VEEL!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:31 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Wat is er mis met een vrouw met kort haar.
quote:
quote:
Met haar is nog wel wat meer mis dan alleen 'kort haar hebben' idd....quote:
Mijn slaap, wat doe jequote:
Daar wil je niet naast wakker worden.quote:
Jij kent het programma ook nog?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mijn slaap, wat doe je![]()
![]()
btw; al die hoeren die daar aan mee doen zijn nou ook niet de meest aardige vrouwen van NL
Ik had gehoord dat jouw bruine goudvis(quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..].!!!
Die liet ik nog niet neuken door mijn twee goudvissen
Gatsie!
Boh gek, iedereen kent dat programma toch.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij kent het programma ook nog?![]()
![]()
![]()
Ja, ze straalt echt seks uit zo.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:41 schreef prupke het volgende:
en met kort haar en een korset ...is niets mis mee ...mits je niet al te preuts bent
nee ik zapte gewoon langs, toen waren de batterijen op van mijn zapper, mangquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij kent het programma ook nog?![]()
![]()
![]()
Nou, aan die foto te zien ben je wel heel erg diep gezonken als je écht niks beter te doen hebt dan naar zoiets te kijken. Het lijkt me nogal een wijvenprogramma, maar goed, whatever floats your boatquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:41 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Boh gek, iedereen kent dat programma toch.
En je denkt niet dat ze dat doen om in het programma te blijven?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:43 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik kijk het als er niks anders op tv is en op dat tijdstip is het meestal het enige wat nog te doen is![]()
Ik als vrouw zijnde erger me idd wel vaak aan de vrouwen die meedoen hoor...
Mister perfect bestaat niet maar die schijnen ze wel te willen...echt om elk klein stom iets keuren ze ze af![]()
Ik vind het dan ook leuk als Eddy ze dan op hun nummer zet
Wiezo heb jij een foto van haar paraat staan?quote:
Wat een vlot kapsel, ze is vast heel spontaan en is dol op diner bij kaarslicht.quote:
"ze zal wel een goed karakter hebben"quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat een vlot kapsel, ze is vast heel spontaan en is dol op diner bij kaarslicht.
Mag ze van mijn part allemaal doen, terwijl het aids virus aan haar cellen knaagt.
nou ik vind ze echt niet allemaal modellen hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:46 schreef Goofisch het volgende:
[..]
En je denkt niet dat ze dat doen om in het programma te blijven?
die vrouwen zijn modellen/actrices of weet ik het wat die in de aandacht willen/moeten staan. Niet dat je een date zoeken. sommige, maar niet allemaal.
AIDS is geen spel he!!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat een vlot kapsel, ze is vast heel spontaan en is dol op diner bij kaarslicht.
Mag ze van mijn part allemaal doen, terwijl het aids virus aan haar cellen knaagt.
vorige keer in het begin van takmeout hebben we ze hier op het forum gehad, paar van die meisjes.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:48 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nou ik vind ze echt niet allemaal modellen hoor![]()
Diezelfde reacties geven de dikke,niet zo knappe varianten net zo goed...
Maar idd, ze zullen wel meer zendtijd willen dan
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat is gewoon Rene van der Gijp met een pruik op!
eigenlijk ben ik daar best blij om danquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:49 schreef Goofisch het volgende:
[..]
vorige keer in het begin van takmeout hebben we ze hier op het forum gehad, paar van die meisjes.
(we hadden weer wat voor mekaar)
ze vertelde het ons dat het niet is wat het lijkt.
Zeikwijf.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:49 schreef prupke het volgende:
[..]
AIDS is geen spel he!!!
take me out is gewoon een vleeskeuring....
(met aids moet en mag je niet spotten.... )
FOEI!!!
ja ik ben een zeikdoos....quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Zeikwijf.
En alles is een vleeskeuring. De discotheek (club whatever), reclames e.d.
En aids is een afkorting die in de van Dale staat dus mag ik het gebruiken punt.
Ziektes zijn ziektes. Zodra men tering of tyfus zegt is dat weer zielig voor de TBC patiënten enzovoorts.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:57 schreef prupke het volgende:
[..]
ja ik ben een zeikdoos....
discotheken? club? whatever staat niet in mijn van dale.... sorry
en je mag elke afkorting een eigen interpretaie geven.....
Van afgelopen maandagquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:53 schreef appelsjap het volgende:
welke aflv?
interpretaie staat ook niet in mijn van dale... sorryquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:57 schreef prupke het volgende:
[..]
ja ik ben een zeikdoos....
discotheken? club? whatever staat niet in mijn van dale.... sorry
en je mag elke afkorting een eigen interpretaie geven.....
Dan moet je niet aan zo'n programma meedoen als je zulke situaties van jezelf niet op tv wilt toch?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Hmm niet gezien..maar indd een beetje lullig. Dat kan je toch ook onder 2 ogen vertellen ipv op tv !!![]()
De schaamte..
hoezo? ben jij dat dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:03 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Heeft iemand dat filmpje nog van die gast die bij zijn opkomst al door alle 30 vrouwen werd weggedrukt?
Je hebt gelijk. Alleen ik vind het zo zielig..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:02 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dan moet je niet aan zo'n programma meedoen als je zulke situaties van jezelf niet op tv wilt toch?
De mannen staan elke keer voor joker dus t mag ook wel eens andersom voor de kijkcijfers
Nee, zo'n naïef gozertje laten affakkelen door 30 lelijke oppervlakkige wijven met als reden "z'n kleren zijn lelijk", "z'n kapsel is lelijk", "z'n neus is te groot" op tv is niet lullig..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Hmm niet gezien..maar indd een beetje lullig. Dat kan je toch ook onder 2 ogen vertellen ipv op tv !!![]()
De schaamte..
ik moest lachenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Alleen ik vind het zo zielig..
Publiek begon ook al te lachen toen ze 2 meter achter die gozer aanliepquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:57 schreef DumDaDum het volgende:
Briljant was dat. Zij zo 2 meter achter hem aanlopen toen hij haar ophaalde
Eddy Zoey zag dat het niet goed was en greep in
Jawel dat is ook lullig. Het kan toch beide lullig zijn? Het hoeft toch niet het een of het ander te zijn hehe.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nee, zo'n naïef gozertje laten affakkelen door 30 lelijke oppervlakkige wijven met als reden "z'n kleren zijn lelijk", "z'n kapsel is lelijk", "z'n neus is te groot" op tv is niet lullig..
*Zucht*quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even een samenvatting:
[ afbeelding ]
Oke dit had echt niet (alleen) met zn uiterlijk te maken. Hij kwam gewoon zo zenuwachtig over en wtf kwam die aanlopen? Echt zo een onzeker typetje..en oja zn humor = NIET leuk.quote:
zoek haar op hyves en sla je slag zou ik zeggenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:09 schreef CP69 het volgende:
[..]
*Zucht*
Ik doe het wel.
Uit liefde voor mijn medemens neuk ik haar naar ongekende hoogtepunten ....
MAAR WEL VOOR 1 NACHT ALLEEN HOOR !!!
Edit. Ze ziet er eigenlijk helemaal niet slecht uit .... , maak er maar 1 maandje van ....![]()
Ten eerste het was niet zielig, omdat ie idd zo lelijke arrogante rotkop trok..quote:
Echt niet? Je krijgt er wel betaald voor hoor!!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:08 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik ga er iig nooit staan als vrouw zijnde
zn humor is fucking geniaal.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oke dit had echt niet (alleen) met zn uiterlijk te maken. Hij kwam gewoon zo zenuwachtig over en wtf kwam die aanlopen? Echt zo een onzeker typetje..en oja zn humor = NIET leuk.
Arme knulquote:
Eh...nee....ik wil er niet TE VEEL MOEITE voor hoeve doen ...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:11 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
zoek haar op hyves en sla je slag zou ik zeggenze is vast nog single
Hij is fijnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even een samenvatting:
[ afbeelding ]
zelfs dan nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Echt niet? Je krijgt er wel betaald voor hoor!!!
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:15 schreef CP69 het volgende:
[..]
Eh...nee....ik wil er niet TE VEEL MOEITE voor hoeve doen ...
misschien later ...
beter dat dan iets anders stijf met 30 onwillige damesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:13 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Arme knul![]()
Staat die daar stijf van de onzekerheid...
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:16 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
beter dat dan iets anders stijf met 30 onwillige dames
Onwillig? hangt van de prijs af...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:16 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
beter dat dan iets anders stijf met 30 onwillige dames
Hij heeft iig wel humorquote:
hij kreeg geen kans de prijs te vragen tochquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:18 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Onwillig? hangt van de prijs af...
De dames zijn slechte ondernemers inderdaadquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:20 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
hij kreeg geen kans de prijs te vragen toch
Mjah... dat was een man.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:18 schreef Shoombak het volgende:
[ afbeelding ]
Zij was zo gruwelijk lekker in S1
Doen doen doen doen doenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:17 schreef Goofisch het volgende:
[..]
ik zou voor de gekkigheid me best is willen aanmelden.
Gewoon omdat het grappig is.
Ik date nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:24 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
jullie kunnen hier ook een date afspreken das wel zo makkelijk
ze moet eerst mijn filmpje nog zien.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:24 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
jullie kunnen hier ook een date afspreken das wel zo makkelijk
hier daar heb je het alquote:
Ja verschrikkelijkquote:
Alles kan kapot toch?quote:
erg fruitig jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:18 schreef Shoombak het volgende:
[ afbeelding ]
Ze krijgt er gewoon geld voor, dus ze wil heus wel in het programma blijven..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:35 schreef L0t.. het volgende:
Maar hoe zit het nu met die vrouw, moet die nu in het programma blijven?
Is er nog leven na een pittig kort kapsel? #2quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:31 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Wat is er mis met een vrouw met kort haar.
Ga toch weg. Ze is hartstikke lekker. Je mocht willen dat je haar mocht doen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..].!!!
Die liet ik nog niet neuken door mijn twee goudvissen
Gatsie!
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even een samenvatting:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:18 schreef Shoombak het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:24 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Valt wel mee volgens mij
[ afbeelding ]
Een collega van een vriend van mij deed een keer mee dus zo nep zal het wel niet zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:31 schreef wise het volgende:
waarom kijken mensen deze voorgekauwde en opgezette show
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:49 schreef prupke het volgende:
[..]
AIDS is geen spel he!!!
take me out is gewoon een vleeskeuring....
(met aids moet en mag je niet spotten.... )
FOEI!!!
Whehehe jij hebt een kort pittig vlot rood kapsel en een uitgedoofd huwelijk hé?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:08 schreef Xs2Shanna het volgende:
Leuk al die reacties van die stoere mannetjes hier..... Dat ze zo lelijk is...
Terwijl de helft nog nieteens hoi tegen een vrouw durft te zeggen, en alleen maar achter zijn computertje zit te fokken...
shanna is een blonde milfquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:21 schreef Smolderbeard het volgende:
[..]
Whehehe jij hebt een kort pittig vlot rood kapsel en een uitgedoofd huwelijk hé?![]()
Hé?!
Ja toch?!
HÉ!?!?
Dan pas ik de vraag aan.quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:21 schreef Smolderbeard het volgende:
[..]
Whehehe jij hebt een kort pittig vlot rood blond kapsel en een uitgedoofd huwelijk hé?![]()
Hé?!
Ja toch?!
HÉ!?!?
ze heeft lang haarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:27 schreef Smolderbeard het volgende:
[..]
Dan pas ik de vraag aan.
[..]
valt soms wel mee.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:32 schreef Mriya het volgende:
Sowieso Take Me Out.Al die wijven zijn tyfus lelijk, en die jongens die mee doen zijn ook behoorlijk triest.
Valt wel mee. Laatst deed er eentje mee die 1.63 was of iets dergelijks. En vertelde dat hij vakkenvuller was, en héél véél ambitie had.. Ik vond het bijna gewoon sneu dat die jongen aan zo'n programma mee doet... Ik snap ook niet dat de maker van de show hier een beetje rekening mee houd, voordat hij massaal weggedrukt word, en dus nog verder wegzakt in zijn zelfvertrouwen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:32 schreef Mriya het volgende:
Sowieso Take Me Out.Al die wijven zijn tyfus lelijk, en die jongens die mee doen zijn ook behoorlijk triest.
Ja die aflevering had ik toevallig gezien. Ik vond het ook wel zielig voor hem. Maar verder doen er altijd van die standaard mensen mee.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:37 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Valt wel mee. Laatst deed er eentje mee die 1.63 was of iets dergelijks. En vertelde dat hij vakkenvuller was, en héél véél ambitie had.. Ik vond het bijna gewoon sneu dat die jongen aan zo'n programma mee doet... Ik snap ook niet dat de maker van de show hier een beetje rekening mee houd, voordat hij massaal weggedrukt word, en dus nog verder wegzakt in zijn zelfvertrouwen.
Oké.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:35 schreef Xs2Shanna het volgende:
1 : Het jongetje op de foto, is mijn broertje van 6.
2 : Mijn haar is lang
3: Ik ben nog nooit getrouwd, en ook niet van plan.
Ik ben hier alleen maar om die zielige jochies, die op een donkere zolder 24/7 Fok! zitten uit te kammen, en alles proberen af te kraken wat ze tegen komen, omdat ze vroeger zelf op school gepest zijn.
Je pikt ze er zo uit.
Probeer het op YouTube te vinden, maar volgens mij staat hij er niet bij. Mijn hart brak eigenlijk een beetje zoals hij daar stond.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:45 schreef Mriya het volgende:
[..]
Ja die aflevering had ik toevallig gezien. Ik vond het ook wel zielig voor hem. Maar verder doen er altijd van die standaard mensen mee.
met zijn napoleonjasjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:02 schreef Mertofzo het volgende:
Er was ook zon gamer in take me out zal ff de video zoeken
Crap.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:02 schreef Mertofzo het volgende:
Was dat dezefde dude die een powerpoint had gemaakt?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:37 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Valt wel mee. Laatst deed er eentje mee die 1.63 was of iets dergelijks. En vertelde dat hij vakkenvuller was, en héél véél ambitie had.. Ik vond het bijna gewoon sneu dat die jongen aan zo'n programma mee doet... Ik snap ook niet dat de maker van de show hier een beetje rekening mee houd, voordat hij massaal weggedrukt word, en dus nog verder wegzakt in zijn zelfvertrouwen.
Is gewoon wel een toffe gast opzich.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:02 schreef Mertofzo het volgende:
Volgens mij wel ja... ik kan hier geen afleveringen terug kijken, hoor alleen geluid, geen beeld... via de RTL site.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:28 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Was dat dezefde dude die een powerpoint had gemaakt?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:35 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik ben hier alleen maar om die zielige jochies, die op een donkere zolder 24/7 Fok! zitten uit te kammen, en alles proberen af te kraken wat ze tegen komen, omdat ze vroeger zelf op school gepest zijn.
Hoe durft zoiets mannen te beoordelen?quote:
welke aflevering?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:54 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Probeer het op YouTube te vinden, maar volgens mij staat hij er niet bij. Mijn hart brak eigenlijk een beetje zoals hij daar stond.
Tyf op man, dus als je andere mensen afkraakt ben je per definitie gepest?quote:
Het gaat erom dat iemand er zelf ook niet uitziet, en daarom mensen afkraakt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Tyf op man, dus als je andere mensen afkraakt ben je per definitie gepest?Hoe de fuck leg jij die link?
![]()
![]()
Weet ik ook niet precies, was vorige week, klein mannetje..... vakkenvuller, woonde bij zijn ouders.. misschien 19 Oktober ofzo?quote:
Waarom zou als iemand lelijk is ie geen recht hebben om mensen af te kraken?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:09 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Het gaat erom dat iemand er zelf ook niet uitziet, en daarom mensen afkraakt.
Vertel me eens het nut van mensen afkraken? Dat is je eigen onzekerheid omhoog hemelen.
Mensen afkraken, is per definitie al diep triest. Dan ben je gewoon sneu...
Klopt ook wel dat er van die levenloze zwaar gefrustreerde nerds hier rondhangen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:09 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Het gaat erom dat iemand er zelf ook niet uitziet, en daarom mensen afkraakt.
Vertel me eens het nut van mensen afkraken? Dat is je eigen onzekerheid omhoog hemelen.
Mensen afkraken, is per definitie al diep triest. Dan ben je gewoon sneu...
Omdat ie zelf natuurlijk ook lelijk is! Lelijk & lelijk, soort zoekt soort, maar vaak willen die mensen dat niet inzin, dus vinden ze het nodig een ander voor aap te zetten, zodat ze voor zichzelf een beter gevoel hebben.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom zou als iemand lelijk is ie geen recht hebben om mensen af te kraken?
Daarnaast verdienen sommige mensen het gewoon keihard. Voorzover ik weet is deze vrouw in kwestie niet geboren met een pittig kapsel. Als ze nou tenminste normaal haar had, was ze alleen maar lelijk en dat zou niet afkraakbaar zijn, er zijn namelijk meer dan genoeg lelijke vrouwen. Zoals je misschien wel weet.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:13 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Klopt ook wel dat er van die levenloze zwaar gefrustreerde nerds hier rondhangen.
Maar niet iedereen is zo.
Je herkend die zielige mensen aan het post, afkraken van andere op foto of film, maar zelf geen fobo of ook maar iets van zichzelf prijs geven.
zegt genoeg
Oja?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:16 schreef soofje het volgende:
Vooroordelen....... De meeste zijn gewoon waar.
Holy shit check wat ze aan heeftquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even een samenvatting:
[ afbeelding ]
Volgens mij worden de vrouwen door het programma gekleed!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Holy shit check wat ze aan heeft! Sang ik was em ook alleen geboekt dan.
Klopt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:24 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Volgens mij worden de vrouwen door het programma gekleed!!
Meer van dit soort take me out filmpjes!quote:
Nee, dat was een andere. Die deed aan scouting. Dat was werkelijk waar ook een geniaal stukje tv, zelden zo gelachenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:28 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Was dat dezefde dude die een powerpoint had gemaakt?
hehe mooiquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:32 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Meer van dit soort take me out filmpjes!![]()
Link!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:33 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Nee, dat was een andere. Die deed aan scouting. Dat was werkelijk waar ook een geniaal stukje tv, zelden zo gelachen
Ik heb dan geen fobo, maar ik ben wel bereid je te helpen als iemand jou neerhaalt, welke zelf geen fobo heeft. Gewoon omdat degene het dan verdient. Net als een zekere user die hoog van zichzelf dacht en de ander afkraakte (vinden we zijn foto's (250+) op photobucket terugquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:13 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Klopt ook wel dat er van die levenloze zwaar gefrustreerde nerds hier rondhangen.
Maar niet iedereen is zo.
Je herkend die zielige mensen aan het post, afkraken van andere op foto of film, maar zelf geen fobo of ook maar iets van zichzelf prijs geven.
zegt genoeg
?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:38 schreef luckass het volgende:
Wat een held die kerel zeg.
De aflevering met dat WoW nerdje was ook prachtig.
"Ik speel graag World of Warcraft:" 5 dames weg.
"Dat is een online computerspel:" Iedereen weg.
Heeft iemand die nog?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:32 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Meer van dit soort take me out filmpjes!![]()
werkt nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:35 schreef luckass het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ke_Me_Out_s2_a26.xml
Vanaf 18 min onze held!
Een leren broek als ik het goed zie?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Holy shit check wat ze aan heeft! Sang ik was em ook alleen geboekt dan.
Onterechte klacht, ik zou haar ook niet geven. Volgens mij zit er iemand van de regie daar gewoon op Fok!, en die dacht "wat nou als ik een pitje in het spel zou plaatsenquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:52 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Een leren broek als ik het goed zie?
Dan heeft ze dus leren pijpen![]()
![]()
Waarom?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:55 schreef soofje het volgende:
[..]
Dacht hij met een date naar huis te gaan..
Hier schrik je wel van
Bij mij ook niet, heb wel geluid, maar geen beeld. Heb er net mijn baas naar laten kijken, maar die heeft ineens explorer 8 geinstalleerd, terwijl ik gewoon lekker nummertje 7 wilde houden.quote:
Bij mij doet ie 't gewoon in Firefox.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:14 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, heb wel geluid, maar geen beeld. Heb er net mijn baas naar laten kijken, maar die heeft ineens explorer 8 geinstalleerd, terwijl ik gewoon lekker nummertje 7 wilde houden.
Weet iemand anders hoe ik wel beeld krijg? De reclame ervoor zie ik wel gewoon.
Dat fluiten ook. Wat een sukkeltje.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:35 schreef luckass het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ke_Me_Out_s2_a26.xml
Vanaf 18 min onze held!
edit: nu doet ie 't
Die 1e dude die Suske & Wiske leest en spaartquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat fluiten ook. Wat een sukkeltje.
Ze had echt jeuk blijkbaar.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:21 schreef Smart_ass het volgende:
Ze drukt ook helemaal niet weg als die vriendin zegt dat ie naar ONM en GTST kijkt.!!
hij is 18 en gokte dat zij 22 was en kreeg toen te horen dat zij 36 was?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:08 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Waarom?
Ik vind die Diana wel een spange chick
Lekker toch.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:29 schreef soofje het volgende:
[..]
hij is 18 en gokte dat zij 22 was en kreeg toen te horen dat zij 36 was?
Ik woon ook in Veenendaal.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:11 schreef Smart_ass het volgende:
Oh die Aljosa komt wel uit Veenendaal. Ik dacht al, ik ken dat ene meisje bij het zwembad.
In Rhenen woont een ex van mij.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:56 schreef Smart_ass het volgende:
Nee Rhenen. Maar dat ene meisje zat volgens mij op dezelfde middelbare school als ik.Rembrandt College, jeweetzelluf.
Oh waar zat jij dan? CLV?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:57 schreef Tacobell het volgende:
[..]
In Rhenen woont een ex van mij.
Rembrandt College._!!11
1e ronde leeftijds ding, oke kan ik in komen (al wordt deze excuuskaart wel erg vaak gespeeld) vervolgens 2e ronde nog een keer een leeftijdskaart spelen? en 3e filmpje kerel sport, is waterpolo-instructeur, dus hij geeft de dames instructies, vervolgens zie je ze allemaal kei hard wegdrukken, waar gaat dit over?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:55 schreef luckass het volgende:
[..]
Die is ook leuk, maar dat was 'm niet!
Die vrouwen weten niet dat een dominante man goed voor je isquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
1e ronde leeftijds ding, oke kan ik in komen (al wordt deze excuuskaart wel erg vaak gespeeld) vervolgens 2e ronde nog een keer een leeftijdskaart spelen? en 3e filmpje kerel sport, is waterpolo-instructeur, dus hij geeft de dames instructies, vervolgens zie je ze allemaal kei hard wegdrukken, waar gaat dit over?
Het grappige is dat ze stiekem allemaal een echte dominante man willen hebben, die jongen verteld die dames wat ze moeten doen, weet ze wel aan te pakken, en vervolgens drukken ze en allemaal weg omdat het toch maar een jongetje lijkt die iets te losse handjes heeft, oid? Echt WTF? Make up your mind!! Vandaar ook te slecht om serieus te nemen dit programma. Wel boehoe doen, dat ze niet de "juiste" tegenkomen. Maar ondertussen net zo venijnig en achterbaks doen als er dan wel iemand eens voor ze verschijntquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:13 schreef soofje het volgende:
[..]
Die vrouwen weten niet dat een dominante man goed voor je is
quote:Ik heb 15 bedpartners gehad, maar volgens de GGD maakt dat niet uit
Ze willen iemand die dominant is, maar tegelijk de touwtjes in handen hebben.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het grappige is dat ze stiekem allemaal een echte dominante man willen hebben, die jongen verteld die dames wat ze moeten doen, weet ze wel aan te pakken, en vervolgens drukken ze en allemaal weg omdat het toch maar een jongetje lijkt die iets te losse handjes heeft, oid? Echt WTF? Make up your mind!! Vandaar ook te slecht om serieus te nemen dit programma. Wel boehoe doen, dat ze niet de "juiste" tegenkomen. Maar ondertussen net zo venijnig en achterbaks doen als er dan wel iemand eens voor ze verschijntIk kan absoluut geen medelijden hebben met ze...
CSV.quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:51 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ze willen iemand die dominant is, maar tegelijk de touwtjes in handen hebben.
Er zitten wel mooie vrouwen tussen, maar ook geen wonder dat ze single zijn
"Waarom drukte je op de knop?"
Nou, die schoenen
Maar het is ook geen wonder dat de helft amper door de eerste ronde komt. En na het filmpje zijn die gasten helemaal kansloos. Stel wiggers, uitgekozen voor puur leedvermaak.
Sommige figuren die echt door de keuring heen komenAls ik er aan meedoe heb ik zeker 10 wijven over.
Dus de niet pot die pot is wordt gekozen door de pot?quote:
Nou ik denk niet dat het er nu minder zijn hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:59 schreef Tacobell het volgende:
[..]
CSV.
Ik hoorde daar totaal niet te zitten.
Kansloze paupers en bomvol met allochtonen destijds.
en dan drukst ze nog het mooiste wijffie wegquote:
http://www.rtl.nl/components/programma/takemeout/index_video.xml en dan aflevering 26 de laatste gastquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:43 schreef Matthijs- het volgende:
Is er al een link naar het filmpje van de OP?
Jij zat samen met hem in een tentje op Campzone wtfquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:48 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Whaha die ken ik:D. Te grappig
En dat terwijl ik nog nooit op Campzone ben geweest wtfquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:07 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Jij zat samen met hem in een tentje op Campzone wtf
De redactie wilde de show zeker een opkikker geven, en huurde een mooie vrouw in bij een modellenbureau, of de knapste danseres van een Hilversumse streetdance-club?quote:
Conclusie: Mannen en vrouwen leven geisoleerd van elkaar.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:17 schreef MacorgaZ het volgende:
En daarnaast is het programma ook wel triest, die vrouwen zijn zo wanhopig dat ze aan een tv-show meedoen om een jongen te ontmoeten, en dan drukken ze weg omdat de schoenen niet goed zijn, of omdat hij gamed. Die vrouwen willen gewoon een perfecte man, en die bestaat gewoon niet, en zelfs al zou die bestaan, dan zou hij niet aan dat programma meedoen
.
Conclusie: één trieste boel die show.
Heb ik nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hangt er van af of je borsthaar hebt of niet
Tja, net als de eerste ronde bij take me out reageren de mensen hier op de eerste indruk en dat is haar uiterlijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:09 schreef Crientje87 het volgende:
Waarom zijn jullie toch allemaal zo hatelijk tegenover dat meisje? (esmeralda)
tis een hartstikke leuke meid hoor!
Wel geniaal van die Zoey dat hij het blijft opnemen voor de jongens... ook zo tegen die meisjes als iedereen op 1 na heeft gedrukt: "Als je 10 jaar ouder bent, dan hóóp je dat mannen nog naar je fluiten!"quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat fluiten ook. Wat een sukkeltje.
Omdat er mensen bij zijn die, wanneer iemand op Fok! iets negatiefs over iemand roept, niet durven te zeggen dat ze iemand eigenlijk niet zo onaardig vinden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:09 schreef Crientje87 het volgende:
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat het er nu minder zijn hoor.![]()
Welk jaar ben je geslaagd dan?
Je kan ook zien dat Eddy zich steeds meer begint te ergeren aan de debiele redenen waarmee vrouwen een kerel wegdrukken. Z'n opmerkingen worden steeds venijnigerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:28 schreef Henno het volgende:
[..]
Wel geniaal van die Zoey dat hij het blijft opnemen voor de jongens... ook zo tegen die meisjes als iedereen op 1 na heeft gedrukt: "Als je 10 jaar ouder bent, dan hóóp je dat mannen nog naar je fluiten!"
Die met die krullen en dat accent? Dan dan ben jij degene die ik het leukste vindquote:
Ja snap het ook niet. Ik vind haar ook een leuke meid! Mooie naam ookquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:09 schreef Crientje87 het volgende:
haha ik voel me vereerdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:04 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Die met die krullen en dat accent? Dan dan ben jij degene die ik het leukste vind![]()
heeft niet echt toegevoegde waarde, maar smaken verschillenquote:
Wie ben jij dan? Foto?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:24 schreef Crientje87 het volgende:
[..]
heeft niet echt toegevoegde waarde, maar smaken verschillen
Nouquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:31 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Die gozer die vandeweek welgeteld 1 match overhield aan het eind, en dat hij dus met haar op date moest.
Maar hij wilde niet met haar![]()
Wat is er mis met een vrouw met kort haar. Niet elke vrouw is knap en heeft lang haar.
Zeg dat dan NA de show en speel het spelletje mee.
BOTTE HARK DAT IE IS
Zoek je daar echt verkering? Of ben je gewoon ingehuurd om daar te gaan staan.quote:
Je zoekt gewoon een goeie beurt dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:47 schreef Crientje87 het volgende:
bedankt voor de ubergrote foto![]()
ik zal gwendolyn wel een link sturen naar dit forum zodat ze mee kan kijken
nee ik zoek daar geen verkering, maar ik ben ook niet ingehuurd
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:38 schreef PkrMart het volgende:
[ afbeelding ]
Middelste..
Kan je de groeten doen aan Gwendolyn?
waarom doe je mee dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:47 schreef Crientje87 het volgende:
Maar je wil wel een datequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:47 schreef Crientje87 het volgende:
Je weet dat het onetisch is om seks te hebben vóór je getrouwd bent hé.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:58 schreef Crientje87 het volgende:
tja wat jullie allemaal zeggen...goeie beurt...een attention whore..dat allemaal
haha tenminste nog eentje die een beetje aardig is voor me![]()
Nou ok als we zo bezig gaan, post dan je tieten maarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:06 schreef Crientje87 het volgende:
't lijkt me ook onethisch om dmv een tvprogramma de ware liefde te ontmoeten, dus ik kan me toch nergens meer uit lullen
Aha. Rood is een erg mooie kleur...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:38 schreef PkrMart het volgende:
[ afbeelding ]
Middelste..
Kan je de groeten doen aan Gwendolyn?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:04 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Die met die krullen en dat accent? Dan dan ben jij degene die ik het leukste vind![]()
HAHAHAHAHA!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:57 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Maar je wil wel een date![]()
![]()
Jij bent echt de leukste, lekker naturel.
Is je accent trouwens wel echt? Of gewoon leuk bedacht door de redactie?
Wat je tieten laten zien?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:09 schreef Crientje87 het volgende:
haha gewoon kijken vanavond...misschien doe ik dat wel
Dit vind ik ook niet kunnenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet dat het onetisch is om seks te hebben vóór je getrouwd bent hé.
Beetje raar dat je dit soort dingen hier dus allemaal roept, niet?
maar nu durf ik niet meer over straat ;quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dit vind ik ook niet kunnen
En dit zomaar nog op een openbaar forum zetten ook![]()
Hallo iedereen weet nu wie je bent en kijkt je hier op aan hoor
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dit vind ik ook niet kunnen
En dit zomaar nog op een openbaar forum zetten ook![]()
Hallo iedereen weet nu wie je bent en kijkt je hier op aan hoor
Voor de kijkcijfers? Krijg jij er ook centen voor dan of wat?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:20 schreef Crientje87 het volgende:
ja...voor de kijkcijfers
goh dat laatste over mijn accent las ik overheen
En terechtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:28 schreef Crientje87 het volgende:
[..]
maar nu durf ik niet meer over straat ;
quote:
Dan moet je blijven kijken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:06 schreef T3rr0r het volgende:
Hmm, Carien vond ik wel een lekker chickie eigenlijk!
Nou, ik hoef niet te zien dat ze gehosseld wordt. Dan valt er weer een droom in duigenquote:
Lees dit topic eens zou ik zeggen. Paar berichten boven je...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:11 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Nou, ik hoef niet te zien dat ze gehosseld wordt. Dan valt er weer een droom in duigen
AWESOME!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:09 schreef Crientje87 het volgende:
haha gewoon kijken vanavond...misschien doe ik dat wel
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:14 schreef Crientje87 het volgende:
haha ik ga toch echt niet mijn tieten showen
dan neem ik wel contact op met kelly van webcambabes.nl ofzo
(sorry dat ik het moet verpesten voor jullie)
het begint weer!![]()
Niet verkeerd nee, als ik haar in me bed zou vinden zou ik haar er niet uittrappen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:14 schreef krioro het volgende:
Carien is één van de weinige meiden daar die me wel leuk lijkt.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:14 schreef krioro het volgende:
Carien is één van de weinige meiden daar die me wel leuk lijkt.
Daar ben ik blij om.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:36 schreef Crientje87 het volgende:
dit was mijn laatste uitzending helaas, dus maandag staat er een ander grietje op m'n plekje
Niet overdrijven, dat accent is niet stoer. Het is schattig.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:36 schreef Crientje87 het volgende:
en mijn accent is gewoon super stoer!
Welk accent heb jequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:36 schreef Crientje87 het volgende:
haha ik zeg niks meer over een goeie beurt want dan word ik uitgescholden voor hoer
maar ehh...dat onzekere uit zich in nergens, want dat laat ik liever niet zien![]()
ik ben absoluut niet arrogant, maar ik vind eigenlijk zelf ook wel dat ik 1 van de leukste was daar...ik had tenminste originele antwoorden....en mijn accent is gewoon super stoer!
dit was mijn laatste uitzending helaas, dus maandag staat er een ander grietje op m'n plekje
Da's kut, wilde ik me net inschrijven om een keer mee te doen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:36 schreef Crientje87 het volgende:
haha ik zeg niks meer over een goeie beurt want dan word ik uitgescholden voor hoer
maar ehh...dat onzekere uit zich in nergens, want dat laat ik liever niet zien![]()
ik ben absoluut niet arrogant, maar ik vind eigenlijk zelf ook wel dat ik 1 van de leukste was daar...ik had tenminste originele antwoorden....en mijn accent is gewoon super stoer!
Bah, nog een tegenvallerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:45 schreef Crientje87 het volgende:
haha dat zou weinig zin hebben want de opnames zijn al 3 weken afgelopen
ok...ik heb een schattig accent
Heldquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:39 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Nou
korte vlotte rode kapsels bij dikkere vrouwen
Ruzie op straat vanwege pittig vlot kapsel
Pittige vlotte kapsels op school
Pittig kort koppie niet pittig in bed
Is er nog leven na een pittig kort kapsel?
Korte 'vlotte' kapsels bij vrouwen
De nieuwe generatie vlotte, korte, rode kapsels
Korte, evt rode, pittige kapsels :r
Vrouwen met een pittig kort kapsel
Vrouwen met kort haar
Ik heb een 'lekker vlot' en 'heerlijk praktisch' kapsel
Vrouwen met vlotte kapsels
Pittig kort kapsel, wat vinden jullie [poll]?
Vrouwen met korte kapsels (inclusief KLEURPLAAT!)
Hebben ze niet een soort TMO op de regionale zender ofzoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:31 schreef Crientje87 het volgende:
hmm dan heb je niet alles gezien want 2 weken terug kwam dat al ter sprake![]()
ik kom idd uit twente...zelfde plaatsje waar het blonde zangertje thomas berge ook vandaag komt
en ik geef toe...het is niet het meest aantrekkelijke accent wat er ismaar ja...ik hoor niet anders
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:04 schreef Crientje87 het volgende:
ik weet niet meer wie de groeten wilde doen aan gwendolyn, maar je krijgt iig de groetjes terug van haar
En die vrouwen die een man live allemaal tegelijk voor lul zetten om hem weg te klikken ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:31 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Die gozer die vandeweek welgeteld 1 match overhield aan het eind, en dat hij dus met haar op date moest.
Maar hij wilde niet met haar![]()
Wat is er mis met een vrouw met kort haar. Niet elke vrouw is knap en heeft lang haar.
Zeg dat dan NA de show en speel het spelletje mee.
BOTTE HARK DAT IE IS
Goh mijn moeder tegenwoordig ook mooi plaatsje he hoakseboargen ofzo ietsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:31 schreef Crientje87 het volgende:
hmm dan heb je niet alles gezien want 2 weken terug kwam dat al ter sprake![]()
ik kom idd uit twente...zelfde plaatsje waar het blonde zangertje thomas berge ook vandaag komt
en ik geef toe...het is niet het meest aantrekkelijke accent wat er ismaar ja...ik hoor niet anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |