Wat kan jou dat nou schelen waar Huub heen gaat? Denk aan je eigen zieleheilquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:52 schreef versabommie het volgende:
Maargoed, toch een hele geruststelling dat Huub rechtstreeks naar de hel gaat strax!
Nee het verdedigen van beesten die pas bevallen vrouwen mishandelen.. dan heb je een clean sheetquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:51 schreef sunny16947 het volgende:
En daar dan een beetje voor die zwarte zieltjes van jullie gaan zitten bidden. Nou nee hoor geen zin in.
Welnee, Huub ziet dit alles als één grote promotietour en ik hoor 'm niet klagenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dit soort aandacht denk ik niet.
Een klein beetje kan hij wel hebben, maar dit is zo over the top
Moet er niet aan denken die lul strax in het hiernamaals tegen te komen!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat kan jou dat nou schelen waar Huub heen gaat? Denk aan je eigen zieleheil
Misschien ontstaan er daar nog leuke discussies tussen jullie.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:52 schreef versabommie het volgende:
Maargoed, toch een hele geruststelling dat Huub rechtstreeks naar de hel gaat strax!
Hmm ok, als je het zo stelt denk ik idd dat de midden-oosten problematiek hem wel eens over de edge zou kunnen duwen jaquote:
Ach ik zeg alleen tegen sommige geestelijk minder bedeelden wat harder de waarheid, als dat mijn zonde is denk ik dat ik het er nog aardig vanaf brengquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:54 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Misschien ontstaan er daar nog leuke discussies tussen jullie.
Zijn Ego is zo enorm groot dat ik bang ben dat hij het hele midden-oosten over het hoofd ziet!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmm ok, als je het zo stelt denk ik idd dat de midden-oosten problematiek hem wel eens over de edge zou kunnen duwen ja
Dat zeg je ook alleen maar omdat je weet dat huub een hardcore atheist isquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:51 schreef sunny16947 het volgende:
En daar dan een beetje voor die zwarte zieltjes van jullie gaan zitten bidden. Nou nee hoor geen zin in.
Nee je hebt een clean sheet als je vrouwen, moeders en oma's geestelijk mishandeld met je persoonlijke posten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee het verdedigen van beesten die pas bevallen vrouwen mishandelen.. dan heb je een clean sheet
Dit zijn zulke kortzichtige vooroordelen, dat ik hoop dat hij nuchter genoeg is om hier gewoon om te lachen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
juistttttttt en dat zeggen we dus heel de tijd....huub heeft geen clean sheetquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:58 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Nee je hebt een clean sheet als je vrouwen, moeders en oma's geestelijk mishandeld met je persoonlijke posten.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit zijn zulke kortzichtige vooroordelen, dat ik hoop dat hij nuchter genoeg is om hier gewoon om te lachen.
Case closedquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
juistttttttt en dat zeggen we dus heel de tijd....huub heeft geen clean sheet
[..]
Dit zijn zulke kortzichtige vooroordelen, dat ik hoop dat hij nuchter genoeg is om hier gewoon om te lachen.
[..]
Nouquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
....zie jij denkt stiekum dat ie heel de dag dronken is
Wat doet een lief blond meiske als jou trouwens in zo'n door geestezieke huubsoppers doorspekt topic als dees?quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach ik zeg alleen tegen sommige geestelijk minder bedeelden wat harder demijn waarheid, als dat mijn zonde is denk ik dat ik het er nog aardig vanaf breng
Wij proberen tegen beter weten in die betonnen plaat voor hun hoofd weg te jekkerenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach ik zeg alleen tegen sommige geestelijk minder bedeelden wat harder de waarheid, als dat mijn zonde is denk ik dat ik het er nog aardig vanaf breng
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wij proberen tegen beter weten in die betonnen plaat voor hun hoofd weg te jekkeren
En dan krijg je stank voor dank omdat ze niet in willen zien dat we het eigenlijk goed met ze voorhebben
Ieder heeft recht op z'n eigen waarheid. Het gaat pas wat worden als we er straks allemaal verantwoording voor af moeten leggen. Ik kan leven met de mijne! Ik ben benieuwd of vrouwen die een wifebeater verdedigen dit ook kunnen!quote:
Tja kijken of ik hier en daar niet uit moet leggen dat wifebeaters echt niet cool zijn, en eftelinglaven wat dat aangaat ook nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat doet een lief blond meiske als jou trouwens in zo'n door geestezieke huubsoppers doorspekt topic als dees?
Psies Eend! Daar waar jij normaal gesproken mijn nemesis bent kunen we op dit vlak goed uit de voeten omdat er gewoon teveel te zieken zijn !quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wij proberen tegen beter weten in die betonnen plaat voor hun hoofd weg te jekkeren
En dan krijg je stank voor dank omdat ze niet in willen zien dat we het eigenlijk goed met ze voorhebben
Ik zou het Sunny zelfs niet gunnen!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja kijken of ik hier en daar niet uit moet leggen dat wifebeaters echt niet cool zijn, en eftelinglaven wat dat aangaat ook niet
Waar zie jij mij Huub verdedigen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ieder heeft recht op z'n eigen waarheid. Het gaat pas wat worden als we er straks allemaal verantwoording voor af moeten leggen. Ik kan leven met de mijne! Ik ben benieuwd of vrouwen die een wifebeater verdedigen dit ook kunnen!
Ik niemand nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou het Sunny zelfs niet gunnen!
Ja maar als Huub in de hel zit en tegen Bommie zegt als het je niet bevalt ga je maar naar huis, waar moet Bommie dan anders heenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:10 schreef sunny16947 het volgende:
Ik zie bommie er wel voor aan dat hij een handgranaat mee naar boven neemt, voor het geval Petrus hem niet toe wil laten. Want Bommie vindt dat hij daar toch echt een plaatsje verdient.
We hebben nog het vagevuur waar je over je zonden na kan denken. Maar of dat veel zal helpen!!!!!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar als Huub in de hel zit en tegen Bommie zegt als het je niet bevalt ga je maar naar huis, waar moet Bommie dan anders heen
Denk ik ook , wat dat betreft heeft (Dementor was het geloof ik ) wel gelijk ; het kwaad is al geschiedt !quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Euh...zat het vagevuur niet ook in de hel, sorry ben niet echt bijbels aangelegdquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:15 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
We hebben nog het vagevuur waar je over je zonden na kan denken. Maar of dat veel zal helpen!!!!!
haha stel je niet zo aan, nog ff en ik heb Claire het huis doorgeslagenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:10 schreef sunny16947 het volgende:
Ik zie bommie er wel voor aan dat hij een handgranaat mee naar boven neemt, voor het geval Petrus hem niet toe wil laten. Want Bommie vindt dat hij daar toch echt een plaatsje verdient.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:16 schreef sunny16947 het volgende:
Ik mis Esther, die zou het wel met me eens zijn.
Dat geloof ik niet. Maar wat je verder thuis doet en voor zonden je op je geweten hebt kan ik natuurlijk niet zien en weten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
haha stel je niet zo aan, nog ff en ik heb Claire het huis doorgeslagen
Brandjeschoon tot en met.. maar jij kent het verschil niet gezien jouw verdedigen van een wifebeater!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:20 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Maar wat je verder thuis doet en voor zonden je op je geweten hebt kan ik natuurlijk niet zien en weten.
Blijf het maar herhalen hoor jochie.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Brandjeschoon tot en met.. maar jij kent het verschil niet gezien jouw verdedigen van een wifebeater!
Zeg....je gaat ietwat te ver he...het gaat hier over huub en claire...en of het wel of niet waar is dat er klappen zijn gevallen en of het wel of niet oke is dat de media daarin betrokken wordt.....dus donder ff op om dat over Bommie te zeggen....jij ....jij....zonsondergangquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:26 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Blijf het maar herhalen hoor jochie.
Ik schat zo in dat mevrouw Bommie een jaknikkertje is. Want bommie heeft altijd gelijk en wordt lelijk als je daar tegenin gaat. Spiegeltje spiegeltje aan de wand!!!!
Zover ik weet heeft mijn vrouw altijd gelijk. Maar wat zie ik...? Probeer je nu zelfs de aandacht van die wifebeater af te leiden door nu wilekeurig fok-users van huiselijk geweld te betichten?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:26 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik schat zo in dat mevrouw Bommie een jaknikkertje is. Want bommie heeft altijd gelijk en wordt lelijk als je daar tegenin gaat. Spiegeltje spiegeltje aan de wand!!!!
Dus Bommie heeft de schurft aan wifebeaters (ongeacht wie) en dan is zijn vrouw een ja-knikker, ik zal wel blond zijn want ik snap er niks meer vanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:26 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
O wacht....ik ben blondquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus Bommie heeft de schurft aan wifebeaters (ongeacht wie) en dan is zijn vrouw een ja-knikker, ik zal wel blond zijn want ik snap er niks meer van
Ben je haar aan het kietelen danquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:35 schreef versabommie het volgende:
Whehehe... Mevrouw Bommie zit nu smakelijk te lachen
Nee liet ze even meelezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |