Ik ben niet begonnen!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:38 schreef Noek het volgende:
Gaan jullie elkaar nu uitschelden voor familieleden van het dolongelukkige echtpaar?
Doe normaal. Nee, echt!
Moet je beter op mijn hyves kijken!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:40 schreef judge666 het volgende:
[..]
Je hebt wel praatjes,maaar bewijzen wil ik.Wie is je stiefmoeder en stiefzus![]()
![]()
Ik zit niet op hyvesquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:41 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Moet je beter op mijn hyves kijken!
Daar staan ze nl tussen!
o?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:46 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Waarom kan ik niet normaal quotenWaar ligt dat aan?
![]()
Als je 20x TVP hebt gepost mag je een keer van bil met Huub.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:48 schreef Injetta het volgende:
Ik ga het nu toch maar eens vragen... Wat is nou toch dat TVP en wat moet je daarmee???
Oom Dagobert is de nieuwe schoonpapa van Huub.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:55 schreef judge666 het volgende:
[..]
ben jij niet de zus van huub???
kids/neefjes worden kwik, kwek en kwak genoemd,
oma duck is je moeder? en jij omdat je katrien duck bent zus van huub?
Tis net een ducktales hier....
Waar is guus geluk en dagobert en oom donald???
Huub en z'n nieuwe vrienden zijn er maar wat blij mee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oom Dagobert is de nieuwe schoonpapa van Huub.
Ik zou zeggen rij even naar Hilversum. Misschien heb je mazzel en zorg je zelf voor nieuws uit de 1e hand.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:18 schreef ThunderBitch het volgende:
Zo, even kijken of er nog nieuws is. Huub nog iemand voor zijn bek geslagen?
Dat zou je wel willen he?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:18 schreef ThunderBitch het volgende:
Zo, even kijken of er nog nieuws is. Huub nog iemand voor zijn bek geslagen?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:21 schreef PC eend het volgende:
Ik vraag me af of huub nog steeds een zwak heeft voor mannie
Ik kijk wel uit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:22 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen rij even naar Hilversum. Misschien heb je mazzel en zorg je zelf voor nieuws uit de 1e hand.
Ik wil hem wel op z'n bek slaan hoor. Roep em maar.quote:
Je hebt natuurlijk altijd baas boven baas.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]De vader van Esmé is veel rijker dan de moeder van Amanda.
Als hij erin mag, heeft ie altijd een zwak.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:21 schreef PC eend het volgende:
Ik vraag me af of huub nog steeds een zwak heeft voor mannie
Met veel centen en een villa op Ibizaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oom Dagobert is de nieuwe schoonpapa van Huub.
Ben benieuwd of hij ook centjes had op de DSB bank.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:46 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Met veel centen en een villa op Ibiza
Tuurlijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij ook centjes had op de DSB bank.
Wat weten we eigenlijk over Esme, is er al diepte-onderzoek gedaan naar haar kwaliteiten, behalve dat pa veel geld heeft?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:49 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
TuurlijkEsme paste op papa zijn geld
Wat meer kan Huub wensen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:51 schreef ThunderBitch het volgende:
, behalve dat pa veel geld heeft?
Boxzakquote:
Misschien gaan Huub en Mirko binnenkort wel samen een weekendje jagen op de Balkan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:16 schreef Suikeroom het volgende:
zou die Esme nog met m zijn? of kiest ze eieren voor dr geld, of Huub heeft haar natuurlijk al zo gehersenspoeld dat ze uit zijn hand eet en zelfs zn advocaat betaald..
Neuhh ,uit je nek lullenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:16 schreef Suikeroom het volgende:
zou die Esme nog met m zijn? of kiest ze eieren voor dr geld, of Huub heeft haar natuurlijk al zo gehersenspoeld dat ze uit zijn hand eet en zelfs zn advocaat betaald..
hoe ie dat deed met die sletjes in de kooi.. stukje piano voor ze spelen en nog een drankje inschenken.. oh zo doorzichtig maar wel effectief
en dan noemde ze Brain de loverboy![]()
oh shit wat doe ik nu, ouwe koeien dit dat zus zo
quote:De volgende dag heb ik hem een sms gestuurd, met mijn ongezouten mening. Dat ik het té ziek voor woorden vind wat hij gedaan heeft met Claire. Ik heb genoeg meegemaakt met Huub in 'de Kooi', dat ik zeker weet, dat Claire hier geen woord van heeft gelogen. Claire heeft al genoeg van hem gepikt. Ik kreeg direct een reactie van hem terug, dat hij het verschrikkelijk vond dat juist ik dit geloof. Dat Claire dit alleen maar naar buiten heeft gebracht, omdat ze jaloers is. En dat ze dit alleen maar zegt, omdat hij op de cover stond van een blad met zijn nieuwe vriendin.
Altid apart dat er altijd weer juist vrouwen zijn die gebeurtenissen in twijfel trekken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:55 schreef cindy11 het volgende:
Achhhh,Amanda en cavia hebben ook hun afklaring afgelegd???![]()
Is de paarden van de kooi,ookal gevraagd naar hun mening??
jemig! wat is dat toch met Huubquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:09 schreef diedirk het volgende:
[..]
Altid apart dat er altijd weer juist vrouwen zijn die gebeurtenissen in twijfel trekken.
Terwijl elk normaal denkend mens doorheeft dat Huud de boosdoener is.
Altij zijn er weer nieuwe meisjes/vrouwens die in de mooie praatjes van Hub trappen...
Blijkbaar een vrouwenn eigenschap?!
Die dikke nek, nou die doet hem het.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
ja, kind van d'r vader he.
Kijk eens naar die foto.... Claire krijgt er wat mee te stellen.... zie je dat voorhoofd al naar voren gaan, grote ogen, dikke nek....![]()
[ afbeelding ]
De mooie praatjes van Huub, krijgen we die weer.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:09 schreef diedirk het volgende:
[..]
Altid apart dat er altijd weer juist vrouwen zijn die gebeurtenissen in twijfel trekken.
Terwijl elk normaal denkend mens doorheeft dat Huud de boosdoener is.
Altij zijn er weer nieuwe meisjes/vrouwens die in de mooie praatjes van Hub trappen...
Blijkbaar een vrouwenn eigenschap?!
Hoezo?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:41 schreef scanman1 het volgende:
Kan ik alles wat ik ooit geschreven heb over Huub nog terug nemen? Please.
Ik zou ook eens zeggenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:33 schreef snetje het volgende:
[..]
jemig! wat is dat toch met Huub![]()
zoals hij de kooi deed draaien ..draait hij nu ook dit FOK gedeelte ?
iedereen zit maar wat VOL van hem .... volgt alles tot in details ...
het is nu Huub voor ! en Huub achter !!
Huub zijwaarts en links...rechtsom !! oja achteruit kan ook nog ... en dwars .....
jemig ...
arme Huub ....
Ik was de eerste maanden echt een enorm Huub fan. Pas toen hij Lieke de kooi uit gewerkt heeft ben ik 180 graden gedraaid.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoezo?
Volgens mij was jij niet zo een grote fan van hem?
Ben je hem sympathieker gaan vinden?
Kijk kijk... van alle kanten komen weer verse huubsoppertjes onder hun steen vandaan gekropen gegeleden..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:55 schreef cindy11 het volgende:
Achhhh,Amanda en cavia hebben ook hun afklaring afgelegd???![]()
Is de paarden van de kooi,ookal gevraagd naar hun mening??
Aah ok, maar dan wordt het nog vreemder dat je alles terug wilt nemen, want er is dan vast een gedeelte waar je nog achter kan staanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 04:13 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik was de eerste maanden echt een enorm Huub fan. Pas toen hij Lieke de kooi uit gewerkt heeft ben ik 180 graden gedraaid.
Ik denk meer dat Huub de eerste tijd dus echt een masker op heeft gehad en ons kijkers echt een personage heeft voorgespeeld. Meestal trap ik daar toch niet in, maar blijkbaar in Huub's geval wel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 04:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Aah ok, maar dan wordt het nog vreemder dat je alles terug wilt nemen, want er is dan vast een gedeelte waar je nog achter kan staan
Mijn sympathie voor Huub was al verdwenen toen hij een relatie met Lieke had. Ik ben misschien ouderwets opgevoed, maar je partner uitmaken voor kankerhoer, teringwijf en typhusbitch is iets wat ik niet echt normaal vind.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 04:13 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik was de eerste maanden echt een enorm Huub fan. Pas toen hij Lieke de kooi uit gewerkt heeft ben ik 180 graden gedraaid.
Toen begon hier de twijfel ook al inderdaad. Maar dat probeerde ik nog te wijden aan het feit dat hij in een tv programma zat en dat ze voor opzien moesten zorgen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 04:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mijn sympathie voor Huub was al verdwenen toen hij een relatie met Lieke had. Ik ben misschien ouderwets opgevoed, maar je partner uitmaken voor kankerhoer, teringwijf en typhusbitch is iets wat ik niet echt normaal vind.
Ik vertrouwde hem al vanaf het begin niet, maar ik ben van nature nogal wantrouwendquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 04:23 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik denk meer dat Huub de eerste tijd dus echt een masker op heeft gehad en ons kijkers echt een personage heeft voorgespeeld. Meestal trap ik daar toch niet in, maar blijkbaar in Huub's geval wel.
psies!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 04:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vertrouwde hem al vanaf het begin niet, maar ik ben van nature nogal wantrouwend totaal paranoide
Dat hij zichzelf in het begin zo in de slachtofferrol zette trapte velen in, dat was het begin van alle ellende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |