waarom doe je mee dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:47 schreef Crientje87 het volgende:
bedankt voor de ubergrote foto![]()
ik zal gwendolyn wel een link sturen naar dit forum zodat ze mee kan kijken
nee ik zoek daar geen verkering, maar ik ben ook niet ingehuurd
Maar je wil wel een datequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:47 schreef Crientje87 het volgende:
bedankt voor de ubergrote foto![]()
ik zal gwendolyn wel een link sturen naar dit forum zodat ze mee kan kijken
nee ik zoek daar geen verkering, maar ik ben ook niet ingehuurd
Je weet dat het onetisch is om seks te hebben vóór je getrouwd bent hé.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:58 schreef Crientje87 het volgende:
tja wat jullie allemaal zeggen...goeie beurt...een attention whore..dat allemaal
haha tenminste nog eentje die een beetje aardig is voor me![]()
Nou ok als we zo bezig gaan, post dan je tieten maarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:06 schreef Crientje87 het volgende:
't lijkt me ook onethisch om dmv een tvprogramma de ware liefde te ontmoeten, dus ik kan me toch nergens meer uit lullen
Aha. Rood is een erg mooie kleur...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:38 schreef PkrMart het volgende:
[ afbeelding ]
Middelste..
Kan je de groeten doen aan Gwendolyn?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:04 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Die met die krullen en dat accent? Dan dan ben jij degene die ik het leukste vind![]()
HAHAHAHAHA!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:57 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Maar je wil wel een date![]()
![]()
Jij bent echt de leukste, lekker naturel.
Is je accent trouwens wel echt? Of gewoon leuk bedacht door de redactie?
Wat je tieten laten zien?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:09 schreef Crientje87 het volgende:
haha gewoon kijken vanavond...misschien doe ik dat wel
Dit vind ik ook niet kunnenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet dat het onetisch is om seks te hebben vóór je getrouwd bent hé.
Beetje raar dat je dit soort dingen hier dus allemaal roept, niet?
maar nu durf ik niet meer over straat ;quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dit vind ik ook niet kunnen
En dit zomaar nog op een openbaar forum zetten ook![]()
Hallo iedereen weet nu wie je bent en kijkt je hier op aan hoor
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dit vind ik ook niet kunnen
En dit zomaar nog op een openbaar forum zetten ook![]()
Hallo iedereen weet nu wie je bent en kijkt je hier op aan hoor
Voor de kijkcijfers? Krijg jij er ook centen voor dan of wat?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:20 schreef Crientje87 het volgende:
ja...voor de kijkcijfers
goh dat laatste over mijn accent las ik overheen
En terechtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:28 schreef Crientje87 het volgende:
[..]
maar nu durf ik niet meer over straat ;
quote:
Dan moet je blijven kijken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:06 schreef T3rr0r het volgende:
Hmm, Carien vond ik wel een lekker chickie eigenlijk!
Nou, ik hoef niet te zien dat ze gehosseld wordt. Dan valt er weer een droom in duigenquote:
Lees dit topic eens zou ik zeggen. Paar berichten boven je...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:11 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Nou, ik hoef niet te zien dat ze gehosseld wordt. Dan valt er weer een droom in duigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |