samengevat: Ik zoek aandacht!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:38 schreef omaduck het volgende:
Môgge...
Wat grappig dat ik volgens sommige de moeder/zuster/tante/whatever van Huubske ben, persoonlijk denk ik niet dat die zo gek zijn om zich op allerlei fora uit te laten over hun ondeugende zoontje/broertje/neefje/etc. Maar ga er vooral mee door: ik geniet ervan! (Ben als kind ernstig aandacht tekort gekomen)
Trouwens: weten we wel zeker dat Esmee (mooie naam, net als Claire) zijn nieuwe vriendin is? De enige die ik dat heb zien beweren is Amanda geloof ik, en of dat nou een betrouwbare bron is?
Als je die Huub Hefner die je op verzoek gefotosoept hebt maar niet terugneemtquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:41 schreef scanman1 het volgende:
Kan ik alles wat ik ooit geschreven heb over Huub nog terug nemen? Please.
Wie zoekt dat niet op fora, zeker 10% toch?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
samengevat: Ik zoek aandacht!
Dat kan jij toch ook, met fipo?quote:Maak eerst eens een nieuw topic!
Ik zoek sfeer, emoties... mensen die op achterste poten gaan staan! .. lullen doe ik overal en altijd..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:08 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Wie zoekt dat niet op fora, zeker 10% toch?
[..]
Dat kan jij toch ook, met fipo?
smorgens!
Bom for MPmijn stem heb je.
Ohja, iemand dommer als Claire?
Jaaaaa Amanda![]()
Natuurlijk wel, alsof hij last heeft van emoties en een gewetenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:17 schreef Jian het volgende:
Ik zoek vooral zwarte koffie nu![]()
Zou onze aanstaande bajesklant ook al wakker zijn ? Hij zal ongetwijfeld niet lekker slapen op het moment ....
Eens !, ik dacht ook meer dat ie niet zo lekker zou slapen omdat ie niet precies weet wat 'm boven het hoofd hangt op het momentquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, alsof hij last heeft van emoties en een geweten
Ach een tikje op zijn vingers van onze geweldige rechtstaat en meneer kan vrolijk fluitend verder vrouwtjes afranselenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Eens !, ik dacht ook meer dat ie niet zo lekker zou slapen omdat ie niet precies weet wat 'm boven het hoofd hangt op het moment
Xou nie weten hoe, wist ook niet dat 't mocht (dacht dat de mods steeds een nieuw topic maken als het oude te lang wordt)...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
samengevat: Ik zoek aandacht!
Maak eerst eens een nieuw topic!
Bij iedere andere user zou ik graag helpen, maar de angst dat posten dan vol staan metquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:45 schreef omaduck het volgende:
Ondertussen wel weer geleerd wat tvp is, maar nog niet hoe je smilies in je tekst plaats (behalve door tekens zoals : + ) )
Ik ook van jou!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij iedere andere user zou ik graag helpen, maar de angst dat posten dan vol staan met![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
series weerhoudt me in deze....
Lieverd, geen zorgen, iedereen weet toch dat Oma van de kant van Donald is.....quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:28 schreef Deisyy het volgende:
Omduck en ik zijn echt niet familie-gerelateerd
De kouwe kantquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieverd, geen zorgen, iedereen weet toch dat Oma van de kant van Donald is.....
En jij bent niet koud, echt niet, echt nietquote:
Hoi Ratna!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:38 schreef omaduck het volgende:
Môgge...
Wat grappig dat ik volgens sommige de moeder/zuster/tante/whatever van Huubske ben, persoonlijk denk ik niet dat die zo gek zijn om zich op allerlei fora uit te laten over hun ondeugende zoontje/broertje/neefje/etc. Maar ga er vooral mee door: ik geniet ervan! (Ben als kind ernstig aandacht tekort gekomen)
Trouwens: weten we wel zeker dat Esmee (mooie naam, net als Claire) zijn nieuwe vriendin is? De enige die ik dat heb zien beweren is Amanda geloof ik, en of dat nou een betrouwbare bron is?
Huub kent dat verschil niet zo goed, dus het maakt niet uit wat ze is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:24 schreef Marrije het volgende:
Misshien is Esmee niet de nieuwe vriedin van Huu maar slechts de nieuwste scharrel.
Google is your friend.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:25 schreef ThunderBitch het volgende:
Even een vraagje.
Wie weet hoe je een poll kunt maken cq. wat je ervoor moet doen?
Ow okay, dus op Fok is die mogelijkheid niet?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Google is your friend.
http://poll.dezeserver.nl/
Ik zie dat al je letters het weer doen marrije.
eequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie dat al je letters het weer doen marrije.
Stomme lettersquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
eeMaar ik had eve de moeite geome om te kippe e plakke
Das kut.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:38 schreef Marrije het volgende:
eeMaar ik had eve de moeite geome om te kippe e plakke
Als je mensen op hen achterste poten wilt hebben, dan moet je je niet bij de meerderheid aansluiten. Ik heb driekwart van de posters hier tegen me. Dat is veel leukerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zoek sfeer, emoties... mensen die op achterste poten gaan staan! .. lullen doe ik overal en altijd..
ennuh neuh dat MP ding zou niets voor mij zijn.. ik zou het begrotingstekort op laten lopen tot ongekende hoogtes!
Waar heb je Amanda dat "eventueel" zien beweren?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:38 schreef omaduck het volgende:
Trouwens: weten we wel zeker dat Esmee zijn nieuwe vriendin is?
De enige die ik dat heb zien beweren is Amanda geloof ik, en of dat nou een betrouwbare bron is?
Driekwart maar? Amateur.....quote:Als je mensen op hen achterste poten wilt hebben, dan moet je je niet bij de meerderheid aansluiten. Ik heb driekwart van de posters hier tegen me. Dat is veel leuker
Ja, maar het is stijgende hoor. Ik zie steeds meer aaseters verschijnen. Ik doe mijn best in ieder gevalquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:39 schreef omaduck het volgende:
[..]
Driekwart maar? Amateur.....![]()
*ben ff naar de notaris om nicht Daisy te onterven*
Ik hoef m'n best niet te doen,als ik een kop koffie drink krijg ik al commentaarquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, maar het is stijgende hoor. Ik zie steeds meer aaseters verschijnen. Ik doe mijn best in ieder geval
En dat doe je goed Marazuquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, maar het is stijgende hoor. Ik zie steeds meer aaseters verschijnen. Ik doe mijn best in ieder geval
Hier is geen nieuws nodig. Alles wat er anti-Huub wordt gezegd, wordt hier als feit besproken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:16 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik hoef m'n best niet te doen,als ik een kop koffie drink krijg ik al commentaar![]()
OT,is er nieuws
Polletje RLSpoll DGK [gate]Claire vs Huub "ToHuub Or Not To Huub"quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je mensen op hen achterste poten wilt hebben, dan moet je je niet bij de meerderheid aansluiten. Ik heb driekwart van de posters hier tegen me. Dat is veel leuker
quote:
* Marrije schudt handquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je mensen op hen achterste poten wilt hebben, dan moet je je niet bij de meerderheid aansluiten. Ik heb driekwart van de posters hier tegen me.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:08 schreef Jian het volgende:
My baby left me for a bottle
And the lure of the nightlife
Good times and crazy women
And another glass of tangueray
Ah, sehr ... "Hübsch"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |