Het grappige is dat ze stiekem allemaal een echte dominante man willen hebben, die jongen verteld die dames wat ze moeten doen, weet ze wel aan te pakken, en vervolgens drukken ze en allemaal weg omdat het toch maar een jongetje lijkt die iets te losse handjes heeft, oid? Echt WTF? Make up your mind!! Vandaar ook te slecht om serieus te nemen dit programma. Wel boehoe doen, dat ze niet de "juiste" tegenkomen. Maar ondertussen net zo venijnig en achterbaks doen als er dan wel iemand eens voor ze verschijntquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:13 schreef soofje het volgende:
[..]
Die vrouwen weten niet dat een dominante man goed voor je is
quote:Ik heb 15 bedpartners gehad, maar volgens de GGD maakt dat niet uit
Ze willen iemand die dominant is, maar tegelijk de touwtjes in handen hebben.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het grappige is dat ze stiekem allemaal een echte dominante man willen hebben, die jongen verteld die dames wat ze moeten doen, weet ze wel aan te pakken, en vervolgens drukken ze en allemaal weg omdat het toch maar een jongetje lijkt die iets te losse handjes heeft, oid? Echt WTF? Make up your mind!! Vandaar ook te slecht om serieus te nemen dit programma. Wel boehoe doen, dat ze niet de "juiste" tegenkomen. Maar ondertussen net zo venijnig en achterbaks doen als er dan wel iemand eens voor ze verschijntIk kan absoluut geen medelijden hebben met ze...
CSV.quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:51 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ze willen iemand die dominant is, maar tegelijk de touwtjes in handen hebben.
Er zitten wel mooie vrouwen tussen, maar ook geen wonder dat ze single zijn
"Waarom drukte je op de knop?"
Nou, die schoenen
Maar het is ook geen wonder dat de helft amper door de eerste ronde komt. En na het filmpje zijn die gasten helemaal kansloos. Stel wiggers, uitgekozen voor puur leedvermaak.
Sommige figuren die echt door de keuring heen komenAls ik er aan meedoe heb ik zeker 10 wijven over.
Dus de niet pot die pot is wordt gekozen door de pot?quote:
Nou ik denk niet dat het er nu minder zijn hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:59 schreef Tacobell het volgende:
[..]
CSV.
Ik hoorde daar totaal niet te zitten.
Kansloze paupers en bomvol met allochtonen destijds.
en dan drukst ze nog het mooiste wijffie wegquote:
http://www.rtl.nl/components/programma/takemeout/index_video.xml en dan aflevering 26 de laatste gastquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:43 schreef Matthijs- het volgende:
Is er al een link naar het filmpje van de OP?
Jij zat samen met hem in een tentje op Campzone wtfquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:48 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Whaha die ken ik:D. Te grappig
En dat terwijl ik nog nooit op Campzone ben geweest wtfquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:07 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Jij zat samen met hem in een tentje op Campzone wtf
De redactie wilde de show zeker een opkikker geven, en huurde een mooie vrouw in bij een modellenbureau, of de knapste danseres van een Hilversumse streetdance-club?quote:
Conclusie: Mannen en vrouwen leven geisoleerd van elkaar.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:17 schreef MacorgaZ het volgende:
En daarnaast is het programma ook wel triest, die vrouwen zijn zo wanhopig dat ze aan een tv-show meedoen om een jongen te ontmoeten, en dan drukken ze weg omdat de schoenen niet goed zijn, of omdat hij gamed. Die vrouwen willen gewoon een perfecte man, en die bestaat gewoon niet, en zelfs al zou die bestaan, dan zou hij niet aan dat programma meedoen
.
Conclusie: één trieste boel die show.
Heb ik nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hangt er van af of je borsthaar hebt of niet
Tja, net als de eerste ronde bij take me out reageren de mensen hier op de eerste indruk en dat is haar uiterlijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:09 schreef Crientje87 het volgende:
Waarom zijn jullie toch allemaal zo hatelijk tegenover dat meisje? (esmeralda)
tis een hartstikke leuke meid hoor!
Wel geniaal van die Zoey dat hij het blijft opnemen voor de jongens... ook zo tegen die meisjes als iedereen op 1 na heeft gedrukt: "Als je 10 jaar ouder bent, dan hóóp je dat mannen nog naar je fluiten!"quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat fluiten ook. Wat een sukkeltje.
Omdat er mensen bij zijn die, wanneer iemand op Fok! iets negatiefs over iemand roept, niet durven te zeggen dat ze iemand eigenlijk niet zo onaardig vinden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:09 schreef Crientje87 het volgende:
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat het er nu minder zijn hoor.![]()
Welk jaar ben je geslaagd dan?
Je kan ook zien dat Eddy zich steeds meer begint te ergeren aan de debiele redenen waarmee vrouwen een kerel wegdrukken. Z'n opmerkingen worden steeds venijnigerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:28 schreef Henno het volgende:
[..]
Wel geniaal van die Zoey dat hij het blijft opnemen voor de jongens... ook zo tegen die meisjes als iedereen op 1 na heeft gedrukt: "Als je 10 jaar ouder bent, dan hóóp je dat mannen nog naar je fluiten!"
Die met die krullen en dat accent? Dan dan ben jij degene die ik het leukste vindquote:
Ja snap het ook niet. Ik vind haar ook een leuke meid! Mooie naam ookquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:09 schreef Crientje87 het volgende:
haha ik voel me vereerdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:04 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Die met die krullen en dat accent? Dan dan ben jij degene die ik het leukste vind![]()
heeft niet echt toegevoegde waarde, maar smaken verschillenquote:
Wie ben jij dan? Foto?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:24 schreef Crientje87 het volgende:
[..]
heeft niet echt toegevoegde waarde, maar smaken verschillen
Nouquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:31 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Die gozer die vandeweek welgeteld 1 match overhield aan het eind, en dat hij dus met haar op date moest.
Maar hij wilde niet met haar![]()
Wat is er mis met een vrouw met kort haar. Niet elke vrouw is knap en heeft lang haar.
Zeg dat dan NA de show en speel het spelletje mee.
BOTTE HARK DAT IE IS
Zoek je daar echt verkering? Of ben je gewoon ingehuurd om daar te gaan staan.quote:
Je zoekt gewoon een goeie beurt dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:47 schreef Crientje87 het volgende:
bedankt voor de ubergrote foto![]()
ik zal gwendolyn wel een link sturen naar dit forum zodat ze mee kan kijken
nee ik zoek daar geen verkering, maar ik ben ook niet ingehuurd
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:38 schreef PkrMart het volgende:
[ afbeelding ]
Middelste..
Kan je de groeten doen aan Gwendolyn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |