijn, zoals later. Zou ze weer naar het kooileven verlangd hebben.quote:Op zondag 1 november 2009 16:10 schreef sunny16947 het volgende:
Zo jammer dat er mensen zijn die zo vastgeroest zijn in hun vooringenomen mening. Probeer je aan waarheidsvinding te doen, komen ze met het argument, dat heb ik al eens gezien en dat hoeft voor mij niet nog een keer, want ik weet wat ik gezien heb. Lekkere dooddoener. Dus hier dan even mijn mening. Hoewel je natuurlijk wel in je hoofd moet houden dat het dgk is en je niet weet hoe goed de andere kunnen acteren.
1: Claire ziet er niet uit en acteert niet dat ze nu bepaald bang is van Huub.
2: Claire gaat er steeds tussen staan breedgeschouderd en boven Huub uittorende.
3: Claire duwt het eerst, hard, zacht maakt niet uit en slaat Huub.
De waarheid ligt w.m.b. nog steeds in het midden.
Wat tot op heden slechts een gerucht is dat sommige graag bewaarheid en andere juist graag ontkracht zouden willen zien. Er zijn er maar 2 die weten of het feit of fictie is.quote:Jammer dat ie na die soap Claire een paar keer in elkaar gebeukt heeft
Op dat moment had ze waarschijnlijk nog de overtuiging dat hij haar nooit iets zou doen....quote:Op zondag 1 november 2009 16:10 schreef sunny16947 het volgende:
Zo jammer dat er mensen zijn die zo vastgeroest zijn in hun vooringenomen mening. Probeer je aan waarheidsvinding te doen, komen ze met het argument, dat heb ik al eens gezien en dat hoeft voor mij niet nog een keer, want ik weet wat ik gezien heb. Lekkere dooddoener. Dus hier dan even mijn mening. Hoewel je natuurlijk wel in je hoofd moet houden dat het dgk is en je niet weet hoe goed de andere kunnen acteren.
2: Claire gaat er steeds tussen staan breedgeschouderd en boven Huub uittorende.
En ze hebben allebei al gesproken.quote:Op zondag 1 november 2009 16:15 schreef omaduck het volgende:
[..]
Wat tot op heden slechts een gerucht is dat sommige graag bewaarheid en andere juist graag ontkracht zouden willen zien. Er zijn er maar 2 die weten of het feit of fictie is.
quote:Op zondag 1 november 2009 16:10 schreef sunny16947 het volgende:
Ik vind dat je aan die filmpjes niets kan/mag ontlenen. Waarschijnlijk is het hele gedoe (zeker dat van die vrijgezellenavond) gewoon gescript als cliffhanger: gaat de trouwerij wel of niet door. Iedereen daar acteerde in meer of mindere mate (niet allemaal even goed overigens). Verder vind ik zelf dat Claire niet echt geduwd heeft, maar dat doet er verder eigenlijk ook niet toe.quote:Op zondag 1 november 2009 16:10 schreef sunny16947 het volgende:
Kijk de indruk van Claire in dgk is dus niet juist.quote:Op zondag 1 november 2009 16:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
In 1 ding heb je zeker gelijk, dit is DGK, en Claire zal wel niet echt bang hoeven zijn, zoals later. Zou ze weer naar het kooileven verlangd hebben.
Oja, en dat vetgedrukte moet JIJ nodig zeggen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |