abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 november 2009 @ 02:42:17 #51
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74268834
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:38 schreef versabommie het volgende:

[..]

Je mist een ietwat hier en daar

Jezus wat zijn jullie gestoord
Dat zal best. Ik zeg toch ff uit de losse pols.

Maar je reactie is weer zeer netjes en beschaafd. Maar dat maakt niet uit want Bommie is de oppergod van Fok en mag alles en iedereen voor van alles en nog wat uitmaken toch?
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  zondag 1 november 2009 @ 02:44:10 #52
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74268848
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:42 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Dat zal best. Ik zeg toch ff uit de losse pols.

Maar je reactie is weer zeer netjes en beschaafd. Maar dat maakt niet uit want Bommie is de oppergod van Fok en mag alles en iedereen voor van alles en nog wat uitmaken toch?
Ook weer ongenuanceerd gelul, voor mij gelden dezelfde regeld als voor jullie. Punt. Maar niet de aandacht afleiden want daar zijn jullie experts in!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zondag 1 november 2009 @ 02:44:37 #53
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_74268851
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:30 schreef versabommie het volgende:

[..]

Dus.. Mooiii maakt mij voor leugenaar uit en ik moet haar mening respecteren terwijl ik kan aantonen dat ze liegt en verdraait? Wat voor gevoel van rechtvaardiging heb jij in godsnaam?
duhu ...alsof je daar wakker van ligt dat mooiiiiii je ergens voor uitmaakt ...
en ja ! ondanks alles zou het je goed doen ook haar mening eens te gaan respecteren ja !! niet iedereen denkt niveau hoog !! de simpele ( creatieve) denkers heb je ook nodig op deze aardkloot ...

je hakt nu compleet in op Huub .... terwijl je zelf weet hoe min vrouwen kunnen zijn toch ?

nu ja dat dus ... dat zoww en zall ik van claire gaf bij mij al de doorslag ! rancune eerste slag!!
ik had gedacht dat zelfs jij dat wel zou inzien ....... mwjah ... verkeerd gedacht dus ....
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_74268854
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:37 schreef sunny16947 het volgende:
Nou ff uit de losse pols dan.
Yvonne twittert ze moet slapen
Bom twittert OMG heb je mooiiiii nu geband
Bom je hebt me aan het huilen gebracht van het lachen
En dan waarschuwt Bom nog even dat er meegelezen kan worden en het gezien wordt wat opperadmin met een user twittert.

En nee het zal mij verder worst, maar erg integer is het niet als een admin zich samen met een user verkneukelt.
En het mooiiiiiii met 7 uitroeptekens is dat ik dus helemaal geen zin had om dat allemaal op te zoeken.maar bedankt @ sunny ..Tis gewoon een menneke ala Huub maar zonder ballen En Yvonne ..met een H toch?
Love music!
  zondag 1 november 2009 @ 02:46:03 #55
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74268865
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:44 schreef snetje het volgende:

[..]

en ja ! ondanks alles zou het je goed doen ook haar mening eens te gaan respecteren ja !! niet iedereen denkt niveau hoog !! de simpele ( creatieve) denkers heb je ook nodig op deze aardkloot ...

je hakt nu compleet in op Huub .... terwijl je zelf weet hoe min vrouwen kunnen zijn toch ?

nu ja dat dus ... dat zoww en zall ik van claire gaf bij mij al de doorslag ! rancune eerste slag!!
ik had gedacht dat zelfs jij dat wel zou inzien ....... mwjah ... verkeerd gedacht dus ....
Dus als vrouwen min zijn moet ik ze maar de tyfus slaan?
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zondag 1 november 2009 @ 02:46:39 #56
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74268875
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:44 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

En het mooiiiiiii met 7 uitroeptekens is dat ik dus helemala geen zin had om dat allemaal op te zoeken.maar bedankt @ sunny ..Tis gewoon een menneke ala Huub maar zonder ballen En Yvonne ..met een H toch?
Vergelijk je me nu met een vrouwenishandelaar omdat je je leugens niet kan staven?
pi_74268891
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:46 schreef versabommie het volgende:

[..]

Vergelijk je me nu met een vrouwenishandelaar omdat je je leugens niet kan staven?
Je blijft maar bevestiging zoeken.zucht..............
Love music!
  zondag 1 november 2009 @ 02:49:43 #58
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74268903
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:48 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Je blijft maar bevestiging zoeken.zucht..............
Goh... draaien draaien.. Ik heb niet echt bevestiging nodig van een leugenachtig stuk vreten ...
  zondag 1 november 2009 @ 02:50:27 #59
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74268907
quote:

[..]

Ik hoor je hier bijna schreeuwen. Misschien is het voor jou nu tijd om te gaan slapen.
Snooker is top!!!
  zondag 1 november 2009 @ 02:52:52 #60
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74268923
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:50 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Ik hoor je hier bijna schreeuwen. Misschien is het voor jou nu tijd om te gaan slapen.
Die veronderstellingen van jullie... zijn die allemaal gebaseerd op het gedrag van Huub? Ik schreeuw nagenoeg nooit of het moet zijn geweest 2 jaar gelden bij een bedrijfsuitje waar een zeskamp mee gemoeid was en je elkaar moest coachen. Ik ben verre van geweldadig en zo voorts. Beste meiden, jullie referentiekader is in en in verrot!
  zondag 1 november 2009 @ 02:55:07 #61
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_74268939
quote:

[..]

Dus als vrouwen min zijn moet ik ze maar de tyfus slaan?
echt he! je doet het erom ...

vanaf nu noem ik je Bomhuub....
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_74268944
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:52 schreef versabommie het volgende:

[..]

Die veronderstellingen van jullie... zijn die allemaal gebaseerd op het gedrag van Huub? Ik schreeuw nagenoeg nooit of het moet zijn geweest 2 jaar gelden bij een bedrijfsuitje waar een zeskamp mee gemoeid was en je elkaar moest coachen. Ik ben verre van geweldadig en zo voorts. Beste meiden, jullie referentiekader is in en in verrot!
Ik heb er geen last van hoor
Heb een headset op,en hoor geen geschreeuw
En ja ik ben nieuwsgierig....wacht nog steeds op bewijs wat niet komt
pi_74268954
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:44 schreef snetje het volgende:

[..]

hey hey hey,onderschat mij niet...Niveau kut kan de waarheid zijn..Ik verbeeld me echt helemaal niets.probeer eerlijk te zijn en lol te hebben op dit forum.En voor alles dat Sophie gelukkig wordt,met papa en mama......
Love music!
  zondag 1 november 2009 @ 02:56:33 #64
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74268956
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:55 schreef snetje het volgende:

[..]

echt he! je doet het erom ...

vanaf nu noem ik je Bomhuub....
Vanaf nu neem ik je niet erg serieus en vind ik je een eng individu die nare zelfprojectie op anderen toepast.
De kans dat ik een vrouw sla is net zo klein als dat Huub het niet doet!
  zondag 1 november 2009 @ 02:56:39 #65
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74268957
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:52 schreef versabommie het volgende:

[..]

Feiten schat. Je schrijven getuigt niet van kalmte.
En al is het waar, gewoon blijven ontkennen.
Snooker is top!!!
  zondag 1 november 2009 @ 02:57:36 #66
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74268968
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:56 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

hey hey hey,onderschat mij niet...Niveau kut kan de waarheid zijn..Ik verbeeld me echt helemaal niets.probeer eerlijk te zijn en lol te hebben op dit forum.En voor alles dat Sophie gelukkig wordt,met papa en mama......
Sophie gaat heel gelukkig worden, terwijl pa met zijn batmanpak op het gemeentehuis staat driftig te wezen
  zondag 1 november 2009 @ 02:58:38 #67
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74268981
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:56 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Feiten schat. Je schrijven getuigt niet van kalmte.
En al is het waar, gewoon blijven ontkennen.
Sorry maar die onzin van je werkt alleen opmensen zoals Huub
  zondag 1 november 2009 @ 03:00:20 #68
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74268999
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:57 schreef versabommie het volgende:

[..]

Sophie gaat heel gelukkig worden, terwijl pa met zijn batmanpak op het gemeentehuis staat driftig te wezen
Misschien kun je met hem mee. Of heb je het batmanpak in de kast kunnen opruimen, kan Huub het misschien van je lenen.
Snooker is top!!!
pi_74269001
Denk dat sophie gelukkig word van een moeder die heel blijft,en zonder huiselijk geweld
Huub kan best papa spelen,als gebleken is dat hij die taak aankan
Tot nu toe lijkt het erop dat papa zichzelf nog steeds op nummer 1 zet.....dus dan is ze beter af zonder
pi_74269014
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:57 schreef versabommie het volgende:

[..]

En [dat/b] gaat dus [b]niet gebeuren
Love music!
pi_74269023
quote:
Op zondag 1 november 2009 03:02 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

En dat gaat dus niet gebeuren gebeuren
Love music!
  zondag 1 november 2009 @ 03:04:00 #72
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74269025
quote:
Op zondag 1 november 2009 03:00 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Misschien kun je met hem mee. Of heb je het batmanpak in de kast kunnen opruimen, kan Huub het misschien van je lenen.
Ja idd... ik heb een batman pak nodig
Truste Sunny, en misschien vergal ik je dag maar weet dat ik nooit in dezelfde situatie zit als Huub. Ik zie mijn kinderen namelijk altijd. En nu je zo op de man spelen doet mag ik over jouw moeder.... nee ik doe het niet. Ik sta boven jou en je op de prive man spelende kliko's

morgen weer verder he, vuilniscontainers?
  zondag 1 november 2009 @ 03:04:39 #73
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74269031
quote:
Op zondag 1 november 2009 03:03 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]
Misschien moet jij eens hier en daar een wetboek inzien!
pi_74269046
2 keer dus prima...geen Apeldoorn of een bom nodig
Love music!
pi_74269056
Ik bespeur onderliggend wrok in diverse aura`s hier!
Tja,sorry maar in het kader van inburgeren in de streek,ben ik vanavond in boertange naar een keltisch gebeuren geweest....ben nog steeds wat onder invloed van....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')