Goh goh nogal overtuigd van je eigen gelijk of niet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:57 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Ratna, Ratna toch![]()
![]()
Edit: Ken je je eigen moeder niet meer?![]()
![]()
![]()
tip = ip
yepquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:00 schreef judge666 het volgende:
[..]
Goh goh nogal overtuigd van je eigen gelijk of niet?
TVP!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:48 schreef Injetta het volgende:
Ik ga het nu toch maar eens vragen... Wat is nou toch dat TVP en wat moet je daarmee???
ok zal ontopic gaanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:07 schreef judge666 het volgende:
[..]
ja dat had ik al in de gaten!
Heb je nog wat ontopic of blijf je zo koppig?!
Kon ze niet; telefoons waren afgesloten/afgesneden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat Huub wel vrijgesproken wordt. Het schijnt dat Claire eerst haar 24 uur had moeten aanvragen.
Dat is niet bewezen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:20 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Kon ze niet; telefoons waren afgesloten/afgesneden.
Ontopic geen idee hoe het met huub gaat?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:10 schreef sandra17 het volgende:
[..]
ok zal ontopic gaan
Hoe gaat het met je broertje, ratna?
(het maakt me niks uit hoe het met hem gaat maar ja ff ontopic dan)![]()
![]()
Ik zeg niks,hoewel ik heeeeel veel weetquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:23 schreef judge666 het volgende:
[..]
Ontopic geen idee hoe het met huub gaat?
Als ik zijn nummer had had ik het voor je gevraagd!
Maar ja zijn tel is kapot!
dat komt ervan, want die dingen zijn om te bellen en niet om mee te gooien?
BTW Hoe is het met je zusje of met je dochter?????????????
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:23 schreef judge666 het volgende:
[..]
Ontopic geen idee hoe het met huub gaat?
Als ik zijn nummer had had ik het voor je gevraagd!
Maar ja zijn tel is kapot!
dat komt ervan, want die dingen zijn om te bellen en niet om mee te gooien?
BTW Hoe is het met je zusje of met je dochter?????????????
Denk je nou werkelijk dat jij iets hebt ontrafeldquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:30 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Misschien zit huub wel op ibiza met zijn nieuwe "liefde" te genieten van as schoonpapa zijn centjes en huisje, benieuwd of zijn nieuwe liefje dat ook zo leuk vond om te horen dat hij daar zo over op zit te scheppen?
BTW:![]()
![]()
ratna ratna ratna : Hoe is het met je zusje of met je dochter
![]()
![]()
![]()
Ratna haal morgen je alterego uit de kast little maniac,
Veel plezier nog vanavond ga ff wat anders doen, screencapjes maken, oeps had ik al gedaan![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:30 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Misschien zit huub wel op ibiza met zijn nieuwe "liefde" te genieten van as schoonpapa zijn centjes en huisje, benieuwd of zijn nieuwe liefje dat ook zo leuk vond om te horen dat hij daar zo over op zit te scheppen?
![]()
ratna ratna ratna :[quote] Hoe is het met je zusje of met je dochter
Jij ook veel plezier met je screencapjes! Fijne avond!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:30 schreef sandra17 het volgende:
[..]
![]()
ratna ratna ratna : Hoe is het met je zusje of met je dochter
![]()
![]()
![]()
Veel plezier nog vanavond ga ff wat anders doen, screencapjes maken, oeps had ik al gedaan![]()
Voor de 1.000 e keer, ik heb geen geen dochter, wel een stief moeder, en een stiefzus!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:36 schreef judge666 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En terecht!quote:
Je hebt wel praatjes,maaar bewijzen wil ik.Wie is je stiefmoeder en stiefzusquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:38 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Voor de 1.000 e keer, ik heb geen geen dochter, wel een stief moeder, en een stiefzus!
ja ik heb d'r juiste nummerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:39 schreef judge666 het volgende:
[..]
En terecht!
waarom zou ze ook?
Die ligt waarschijnlijk gewoon tv te kijken of te slapen!
Heb je wel het juiste nummer dan?
Sophie is de naam van de kleine rakker in spe..met zo'n tekentje wat ik niet heb op mijn laptopjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:37 schreef judge666 het volgende:
[..]
Jij ook veel plezier met je screencapjes! Fijne avond!
Kus aan Sofie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |