Eens. Een eerste pagina vol over en weer herhalend gejankzak over wie liegt en wie een loser is. En dan gaat het niet eens over Huub en/of Claire ...quote:Op zondag 1 november 2009 10:30 schreef Marrije het volgende:
Ik vind dat op de man spelen niet helemaal kunnen hier, doe dat ff lekker per pm mensen.
Eensch, wat een geleuter zeg. Het gaat echt nergens over.quote:Op zondag 1 november 2009 10:30 schreef Marrije het volgende:
Ik vind dat op de man spelen niet helemaal kunnen hier, doe dat ff lekker per pm mensen.
Ik ben uitermate geinteresseerd in waarheidsvinding en hoop dan ook van ganser harte dat de onderste steen boven zal komen in dit persoonlijk drama.quote:Op zondag 1 november 2009 10:44 schreef Noek het volgende:
Goedemorgen.![]()
Er valt hiet niet eens tegen te editten of wat dan ook. Doe even normaal.
Ik begrijp dat 3 weken bezig zijn met een scheiding van iemand die je niet eens kent een beetje lang is en de verveling toeslaat. Er is meer op FOK! dan enkel dit topic hè? Laat het los mensen, laat het los.
Nou, anders ik wel, Jappie!quote:Op zondag 1 november 2009 11:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben uitermate geinteresseerd in waarheidsvinding en hoop dan ook van ganser harte dat de onderste steen boven zal komen in dit persoonlijk drama.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zondag 1 november 2009 11:20 schreef Jappie het volgende:
Mooiiiiiii; dan kunnen we dus met modgoedkeuring nog vele vers à bommies tegemoet zien.
Eh, ja, in de bommie vs de rest reeks danquote:Op zondag 1 november 2009 11:20 schreef Jappie het volgende:
Mooiiiiiii; dan kunnen we dus met modgoedkeuring nog vele vers à ommies tegemoet zien.
Gewoon de bezem pakken en alles wat op de man gespeeld wordt verwijderen. Hebben we weer een heel nieuw topicquote:Op zondag 1 november 2009 12:11 schreef Noek het volgende:
Kom maar terug Jappert.
Morgen wordt alles ontopic én beter.
*gooit handjes in de lucht
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:38 schreef omaduck het volgende:
Trouwens: weten we wel zeker dat Esmee zijn nieuwe vriendin is?
De enige die ik dat heb zien beweren is Amanda geloof ik,
en of dat nou een betrouwbare bron is?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:14 schreef tuinfluiter het volgende:
Waar heb je Amanda dat "eventueel" zien beweren?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:13 schreef PC eend het volgende:
De terugzoekende fluitert verliest scherpte?
http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=66876&imagenr=1
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:30 schreef omaduck het volgende:
Ik dacht: ik reageer er maar niet op.
Ga andermans huiswerk niet doen...
ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom dat nu opeens wel weer kan, terwijl was aangegeven dat er u strenger op gelet zou wordenquote:Op zondag 1 november 2009 12:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gewoon de bezem pakken en alles wat op de man gespeeld wordt verwijderen. Hebben we weer een heel nieuw topic
ik zag al aankomen dat dat verkeerd zou vallen, en terecht hoorquote:Op zondag 1 november 2009 12:13 schreef tuinfluiter het volgende:
Ga andermans huiswerk niet doen?
Wat een mentaliteit.![]()
Maar ik onthoud het wel , zal je niet gauw meer een linkje , uitleg of samenvatting geven.
Alsof je dat ooit wel gedaan hebt. Zal zoden aan de dijk zetten zeg, erg dat ik dat allemaal moet gaan missen.....quote:Op zondag 1 november 2009 12:13 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ga andermans huiswerk niet doen?
Wat een mentaliteit.![]()
Maar ik onthoud het wel , zal je niet gauw meer een linkje , uitleg of samenvatting geven.
Omdat dit dweilen met de kraan open is natuurlijk. Dan had ik vanmorgen 400 berichten moeten editten wegens offtopic. Ben gekke Henkie niet.quote:Op zondag 1 november 2009 12:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom dat nu opeens wel weer kan, terwijl was aangegeven dat er u strenger op gelet zou worden
Nog zo'n aanwinst. Kap eens.quote:Op zondag 1 november 2009 12:24 schreef omaduck het volgende:
[..]
Alsof je dat ooit wel gedaan hebt. Zal zoden aan de dijk zetten zeg, erg dat ik dat allemaal moet gaan missen.....
Ooooo, wist niet dat dat kon/mocht! Bedankt voor de tip!quote:
Succes!quote:Op zondag 1 november 2009 12:33 schreef omaduck het volgende:
Ooooo, wist niet dat dat kon/mocht! Bedankt voor de tip!
Waar ik wederom toch weer tegen wil spreken... Het OM doet geen onderzoek instellen als ze geen pakkans hebben....quote:Op zondag 1 november 2009 12:47 schreef mazaru het volgende:
En we gaan weer verder over het gouden koppel.
Claire blijft hangen in een postnatale depressie, wordt verteerd door jaloezie. En haar enige missie op dit moment is om Huub tot de grond toe af te breken met haar valse beschuldigingen.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onderzoek naar huiselijk geweld wordt veelal uitgevoerd aan de hand van registratie-gegevens van politie en hulpverlening.quote:Op zondag 1 november 2009 12:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar ik wederom toch weer tegen wil spreken... Het OM doet geen onderzoek instellen als ze geen pakkans hebben....
Je laat je wel steeds meer kennen. Waar ik ooit eens met je in de clinch lag over een suggestief paardenpijprukopsmukgifje, toen de goegemeente over mij heen kreeg (want je deed 't toch zó leuk), blijkt nu dat ik er destijds niet zo ver naast zatquote:Op zondag 1 november 2009 12:47 schreef mazaru het volgende:
En we gaan weer verder over het gouden koppel.
Claire blijft hangen in een postnatale depressie, wordt verteerd door jaloezie. En haar enige missie op dit moment is om Huub tot de grond toe af te breken met haar valse beschuldigingen.
![]()
![]()
Op het moment dat jij het met me eens bent, dan zou ik gelijk mijn mening herzien.quote:Op zondag 1 november 2009 12:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je laat je wel steeds meer kennen. Waar ik ooit eens met je in de clinch lag over een suggestief paardenpijprukopsmukgifje, toen de goegemeente over mij heen kreeg (want je deed 't toch zó leuk), blijkt nu dat ik er destijds niet zo ver naast zat
Het ziet er nog even goor uit als destijds.quote:Op zondag 1 november 2009 13:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Noem het wat je wilt, maar ik heb het niet verzonnen. Daar zit geen Photoshop bij.
quote:Op zondag 1 november 2009 13:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Het ziet er nog even goor uit als destijds.
quote:Op zondag 1 november 2009 13:09 schreef Deisyy het volgende:
Mazuru, jouw gifs![]()
![]()
![]()
Claire met een blik van waanzin in haar ogen aan de maaltijd en Braai de paardenpijiper
Ik vond en vind er toch heel weinig suggestiefs aan hoor hoe Brian toen een het frotten was.quote:Op zondag 1 november 2009 12:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je laat je wel steeds meer kennen. Waar ik ooit eens met je in de clinch lag over een suggestief paardenpijprukopsmukgifje, toen de goegemeente over mij heen kreeg (want je deed 't toch zó leuk), blijkt nu dat ik er destijds niet zo ver naast zat
Gewoon omdat 't kan en omdat ik je eigenlijk een achterlijk domme huppelkut vindt. Misschien kom je ooit in aanmerking voor een postanale postnatale depressie i.c.m. met een een ega die z'n handjes niet thuis kan houden. Eens kijken hoe luchtig je er dan over doetquote:Op zondag 1 november 2009 13:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Ik snap ook niet waarom die zijksnor mij verwijt dat het goor is en niet klopt. Ik heb nog nooit van mijn leven aan een paardenpiemel gezeten.
't Ging om het knipmoment en de lus destijds, dat deed meer vermoeden dan er werkelijk aan de hand was.quote:Op zondag 1 november 2009 13:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond en vind er toch heel weinig suggestiefs aan hoor hoe Brian toen een het frotten was.
Mee eensquote:Op zondag 1 november 2009 12:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mazuru had er mooi één van de moment supremes uigekniptquote:Op zondag 1 november 2009 13:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Ging om het knipmoment en de lus destijds, dat deed meer vermoeden dan er werkelijk aan de hand was.
Je kunt niet zeggen dat hij er jaloers op is.quote:Op zondag 1 november 2009 13:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Op het moment dat jij het met me eens bent, dan zou ik gelijk mijn mening herzien.
Trouwens goed dat je er over begint, ik heb het al zo lang niet meer gepost:
[ afbeelding ]
Noem het wat je wilt, maar ik heb het niet verzonnen. Daar zit geen Photoshop bij.
Maar je zou het wel willen, zo te zien.quote:Op zondag 1 november 2009 13:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Ik snap ook niet waarom die zijksnor mij verwijt dat het goor is en niet klopt. Ik heb nog nooit van mijn leven aan een paardenpiemel gezeten.
O en die gif van Claire vind ik gewoon grappig, die woeste uitdrukking op haar gezicht alsof ze de strijd aangaatquote:Op zondag 1 november 2009 13:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Ging om het knipmoment en de lus destijds, dat deed meer vermoeden dan er werkelijk aan de hand was.
En nu doet ze het weer, Claire op een vieze gore manier "wegzetten"![]()
Sorry Piet, ben al weg hierquote:Op zondag 1 november 2009 13:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er werd dringend gevraagd elkaar met rust te laten, dat geldt dan ook voor jullie NMNS en mazaru.
Terug ontopic nu. Commentaar mag in FB, niet hier.
Hij was niets aan het frotten, hij was uit nieuwsgierigheid aan het kijken hoe dat allemaal werkt.quote:Op zondag 1 november 2009 13:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond en vind er toch heel weinig suggestiefs aan hoor hoe Brian toen een het frotten was.
quote:Op zondag 1 november 2009 13:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er werd dringend gevraagd elkaar met rust te laten, dat geldt dan ook voor jullie NMNS en mazaru.
Terug ontopic nu. Commentaar mag in FB, niet hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |