samengevat: Ik zoek aandacht!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:38 schreef omaduck het volgende:
Môgge...
Wat grappig dat ik volgens sommige de moeder/zuster/tante/whatever van Huubske ben, persoonlijk denk ik niet dat die zo gek zijn om zich op allerlei fora uit te laten over hun ondeugende zoontje/broertje/neefje/etc. Maar ga er vooral mee door: ik geniet ervan! (Ben als kind ernstig aandacht tekort gekomen)
Trouwens: weten we wel zeker dat Esmee (mooie naam, net als Claire) zijn nieuwe vriendin is? De enige die ik dat heb zien beweren is Amanda geloof ik, en of dat nou een betrouwbare bron is?
Als je die Huub Hefner die je op verzoek gefotosoept hebt maar niet terugneemtquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:41 schreef scanman1 het volgende:
Kan ik alles wat ik ooit geschreven heb over Huub nog terug nemen? Please.
Wie zoekt dat niet op fora, zeker 10% toch?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
samengevat: Ik zoek aandacht!
Dat kan jij toch ook, met fipo?quote:Maak eerst eens een nieuw topic!
Ik zoek sfeer, emoties... mensen die op achterste poten gaan staan! .. lullen doe ik overal en altijd..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:08 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Wie zoekt dat niet op fora, zeker 10% toch?
[..]
Dat kan jij toch ook, met fipo?
smorgens!
Bom for MPmijn stem heb je.
Ohja, iemand dommer als Claire?
Jaaaaa Amanda![]()
Natuurlijk wel, alsof hij last heeft van emoties en een gewetenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:17 schreef Jian het volgende:
Ik zoek vooral zwarte koffie nu![]()
Zou onze aanstaande bajesklant ook al wakker zijn ? Hij zal ongetwijfeld niet lekker slapen op het moment ....
Eens !, ik dacht ook meer dat ie niet zo lekker zou slapen omdat ie niet precies weet wat 'm boven het hoofd hangt op het momentquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, alsof hij last heeft van emoties en een geweten
Ach een tikje op zijn vingers van onze geweldige rechtstaat en meneer kan vrolijk fluitend verder vrouwtjes afranselenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Eens !, ik dacht ook meer dat ie niet zo lekker zou slapen omdat ie niet precies weet wat 'm boven het hoofd hangt op het moment
Xou nie weten hoe, wist ook niet dat 't mocht (dacht dat de mods steeds een nieuw topic maken als het oude te lang wordt)...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
samengevat: Ik zoek aandacht!
Maak eerst eens een nieuw topic!
Bij iedere andere user zou ik graag helpen, maar de angst dat posten dan vol staan metquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:45 schreef omaduck het volgende:
Ondertussen wel weer geleerd wat tvp is, maar nog niet hoe je smilies in je tekst plaats (behalve door tekens zoals : + ) )
Ik ook van jou!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij iedere andere user zou ik graag helpen, maar de angst dat posten dan vol staan met![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
series weerhoudt me in deze....
Lieverd, geen zorgen, iedereen weet toch dat Oma van de kant van Donald is.....quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:28 schreef Deisyy het volgende:
Omduck en ik zijn echt niet familie-gerelateerd
De kouwe kantquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieverd, geen zorgen, iedereen weet toch dat Oma van de kant van Donald is.....
En jij bent niet koud, echt niet, echt nietquote:
Hoi Ratna!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:38 schreef omaduck het volgende:
Môgge...
Wat grappig dat ik volgens sommige de moeder/zuster/tante/whatever van Huubske ben, persoonlijk denk ik niet dat die zo gek zijn om zich op allerlei fora uit te laten over hun ondeugende zoontje/broertje/neefje/etc. Maar ga er vooral mee door: ik geniet ervan! (Ben als kind ernstig aandacht tekort gekomen)
Trouwens: weten we wel zeker dat Esmee (mooie naam, net als Claire) zijn nieuwe vriendin is? De enige die ik dat heb zien beweren is Amanda geloof ik, en of dat nou een betrouwbare bron is?
Huub kent dat verschil niet zo goed, dus het maakt niet uit wat ze is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:24 schreef Marrije het volgende:
Misshien is Esmee niet de nieuwe vriedin van Huu maar slechts de nieuwste scharrel.
Google is your friend.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:25 schreef ThunderBitch het volgende:
Even een vraagje.
Wie weet hoe je een poll kunt maken cq. wat je ervoor moet doen?
Ow okay, dus op Fok is die mogelijkheid niet?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Google is your friend.
http://poll.dezeserver.nl/
Ik zie dat al je letters het weer doen marrije.
eequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie dat al je letters het weer doen marrije.
Stomme lettersquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
eeMaar ik had eve de moeite geome om te kippe e plakke
Das kut.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:38 schreef Marrije het volgende:
eeMaar ik had eve de moeite geome om te kippe e plakke
Als je mensen op hen achterste poten wilt hebben, dan moet je je niet bij de meerderheid aansluiten. Ik heb driekwart van de posters hier tegen me. Dat is veel leukerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zoek sfeer, emoties... mensen die op achterste poten gaan staan! .. lullen doe ik overal en altijd..
ennuh neuh dat MP ding zou niets voor mij zijn.. ik zou het begrotingstekort op laten lopen tot ongekende hoogtes!
Waar heb je Amanda dat "eventueel" zien beweren?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:38 schreef omaduck het volgende:
Trouwens: weten we wel zeker dat Esmee zijn nieuwe vriendin is?
De enige die ik dat heb zien beweren is Amanda geloof ik, en of dat nou een betrouwbare bron is?
Driekwart maar? Amateur.....quote:Als je mensen op hen achterste poten wilt hebben, dan moet je je niet bij de meerderheid aansluiten. Ik heb driekwart van de posters hier tegen me. Dat is veel leuker
Ja, maar het is stijgende hoor. Ik zie steeds meer aaseters verschijnen. Ik doe mijn best in ieder gevalquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:39 schreef omaduck het volgende:
[..]
Driekwart maar? Amateur.....![]()
*ben ff naar de notaris om nicht Daisy te onterven*
Ik hoef m'n best niet te doen,als ik een kop koffie drink krijg ik al commentaarquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, maar het is stijgende hoor. Ik zie steeds meer aaseters verschijnen. Ik doe mijn best in ieder geval
En dat doe je goed Marazuquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, maar het is stijgende hoor. Ik zie steeds meer aaseters verschijnen. Ik doe mijn best in ieder geval
Hier is geen nieuws nodig. Alles wat er anti-Huub wordt gezegd, wordt hier als feit besproken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:16 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik hoef m'n best niet te doen,als ik een kop koffie drink krijg ik al commentaar![]()
OT,is er nieuws
Polletje RLSpoll DGK [gate]Claire vs Huub "ToHuub Or Not To Huub"quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je mensen op hen achterste poten wilt hebben, dan moet je je niet bij de meerderheid aansluiten. Ik heb driekwart van de posters hier tegen me. Dat is veel leuker
quote:
* Marrije schudt handquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je mensen op hen achterste poten wilt hebben, dan moet je je niet bij de meerderheid aansluiten. Ik heb driekwart van de posters hier tegen me.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:08 schreef Jian het volgende:
My baby left me for a bottle
And the lure of the nightlife
Good times and crazy women
And another glass of tangueray
Ah, sehr ... "Hübsch"
Polletje Horlepiepquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Polletje RLSpoll DGK [gate]Claire vs Huub "ToHuub Or Not To Huub"
Je hebt vast nog niet gestemd.quote:
Als we nou net doen of Mooiiiii heel rijk is, komt-ie misschien wel terug.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:46 schreef Jian het volgende:
Huub plaatst niet eens meer een tvpeetje hier. Sinds ie een rijke vriendin heeft is ie ons, z'n on-line Vrienden, vergeten ....
ik moest lachenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als we nou net doen of Mooiiiii heel rijk is, komt-ie misschien wel terug.
Ja goed idee, maar hoe gaan we dan verklaren dat Mooiii in die stacaravan, tegenover z'n huis woontquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als we nou net doen of Mooiiiii heel rijk is, komt-ie misschien wel terug.
Op Ibiza staan wel meer caravans hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja goed idee, maar hoe gaan we dan verklaren dat Mooiii in die stacaravan, tegenover z'n huis woont
Wel leuk voor je dat je daar Huub ook weer zult ontmoetenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:58 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Op Ibiza staan wel meer caravans hoor
De terugzoekende fluitert verliest scherpte?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Waar heb je Amanda dat "eventueel" zien beweren?
Ik kies gewoon niet automatish voor laire.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:26 schreef Jian het volgende:
Valt me trouwens op dat juist degenen die, die Wifebeater "steunen" allemaal vrouwen zijn............. , oeps, en Gert natuurlijk
Als ik jou toch niet had Eend.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:13 schreef PC eend het volgende:
De terugzoekende fluitert verliest scherpte?
http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=66876&imagenr=1
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja goed idee, maar hoe gaan we dan verklaren dat Mooiii in die stacaravan, tegenover z'n huis woont
Ja, feiten en aannames worden hier wel eens verwardquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier is geen nieuws nodig. Alles wat er anti-Huub wordt gezegd, wordt hier als feit besproken.
je C werkt nog steeds niet....ghehe als je E ook niet werkte had er lair gestaanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik kies gewoon niet automatish voor laire.
Fijn...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:24 schreef sunny16947 het volgende:
Nou ja hij had weinig keus. Het was Ibiza of zelfmoord. Zoveel stront is zelfs het tuintje in Huub's hart teveel.
Ben je gek, Huub geniet gewoon van alle aandachtquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:24 schreef sunny16947 het volgende:
Nou ja hij had weinig keus. Het was Ibiza of zelfmoord. Zoveel stront is zelfs het tuintje in Huub's hart teveel.
Ech nie, Mooiiii is gewoon nog steeds bijna mijn buuvquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is Mooiiiii naar Ibiza verhuisd dan?????
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ech nie, Mooiiii is gewoon nog steeds bijna mijn buuv
Zou je denken?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
.oh Deissy...stiekum is ze vast heel normaal en lievvvv
Jij maakt er echt een hele soap van hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:01 schreef sunny16947 het volgende:
Maar stel hé, ik zeg stel, dat Huub er toch niet zo erg van geniet. Dat hij een heeeeeeeeeeeeele grote mond heeft, maar toch maar een klein hartje. Dat al die stront hem over de edge jaagt. Wat zouden dan de reacties zijn. "ja maar zo hadden we het niet bedoeld". we wassen de handen in onschuld en gaan op zoek naar een volgend slachtoffer. En Claire...."ja ik had er niet zo over nagedacht, maar snap het wel". Maar ze kan dan wel eerlijk zeggen dat Sophie haar vader dood is.
Dussss....ze bestaat geen eens...ze is een kloonquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou je denken?![]()
Ik weet het niet hoor, Mooiiiiii woont bij mij in de wijk, maar ik heb haar nog nooit gezien
Shit, daar zeg je wat, daar had ik nog helemaal niet bij nagedacht, 't zal toch niet ? Dus eigenlijk moeten we het zekere voor het onzekere nemen en geen roddel, grappen en grollen meer over hem uitstortenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:01 schreef sunny16947 het volgende:
Maar stel hé, ik zeg stel, dat Huub er toch niet zo erg van geniet. Dat hij een heeeeeeeeeeeeele grote mond heeft, maar toch maar een klein hartje. Dat al die stront hem over de edge jaagt. Wat zouden dan de reacties zijn. "ja maar zo hadden we het niet bedoeld". we wassen de handen in onschuld en gaan op zoek naar een volgend slachtoffer. En Claire...."ja ik had er niet zo over nagedacht, maar snap het wel". Maar ze kan dan wel eerlijk zeggen dat Sophie haar vader dood is.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Shit, daar zeg je wat, daar had ik nog helemaal niet bij nagedacht, 't zal toch niet ? Dus eigenlijk moeten we het zekere voor het onzekere nemen en geen roddel, grappen en grollen meer over hem uitstorten![]()
Aaah, what the hell, ik hou wel van een gokje, we gaan gewoon door![]()
Voor de zekerheid voor Huub:
Stichting Korrelatie
0900-1450
Hieronder zie je de OP van het eerste deel van de Commotie-rondom-Huub reeks:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:01 schreef sunny16947 het volgende:
He asked for it!quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:35 schreef Huubdgk het volgende:
yo, fok brothers and sisters, drukke dag gehad met veel vragen en interviews over aan aantal media uitingen omtrent mijzelf, huub bankroet, boekingen lopen niet, zijn vrouw wil financieel niet voor hem zorgen (stuk voor stuk onzin daar niet van)
toch nog ff benieuwd wat jullie ervan vinden, want de ongenuanceerde en straight to the point comments van fok kan ik altijd erg waarderen,
dus voor en tegenstanders komop reageer en zeg wat je ervan vind,
ik lees nog ff mee,
liefs
huub
Ik kwam hem hier op FOK! tegemoet op dat verzoek maar dat vontie ook weer niet leukquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hieronder zie je de OP van het eerste deel van de Commotie-rondom-Huub reeks:
[..]
He asked for it!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kwam hem hier op FOK! tegemoet op dat verzoek maar dat vontie ook weer niet leuk
In dat geval is hij nog instabieler dan ik dacht en is Sophie misschien nog beter af!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:01 schreef sunny16947 het volgende:
Nee, hij werd een beetje boos .. begrijp het niet heurquote:
ah die draai doe je vaker.. dan zie je in hoe fout je bent en dan is het grappen en grollen...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:49 schreef sunny16947 het volgende:
Grappen, grollen en stront. Als je het verschil al niet eens ziet!!!!
Schaar ze maar onder de figuren, te kort tshirt, korte broek en sandalen met grijze sokken.
Ik ook niet, niet om een mening vragen en dan boos worden als die je niet bevaltquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, hij werd een beetje boos .. begrijp het niet heur
pffffffff dat was als antwoord op Jian. Maar zie al dat ik dat erbij moet zetten anders snap je het niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
ah die draai doe je vaker.. dan zie je in hoe fout je bent en dan is het grappen en grollen...
Hier vroeg die kut er ook om: Plaats hier een... ach fuck it, Marielin is een bitchquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet, niet om een mening vragen en dan boos worden als die je niet bevalt![]()
Dat was echt een hele mooie reply. Recht uit het hart en straight to the pointquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hier vroeg die kut er ook om: Plaats hier een... ach fuck it, Marielin is een bitch
Is de moeder van Bambi doodquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hier vroeg die kut er ook om: Plaats hier een... ach fuck it, Marielin is een bitch
Maar ff zere neus, je weet het fantastisch te zeggenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wie zegt datquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:54 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Heer vergeeft het hun want zij weten niet wat ze doen?
Nu maak je jezelf echt ongeloofwaardig............quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:01 schreef sunny16947 het volgende:
Ik dacht: ik reageer er maar niet op. Ga andermans huiswerk niet doen...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
De terugzoekende fluitert verliest scherpte?
http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=66876&imagenr=1
Hoe weet je nou of het inderdaad vrouwen zijn? Ze kunnen jou ook echt alles wijsmaken hè?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:26 schreef Jian het volgende:
Valt me trouwens op dat juist degenen die, die Wifebeater "steunen" allemaal vrouwen zijn ............. , oeps, en Gert natuurlijk
O shit, ik had jou over het hoofd gezien, sorry, herstel; allemaal vrouwen, .............. oeps, en Gert en JIJ, dus !quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:32 schreef omaduck het volgende:
[..]
Hoe weet je nou of het inderdaad vrouwen zijn? Ze kunnen jou ook echt alles wijsmaken hè?
Ik zou gelijk groepsarrangementen organiseren om op bedevaart te gaanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:01 schreef sunny16947 het volgende:
Nah, volgens mij kickt hij juist op al die aandacht...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:01 schreef sunny16947 het volgende:
Nou, dit soort aandacht denk ik niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:42 schreef omaduck het volgende:
[..]
Nah, volgens mij kickt hij juist op al die aandacht...
Wat precies?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dit soort aandacht denk ik niet.
Een klein beetje kan hij wel hebben, maar dit is zo over the top
Wat kan jou dat nou schelen waar Huub heen gaat? Denk aan je eigen zieleheilquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:52 schreef versabommie het volgende:
Maargoed, toch een hele geruststelling dat Huub rechtstreeks naar de hel gaat strax!
Nee het verdedigen van beesten die pas bevallen vrouwen mishandelen.. dan heb je een clean sheetquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:51 schreef sunny16947 het volgende:
En daar dan een beetje voor die zwarte zieltjes van jullie gaan zitten bidden. Nou nee hoor geen zin in.
Welnee, Huub ziet dit alles als één grote promotietour en ik hoor 'm niet klagenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken die lul strax in het hiernamaals tegen te komen!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat kan jou dat nou schelen waar Huub heen gaat? Denk aan je eigen zieleheil
Misschien ontstaan er daar nog leuke discussies tussen jullie.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:52 schreef versabommie het volgende:
Maargoed, toch een hele geruststelling dat Huub rechtstreeks naar de hel gaat strax!
Hmm ok, als je het zo stelt denk ik idd dat de midden-oosten problematiek hem wel eens over de edge zou kunnen duwen jaquote:
Ach ik zeg alleen tegen sommige geestelijk minder bedeelden wat harder de waarheid, als dat mijn zonde is denk ik dat ik het er nog aardig vanaf brengquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:54 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Misschien ontstaan er daar nog leuke discussies tussen jullie.
Zijn Ego is zo enorm groot dat ik bang ben dat hij het hele midden-oosten over het hoofd ziet!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmm ok, als je het zo stelt denk ik idd dat de midden-oosten problematiek hem wel eens over de edge zou kunnen duwen ja
Dat zeg je ook alleen maar omdat je weet dat huub een hardcore atheist isquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:51 schreef sunny16947 het volgende:
En daar dan een beetje voor die zwarte zieltjes van jullie gaan zitten bidden. Nou nee hoor geen zin in.
Nee je hebt een clean sheet als je vrouwen, moeders en oma's geestelijk mishandeld met je persoonlijke posten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee het verdedigen van beesten die pas bevallen vrouwen mishandelen.. dan heb je een clean sheet
Dit zijn zulke kortzichtige vooroordelen, dat ik hoop dat hij nuchter genoeg is om hier gewoon om te lachen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
juistttttttt en dat zeggen we dus heel de tijd....huub heeft geen clean sheetquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:58 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Nee je hebt een clean sheet als je vrouwen, moeders en oma's geestelijk mishandeld met je persoonlijke posten.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit zijn zulke kortzichtige vooroordelen, dat ik hoop dat hij nuchter genoeg is om hier gewoon om te lachen.
Case closedquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
juistttttttt en dat zeggen we dus heel de tijd....huub heeft geen clean sheet
[..]
Dit zijn zulke kortzichtige vooroordelen, dat ik hoop dat hij nuchter genoeg is om hier gewoon om te lachen.
[..]
Nouquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
....zie jij denkt stiekum dat ie heel de dag dronken is
Wat doet een lief blond meiske als jou trouwens in zo'n door geestezieke huubsoppers doorspekt topic als dees?quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach ik zeg alleen tegen sommige geestelijk minder bedeelden wat harder demijn waarheid, als dat mijn zonde is denk ik dat ik het er nog aardig vanaf breng
Wij proberen tegen beter weten in die betonnen plaat voor hun hoofd weg te jekkerenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach ik zeg alleen tegen sommige geestelijk minder bedeelden wat harder de waarheid, als dat mijn zonde is denk ik dat ik het er nog aardig vanaf breng
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wij proberen tegen beter weten in die betonnen plaat voor hun hoofd weg te jekkeren
En dan krijg je stank voor dank omdat ze niet in willen zien dat we het eigenlijk goed met ze voorhebben
Ieder heeft recht op z'n eigen waarheid. Het gaat pas wat worden als we er straks allemaal verantwoording voor af moeten leggen. Ik kan leven met de mijne! Ik ben benieuwd of vrouwen die een wifebeater verdedigen dit ook kunnen!quote:
Tja kijken of ik hier en daar niet uit moet leggen dat wifebeaters echt niet cool zijn, en eftelinglaven wat dat aangaat ook nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat doet een lief blond meiske als jou trouwens in zo'n door geestezieke huubsoppers doorspekt topic als dees?
Psies Eend! Daar waar jij normaal gesproken mijn nemesis bent kunen we op dit vlak goed uit de voeten omdat er gewoon teveel te zieken zijn !quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wij proberen tegen beter weten in die betonnen plaat voor hun hoofd weg te jekkeren
En dan krijg je stank voor dank omdat ze niet in willen zien dat we het eigenlijk goed met ze voorhebben
Ik zou het Sunny zelfs niet gunnen!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja kijken of ik hier en daar niet uit moet leggen dat wifebeaters echt niet cool zijn, en eftelinglaven wat dat aangaat ook niet
Waar zie jij mij Huub verdedigen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ieder heeft recht op z'n eigen waarheid. Het gaat pas wat worden als we er straks allemaal verantwoording voor af moeten leggen. Ik kan leven met de mijne! Ik ben benieuwd of vrouwen die een wifebeater verdedigen dit ook kunnen!
Ik niemand nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou het Sunny zelfs niet gunnen!
Ja maar als Huub in de hel zit en tegen Bommie zegt als het je niet bevalt ga je maar naar huis, waar moet Bommie dan anders heenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:10 schreef sunny16947 het volgende:
Ik zie bommie er wel voor aan dat hij een handgranaat mee naar boven neemt, voor het geval Petrus hem niet toe wil laten. Want Bommie vindt dat hij daar toch echt een plaatsje verdient.
We hebben nog het vagevuur waar je over je zonden na kan denken. Maar of dat veel zal helpen!!!!!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar als Huub in de hel zit en tegen Bommie zegt als het je niet bevalt ga je maar naar huis, waar moet Bommie dan anders heen
Denk ik ook , wat dat betreft heeft (Dementor was het geloof ik ) wel gelijk ; het kwaad is al geschiedt !quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Euh...zat het vagevuur niet ook in de hel, sorry ben niet echt bijbels aangelegdquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:15 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
We hebben nog het vagevuur waar je over je zonden na kan denken. Maar of dat veel zal helpen!!!!!
haha stel je niet zo aan, nog ff en ik heb Claire het huis doorgeslagenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:10 schreef sunny16947 het volgende:
Ik zie bommie er wel voor aan dat hij een handgranaat mee naar boven neemt, voor het geval Petrus hem niet toe wil laten. Want Bommie vindt dat hij daar toch echt een plaatsje verdient.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:16 schreef sunny16947 het volgende:
Ik mis Esther, die zou het wel met me eens zijn.
Dat geloof ik niet. Maar wat je verder thuis doet en voor zonden je op je geweten hebt kan ik natuurlijk niet zien en weten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
haha stel je niet zo aan, nog ff en ik heb Claire het huis doorgeslagen
Brandjeschoon tot en met.. maar jij kent het verschil niet gezien jouw verdedigen van een wifebeater!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:20 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Maar wat je verder thuis doet en voor zonden je op je geweten hebt kan ik natuurlijk niet zien en weten.
Blijf het maar herhalen hoor jochie.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Brandjeschoon tot en met.. maar jij kent het verschil niet gezien jouw verdedigen van een wifebeater!
Zeg....je gaat ietwat te ver he...het gaat hier over huub en claire...en of het wel of niet waar is dat er klappen zijn gevallen en of het wel of niet oke is dat de media daarin betrokken wordt.....dus donder ff op om dat over Bommie te zeggen....jij ....jij....zonsondergangquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:26 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Blijf het maar herhalen hoor jochie.
Ik schat zo in dat mevrouw Bommie een jaknikkertje is. Want bommie heeft altijd gelijk en wordt lelijk als je daar tegenin gaat. Spiegeltje spiegeltje aan de wand!!!!
Zover ik weet heeft mijn vrouw altijd gelijk. Maar wat zie ik...? Probeer je nu zelfs de aandacht van die wifebeater af te leiden door nu wilekeurig fok-users van huiselijk geweld te betichten?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:26 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik schat zo in dat mevrouw Bommie een jaknikkertje is. Want bommie heeft altijd gelijk en wordt lelijk als je daar tegenin gaat. Spiegeltje spiegeltje aan de wand!!!!
Dus Bommie heeft de schurft aan wifebeaters (ongeacht wie) en dan is zijn vrouw een ja-knikker, ik zal wel blond zijn want ik snap er niks meer vanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:26 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
O wacht....ik ben blondquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus Bommie heeft de schurft aan wifebeaters (ongeacht wie) en dan is zijn vrouw een ja-knikker, ik zal wel blond zijn want ik snap er niks meer van
Ben je haar aan het kietelen danquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:35 schreef versabommie het volgende:
Whehehe... Mevrouw Bommie zit nu smakelijk te lachen
Nee liet ze even meelezenquote:
Bommetje hoe blond denk je dat ik benquote:
Ben vandaag nog door je foto's heen gegaan... errug blondquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Bommetje hoe blond denk je dat ik ben![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ben vandaag nog door je foto's heen gegaan... errug blond
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik dacht dat Kally, Kelly uit CBML was en dat ze hier kwam steuken.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik dacht dat Kally, Kelly uit CBML was en dat ze hier kwam steuken.
Ja ging het maar om je mening geven hierover. Ik zie alleen veel stenen gooien. En niet alleen naar Huub maar juist ook naar fokusers. Dus hé, sta niet verbaasd als er dan eens een steentje teruggegooid wordt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zeg....je gaat ietwat te ver he...het gaat hier over huub en claire...en of het wel of niet waar is dat er klappen zijn gevallen en of het wel of niet oke is dat de media daarin betrokken wordt.....dus donder ff op om dat over Bommie te zeggen....jij ....jij....zonsondergang![]()
Het onderwerp...al dan niet Lijdend ...zijn Huub en Claire....dussssssssss........quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:50 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ja ging het maar om je mening geven hierover. Ik zie alleen veel stenen gooien. En niet alleen naar Huub maar juist ook naar fokusers. Dus hé, sta niet verbaasd als er dan eens een steentje teruggegooid wordt.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben dan ook blij dat je Kelly niet bent
Mwah iemand verkapt betichten van huiselijk geweld.. da's ook echt stenen gooienquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:50 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ja ging het maar om je mening geven hierover. Ik zie alleen veel stenen gooien. En niet alleen naar Huub maar juist ook naar fokusers. Dus hé, sta niet verbaasd als er dan eens een steentje teruggegooid wordt.
Ik ben verantwoordlijk voor wat ik schrijf, maar niet voor wat jij begrijptquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah iemand verkapt betichten van huiselijk geweld.. da's ook echt stenen gooienHou jezelf voor de gek!
ach wie weet laat ik het toetsen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:59 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik ben verantwoordlijk voor wat ik schrijf, maar niet voor wat jij begrijpt
Heejj... HuubsBlog plat en nu hier? Die lafbek de pleitterik gemaakt onder de iéts te hete schijnwerpertjes??quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:59 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik ben verantwoordlijk voor wat ik schrijf, maar niet voor wat jij begrijpt
Gewoon een gemis voor de interwebs!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heejj... HuubsBlog plat en nu hier? Die lafbek de pleitterik gemaakt onder de iéts te hete schijnwerpertjes??
Dooie Mussen zat op InterShit.....quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:43 schreef versabommie het volgende:
En voor de mensen die gewoon nog geen afscheid kunnen nemen :
Hier nog 1 keer het laatste blogje met comments! ( en nee dit is geen fake link!)
nah klik maar eens op die link die ik meegafquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dooie Mussen zat op InterShit.....![]()
Not Found
The requested document was not found on this server.
--------------------------------------------------------------------------------
Web Server at huubenjaap.nl
Tja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:43 schreef versabommie het volgende:
Hier nog 1 keer het laatste blogje met comments! ( en nee dit is geen fake link!)
tja lastige tijden, onze scheiding is onze scheiding en die is prive. Daarnaast vind ik het ook niet wenselijk om allerlei verhalen naar buiten te brengen ivm onze prachtige dochter Sophie. Wiquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:43 schreef versabommie het volgende:
* versabommie veegt koffie van toetsenbordquote:
Toch grappig dat mensen uitspraken en/of gedrag op internet zo serieus nemen. Als ik aan een kopje thee zit en schrijf dat ik maar een borrel neem, moet ik dat in mijn post wel laten blijken. Als iemand in een RLS appelsap drinkt en dat voor cognac verslijt, zich daarnaar gedraagt, is het een alcoholist. Als iemand in een RLS liegt met als doel een spel te winnen is het een notoire leugenaar. Als in een RLS iemand constant getrickert wordt om er maar zoveel mogelijk agressieviteit uit te krijgen (die iedereen in zich heeft) is het een agressieve vrouwenmishandelaar. En ga zo maar door.Niets is wat het lijkt. En zeker niet in de virtuele wereld. Maar hé ga vooral door met het oordelen en veroordelen van mensen die je niet kent in RL........@Huub Wat denk je, is je visie, over de Vlemmix tv plannen? Of wil je daar niets over kwijt?
Quote Door: Sunny16947 | op: 2009-10-19 | om: 17:37
Wat bied je om wéér in die Beerput te stappen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
nah klik maar eens op die link die ik meegaf
Ohw man ik zit me kapot te lachen hier... Tis dat ik monogaam ben anders had ik Google ten huwelijk gevraagd!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:49 schreef Jian het volgende:
[..]
tja lastige tijden, onze scheiding is onze scheiding en die is prive. Daarnaast vind ik het ook niet wenselijk om allerlei verhalen naar buiten te brengen ivm onze prachtige dochter Sophie. Wi
Die openings statement van z'n laatste blog begrijp ik nu wel veel beter
Hij begon zélf met oeverloze baby-info!!!!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:49 schreef Jian het volgende:
[..]
tja lastige tijden, onze scheiding is onze scheiding en die is prive. Daarnaast vind ik het ook niet wenselijk om allerlei verhalen naar buiten te brengen ivm onze prachtige dochter Sophie. Wi
Die openings statement van z'n laatste blog begrijp ik nu wel veel beter
Ja alleen waar haal je elke week een nieuwe therapeut vandaan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:53 schreef Jian het volgende:
Ik weet nog wel een leuke voor Studio Vlemmix: De therapeutische sessies van Huub live op stream, wedden dat we daar heel veel lol aan zouden beleven
Gewoon elke week een andere Fokker, maakt het uit, je komt toch niet meer aan het woord als die Laaf eenmaal begint met blatenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja alleen waar haal je elke week een nieuwe therapeut vandaan?
De JaapWals? Verplettert ál Uw problemen nog vóór U weet dat U ze had.....quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja alleen waar haal je elke week een nieuwe therapeut vandaan?
Nou als vrouw zijnde brul je waarschijnijk auw auw tussendoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Gewoon elke week een andere Fokker, maakt het uit, je komt toch niet meer aan het woord als die Laaf eenmaal begint met blaten
Wie zou jou pijn kunnen doenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou als vrouw zijnde brul je waarschijnijk auw auw tussendoor
quote:
Een beetje chick met balluh, plakt die tuinkabouter toch zo achter het behangquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou als vrouw zijnde brul je waarschijnijk auw auw tussendoor
Dat dan weer wel maar ik begreep dat er geen behang zat in de Studio Vlemminx iets met waterschadequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Een beetje chick met balluh, plakt die tuinkabouter toch zo achter het behang
Nadat ik hem uitgespuugd hebquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:07 schreef Laysa het volgende:
Wie doet mijn dinnetje pijn....ik vreet um op
Dat achtervolgen van mij valt wel mee zo te lezenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:10 schreef versabommie het volgende:
Man wat cached die google lekker zeg!
Geen idee wie jij bent op dat blog. Het boeit me ook niet. Ik kan trouwens best wat dingen opnoemen die me toch nog net zo weinig boeien als elk gedachtenkotsel van jou: de sexdrive van pantoffeldiertjes, hybride auto's, de ambities van Balkenende, de haargrens van Gerard Joling, elk godvergeten tweede wereldoorlog kutboek van mulisch, elke hersenscheet van de Nationaal Coordinator Terrorismebestrijding, de lingerie van Agnes Jongerius, de bijbel, de koran, kaballah, boedisme, elk maar dan ook elk schrijfsel van Kluun, engels bier, Apple hardware, een Skoda, Gert, Breezersletten, de toorn van de Black Banana crew, Koos Spee, of het lampje ook echt uit is als ik de koelkast sluit, ledverlichting, de ozonlaag, Smeltende poolkappen (woon strax aan zee geloof ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:13 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Dat achtervolgen van mij valt wel mee zo te lezen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het gechecked van dat lampje in de koelkastquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geen idee wie jij bent op dat blog. Het boeit me ook niet. Ik kan trouwens best wat dingen opnoemen die me toch nog net zo weinig boeien als elk gedachtenkotsel van jou: de sexdrive van pantoffeldiertjes, hybride auto's, de ambities van Balkenende, de haargrens van Gerard Joling, elk godvergeten tweede wereldoorlog kutboek van mulisch, elke hersenscheet van de Nationaal Coordinator Terrorismebestrijding, de lingerie van Agnes Jongerius, de bijbel, de koran, kaballah, boedisme, elk maar dan ook elk schrijfsel van Kluun, engels bier, Apple hardware, een Skoda, Gert, Breezersletten, de toorn van de Black Banana crew, Koos Spee, of het lampje ook echt uit is als ik de koelkast sluit, ledverlichting, de ozonlaag, Smeltende poolkappen (woon strax aan zee geloof ik), de hoedjes van Beatrix, de werking van een Senseo, het dieet van Jaap.
On topic: Ben benieuwd of Claire strax doorzet en de volledige voogdij aan gaat vechten!
Interressante gedachtegangen allemaal..... NOT!!!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geen idee wie jij bent op dat blog. Het boeit me ook niet. Ik kan trouwens best wat dingen opnoemen die me toch nog net zo weinig boeien als elk gedachtenkotsel van jou: de sexdrive van pantoffeldiertjes, hybride auto's, de ambities van Balkenende, de haargrens van Gerard Joling, elk godvergeten tweede wereldoorlog kutboek van mulisch, elke hersenscheet van de Nationaal Coordinator Terrorismebestrijding, de lingerie van Agnes Jongerius, de bijbel, de koran, kaballah, boedisme, elk maar dan ook elk schrijfsel van Kluun, engels bier, Apple hardware, een Skoda, Gert, Breezersletten, de toorn van de Black Banana crew, Koos Spee, of het lampje ook echt uit is als ik de koelkast sluit, ledverlichting, de ozonlaag, Smeltende poolkappen (woon strax aan zee geloof ik), de hoedjes van Beatrix, de werking van een Senseo, het dieet van Jaap.
On topic: Ben benieuwd of Claire strax doorzet en de volledige voogdij aan gaat vechten!
Psies mijn punt!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Interressante gedachtegangen allemaal..... NOT!!!![]()
En nou graag iets waar we écht op réllûhh kenne.....
Pardon? Ik volg je voor geen metert nu ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nâhh.. Johan platlegge met zijn kersverse show is wel héél erg 3x ww...
Ahh, da's een mooie score voor deze keer...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Pardon? Ik volg je voor geen metert nu ?
Gher, zit momenteel in 14 topics tegelijk zijn gal te spuwen, dus dan haalt ie af en toe wat door elkaarquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Pardon? Ik volg je voor geen metert nu ?
Ik merk hetquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Gher, zit momenteel in 14 topics tegelijk zijn gal te spuwen, dus dan haalt ie af en toe wat door elkaar
Jaja, geeft niet hoor, ik ga even zo makkelijk 3x in de rondte hopsasa mee met elk circus dat langskomt...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Gher, zit momenteel in 14 topics tegelijk zijn gal te spuwen, dus dan haalt ie af en toe wat door elkaar
Toen had ik hem dus al betonnen schoenen gegeven als het mijn zus was!quote:Op zondag 1 november 2009 00:27 schreef Noelle06 het volgende:
Wanneer was ook alweer dat bewuste smsje van Bram ?
Ik dacht zelf begin van het jaar 2009. Claire was toen zwanger en had toen ook klappen gehad van Huub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |