Ik ben nog wakker. Kom maar langs en dan zing je een herzlich willkommen liedje voor me, in een dirdnl.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:49 schreef Harajuku. het volgende:
Waar is je welkomtopic? Ik wil je welkom heten.
d8 ik alquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:06 schreef PC eend het volgende:
Hallo
Hoe is het beleid hier wb topics uit een reeks openen?
Ik had net de lapo en ben in blinde paniek
Ik wacht het antwoord nog ff af, maar ik denk dat je gewoon op mij had moeten wachtenquote:
Voorlopig weten we de regels niet, dus je denkt maar een end weg!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wacht het antwoord nog ff af, maar ik denk dat je gewoon op mij had moeten wachten
Gooi er een webcam op en het mag als ik het goed begrijpquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga met die Spaanse trouwen, mag ik daar een topique voor openen?
Ik gooi het even in de groepquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gooi er een webcam op en het mag als ik het goed begrijp
Manu was niet exclusief RLS, maar een plaatsje voor hem in dit forum is mooi. We zetten een linkje in de FAQ, bovenaan het forum.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
Het is misschien een stomme vraag hoor en als jullie het niets vinden ook prima.
Maar zou het misschien mogelijk zijn dat Manu met ons mee verhuist?
Het voelt nu een beetje alsof we hem hebben achtergelaten in GC.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Manu was niet exclusief RLS, maar een plaatsje voor hem in dit forum is mooi. We zetten een linkje in de FAQ, bovenaan het forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |