quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:13 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Klopt ook wel dat er van die levenloze zwaar gefrustreerde nerds hier rondhangen.
Maar niet iedereen is zo.
Je herkend die zielige mensen aan het post, afkraken van andere op foto of film, maar zelf geen fobo of ook maar iets van zichzelf prijs geven.
zegt genoeg
Oja?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:16 schreef soofje het volgende:
Vooroordelen....... De meeste zijn gewoon waar.
Holy shit check wat ze aan heeftquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even een samenvatting:
[ afbeelding ]
Volgens mij worden de vrouwen door het programma gekleed!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Holy shit check wat ze aan heeft! Sang ik was em ook alleen geboekt dan.
Klopt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:24 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Volgens mij worden de vrouwen door het programma gekleed!!
Meer van dit soort take me out filmpjes!quote:
Nee, dat was een andere. Die deed aan scouting. Dat was werkelijk waar ook een geniaal stukje tv, zelden zo gelachenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:28 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Was dat dezefde dude die een powerpoint had gemaakt?
hehe mooiquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:32 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Meer van dit soort take me out filmpjes!![]()
Link!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:33 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Nee, dat was een andere. Die deed aan scouting. Dat was werkelijk waar ook een geniaal stukje tv, zelden zo gelachen
Ik heb dan geen fobo, maar ik ben wel bereid je te helpen als iemand jou neerhaalt, welke zelf geen fobo heeft. Gewoon omdat degene het dan verdient. Net als een zekere user die hoog van zichzelf dacht en de ander afkraakte (vinden we zijn foto's (250+) op photobucket terugquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:13 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Klopt ook wel dat er van die levenloze zwaar gefrustreerde nerds hier rondhangen.
Maar niet iedereen is zo.
Je herkend die zielige mensen aan het post, afkraken van andere op foto of film, maar zelf geen fobo of ook maar iets van zichzelf prijs geven.
zegt genoeg
?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:38 schreef luckass het volgende:
Wat een held die kerel zeg.
De aflevering met dat WoW nerdje was ook prachtig.
"Ik speel graag World of Warcraft:" 5 dames weg.
"Dat is een online computerspel:" Iedereen weg.
Heeft iemand die nog?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:32 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Meer van dit soort take me out filmpjes!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |