Tja, net als de eerste ronde bij take me out reageren de mensen hier op de eerste indruk en dat is haar uiterlijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:09 schreef Crientje87 het volgende:
Waarom zijn jullie toch allemaal zo hatelijk tegenover dat meisje? (esmeralda)
tis een hartstikke leuke meid hoor!
Wel geniaal van die Zoey dat hij het blijft opnemen voor de jongens... ook zo tegen die meisjes als iedereen op 1 na heeft gedrukt: "Als je 10 jaar ouder bent, dan hóóp je dat mannen nog naar je fluiten!"quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat fluiten ook. Wat een sukkeltje.
Omdat er mensen bij zijn die, wanneer iemand op Fok! iets negatiefs over iemand roept, niet durven te zeggen dat ze iemand eigenlijk niet zo onaardig vinden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:09 schreef Crientje87 het volgende:
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat het er nu minder zijn hoor.![]()
Welk jaar ben je geslaagd dan?
Je kan ook zien dat Eddy zich steeds meer begint te ergeren aan de debiele redenen waarmee vrouwen een kerel wegdrukken. Z'n opmerkingen worden steeds venijnigerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:28 schreef Henno het volgende:
[..]
Wel geniaal van die Zoey dat hij het blijft opnemen voor de jongens... ook zo tegen die meisjes als iedereen op 1 na heeft gedrukt: "Als je 10 jaar ouder bent, dan hóóp je dat mannen nog naar je fluiten!"
Die met die krullen en dat accent? Dan dan ben jij degene die ik het leukste vindquote:
Ja snap het ook niet. Ik vind haar ook een leuke meid! Mooie naam ookquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:09 schreef Crientje87 het volgende:
haha ik voel me vereerdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:04 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Die met die krullen en dat accent? Dan dan ben jij degene die ik het leukste vind![]()
heeft niet echt toegevoegde waarde, maar smaken verschillenquote:
Wie ben jij dan? Foto?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:24 schreef Crientje87 het volgende:
[..]
heeft niet echt toegevoegde waarde, maar smaken verschillen
Nouquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:31 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Die gozer die vandeweek welgeteld 1 match overhield aan het eind, en dat hij dus met haar op date moest.
Maar hij wilde niet met haar![]()
Wat is er mis met een vrouw met kort haar. Niet elke vrouw is knap en heeft lang haar.
Zeg dat dan NA de show en speel het spelletje mee.
BOTTE HARK DAT IE IS
Zoek je daar echt verkering? Of ben je gewoon ingehuurd om daar te gaan staan.quote:
Je zoekt gewoon een goeie beurt dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:47 schreef Crientje87 het volgende:
bedankt voor de ubergrote foto![]()
ik zal gwendolyn wel een link sturen naar dit forum zodat ze mee kan kijken
nee ik zoek daar geen verkering, maar ik ben ook niet ingehuurd
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:38 schreef PkrMart het volgende:
[ afbeelding ]
Middelste..
Kan je de groeten doen aan Gwendolyn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |