werkt nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:35 schreef luckass het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ke_Me_Out_s2_a26.xml
Vanaf 18 min onze held!
Een leren broek als ik het goed zie?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Holy shit check wat ze aan heeft! Sang ik was em ook alleen geboekt dan.
Onterechte klacht, ik zou haar ook niet geven. Volgens mij zit er iemand van de regie daar gewoon op Fok!, en die dacht "wat nou als ik een pitje in het spel zou plaatsenquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:52 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Een leren broek als ik het goed zie?
Dan heeft ze dus leren pijpen![]()
![]()
Waarom?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:55 schreef soofje het volgende:
[..]
Dacht hij met een date naar huis te gaan..
Hier schrik je wel van
Bij mij ook niet, heb wel geluid, maar geen beeld. Heb er net mijn baas naar laten kijken, maar die heeft ineens explorer 8 geinstalleerd, terwijl ik gewoon lekker nummertje 7 wilde houden.quote:
Bij mij doet ie 't gewoon in Firefox.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:14 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, heb wel geluid, maar geen beeld. Heb er net mijn baas naar laten kijken, maar die heeft ineens explorer 8 geinstalleerd, terwijl ik gewoon lekker nummertje 7 wilde houden.
Weet iemand anders hoe ik wel beeld krijg? De reclame ervoor zie ik wel gewoon.
Dat fluiten ook. Wat een sukkeltje.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:35 schreef luckass het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ke_Me_Out_s2_a26.xml
Vanaf 18 min onze held!
edit: nu doet ie 't
Die 1e dude die Suske & Wiske leest en spaartquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat fluiten ook. Wat een sukkeltje.
Ze had echt jeuk blijkbaar.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:21 schreef Smart_ass het volgende:
Ze drukt ook helemaal niet weg als die vriendin zegt dat ie naar ONM en GTST kijkt.!!
hij is 18 en gokte dat zij 22 was en kreeg toen te horen dat zij 36 was?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:08 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Waarom?
Ik vind die Diana wel een spange chick
Lekker toch.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:29 schreef soofje het volgende:
[..]
hij is 18 en gokte dat zij 22 was en kreeg toen te horen dat zij 36 was?
Ik woon ook in Veenendaal.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:11 schreef Smart_ass het volgende:
Oh die Aljosa komt wel uit Veenendaal. Ik dacht al, ik ken dat ene meisje bij het zwembad.
In Rhenen woont een ex van mij.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:56 schreef Smart_ass het volgende:
Nee Rhenen. Maar dat ene meisje zat volgens mij op dezelfde middelbare school als ik.Rembrandt College, jeweetzelluf.
Oh waar zat jij dan? CLV?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:57 schreef Tacobell het volgende:
[..]
In Rhenen woont een ex van mij.
Rembrandt College._!!11
1e ronde leeftijds ding, oke kan ik in komen (al wordt deze excuuskaart wel erg vaak gespeeld) vervolgens 2e ronde nog een keer een leeftijdskaart spelen? en 3e filmpje kerel sport, is waterpolo-instructeur, dus hij geeft de dames instructies, vervolgens zie je ze allemaal kei hard wegdrukken, waar gaat dit over?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:55 schreef luckass het volgende:
[..]
Die is ook leuk, maar dat was 'm niet!
Die vrouwen weten niet dat een dominante man goed voor je isquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
1e ronde leeftijds ding, oke kan ik in komen (al wordt deze excuuskaart wel erg vaak gespeeld) vervolgens 2e ronde nog een keer een leeftijdskaart spelen? en 3e filmpje kerel sport, is waterpolo-instructeur, dus hij geeft de dames instructies, vervolgens zie je ze allemaal kei hard wegdrukken, waar gaat dit over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |