VEEL!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:31 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Wat is er mis met een vrouw met kort haar.
quote:
quote:
Met haar is nog wel wat meer mis dan alleen 'kort haar hebben' idd....quote:
Mijn slaap, wat doe jequote:
Daar wil je niet naast wakker worden.quote:
Jij kent het programma ook nog?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mijn slaap, wat doe je![]()
![]()
btw; al die hoeren die daar aan mee doen zijn nou ook niet de meest aardige vrouwen van NL
Ik had gehoord dat jouw bruine goudvis(quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..].!!!
Die liet ik nog niet neuken door mijn twee goudvissen
Gatsie!
Boh gek, iedereen kent dat programma toch.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij kent het programma ook nog?![]()
![]()
![]()
Ja, ze straalt echt seks uit zo.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:41 schreef prupke het volgende:
en met kort haar en een korset ...is niets mis mee ...mits je niet al te preuts bent
nee ik zapte gewoon langs, toen waren de batterijen op van mijn zapper, mangquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij kent het programma ook nog?![]()
![]()
![]()
Nou, aan die foto te zien ben je wel heel erg diep gezonken als je écht niks beter te doen hebt dan naar zoiets te kijken. Het lijkt me nogal een wijvenprogramma, maar goed, whatever floats your boatquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:41 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Boh gek, iedereen kent dat programma toch.
En je denkt niet dat ze dat doen om in het programma te blijven?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:43 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik kijk het als er niks anders op tv is en op dat tijdstip is het meestal het enige wat nog te doen is![]()
Ik als vrouw zijnde erger me idd wel vaak aan de vrouwen die meedoen hoor...
Mister perfect bestaat niet maar die schijnen ze wel te willen...echt om elk klein stom iets keuren ze ze af![]()
Ik vind het dan ook leuk als Eddy ze dan op hun nummer zet
Wiezo heb jij een foto van haar paraat staan?quote:
Wat een vlot kapsel, ze is vast heel spontaan en is dol op diner bij kaarslicht.quote:
"ze zal wel een goed karakter hebben"quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat een vlot kapsel, ze is vast heel spontaan en is dol op diner bij kaarslicht.
Mag ze van mijn part allemaal doen, terwijl het aids virus aan haar cellen knaagt.
nou ik vind ze echt niet allemaal modellen hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:46 schreef Goofisch het volgende:
[..]
En je denkt niet dat ze dat doen om in het programma te blijven?
die vrouwen zijn modellen/actrices of weet ik het wat die in de aandacht willen/moeten staan. Niet dat je een date zoeken. sommige, maar niet allemaal.
AIDS is geen spel he!!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat een vlot kapsel, ze is vast heel spontaan en is dol op diner bij kaarslicht.
Mag ze van mijn part allemaal doen, terwijl het aids virus aan haar cellen knaagt.
vorige keer in het begin van takmeout hebben we ze hier op het forum gehad, paar van die meisjes.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:48 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nou ik vind ze echt niet allemaal modellen hoor![]()
Diezelfde reacties geven de dikke,niet zo knappe varianten net zo goed...
Maar idd, ze zullen wel meer zendtijd willen dan
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat is gewoon Rene van der Gijp met een pruik op!
eigenlijk ben ik daar best blij om danquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:49 schreef Goofisch het volgende:
[..]
vorige keer in het begin van takmeout hebben we ze hier op het forum gehad, paar van die meisjes.
(we hadden weer wat voor mekaar)
ze vertelde het ons dat het niet is wat het lijkt.
Zeikwijf.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:49 schreef prupke het volgende:
[..]
AIDS is geen spel he!!!
take me out is gewoon een vleeskeuring....
(met aids moet en mag je niet spotten.... )
FOEI!!!
ja ik ben een zeikdoos....quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Zeikwijf.
En alles is een vleeskeuring. De discotheek (club whatever), reclames e.d.
En aids is een afkorting die in de van Dale staat dus mag ik het gebruiken punt.
Ziektes zijn ziektes. Zodra men tering of tyfus zegt is dat weer zielig voor de TBC patiënten enzovoorts.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:57 schreef prupke het volgende:
[..]
ja ik ben een zeikdoos....
discotheken? club? whatever staat niet in mijn van dale.... sorry
en je mag elke afkorting een eigen interpretaie geven.....
Van afgelopen maandagquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:53 schreef appelsjap het volgende:
welke aflv?
interpretaie staat ook niet in mijn van dale... sorryquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:57 schreef prupke het volgende:
[..]
ja ik ben een zeikdoos....
discotheken? club? whatever staat niet in mijn van dale.... sorry
en je mag elke afkorting een eigen interpretaie geven.....
Dan moet je niet aan zo'n programma meedoen als je zulke situaties van jezelf niet op tv wilt toch?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Hmm niet gezien..maar indd een beetje lullig. Dat kan je toch ook onder 2 ogen vertellen ipv op tv !!![]()
De schaamte..
hoezo? ben jij dat dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:03 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Heeft iemand dat filmpje nog van die gast die bij zijn opkomst al door alle 30 vrouwen werd weggedrukt?
Je hebt gelijk. Alleen ik vind het zo zielig..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:02 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dan moet je niet aan zo'n programma meedoen als je zulke situaties van jezelf niet op tv wilt toch?
De mannen staan elke keer voor joker dus t mag ook wel eens andersom voor de kijkcijfers
Nee, zo'n naïef gozertje laten affakkelen door 30 lelijke oppervlakkige wijven met als reden "z'n kleren zijn lelijk", "z'n kapsel is lelijk", "z'n neus is te groot" op tv is niet lullig..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Hmm niet gezien..maar indd een beetje lullig. Dat kan je toch ook onder 2 ogen vertellen ipv op tv !!![]()
De schaamte..
ik moest lachenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Alleen ik vind het zo zielig..
Publiek begon ook al te lachen toen ze 2 meter achter die gozer aanliepquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:57 schreef DumDaDum het volgende:
Briljant was dat. Zij zo 2 meter achter hem aanlopen toen hij haar ophaalde
Eddy Zoey zag dat het niet goed was en greep in
Jawel dat is ook lullig. Het kan toch beide lullig zijn? Het hoeft toch niet het een of het ander te zijn hehe.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nee, zo'n naïef gozertje laten affakkelen door 30 lelijke oppervlakkige wijven met als reden "z'n kleren zijn lelijk", "z'n kapsel is lelijk", "z'n neus is te groot" op tv is niet lullig..
*Zucht*quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even een samenvatting:
[ afbeelding ]
Oke dit had echt niet (alleen) met zn uiterlijk te maken. Hij kwam gewoon zo zenuwachtig over en wtf kwam die aanlopen? Echt zo een onzeker typetje..en oja zn humor = NIET leuk.quote:
zoek haar op hyves en sla je slag zou ik zeggenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:09 schreef CP69 het volgende:
[..]
*Zucht*
Ik doe het wel.
Uit liefde voor mijn medemens neuk ik haar naar ongekende hoogtepunten ....
MAAR WEL VOOR 1 NACHT ALLEEN HOOR !!!
Edit. Ze ziet er eigenlijk helemaal niet slecht uit .... , maak er maar 1 maandje van ....![]()
Ten eerste het was niet zielig, omdat ie idd zo lelijke arrogante rotkop trok..quote:
Echt niet? Je krijgt er wel betaald voor hoor!!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:08 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik ga er iig nooit staan als vrouw zijnde
zn humor is fucking geniaal.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oke dit had echt niet (alleen) met zn uiterlijk te maken. Hij kwam gewoon zo zenuwachtig over en wtf kwam die aanlopen? Echt zo een onzeker typetje..en oja zn humor = NIET leuk.
Arme knulquote:
Eh...nee....ik wil er niet TE VEEL MOEITE voor hoeve doen ...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:11 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
zoek haar op hyves en sla je slag zou ik zeggenze is vast nog single
Hij is fijnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even een samenvatting:
[ afbeelding ]
zelfs dan nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Echt niet? Je krijgt er wel betaald voor hoor!!!
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:15 schreef CP69 het volgende:
[..]
Eh...nee....ik wil er niet TE VEEL MOEITE voor hoeve doen ...
misschien later ...
beter dat dan iets anders stijf met 30 onwillige damesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:13 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Arme knul![]()
Staat die daar stijf van de onzekerheid...
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:16 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
beter dat dan iets anders stijf met 30 onwillige dames
Onwillig? hangt van de prijs af...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:16 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
beter dat dan iets anders stijf met 30 onwillige dames
Hij heeft iig wel humorquote:
hij kreeg geen kans de prijs te vragen tochquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:18 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Onwillig? hangt van de prijs af...
De dames zijn slechte ondernemers inderdaadquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:20 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
hij kreeg geen kans de prijs te vragen toch
Mjah... dat was een man.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:18 schreef Shoombak het volgende:
[ afbeelding ]
Zij was zo gruwelijk lekker in S1
Doen doen doen doen doenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:17 schreef Goofisch het volgende:
[..]
ik zou voor de gekkigheid me best is willen aanmelden.
Gewoon omdat het grappig is.
Ik date nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:24 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
jullie kunnen hier ook een date afspreken das wel zo makkelijk
ze moet eerst mijn filmpje nog zien.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:24 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
jullie kunnen hier ook een date afspreken das wel zo makkelijk
hier daar heb je het alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |