quote:Op zondag 1 november 2009 01:51 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
En na 6 maanden "ze is nu 4 maanden" worden babies eenkennig en wat dan..Dan gaat ze huilen omdat ze haar vader amper gezien heeft.En krijgen we van"OOOHHH ze huilt als ze haar vader ziet" Ik zie het scenario al
Ach,ik heb nog geen tegenbewijs gezienquote:Op zondag 1 november 2009 01:56 schreef mootie het volgende:
Dat vieze leugenaar wordt nu ook een beetje saai....
Tijd voor de kerstman,die bestaat!quote:Op zondag 1 november 2009 01:56 schreef mootie het volgende:
Nouja, als iemand met een hele grote mond me voor leugenaar gaat slijten, ik daarna vraag om feiten en zelfs met een aanzet ko .. en diegene gaat dan roepen dat ik de boel belazer wederom zonder feiten, tja dan heb ik weinig keus. Ik laat me door zo'n onbetrouwbaar sujet echt niet te kakken zetten. Ds of ze geeft haar ongelijk aan of ze komt op de proppen met bewijzen.quote:Op zondag 1 november 2009 01:56 schreef mootie het volgende:
Dat boeit me ook helemaal niet, laat ze dat lekker onderling uitvechten, niet al dat geneuzel hier.quote:Op zondag 1 november 2009 01:57 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ach,ik heb nog geen tegenbewijs gezien
Als je daar bewijs voor hebt?quote:Op zondag 1 november 2009 01:58 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Tijd voor de kerstman,die bestaat!
Eroverheen lullenquote:
Ja! Claire is gaan samenwonen met Lieke en verzorgen in hun lesbische relatie de kleine.quote:
psies!quote:
Ik ben vrij naief/open bezig.."Ken mezelf" jij behoorlijk destructief"afbranden enzo..zo ervaar ik het..niet eerlijk/aardig..quote:Op zondag 1 november 2009 01:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja, als iemand met een hele grote mond me voor leugenaar gaat slijten, ik daarna vraag om feiten en zelfs met een aanzet ko .. en diegene gaat dan roepen dat ik de boel belazer wederom zonder feiten, tja dan heb ik weinig keus. Ik laat me door zo'n onbetrouwbaar sujet echt niet te kakken zetten. Ds of ze geeft haar ongelijk aan of ze komt op de proppen met bewijzen.
Zo simpel.
Mooiii haar hele forumtaktiek slaat altijd op draaien en hopen dat ze ermee weg komt.. en ik ben van mening dat dit niet langer kan, zeker niet als er vrouwen geslagen worden!
Je hebt dus niets nagekekenquote:Op zondag 1 november 2009 02:08 schreef sunny16947 het volgende:
Ik heb het even nagekeken. Wat was de stelling precies?
Gelul, je gooide er een stelling in, maakte mij en Yvonne en passant uit voor leugenachtige oplichters en vervolgens trok je je drol in...quote:Op zondag 1 november 2009 02:08 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik ben vrij naief bezig.."Ken mezelf" jij behoorlijk destructief"afbranden enzo..zo ervaar ik het..niet eerlijk/aardig..
Bom .. mooiiiiii is mooiiiiii en niet je ex !! ....quote:Op zondag 1 november 2009 01:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, ze gaat huilen als ze haar vader (= vreemde) ziet, en terecht.. Goede bescherming is het halve werk. Huub krijgt als Claire het een beetje normaal doet zijn dochter niet meer zonder begeleiding te zien. HULDE!
Ohwja, jij bent een vieze leugenaar. Ik zal Yvonne morgen ook ff laten lachen!
Voor de afwisseling,,,,verdraaier van de feitenquote:Op zondag 1 november 2009 02:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gelul, je gooide er een stelling in, maakte mij en Yvonne en passant uit voor leugenachtige oplichters en vervolgens trok je je drol in...
Je bent een komtie... LEUGENAAR!
Ik heb geen cavia ,maar hamster..Blanket/Bikkel ........................Huubjequote:Op zondag 1 november 2009 02:04 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ja! Claire is gaan samenwonen met Lieke en verzorgen in hun lesbische relatie de kleine.
En Huub is bezig samen met Brian een nieuwe hit op te nemen,genaamd,Jouw Cavia verliest dr haren,en bij de mijne heb ik ze eruit getrokken
Klopt, ik begrijp ook niet wat die ermee te maken heeft? Dit is overigens de tweede keer dat je denkt mijn privé erbij te kunnen halen. Boeit me niet zo erg, faalhaas!quote:Op zondag 1 november 2009 02:10 schreef snetje het volgende:
[..]
Bom .. mooiiiiii is mooiiiiii en niet je ex !! ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |