Met veel centen en een villa op Ibizaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oom Dagobert is de nieuwe schoonpapa van Huub.
Ben benieuwd of hij ook centjes had op de DSB bank.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:46 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Met veel centen en een villa op Ibiza
Tuurlijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij ook centjes had op de DSB bank.
Wat weten we eigenlijk over Esme, is er al diepte-onderzoek gedaan naar haar kwaliteiten, behalve dat pa veel geld heeft?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:49 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
TuurlijkEsme paste op papa zijn geld
Wat meer kan Huub wensen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:51 schreef ThunderBitch het volgende:
, behalve dat pa veel geld heeft?
Boxzakquote:
Misschien gaan Huub en Mirko binnenkort wel samen een weekendje jagen op de Balkan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:16 schreef Suikeroom het volgende:
zou die Esme nog met m zijn? of kiest ze eieren voor dr geld, of Huub heeft haar natuurlijk al zo gehersenspoeld dat ze uit zijn hand eet en zelfs zn advocaat betaald..
Neuhh ,uit je nek lullenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:16 schreef Suikeroom het volgende:
zou die Esme nog met m zijn? of kiest ze eieren voor dr geld, of Huub heeft haar natuurlijk al zo gehersenspoeld dat ze uit zijn hand eet en zelfs zn advocaat betaald..
hoe ie dat deed met die sletjes in de kooi.. stukje piano voor ze spelen en nog een drankje inschenken.. oh zo doorzichtig maar wel effectief
en dan noemde ze Brain de loverboy![]()
oh shit wat doe ik nu, ouwe koeien dit dat zus zo
quote:De volgende dag heb ik hem een sms gestuurd, met mijn ongezouten mening. Dat ik het té ziek voor woorden vind wat hij gedaan heeft met Claire. Ik heb genoeg meegemaakt met Huub in 'de Kooi', dat ik zeker weet, dat Claire hier geen woord van heeft gelogen. Claire heeft al genoeg van hem gepikt. Ik kreeg direct een reactie van hem terug, dat hij het verschrikkelijk vond dat juist ik dit geloof. Dat Claire dit alleen maar naar buiten heeft gebracht, omdat ze jaloers is. En dat ze dit alleen maar zegt, omdat hij op de cover stond van een blad met zijn nieuwe vriendin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |