Ik hoef m'n best niet te doen,als ik een kop koffie drink krijg ik al commentaarquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, maar het is stijgende hoor. Ik zie steeds meer aaseters verschijnen. Ik doe mijn best in ieder geval
En dat doe je goed Marazuquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, maar het is stijgende hoor. Ik zie steeds meer aaseters verschijnen. Ik doe mijn best in ieder geval
Hier is geen nieuws nodig. Alles wat er anti-Huub wordt gezegd, wordt hier als feit besproken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:16 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik hoef m'n best niet te doen,als ik een kop koffie drink krijg ik al commentaar![]()
OT,is er nieuws
Polletje RLSpoll DGK [gate]Claire vs Huub "ToHuub Or Not To Huub"quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je mensen op hen achterste poten wilt hebben, dan moet je je niet bij de meerderheid aansluiten. Ik heb driekwart van de posters hier tegen me. Dat is veel leuker
quote:
* Marrije schudt handquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je mensen op hen achterste poten wilt hebben, dan moet je je niet bij de meerderheid aansluiten. Ik heb driekwart van de posters hier tegen me.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:08 schreef Jian het volgende:
My baby left me for a bottle
And the lure of the nightlife
Good times and crazy women
And another glass of tangueray
Ah, sehr ... "Hübsch"
Polletje Horlepiepquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Polletje RLSpoll DGK [gate]Claire vs Huub "ToHuub Or Not To Huub"
Je hebt vast nog niet gestemd.quote:
Als we nou net doen of Mooiiiii heel rijk is, komt-ie misschien wel terug.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:46 schreef Jian het volgende:
Huub plaatst niet eens meer een tvpeetje hier. Sinds ie een rijke vriendin heeft is ie ons, z'n on-line Vrienden, vergeten ....
ik moest lachenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als we nou net doen of Mooiiiii heel rijk is, komt-ie misschien wel terug.
Ja goed idee, maar hoe gaan we dan verklaren dat Mooiii in die stacaravan, tegenover z'n huis woontquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als we nou net doen of Mooiiiii heel rijk is, komt-ie misschien wel terug.
Op Ibiza staan wel meer caravans hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja goed idee, maar hoe gaan we dan verklaren dat Mooiii in die stacaravan, tegenover z'n huis woont
Wel leuk voor je dat je daar Huub ook weer zult ontmoetenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:58 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Op Ibiza staan wel meer caravans hoor
De terugzoekende fluitert verliest scherpte?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Waar heb je Amanda dat "eventueel" zien beweren?
Ik kies gewoon niet automatish voor laire.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:26 schreef Jian het volgende:
Valt me trouwens op dat juist degenen die, die Wifebeater "steunen" allemaal vrouwen zijn............. , oeps, en Gert natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |