Leuk voor je! Wat heeft dat voor toegevoegde waarde? Wilje dat hij gebeld gaat worden? Door squote:
OMG... komen er mailtjes binnen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:25 schreef IkWeetNiets het volgende:
En het is verbazingwekkend hoeveel mensen (nog steeds) denken dat ze via de (fake-)blogs in contact kunnen
komen met de "miljonairs". Zelfs advocaten doen hun huiswerk niet.
en jij bent beheerder van zo'n fake site/blog/hyves?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:25 schreef IkWeetNiets het volgende:
En het is verbazingwekkend hoeveel mensen (nog steeds) denken dat ze via de (fake-)blogs in contact kunnen
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:39 schreef judge666 het volgende:
[..]
geef mij maar bel ik hem wel!
doe maar in een pm.
neem ik het gesprek wel op.....!
bewijslast?!
Het betekent terug vind post. Zodat het topic waar je dat geschreven hebt, in je actieve topics komt te staan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:48 schreef Injetta het volgende:
Ik ga het nu toch maar eens vragen... Wat is nou toch dat TVP en wat moet je daarmee???
Als je 5 x een tvp hebt gepost krijg je gratis een t-shirtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:48 schreef Injetta het volgende:
Ik ga het nu toch maar eens vragen... Wat is nou toch dat TVP en wat moet je daarmee???
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:25 schreef IkWeetNiets het volgende:
en als je het 10 x post, krijg je een Fok! shirt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:48 schreef Injetta het volgende:
O, ik dacht bij 5 alquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:51 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
en als je het 10 x post, krijg je een Fok! shirt.
Gesigneerd door Huub en Claire ofzo
jammer he RATNAquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:40 schreef judge666 het volgende:
[..]
en jij bent beheerder van zo'n fake site/blog/hyves?
wat schrijft de advocaat?
kan je die brief/mail niet hier neerplempen?
bvd.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:50 schreef Marloesz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
denk jij echt dat het merendeel zo dom is
ben jij niet de zus van huub???quote:
Ratna, Ratna tochquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:55 schreef judge666 het volgende:
[..]
ben jij niet de zus van huub???
kids/neefjes worden kwik, kwek en kwak genoemd,
oma duck is je moeder? en jij omdat je katrien duck bent zus van huub?
Tis net een ducktales hier....
Waar is guus geluk en dagobert en oom donald???
ja jammer dat niemand het neerplempt!quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:55 schreef judge666 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:58 schreef judge666 het volgende:
[..]
ja jammer dat niemand het neerplempt!
maar misschien ook maar beter!
waarom nou die grote letters?
Als je Ratna schrijft kan ik het ook wel lezen hoor!
Helaas fout!
Goh goh nogal overtuigd van je eigen gelijk of niet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:57 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Ratna, Ratna toch![]()
![]()
Edit: Ken je je eigen moeder niet meer?![]()
![]()
![]()
tip = ip
yepquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:00 schreef judge666 het volgende:
[..]
Goh goh nogal overtuigd van je eigen gelijk of niet?
TVP!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:48 schreef Injetta het volgende:
ok zal ontopic gaanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:07 schreef judge666 het volgende:
[..]
ja dat had ik al in de gaten!
Heb je nog wat ontopic of blijf je zo koppig?!
Kon ze niet; telefoons waren afgesloten/afgesneden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat Huub wel vrijgesproken wordt. Het schijnt dat Claire eerst haar 24 uur had moeten aanvragen.
Dat is niet bewezen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:20 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Kon ze niet; telefoons waren afgesloten/afgesneden.
Ontopic geen idee hoe het met huub gaat?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:10 schreef sandra17 het volgende:
[..]
ok zal ontopic gaan
Hoe gaat het met je broertje, ratna?
(het maakt me niks uit hoe het met hem gaat maar ja ff ontopic dan)![]()
![]()
Ik zeg niks,hoewel ik heeeeel veel weetquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:23 schreef judge666 het volgende:
[..]
Ontopic geen idee hoe het met huub gaat?
Als ik zijn nummer had had ik het voor je gevraagd!
Maar ja zijn tel is kapot!
dat komt ervan, want die dingen zijn om te bellen en niet om mee te gooien?
BTW Hoe is het met je zusje of met je dochter?????????????
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:23 schreef judge666 het volgende:
[..]
Ontopic geen idee hoe het met huub gaat?
Als ik zijn nummer had had ik het voor je gevraagd!
Maar ja zijn tel is kapot!
dat komt ervan, want die dingen zijn om te bellen en niet om mee te gooien?
BTW Hoe is het met je zusje of met je dochter?????????????
Denk je nou werkelijk dat jij iets hebt ontrafeldquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:30 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Misschien zit huub wel op ibiza met zijn nieuwe "liefde" te genieten van as schoonpapa zijn centjes en huisje, benieuwd of zijn nieuwe liefje dat ook zo leuk vond om te horen dat hij daar zo over op zit te scheppen?
BTW:![]()
![]()
ratna ratna ratna : Hoe is het met je zusje of met je dochter
![]()
![]()
![]()
Ratna haal morgen je alterego uit de kast little maniac,
Veel plezier nog vanavond ga ff wat anders doen, screencapjes maken, oeps had ik al gedaan![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:30 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Misschien zit huub wel op ibiza met zijn nieuwe "liefde" te genieten van as schoonpapa zijn centjes en huisje, benieuwd of zijn nieuwe liefje dat ook zo leuk vond om te horen dat hij daar zo over op zit te scheppen?
![]()
ratna ratna ratna :[quote] Hoe is het met je zusje of met je dochter
Jij ook veel plezier met je screencapjes! Fijne avond!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:30 schreef sandra17 het volgende:
[..]
![]()
ratna ratna ratna : Hoe is het met je zusje of met je dochter
![]()
![]()
![]()
Veel plezier nog vanavond ga ff wat anders doen, screencapjes maken, oeps had ik al gedaan![]()
Voor de 1.000 e keer, ik heb geen geen dochter, wel een stief moeder, en een stiefzus!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:36 schreef judge666 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En terecht!quote:
Je hebt wel praatjes,maaar bewijzen wil ik.Wie is je stiefmoeder en stiefzusquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:38 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Voor de 1.000 e keer, ik heb geen geen dochter, wel een stief moeder, en een stiefzus!
ja ik heb d'r juiste nummerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:39 schreef judge666 het volgende:
[..]
En terecht!
waarom zou ze ook?
Die ligt waarschijnlijk gewoon tv te kijken of te slapen!
Heb je wel het juiste nummer dan?
Sophie is de naam van de kleine rakker in spe..met zo'n tekentje wat ik niet heb op mijn laptopjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:37 schreef judge666 het volgende:
[..]
Jij ook veel plezier met je screencapjes! Fijne avond!
Kus aan Sofie.
Ik ben niet begonnen!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:38 schreef Noek het volgende:
Gaan jullie elkaar nu uitschelden voor familieleden van het dolongelukkige echtpaar?
Doe normaal. Nee, echt!
Moet je beter op mijn hyves kijken!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:40 schreef judge666 het volgende:
[..]
Je hebt wel praatjes,maaar bewijzen wil ik.Wie is je stiefmoeder en stiefzus![]()
![]()
Ik zit niet op hyvesquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:41 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Moet je beter op mijn hyves kijken!
Daar staan ze nl tussen!
o?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:46 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Waarom kan ik niet normaal quotenWaar ligt dat aan?
![]()
Als je 20x TVP hebt gepost mag je een keer van bil met Huub.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:48 schreef Injetta het volgende:
Oom Dagobert is de nieuwe schoonpapa van Huub.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:55 schreef judge666 het volgende:
[..]
Huub en z'n nieuwe vrienden zijn er maar wat blij mee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oom Dagobert is de nieuwe schoonpapa van Huub.
Ik zou zeggen rij even naar Hilversum. Misschien heb je mazzel en zorg je zelf voor nieuws uit de 1e hand.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:18 schreef ThunderBitch het volgende:
Zo, even kijken of er nog nieuws is. Huub nog iemand voor zijn bek geslagen?
Dat zou je wel willen he?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:18 schreef ThunderBitch het volgende:
Zo, even kijken of er nog nieuws is. Huub nog iemand voor zijn bek geslagen?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:21 schreef PC eend het volgende:
Ik vraag me af of huub nog steeds een zwak heeft voor mannie
Ik kijk wel uit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:22 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen rij even naar Hilversum. Misschien heb je mazzel en zorg je zelf voor nieuws uit de 1e hand.
Ik wil hem wel op z'n bek slaan hoor. Roep em maar.quote:
Je hebt natuurlijk altijd baas boven baas.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]De vader van Esmé is veel rijker dan de moeder van Amanda.
Als hij erin mag, heeft ie altijd een zwak.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:21 schreef PC eend het volgende:
Ik vraag me af of huub nog steeds een zwak heeft voor mannie
Met veel centen en een villa op Ibizaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oom Dagobert is de nieuwe schoonpapa van Huub.
Ben benieuwd of hij ook centjes had op de DSB bank.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:46 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Met veel centen en een villa op Ibiza
Tuurlijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij ook centjes had op de DSB bank.
Wat weten we eigenlijk over Esme, is er al diepte-onderzoek gedaan naar haar kwaliteiten, behalve dat pa veel geld heeft?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:49 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
TuurlijkEsme paste op papa zijn geld
Wat meer kan Huub wensen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:51 schreef ThunderBitch het volgende:
, behalve dat pa veel geld heeft?
Boxzakquote:
Misschien gaan Huub en Mirko binnenkort wel samen een weekendje jagen op de Balkan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:16 schreef Suikeroom het volgende:
zou die Esme nog met m zijn? of kiest ze eieren voor dr geld, of Huub heeft haar natuurlijk al zo gehersenspoeld dat ze uit zijn hand eet en zelfs zn advocaat betaald..
Neuhh ,uit je nek lullenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:16 schreef Suikeroom het volgende:
zou die Esme nog met m zijn? of kiest ze eieren voor dr geld, of Huub heeft haar natuurlijk al zo gehersenspoeld dat ze uit zijn hand eet en zelfs zn advocaat betaald..
hoe ie dat deed met die sletjes in de kooi.. stukje piano voor ze spelen en nog een drankje inschenken.. oh zo doorzichtig maar wel effectief
en dan noemde ze Brain de loverboy![]()
oh shit wat doe ik nu, ouwe koeien dit dat zus zo
quote:De volgende dag heb ik hem een sms gestuurd, met mijn ongezouten mening. Dat ik het té ziek voor woorden vind wat hij gedaan heeft met Claire. Ik heb genoeg meegemaakt met Huub in 'de Kooi', dat ik zeker weet, dat Claire hier geen woord van heeft gelogen. Claire heeft al genoeg van hem gepikt. Ik kreeg direct een reactie van hem terug, dat hij het verschrikkelijk vond dat juist ik dit geloof. Dat Claire dit alleen maar naar buiten heeft gebracht, omdat ze jaloers is. En dat ze dit alleen maar zegt, omdat hij op de cover stond van een blad met zijn nieuwe vriendin.
Altid apart dat er altijd weer juist vrouwen zijn die gebeurtenissen in twijfel trekken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:55 schreef cindy11 het volgende:
Achhhh,Amanda en cavia hebben ook hun afklaring afgelegd???![]()
Is de paarden van de kooi,ookal gevraagd naar hun mening??
jemig! wat is dat toch met Huubquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:09 schreef diedirk het volgende:
[..]
Altid apart dat er altijd weer juist vrouwen zijn die gebeurtenissen in twijfel trekken.
Terwijl elk normaal denkend mens doorheeft dat Huud de boosdoener is.
Altij zijn er weer nieuwe meisjes/vrouwens die in de mooie praatjes van Hub trappen...
Blijkbaar een vrouwenn eigenschap?!
Die dikke nek, nou die doet hem het.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
ja, kind van d'r vader he.
Kijk eens naar die foto.... Claire krijgt er wat mee te stellen.... zie je dat voorhoofd al naar voren gaan, grote ogen, dikke nek....![]()
[ afbeelding ]
De mooie praatjes van Huub, krijgen we die weer.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:09 schreef diedirk het volgende:
[..]
Altid apart dat er altijd weer juist vrouwen zijn die gebeurtenissen in twijfel trekken.
Terwijl elk normaal denkend mens doorheeft dat Huud de boosdoener is.
Altij zijn er weer nieuwe meisjes/vrouwens die in de mooie praatjes van Hub trappen...
Blijkbaar een vrouwenn eigenschap?!
Hoezo?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:41 schreef scanman1 het volgende:
Kan ik alles wat ik ooit geschreven heb over Huub nog terug nemen? Please.
Ik zou ook eens zeggenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:33 schreef snetje het volgende:
[..]
jemig! wat is dat toch met Huub![]()
zoals hij de kooi deed draaien ..draait hij nu ook dit FOK gedeelte ?
iedereen zit maar wat VOL van hem .... volgt alles tot in details ...
het is nu Huub voor ! en Huub achter !!
Huub zijwaarts en links...rechtsom !! oja achteruit kan ook nog ... en dwars .....
jemig ...
arme Huub ....
Ik was de eerste maanden echt een enorm Huub fan. Pas toen hij Lieke de kooi uit gewerkt heeft ben ik 180 graden gedraaid.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoezo?
Volgens mij was jij niet zo een grote fan van hem?
Ben je hem sympathieker gaan vinden?
Kijk kijk... van alle kanten komen weer verse huubsoppertjes onder hun steen vandaan gekropen gegeleden..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:55 schreef cindy11 het volgende:
Achhhh,Amanda en cavia hebben ook hun afklaring afgelegd???![]()
Is de paarden van de kooi,ookal gevraagd naar hun mening??
Aah ok, maar dan wordt het nog vreemder dat je alles terug wilt nemen, want er is dan vast een gedeelte waar je nog achter kan staanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 04:13 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik was de eerste maanden echt een enorm Huub fan. Pas toen hij Lieke de kooi uit gewerkt heeft ben ik 180 graden gedraaid.
Ik denk meer dat Huub de eerste tijd dus echt een masker op heeft gehad en ons kijkers echt een personage heeft voorgespeeld. Meestal trap ik daar toch niet in, maar blijkbaar in Huub's geval wel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 04:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Aah ok, maar dan wordt het nog vreemder dat je alles terug wilt nemen, want er is dan vast een gedeelte waar je nog achter kan staan
Mijn sympathie voor Huub was al verdwenen toen hij een relatie met Lieke had. Ik ben misschien ouderwets opgevoed, maar je partner uitmaken voor kankerhoer, teringwijf en typhusbitch is iets wat ik niet echt normaal vind.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 04:13 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik was de eerste maanden echt een enorm Huub fan. Pas toen hij Lieke de kooi uit gewerkt heeft ben ik 180 graden gedraaid.
Toen begon hier de twijfel ook al inderdaad. Maar dat probeerde ik nog te wijden aan het feit dat hij in een tv programma zat en dat ze voor opzien moesten zorgen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 04:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mijn sympathie voor Huub was al verdwenen toen hij een relatie met Lieke had. Ik ben misschien ouderwets opgevoed, maar je partner uitmaken voor kankerhoer, teringwijf en typhusbitch is iets wat ik niet echt normaal vind.
Ik vertrouwde hem al vanaf het begin niet, maar ik ben van nature nogal wantrouwendquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 04:23 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik denk meer dat Huub de eerste tijd dus echt een masker op heeft gehad en ons kijkers echt een personage heeft voorgespeeld. Meestal trap ik daar toch niet in, maar blijkbaar in Huub's geval wel.
psies!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 04:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vertrouwde hem al vanaf het begin niet, maar ik ben van nature nogal wantrouwend totaal paranoide
Dat hij zichzelf in het begin zo in de slachtofferrol zette trapte velen in, dat was het begin van alle ellende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |