Ach laat maar. Het sop is de kool niet waard. Ik ga een filmpje kijkenquote:
Neem dan die ene met die zieke geesten ook even meequote:Op zondag 1 november 2009 14:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat waren 5 posts door de shredder. Ontopic maar weer.
Blijkbaar is het zieke geesten wel toegestaan andere users voor zieke geest uit te maken.quote:Op zondag 1 november 2009 14:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Neem dan die ene met die zieke geesten ook even mee
Nee hoor, eens.quote:Op zondag 1 november 2009 14:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Blijkbaar is het zieke geesten wel toegestaan andere users voor zieke geest uit te maken.
Kijk, zo komt het al weer heel anders over.quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 14:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Blijkbaar is het zieke geesten wel toegestaan andere users voor zieke geest uit te maken.
quote:Op zondag 1 november 2009 13:09 schreef Deisyy het volgende:
Mazuru, jouw gifs![]()
![]()
![]()
Claire met een blik van waanzin in haar ogen aan de maaltijd en Braai de paardenpijiper
Je kan lullen wat je wil, maar toneelspelen kan die laaf welquote:Op zondag 1 november 2009 15:09 schreef ThunderBitch het volgende:
Aahhh, wat lief he!
Je kunt het haast niet geloven. De laatste dagen in de kooi.
Nou 't was vreselijkquote:Op zondag 1 november 2009 15:10 schreef omaduck het volgende:
[..]
Ik vind het wel gaaf, die ouwe beelden. Werd alleen weer wat onpasselijk van Brian in de weer met die paardenpiemel.....
........ en dat ze 's nachts wel de stream uitgooien natuurlijk, dat gedoe met Bubba hoef ik niet te zienquote:Op zondag 1 november 2009 15:16 schreef Jian het volgende:
Ik hoop wel dat Huub internet op zijn cel krijgt, ik wil wel op de hoogte blijven van zijn belevenissen
Nou die paardenpiemel komt dan eindelijk goed van pas.quote:Op zondag 1 november 2009 15:17 schreef Jian het volgende:
[..]
........ en dat ze 's nachts wel de stream uitgooien natuurlijk, dat gedoe met Bubba hoef ik niet te zien
Omg, omg, het was toen al erg, maar als je het nu zietquote:
Nou zeg dat, vraag maar aan Clairequote:Op zondag 1 november 2009 15:21 schreef sunny16947 het volgende:
Nou ff een leuke op deze druilerige zondagmiddag. Schelden doet geen zeer, maar slaan veel meer zongen wij vroeger. Dus daar letten we even niet op. De vraag luidt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |